Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Nu e rulmentul prezentat in topicul pus de tine.O sa las un link mai jos.Cine e curios de preturi,poate sa ma intrebe pe privat.Nu vreau discutii de genul "in alta parte era mai ieftin".Am incredere in service-ul unde am lasat-o,sper sa fiu multumit de repartie si cam aia e..https://maktrans.net/O-NBG-02E-DS

Marea problema e ca s-au distrus si cei doi arbori de intrare.Astia costa mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/19/2021 at 5:52 PM, sebipogacean said:

Bună ziua, 

 

Dețin un VW Passat B6 2008, CBBB cutie DSG. Acum ceva timp am inceput sa am probleme cu cutia in sensul ca la scoaterea din Drive pe Neutru smucea si dadea 3 socuri mecanice. La scurt timp dupa a aparut si codul de eroare P2711. 

Neavând la acel moment timpul și răbdarea necesară să repar acea cutie, am cumparat o cutie DSG second hand din dezmembrări cu garantie si posibilitate de retur, cod LQT același ca pe cea precedentă si am montat-o pe mașina făcând și schimbul de ulei, filtru. După montaj nu au apărut erori in bord sau pe tester dar la plecare de pe loc cutia smuceste (asemănător cu o cutie manuală la care dai mult prea repede drumul la ambreiaj) chiar oprind motorul câteodată. In timpul mersului cutia schimba bine fara zgomote sau alte probleme. S-a incercat adaptare cu VCDS si Odis, ulterior chiar clonarea cutiei vechi, aceasta find fara rezultat datorita faptului ca procesorul de pe cutia achizitionata este mai vechi decat cel de pe cutia defecta. 

Între timp am verificat cutia defecta - ambreiajele sunt intr-o stare foarte buna, am desfăcut mecatronicul de pe cutia veche. Solenoizii nu prezinta nici un defect, toti indica valori normale ale rezistenței, probabil problema vine din placa de circuite pe care nimeni nu vrea sa o repare. 
Momentan am doua cutii dsg insa niciuna potrivita. 

Nu mai am idei sau solutii pentru ce as putea face. Am masina blocata de mai bine de o luna.. Am discutat cu cei de la dezmembrari de unde am achizitionat cutia si mi-au oferit solutia sa imi inlocuiasca cutia cu una de generatie mai noua care sa se potriveasca din punct de vedere al versiunii procesorului dar nu au cutia pe stoc si nu se stie cand o vor primi. 

Daca aveti idei sau sfaturi ar fi de mare folos. Multumesc!

Salutare! Îmi spui te rog cum ai rezolvat problema. Am și eu aceeași problema. Mulțumesc frumos 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update,am luat masina de la service si e totul ok,merge super bine cutia.Nu mai exista niciun fel de zgomot sau huruit cum era inainte.Au fost schimbati rulmentii de la arborii primari (cel dinspre ambreiaje si cel din partea opusa),ambii arbori primari(unul pe care intra ambreiajul k1,si celalalt pe care intra k2),filtrul intern,toate pistonasele de la furci,simeringuri de la diferential,garnituri diverse.Ambreiajele in stare foarte buna,nu au necesitat inlocuire,doar reglaj cu saiba de o anumita grosime.Ulei original si filtrul la fel.Inainte de reparatia cutiei am mai schimbat si articulatiile planetare,toate 4,rulmenti roti fata skf,pivoti si bielete antiruliu.Sper sa reziste in continuare cutia,e o placere sa conduc masina,niciodata nu a fost asa silentioasa si lina.Oamenii mi-au dat garantie un an pe piesele schimbate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Toata distractia m-a costat 8500 lei cu tva inclus.Asta a fost pretul pentru reparatia cutiei.Rulmentii de la roti,pivoti,bielete antiruliu si cele 4 ariculatii ale planetarelor au cerut alti bani.Nu mai stiu exact cat,ca le-am facut pe rand.

Modificat de Dan Cristi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 10/23/2018 at 9:58 AM, bfor said:

Oameni buni, cititi cu atentie sau cautati subiectul pe  forum despre  softul original al DSG  care subtureaza motorul si despre posibilitatea imbunatatirii acestuia. Si da, chiar daca unii colegi o sa arunce cu pietre in mine, va spun cu toata convingerea ca exista si " tuneri mioritici " care stiu ce fac, isi fac treaba foarte bine si o fac la preturi civilizate, ca pentru romanica, nu extravagante de mii  de euro. Vorbesc in cunostinta de cauza, nu din auzite sau citite. Eu cel putin, eram pe punctul de a-mi vinde masina, care ma dispera cu subturarea si zdranganeala in subturare, si acum zambesc  cand ma urc in ea si conduc. Daca inainte faceam gaura in padela din stanga, pentru ca tot timpul  o foloseam   considerand ca optim ar fi o treapta mai jos, acum parca am uitat de padele...ma joc cu ele doar cand vreau sa ma dau mai tare pe serpentine de munte.

Si ca sa nu fiu penalizat pentru reclama sau alte chestii, va stau la dispozitie pe privat pentru alte detalii ! Sa ne auzim cu bine ! 

Salit, spune mi te rog cu cine ai rezolvat respftarea! Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare grup. Sunt nou pe acest grup. De curand am achizitonat un passat cc 2009 dsg. De cand i am facut adaptare la cutie si n am trecut de pasu 62 sarea din viteza din d si intra cutia in eroare si nu mai schimba treptele sau mergea decat cu o treapta.. inainte sa i fac adaptare am schimbat uleiu si am pus valvoline. Acum am schimbat ambreiajele dar pierde si ulei pe la mufa de la mecatronic. Am cumparat o cutie stricata zicea omu ca se aude o bataie cand schimba din d in n in r si o intrerupere aici voiam sa va intreb o fi mecatronicu? La asta defecta ca vreau sa il pun pe a mea ca am nenorocit o cu adaptarile astea ori o fi uleiu AM nu stiu.. dar ii bag original.. oricum trb curatata cutia bine de uleiu vechi sau nu conteaza? thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand va mananca undeva cu uleiul AM...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si inainte de toate astea nu avea absolut nici un simptom ? Cat ai mers cu masina inainte de interventie ? Ce ulei AM ai pus ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 10 ore, Stefo a scris:

am schimbat uleiu si am pus valvoline

 

🙂 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va fie teama de ulei, atat timp cat el respecta normele.

Ideal ar fi, daca masina nu a fost de noua la voi, sa scoateti toata cantitatea si sa i puneti uleiul nou, oricare ar fi el.

Cu alte cuvinte, sa nu l amestecam cu alta marca.

In rest, este doar folclor...

Nu vreau polemica pe aceasta postare.

Fiecare face cum crede, si cum isi asuma.

Mai iesiti din dogme, prieteni si colegi.

Si da, de a lungul timpului, am testat mai multe marci de ulei, bineanteles ca si cel OE.

Toate, dar toate, au fost ok...

 

Toate bune tuturor, si un an bun!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are uleiul nici o treaba - daca a pus pe norma nu exista ca de la brand-ul de ulei sa se "duca cutia". Acolo fie cutia nu a fost intretinuta bine sau deloc (caz in care la schimbul de ulei, oricare ar fi fost el OE sau AM/OEM, s-ar fi defectat cutia pentru ca au "plecat mizeria si depunerile" si s-au sedimentat in alta parte in cutie), fie schimbul de ulei nu a fost facut cum trebuie (adica a pus mai mult ulei, presiune mare, s-a infiltrat in mechatronic si pa-pa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Emy D said:

Cand va mananca undeva cu uleiul AM...

nu are nici o treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe cei care spun ca uleiul la cutie nu strica cutia (la manuale) sau ca nu functioneaza defectuos (la DSG) ii invit cu toata seriozitate sa parcurga documentatie/cursuri despre acest lucru, sa inteleaga ce compusi are un ulei de cutie, cum actioneaza fiecare, ce se strica cand se strica.

 

Nici un ulei AM, care implicit este de gama larga, nu poate inlocui un ulei OE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic. Practic, eu si inca cativa suntem minuni, ingeri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Producatorii OE sunt alesi dintre cei care indeplinesc (prin testare) toate conditiile impuse de catre producatorul auto (norme) si care asigura marja de profit maxima acestuia (ca-si pune sigla). Nu inseamna neaparat ca e cel mai bun produs de pe piata pentru aplicatia respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dolfinuleiul OE nu este un ulei patentat de VW si care nu mai exista pe lumea asta! Este un ulei cu o norma specifica, care se poate reproduce. Este un ulei fabricat de firma X, conform normei specifice si peste care VW isi pune brand-ul (si evident marja de profit de rigoare).

 

Asta e ca si cand ai spune ca o masina din Spania, care alimenteaza cu benzina 95 in Spania o sa aiba motorul distrus daca alimenteaza cu benzina 95 din Romania. Evident ca pot sa fie mici diferente, dr nu se dustruge motorul doar din cauza asta! Mai repede iti faci griji, indiferent ca alimentezi in Spania sau Romania, despre cum sunt intretinute rezervoarele din benzinarii (adica sa nu alimentezi de la o benzinarie care are rezervoare vechi, mizere si pline de apa/impuritati). Aia strica mai mult motorul decat micile diferente intre tipurile de benzina.

 

La fel si aici: probabil nu s-a facut niciodata mentenanta la DSG-ul ala, era plin de mizerii si orice ulei schimba, datorita unui flush si reumplere = ar fi murit, indiferent daca era ulei OE sau AM/OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu va recomand sa va informati inainte de a sustine o opinie, gasiti multe resurse pe net despre complexitatea uleiurilor de CV.

 

Orice producator care imbuteliaza ulei pentru VAG, sub sigla lor, respecta strict specificatiile acestuia, daca acelasi producator scoate pe piata un ulei care vizeaza mai multe standarde, acela este un ulei AM care incearca sa "impace" mai multe norme, sau altfel spus, "merge si asa".

 

Uleiul la cutie nu se schimba asa des, nu ar trebui sa fie o problema sa folositi OE, nici n-ar trebui sa existe discutia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O singura fraza mai scriu... un mic contra exemplu: Nu cred ca un ulei AM de motor cu baza PAO care indeplineste/vizeaza mai multe standarde este un "merge si asa" fata de OE. Dar, poate gresesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FORUM fix asta inseamna. 
Puneti ulei after fara probleme. Merge beton.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@florilar1, nu te baza pe baza PAO, daca este de grupa IV si ar fi subinteles mai buna, mai sunt aditivii, de care, in ce procent, reteta.

 

Recomandarea ramane, cititi inainte de a face afirmatii, pentru ca unii s-ar putea sa va si creada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 09.01.2024 at 10:12, adrian001 a scris:

Pai si inainte de toate astea nu avea absolut nici un simptom ? Cat ai mers cu masina inainte de interventie ? Ce ulei AM ai pus ? 

Nu avea nimic

 

Cred ca uleiu n are treaba. Acum am alta problema se aude un zgomot la relantii :)) ca un fasait asa nu pot sa incarc aici video ca zice ca mai mult de un mb nu pot incarca 🥲

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune-l pe youtube si aici link-ul.

în urmă cu 19 ore, Stefo a scris:

Nu avea nimic

Dar da, pui ulei AM si dupaia merge prost sau tot mai prost. Si, nu-i uleiul de vina... deloooc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. De cand am schimbat ambreiajele la cutie vreau sa va intreb ce piese o fi defecta cand smuceste la decelerere si accelerare bruste in trepte inferioare. Tin sa mentionez ca mi spunea ca am eroare si pe solenoid n215 la pressure control valve la ambreiaje dar dupa ce am schimbat ambreiajele n a mai facut si merge masina dar mai am smuciturile astea aveti idee? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!