Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Da,si eu zic ca cel mai bine e sa folosesti ulei oem,macar daca se strica sa nu ai regrete inutile,ca poate e uleiul,ca poate nu trebuia pus Fuchs sau mai stiu eu ce..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dan Cristi ai informatii despre ce ulei s-a folosit pe toata perioada celor 270.000km?

Inseamna cel putin 4 schimb-uri.

 

Defectiunile pe care le-ai descris sunt de manual pentru ulei neconform.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,Dolphin!In caietul de service e notat ca a fost inlocuit uleiul la timp si ca au folosit ulei oem.Pe internet am mai citit de cazuri in care s-a dus naibii exact acelasi rulment.Sau am fost eu mai ghinionist,nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stabilim si proprietatile termenilor:

- OE - Original Equipment - cod de piesa original

- OEM - Original Equipment Manufacturer - producator care face si piese originale dar si piese pentru AM (after market).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/27/2024 at 9:52 AM, EEXCALADE said:

Gresit !!!

Asta e un cod de piesa ,NU o norma .

Uleiul ala AM e universal  DSG (audi,citroien,ford,crysler…) o sa ai surpriza ca pt coduri vag diferite gasesti acelasi AM ,si invers.

La motor e simplu ,vag zice 507.00 …si pui ulei cu aceeasi norma.

 

Uite cum un amic din uk a stricat cutia de transfer de la un Cayenne 2017.

Avea nevoie de acest cod de ulei g052536a2.

La codul asta ravenol da 2 tipuri de ulei .

A luat la nimereala unul din ele crezand ca …doar e tot ulei .

A693C2B2-E618-4F13-AACD-8579F90BA19F.jpeg

DF3A2615-E608-4B86-B346-E4C96F96A974.jpeg

 

Pai uleiul pentru cutia de transfer e tot una cu uleiul pentru cutie de viteze ( manuala sau automata ) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
CristianVasile

Salut! Detin un Audi A3 2009, cu DSG. De o luna mi-a intrat cutia in avarie de doua ori, PRNDS din bord incepand sa clipeasca si (probabil) retrogradand in treapta 2. Dupa repornire(sau stergere erori), cutia se comporta normal. 

Erorile stocate sunt urmatoarele:

17085 - transm. control module range/performance (sae) or control module defective (vag)

P0701 - 003 - intermittent

 

17119 - Gear 5

P0735 - 000 - incorrect ratio - intermittent

 

Inainte de a aparea aceste probleme, cutia mai dadea uneori cute un sut din 2-3 sau 3-2 sau 2-1, dar nu erau puternice, dar sesizabile.

Uleiul din cutie a fost schimbat acum 1n si jumatate.

 

 

Modificat de CristianVasile
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianVasile

Asa am tras si eu o concluzie, dar nefiind posesor de DSG inainte, am ales sa cer si o parere.

Se poate schimba doar mecatronicul? Daca da, care ar fi costul total al operatiunii cu tot cu piese?

 

 

 

 

 

Modificat de lupo_bv
Eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CristianVasilepretul depinde de multi factori:

 

Mecatronic nou? vreo 1800 Euro. 

Sh? vreo 500 euro probabil. Nou o sa tina mult si bine. DAR e scump. SH poate sa tina sau sa nu tina. 

Mecatronic reparat/refurbished = poate sa mearga mult si bine...dar nu mai stiu cat costa. 

 

manopera? depinde cine o face. Tu? Gratis. La service? habar nu am. 

+ ulei original 

+ basic settings. 

 

Pe de alta parte, nu stii cat de uzate sunt ambreiajele din cutia ta. Schimbi si ambreiajele? Toata reparatia o sa te coste mult. dar stii o treaba. 

Sau... incerci cu schimb de alta cutie => unde costurile cutiei + manopera + ulei nu depasesc 1000 euro (sau poate depasesc daca iei o cutie super buna). Dar iarasi nu stii ce iei. 

pretul reparatiei...  variaza in functie de cum vrei tu sa faci. Poate iti zic colegii care au avut de schimbat mecatronic cat i-a costat si cum au decis sa faca. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

un service(in afara de reprezentanta) care efectueaza schimb ulei dsg 6 cu metoda gravitationala in braila stie cineva?la toate la care am vorbit o fac doar cu aparat atf!

multumesc anticipat pentru raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VCDS , un adaptor...si o faci tu. 

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai trebuie și un elevator, vcds nu am din păcate 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragosv44

mulțumesc pentru răspunsuri, dar aș căuta pe cineva care a mai făcut asta (schimb ulei cutie) și are experiență 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan Cristi

Salut!S-a gasit o solutie la uleiul ce iese prin mufa mecatronicului la dsg6?Ma lovesc de problema asta,cutia merge foarte bine,dar mi-e sa nu ma lase in drum.Din cate am citit,e o problema foarte frecventa la dq250 si sunt cutii care merg cu ulei in mufa ani la rand fara belele.Voi ce ziceti,asa o fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana cand mecatronicul e afectat de ulei...si dupaia gata, pica.
Parca existau niste kituri de reparatie (toate garniturile si se inlocuiau garniturile), apoi era din nou ok.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan Cristi

Din ce am citit,uleiul ala ajunge in calculator apoi in mufa de la faptul ca senzorii de presiune nu mai sunt etansi.Sincer sa fiu,imi pare rau ca mi-am luat masina cu dsg.Deja am bagat o caruta de bani in reparatia cutiei,acum ma astept sa pice cand mi-e lumea mai draga.Am de facut cam 2000 km in curand si mi-e tare frica sa nu crape pe drum si sa platesc platforma mai mult decat masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acidone77

Daca stii ca e o problema, de ce nu o repari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan Cristi

Din doua motive:

1.Nu se mai gaseste mechatronic nou cu codul AJ la sfarsit.

2.Costul unuia nou ar fi fost de "doar" 2000 de euro..

Pt o masina de 5000 de euro,in care am bagat deja 8500 ron in reparatia cutiei,e cam greu de digerat sa mai bag sume de genul asta in ea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm... si eu m-am "chinuit" sa pun DSG DQ250 pe Golf 4 din 2001. 

Aia e. Se schimba. Cauti alt mecatronic SH sau refurbished (~800 eur) si pe al tau il trimiti la reconditionat. Sau ti-l reconditionezi tu daca iti place sa faci dinastea. 

 

Sau nu-ti bati capul cu dinastea si iti iei masina noua in garantie. :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
ksinocooler

Salutare! Sper ca nu sunt offtopic, dar subiectul pe care îl abordez este tot despre dsg, dar de la Audi - S tronic. Doresc sa achiziționez un A6 din 2015  cu motor 2.0 de 190 cp și are pe cutie erorile din imagine! Despre ce ar fi vorba și cum și cu ce costuri s-ar putea rezolva? 

IMG-20240709-WA0002.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! a recondiționat cineva de pe aici, mecatronicul in București, la Automatico, sau reviziecutie.ro, pt un DSG6? Sau mai exista si alții, la care ați făcut operațiunea si ați fost mulțumiți..?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan Cristi

Ai intrebat la ei si reconditioneaza mecatronic pentru dsg6?Si eu as vrea sa inlocuiesc oringurile de la senzorii de presiune,am ulei in mufa mecatronicului,fara erori pe cutie,dar nu se baga nimeni de la noi.Am citit de niste polonezi care fac reconditionari profesionale pe mecatronicul pentru dq250,maktrans parca le zice.Probabil ca daca sunt doar electrovalve de schimbat,o fac,dar mai mult de atat nu cred..Sa ne tii la curent,te rog,poate gasesti totusi pe cineva care sa repare astea,as fi foarte interesat si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dan Cristiam vorbit, nu se bagă..! dar caută "reparații cutii DSG Buftea", ei recondiționează întreg Mecatronicul si sigur pot face ce vrei tu..!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!