Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Am discutat cu oameni care au DSG6 si nu au astfel de probleme....

1 litru DSG la reprezentanta 95 Ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista garnitura care sa se schimbe la revizia la dsg care sa coste 120RON :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura care se schimba la DSG vine in acelasi pachet cu filtrul. Sunt ambalate intr-o punga de plastic. Pret ulei 90 -100 RON, filtru ulei 80-90 RON. De obicei intra 6 litri la schimb. Total schimb 850 RON. A schimbat un coleg recent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea sunt preturile si materialele obtinute de la reprezentanta din oras, saracii sunt in insolventa,probabil de aici preturile mai mari si necesarul umflat.

Ce stiti de procedura de schimbare a uleiului din cutie,este ceva deosebit sau nu?

N-as vrea ca mecanicul meu sa faca practica pe masina mea. Nu a mai schimbat uleiul la cutii DSG (fiind mai rar intalnite datorita mentalitatii cutie automata=masina pentru femei si =intretinere scumpa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine daca sunt in coborare si iau de pe frana in treapta a 2 a si masina incepe sa prinda viteza (e la vale) incepe sa dea smuncituri si turometru se ridica sacadat. Daca in acel moment odau in manual nu mai face asa. Oare nu se poate rezolva cu un update de soft la motor si cutie?

Maine dau telefon la reprezentanta si le spun ce versiune de soft am si poate e o versiune mai noua. Oricum dupa ce am recodat cutia si motorul si am readaptat cutia acum e ceva mai bine. Eu tot sper la o rezolvare totala a problemei. Un log pe regulatorul de presiune pt discul 2 arata variatiile care au loc 2 bari-4 bari......

Daca rezolv va tin la curent,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constantin, nu stiu daca ai problema, la mine functioneaza asa: sa zicem ca sunt la vale intr-a 3-a; daca accelerez continuu/ liniar, la 1800 rpm schimba in 4; daca iau piciorul de pe acceleratie, cutia sesizeaza ca e la vale si eu nu accelerez - deci faca frana de motor adica se duce pana la 3000 rpm in vit 3; daca apas usor acceleratia imediat schimba in 4. Consider ca e cutie f. inteligenta si merge brici.

Daca tu franezi la vale si apoi iei piciorul de pe frana (dar nu accelerezi), masina face frana de motor care poate da un anumit nivel de 'smucituri' (dar neglijabil). Incearca sa iei piciorul de pe frana si sa accelerezi pana schimba, sa ne zici daca mai ai trepidatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt trepidatii. Sunt ca si cum ar cupla rotile la motor intr-o proportie de 80% si ar decupla si asta se intampla la o distanta de aproape o secunda si face asa pana accelerez sau dau pe manual.

La mine la vale sta intotdeauna in treapta superioara frana de motor e aproape inexistenta. Ca sa am frana de motor trebuie sa dau pe S si tine treapta inferioara turata. Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o mica problema cu DSG.Nu stiu inca daca e o problema sau nu.Cand plec de pe loc, fara sa apas acceleratia, doar iau piciorul de pe frana si o las sa plece singura, trepideaza putin masina.Nu stiu ce exemplu sa va dau, e ca si cand ai pleca de pe loc cu o manuala si ai da drumu la ambreiaj iar motorul nu este indeajuns de turat si masina trepideaza.Ceva de genu, poate nu m-am exprimat prea bine.Nu smuceste, nu se tureaza in gol si nici nu am vreun bec aprins, cum au zis altii pe aici.Ideea e ca nu face asa tare dar pe mine ma deranejaza.Daca calc acceleratia imediat dupa ce am dat drumu la frana nu se simte mai nimic.Apropos, are un delay cutia asta sau mi se pare mie?Ceva de genul la 1 secunda?Nu stiu exact cum functioneaza da mi se pare ca in orice treapta as fi, defapt oricand iau piciorul de pe acceleratie si apas iar, am impresia ca nu raspunde instant.

Un prieten are cutia asta pe motorul de 140 si zice ca tot asa ii face la plecare...

In rest schimba bine, cand schimba inapoi am observat o mica franare/incetinire care chiar e insesizabila uneori (nu stiu daca e normal).In R pleaca bine, fara trepidatiile respective, doar in fata face putin.

Sa merg sa-i fac o resetare?Acum am cumparat-o, are 86.000KM si habar nu am cum a mers cel care a avut-o, poate e obisnuita pe stilul lui.A, si masina a cam stat 1 an fara sa fie miscata.Eventual sa-i fac si un update de soft la DSG?

O sa o programez la reprezentanta sa se uite putin la ea, dar vroiam sa stiu la ce sa ma astept.Eventual daca sunt alte lucruri care pot da trepidatia asta, sa stiu ce le zic pe acolo, sa nu imi arunce direct ca e cutia.

Modificat de mihairr305
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu este sa ii schimbi ulei + filtru din cutia dsg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema se poate rezolva daca as reusi sa tin uleiul din cutie la o temperatura cu 8 grade mai jos. Oare daca scot scutul o sa stea mai rece ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o mica problema cu DSG.Nu stiu inca daca e o problema sau nu.Cand plec de pe loc, fara sa apas acceleratia, doar iau piciorul de pe frana si o las sa plece singura, trepideaza putin masina.

Uleiul se schimba la 60k, deci poate e de la ulei.

Si mie imi trepideaza uneori la plecare, ca si cum ar da in nas, dar foarte putin si nu o consider o problema, sunt tot felul de angrenaje si mecanisme complexe acolo. Dar in mod obisnuit nu-mi trepideaza.

Delay... uneori da, alteori nu. Acceleratia e pe baza de electronica, nu pe cablu. Depinde de turatia in care esti. Daca vrei, o pui in S si nu mai are nici un delay :icon_cool: Oricum, cutia mi se pare foarte performanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-mi te rog un exemplu "unde"sau de unde(ulei). Eu stiu ca intra la un schimb 6 l de ulei(cel mai ieftin l-am gasit cu 90 ron/l), filtrul aprox. 80ron(+eventual garnitura) la care s-ar adauga manopera.

La noi la reprezentanta mi-au dat urmatoarele preturi:ulei=104 ron/l, filtru=163 ron, garnitura=159 ron, manopera cred ca e 120 ron/ora(banuiesc ca le trebuie vreo 3 ore!!!)

Mersi.

Revin cu o informatie pentru cei interesati de schimb ulei la cutie; ulei=92ron, filtru=81,40ron.

Informatie culeasa de la dealerul Skoda, care spune ca la schimbul de ulei intra 6,9 litri( la dealer Audi spuneau 6 litri), iar filtrul are inclus in pachet si garnitura( care la Audi costa 159ron! ). Manopera este 83 ron/ora, s-a calculat un necesar de 75ron.Total =800 ron.

Legat de schimb spuneau ca masina trebuie adusa seara pentru ca uleiul trebuie sa fie rece?! Parca citisem undeva exact pe dos , ca uleiul trebuie sa fie cald.

Legat de mersul in S, la depasiri "din scurt" am impresia ca masina nu este la fel de rapida ca in modul D.

In S in viteza a 3-a ai aprox. 3000 ture, practic esti in afara curbei de cuplu maxim, poate de aceea senzatia(poate nu si in realitate, nefiind decat o impresie practic) ca in D depasirea se face mai usor, mai repede.

Modificat de Tilu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de mersul in S, la depasiri "din scurt" am impresia ca masina nu este la fel de rapida ca in modul D.

In S in viteza a 3-a ai aprox. 3000 ture, practic esti in afara curbei de cuplu maxim, poate de aceea senzatia(poate nu si in realitate, nefiind decat o impresie practic) ca in D depasirea se face mai usor, mai repede.

Scopul modului D este economia de combustibil, cutia tine motorul la turatia cea mai mica posibil si schimba cat mai jos posibil, adica la turatia de cuplu.

Scopul S este sportivitatea, cutia tine motorul cat mai turat posibil si schimba cat mai tarziu. S va fi totdeauna mai performant decat D pt ca schimband sus (la 3-4,000 rpm) va cadea pe turatia de cuplu (sau chiar mai sus) in viteza superioara. E simplu de verificat. Vezi in cat timp prinzi suta in S si D pe loc drept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am mers cu un Touran de 140 cai cu DSG si nu facea ca a mea.Trepida foarte putin cand pleca dupa loc.Miercuri cred ca ajung la reprezentanta, nu mai am rabdare, imi e sa nu fie mechatronicul, cu toate ca singura simptoma e trepidatul asta la plecare.Am in cap ce e mai rau :(.Sper sa fie doar uleiul si filtru sau altceva mai simplu de o face sa trepideze...

Apropo de delay, daca acceleratia e electronica presupun ca are un potentiometru la acceleratie sau ceva de genu nu?Ala daca a stat 1 an de zile oare mai functioneaza el cum trebuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa zicem ca rulezi cu 80km/h.Pentru o depasire cat mai rapida ar trebui sa fii in S sau in D?

Daca esti in S, esti in afara curbei de cuplu maxim(chiar cu cutia retrogradand in treapta inferioara la apasarea pedalei de acceleratie).

Legat de consum(ieri veneam de la Brasov) am rulat majoritatea traseului in S, iar la sosire am avut surpriza sa citesc pe BC un consum de 5,4 la o viteza medie de 75, pe drumul dus am avut 6,4litri la o viteza medir de 73km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are vreo importanta. La o apasare hotarata pe acceleratie se va comporta si in D la fel ca in S.

Pana duci mana pe schimbator ... mai bine anticipezi lagul.

Consumul e intodeauna mai bun la un mers constant, daca ai un stil mai agitat (o calci dupa care ii dai frana..si tot asa) poti sa ajungi la aceasi medie orara dar cu un consum mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si am lasat azi masina la service.Am mers cu cineva de acolo la un test, i-a dat si kickdown, a schimbat si manual, a zis ca merge perfect.A ramas pentru alte probleme minore (senzorii de parcare fac pe nebunii) si sa vada exact ce e cu trepidatia aia de o face cand pleaca de pe loc.Am aflat ca masina are km reali si ca a fost facut schimbul de ulei la cutie la 60k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pun 200ml de ulei in plus la cutie poate creste presiunea suficient cat sa tina regulatorul de presiune in parametri pentru ca la cald uleiul se subtiaza si presiunea scade. Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-au sunat de la service si mi-au zis ca exista un update de soft la cutie pentru trepidatia care o am eu si ca maine il fac. Maine ma duc sa o iau si revin cu impresii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Well...

Am luat masina de la reprezentanta, ii facusera softul, ne-am plimbat putin si mergea ok. Ei au zis ca asa fac toate, trepidatiile alea mici. Eu ca fost posesor de 2 automate nu prea mi-a venit sa cred. Am plecat cu ea de la reprezentanta si pe traseu am observat ca tot face.

Intre timp am identificat problema, adica exact cand face si cum face. Astazi am luat-o la un drum mai lung. De dimineata cand am plecat cu ea nu mai trepida, nu mai facea nimic, asta pana s-a incalzit cutia. A inceput sa faca de parca eram incepator, pleaca in suturi de pe loc, iti da impresia ca moare motorul. A fost un dezastru sa merg bara la bara, numai in suturi am mers. Tre sa calc super finut acceleratia si sa plec ca un bosorog ca sa nu mai faca asa. Asta pana pleaca ca apoi nu mai face nimic, merge normal, schimba bine...Am citit tot topicul si am vazut ca au mai fost cativa colegi exact cu aceasi problema. Sa inteleg ca rezolvarea e schimbarea grupului de valve? Sau toata cutia? Astia de la service mi-au zis ca nu da nicio eroare, ca merge cum trebuie, dar nu stiu de ce am impresia ca nu au verficat-o cum trebuie. Daca or fi mers cu ea cand era cutia rece cred ca au zis ca sunt la mine in cap trepidatiile. Acum o sa stiu exact ce sa le spun si sa le arat cum face.

PS: Ei au zis ca ar putea fi si de la volant dar eu nu vad legatura.

Modificat de mihairr305
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce bani ti-au luat pentru actualizare soft?O mica trepidatie am si eu la schimbarea din tr. I in II mai ales la plecarea linistita, daca plec putin mai tare nu mai face.

La mine pe perioada rece aveam un sunet metalic la relanti,acum ca s-a incalzit nu se mai aude.Si inainte dupa ce motorul se incalzea, disparea si acel zgomot, pe care eu il banuiam a fi de la volant.

Acum ma necajeste un sunet(haraiala) care nu pot sa o identific: banuiesc cauciucurile(GY Optigrip noi) sau alte zgomote care sa provina de la trenul de rulare.Rulment nu stiu daca e, pe curbe nu am zgomote suspecte.

Se aude doar la viteze mici,nu trepideaza la viteze mari, uneori simt ca si cum rotile nu ar fi rotunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mie mi-au zis sa o desfaca si sa se uite la volant dar nu am vrut pe moment ca aveam nevoie de masina. Nu stiu cat a fost updaetul de soft, tre sa ma uit pe devizul ala.

Daca nu iti face rau huruitul ala mai mult ca sigur e de la cauciucuri. La mine face un huruit de la 50 pana pe la 80 si le-am zis si de problema asta. Dupa un mic test mi-au zis ca umbla degeaba pe sub ea si ca 100% sunt cauciucurile. La fel se aude si la mine, cum o roata nu ar fi echilibrata. O sa ma duc sa le fac o echilibrare si sa vedem apoi...

Astazi de vreo 2-3 ori la plecare de pe loc iar mi-a facut urat de tot, adica a plecat tot asa in suturi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihairr305 ai incercat sa faci o readaptare a cutiei de viteze? Iti trebuie un vag com. Daca nu ai incercat, merita sa incerci!

Numai bine,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ei mi-au zis ca atunci cand se pune alt soft revine la setarile de baza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!