Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

De vreo cateva zile am o scurgere de ulei de cutie, aprox din ochi 25ml pe beton sub masina. Uneori e mai putin de atat, alteori poate chiar 50ml. Scutul e la locul lui.

Am fost ieri la service si mi s-a spus ca am 2 pori in carcasa pe unde curge, au incercat cu o pasta ceva, dar nu se intareste destul de repede.

Urmatoarea solutie propusa e sa merg sa-i dea 2 puncte de sudura in aluminiu.

 

V-ati confruntat cu asa ceva ? De unde ar fi putut aparea cei 2 pori ? 🤔

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa niste poze si posteaza-le ,nu se poate ghici 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Revin cu update. Azi am ajuns in sfârșit la Automatico București pentru constatare. 

 

Puțin dezamăgit de constatarea făcut de ei.

- au pus testerul.

- au frecat mașină inainte-inapoi de câteva ori schimbând rapid din D in R și invers.

- scurt test drive.

 

Concluzie: trebuie înlocuite ambreiajele cu mențiunea că problema pe care o am la schimbarea treptelor din 3-2 s-ar putea sa nu se rezolve.

 

Cost: 5400 Ron.

 

Nu știu dacă merită să repar sau să cumpăr o cutie SH. 

La SH nu știu ce să cumpar sa fie compatibil cu ce am eu.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa dea mecatronicul jos si sa verifice fiecare electrovalva in parte.... Ca asa se verifica un mecatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, UNHleaSHD said:

Sa dea mecatronicul jos si sa verifice fiecare electrovalva in parte.... Ca asa se verifica un mecatronic.

La asta mă așteptam și eu sau cel puțin să citească parametri pe mecatronic sau uzura la breiaje. 

 

Cum aflu ce cutii sunt compatibile cu modelul meu, iau una de la dezmembrări și gata. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie pe eticheta ce cod are cutia.

La dezmembrari cauta una montata pe masina, sa faci proba.

PS. Daca nu mai ai eticheta, gasesti stantat pe cutie, sub tampon (baterie).

eticheta passat.jpg

Modificat de FlorinNistor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneam cu cateva pagini in urma ca aveam niste zgomote la comutarea din R in D,zgomote la accelerare sau decelerare la mersul in coloana.Am inlocuit ambele capete de planetara dinspre cutie si totul s-a rezolvat.Cel de pe partea stanga (planetara scurta) era foarte uzat,mult mai uzat decat pe dreapta.Acum parca e alta masina :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut forum poate ma ajuta cineva cu eroarea , urmatorii pasi ce trebuie parcursi . 

 

DA497D17-D95E-4C08-A6AA-858423C74616.jpeg

Modificat de nutugoro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 19 ore, Dan.MDLL a scris:

Cati km are masina?

270 000 Km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mamă… eu am 350.000km si nu am schimbat asa ceva inca, poate e cazul :vaidecapulmeu:

 

Imi spui te rog cat te-au costat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/12/2022 at 3:14 PM, Dan Cristi said:

Spuneam cu cateva pagini in urma ca aveam niste zgomote la comutarea din R in D,zgomote la accelerare sau decelerare la mersul in coloana.Am inlocuit ambele capete de planetara dinspre cutie si totul s-a rezolvat.Cel de pe partea stanga (planetara scurta) era foarte uzat,mult mai uzat decat pe dreapta.Acum parca e alta masina :).

simteai si socuri la retrogradarea treptelor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,se simtea un mic soc,dar doar in treptele mici (3-2,2-1),dar nu intodeauna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, Dan Cristi a scris:

Da,se simtea un mic soc,dar doar in treptele mici (3-2,2-1),dar nu intodeauna.

Si banuti, cat te-a costat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In jur de 500 lei un cap de planetara,250 lei manopera.In total,1250 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam scump sau mi se pare mie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am pus capete de planetara Spidan(care din cate stiu e echiparea oem),iar manopera a fost de bun simt,zic eu..A muncit saracul om cateva ore,mai ales ca planetara dreapta nu a iesit din fuzeta,era gripata acolo si a trebuit sa schimbe tripoda,burduful si oala in situ.Azi am facut 200 km cu masina,totul e perfect,parca n-o mai recunosc fara zgomotele alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am un Passat B6 2009 Dsg cod motor CBBB 170hp 255.00km actuali mașina achiziționată la 204.000 acum doi ani adusa din Germania  și am probleme la cutie în felul următor. Când bag din P în D se aude un tupuit asa și la fel și din D în P uneori nu pleacă în P și se treaza în gol...atunci o opresc și o pornesc și își revine pleacă în R  și când dau D iar tupui și pleacă schimba treptele bine uneori când o cald brusc din 6 în 5 mai un șut dar nu mereu... 

Când a început sa facă nu îmi punea nici o eroare dar mai târziu îmi pune pe Transmision control module  eroarea

P2711  Unexpected Mechanical Gear Disengagement și din ce am vorbit cu un mecanic mi a zis ca ar fi mecatronicul de vina și o sa ma lase de tot și nu o sa mi plece. Am și volant care bate  se aude și nici uleiul la cutie nu este schimbat prin urmare ma așteaptă o investiție buna. Dacă aveți cunoștințe în București un mecanic care ma poate ajuta cu reparația mecatronicul și schimbul de ulei+volant va rog... Și o părere dacă aveți de problema poate cineva a mai pățit... Va mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am o problema cu cutia de viteza, e vorba de un dsg 6 si trebuie sa o schimb. codul cutiei mele de viteze este JQV. Pentru  înlocuirea ei am nevoie de exact același cod sau pot exista si alte variante? Va multumesc!  

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/18/2022 at 6:41 PM, Dan Cristi said:

Pai am pus capete de planetara Spidan(care din cate stiu e echiparea oem)

 

Corect, am cumparat si eu Spidan si aveau seria si logo VW polisat partial.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare! Am tot căutat pe forum problema asta și nu am găsit rezolvare. Pe un Passat cc 2015 cu dsg, plecarea de pe loc este foarte in forță. Cum iei piciorul de pe frâna, pleacă singura instant și se turează pana in 1000. La fel dacă pui piciorul pe frâna și s a oprit roata, turația revine la 900 ( normal următoarea linie). Nu are absolut nicio problema. Schimba perfect, nu smucește niciodată, nici la trecerile din p r n d s. Singura problema e ca urca instant in 1000 turații la eliberarea frânei și sta acolo. Menționez ca uleiul nu a făcut 60k. Dacă știe cineva care ar fi problema? Ma gândesc ca de la ultimul schimb ar fi cauza sau o fi fost făcută vreo adaptare cât am lăsat-o atunci in service? Nu mi aduc aminte sa fi plecat asa in forta înainte. Menționez ca am mai avut un cc și pleca normal de unde începe relantiul și tot acolo rămânea acul. 
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mersi. Mai astept păreri.. poate mai are cineva dsg după 2014 ca cică alea ar avea alt soft la cutie. Faza e ca am mers și cu altele care nu fac asa, dar sub 2014. Sunt conștient ca a mea pare mai sănătoasă cutia când pleacă asa și îți da o senzație de încredere și normala, dar vreau sa ma asigur. 😅

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin cu următoare problema la un b8 2.0 tdi dsg dq250. Am observat ca în momentul în care masina retrogradează din 3 în 2 se aude un sunet metalic ( am înțeles ca ar fi normal oarecum sa se audă dar pana acum nu am întâmpinat problema asta ) și parca ar smuci puțin. Cand merg bara la bara și turația scade pe la 1.100 în treapta 2 a se simte de parca cutia ar decupla treapta ( gen modul coasting), când vreau sa accelerez îmi tureaza pana ajunge la turația necesara și după începe sa tragă dar smuceste. Restul treptelor le schima frumos fără alte smucituri etc. Oare un update la cutie ar rezolva problema ? Precizez ca masina are 140 k km și toate reviziile au fast făcute la interval de 50 k. Nu am niciun fel de erori pe cutie sau motor.

Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am avut problema asta pe un Passat. Mie din 2 in 1 când retrograda se simțea o smucitura. Pare ca se forța sa retrogradeze. Se auzea și afara ca un clanc. M am interesat și ar fi de la rapoartele din cutie. Am mers cu chestia asta mult si bine ca pana la urma s a rupt cutia din cauza mecatronicului. Si asta cu ce spui tu din a doua simți de parca se scoate pe liber si apoi când accelerezi se turează pana ajunge la turația treptei respective o am si acum pe noua mașina. Un Passat cc destul de nou. Nu știu dacă e normala asta cu treapta a doua sa se scoată pe liber la turatie de 1200, dar sper sa aflam. Părerea mea e ca n-ai de ce sa ți faci griji. Asa m am stresat și eu cu cealaltă cutie și decât sa albesti aiurea.. mai bine o lași in pace. Dacă nu ți face alte figuri n-are rost sa te panichezi. Oricum nu o sa cada nici in 3 ani. Eu am o problema mai gravă. Am schimbat volant in iarna și acum a început sa țăcane la cald numai la turatie de 1000rpm. Nu înțeleg de ce la rece nu face și doar la cald. I

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!