Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Revin si cu eroarea, am de schimbat ori set ambreiaj, ori mecatronic( la modelul asta nu se repara) dar nimeni nu imi poate confirma ce sa schimb exact..:))

20200826_155622.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/20/2020 at 10:57 AM, Selpin said:

Salut, ai primit un raspuns pentru problema asta? Cam acelasi lucru am si eu dar mai mult la cuplarea R nu vrea sa cupleze desi se aude cum incearca, sa zic asa. Si este mai rau dupa ce am facut schimbul de ulei.. daca ai un raspuns te rog sa imi zici ca deja visez sume:))

Am facut schimbul de ulei inainte de testul descris mai sus.Dupa schimbul de ulei simptomul era inca prezent. Mi s-a spus ca poate fi ambreajul sau blocul de valve. Nu am mai ridicat masina din service ci am lasat-o pentru reparatie. Concluzia finala -bloc de valve defect. Solutia inlocuire cu SH. Dar... cica blocul de valve identic nu se gaseste si se inlocuieste cu altul care trebuie reseoftat . Apoi nu se reuseste resoftarea. Tot dansul asta a durat cinci saptamani, dupa care am cerut ca masina sa fie adusa in starea initiala si am ridicat-o azi dimineata. Am facut cateva drumuri...manevre.... si problema nu a reaparut.

????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Se da următoarea problema, Passat B8, Dsg6, schimbătorul blocat în P, nu pot nici sa pun contactul, îmi cere sa mut schimbătorul în P, deși e în P, frina de mână activata, nu se poate misca masina! Cum pot sa deblochez masina/cutia sa ajung la service cu ea? Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc frumos, știam de acel video, la mine problema e mai complexa, am deblocat schimbătorul dar degeaba, tot nu pot sa pun contactul sa deblochez frana de mână, îmi cere să-l pun în P. Nici geamurile jos nu pot sa le las! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutate colegi forumisti.

Apelez si eu la voi in legatura cu o schimbare in mersul cutiei de la masina mea. Am facut schimbul de ulei la cutie care cu ulei original. Dupa acest schimb cutia nu se mai comporta ca inainte, cel putin asta este senzatia mea. Are momente cand la schimbarea din treapta 1 in 2 are un simptom de parca "da in nas" , decelerarea si schimbarea din treapta 4 in 3 este foarte agresiva, ca o frana de motor puternica. Schimbul de trepte inainte era lin , nu se simtea nimic, dar acum, cel putin in treptele inferioare se simte cand schimba viteza. 

Masina are 186.000 de km si a avut toate schimburile la cutie facute la termen , poate depasit cu 1000-2000 de km maxim.

Sunt lucruri normale sau ar trebui sa investighez mai in detaliu problema?

Este recomandat sa fac o readaptare sau un update de soft la cutie ?

Multumesc anticipat.

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa am patit si eu..dupa revizie au inceput problemele astea cu dat in nas din 1 in 2,din 3 in 2 la fel se simte iara ca agata ceva...si la mers constant in a 4-a pe la 50 km/h turometrul oscileaza usor si se si simte cum se balanseaza masina...ca si cum te,ai juca la acceleratie sus-jos...nu stie nimeni ce e de facut...toti imi zic sa iau alta cutie... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fix aceleasi simptome le am si eu. Nu inteleg cum vine asta cu alta cutie. Lucrurile astea nu existau inainte de schimbul de ulei. Daca ar fi fost defecta ar fi facut asa si inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cati km au masinile si daca schiburile s-au facut la timp, adica la maxim 60 000 km. Daca uleiul a apucat sa se degradeze, un ulei nou poata chiar sa agreveze situatia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cel putin schimburile au fost facute la timp. Inregistrarile sunt trecute in istoric.

Ulei scos din cutie era curat.

Eu inteleg sa fie avut problemele astea la un nivel mai scazut si dupa schimbare sa se agraveze , dar sa nu le ai si sa apara dupa mi se pare foarte ciudat. Erori eu nu am avut si nu am pe cutie. Pot aparea astfel de manifestari si daca nivelul uleiului este scazut/crescut fata de cum ar trebui ? O ajuta o readaptare ?

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

De cateva zile ma tot supara dsg ul de la passatul meu. 

Masina are momente cand schimba frumos si momente cand intra in avarie, palpaie in bord PRNDS si nu mai schimba din treapta 1.

Problema a aparut, zic eu, dupa ce i-am facut schimbul de ulei din cutie. In cutie a fost pus ulei Liqui moly cu ajutorul unui aparat automat si ma gandesc ca de aici au aparut problemele ...

Pe tester cutia afiseaza  18223/P1815 Pressure control valve 1 (n215) Short to Plus, iar din ce am mai aflat aceasta valva se ocupa cu schimbatul vitezelor, respectiv cuplarea ambreaiajelor.

Din ce am mai observat, cutia intra in avarie cand motorul e in turatii joase si e pe punctul de a schimba intr-o treapta inferiora, iar in schimb daca opresc masina si o repornesc de cateva ori nu mai intra in avarie pana ajung la destinatie, aprox 10 km.

Ce credeti ca trebuie sa fac ? sa pun ulei oe vw ?  sau sa caut o alta cutie ? pentru ca la un service din apropriere mi-au spus ca ei nu se incurca sa schimbe acea valva ca o sa apara celelalte cu eroare dupa.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stai la curte si esti curajos, poti incerca sa demontezi mecatronicul si sa vezi ce e pe acolo, ce e cu valva aceea.

Ca sa nu existe regrete apoi, era probabil mai bine sa fi facut schimbul de ulei cu VW original si metoda recomandata de VW, care e cea gravitationala, fara aparate! Acum e prea tarziu, stii clar ca ai o valva cu probleme.

Daca cauti pe youtube gasesti si cum se schimba o singura valva, totul depinde de cat curaj/timp/experienta/scule ai.

Valva o gasesti si pe Aliexpress

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/12/2020 at 7:28 PM, B7Nelu said:

Confirm si eu faptul ca schimbarea bieletei antibalans amelioreaza socurile care apar la schimbarea vitezelor de la treapta mare la treapta mica, de la 4 la 3, de la 3 la 2. Eu am inlocuit cele 3 piese din poza de mai jos. 

 

Salut,

Aveai si o mica smucitura la plecarea de pe loc, daca imediat luai piciorul de pe acceleratie, cat inca era in D1 ?

Mie asa imi face uneori si banuiesc suportul anti-balans, dar nu am remarcat si socuri la retrogradare, poate sunt dar nu cat sa ma fi deranjat sa le observ.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/15/2020 at 11:04 PM, B7Nelu said:

Chiar imi pare rau dar nu mai am cutiile de la piese. Am platit 80 lei/buc pentru cele rotunde si 120 lei pe acel "dog bone". Toate marca Lemforder.

Manopera 200 lei la un service de cartier. 

La montaj s-a polizat invelisul de plastic al celor 2 bucse ? Sau doar s-au introdus prin pressre ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 28.03.2020 at 12:14, Dan.MDLL a scris:

Parerea mea e că amândoi aveți, fiecare, bucățica lui de dreptate.

Eu, înainte să schimb volant + discuri, apăsam în așa fel încât să "ajut" cutia să schimbe treptele,  doar în cazul când se putea. Pe lângă acel "ajutat", prin orașe, o mai treceam pe manual să nu zguduie.

Asta m.a ajutat să mai trag de ambreaje până am adunat bănuți de schimb.  

Acum, după schimb, nu mai e cazul. Și da, cel puțin la mine, DSG.ul schimbă cum accelerezi tu ca persoană.

La schimbarea discurilor este neaparat sa se schimbe și uleiul in cutie , doar ce l-am schimbat și din câte am citit ma cam lasă discurile.

Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este neaparat sa se schimbe uleiul in cutie, ce treaba are uleiul din cutie cu ambreiajele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La DSG 6 ambreiajele stau in ulei .

In general lichidele nu se refolosesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ,

 

De ceva timp am inceput sa aud un zgomot ciudat ( clanc) la schimbarea treptei din 3 in 2 cand o las sa curga lin sau cand accelerez scurt .Acum ma gandesc daca sa fie de la ambreaje sau de la ceva suport ?Masina are 291.000Km reali ,volant e schimbata de aproximativ 20.000km  .Cine sa mai lovit de o asemenea problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e vorba de refolosit lichidul (nici eu nu as sfatui asa ceva), ci doar ca nu are nici o treaba uleiul din cutie cu schimbul cutiutei cu ambreiajele. Majoritatea schimba intai uleiul cand au probleme la cutie, apoi vad ca schimbul nu a rezolvat si trec la schimbul ambreiajelor.

 

Inlocuirea lor se face fara pierderi de ulei. 

Modificat de detinator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se manifesta o mașină DSG  cu ambreiajele uzate? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 28.03.2020 at 12:14, Dan.MDLL a scris:

Parerea mea e că amândoi aveți, fiecare, bucățica lui de dreptate.

Eu, înainte să schimb volant + discuri, apăsam în așa fel încât să "ajut" cutia să schimbe treptele,  doar în cazul când se putea. Pe lângă acel "ajutat", prin orașe, o mai treceam pe manual să nu zguduie.

Asta m.a ajutat să mai trag de ambreaje până am adunat bănuți de schimb.  

Acum, după schimb, nu mai e cazul. Și da, cel puțin la mine, DSG.ul schimbă cum accelerezi tu ca persoană.

Cât te-a costat schimbul amreiajelor și unde le-ai făcut , caut un service bun și nu găsesc , ma poți ajuta te rog cu un sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reprezentanța - 8500 lei tot, inclusiv ulei

On 14.09.2020 at 12:05, MariusComsa a scris:

Cât te-a costat schimbul amreiajelor și unde le-ai făcut , caut un service bun și nu găsesc , ma poți ajuta te rog cu un sfat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Daca pe teren orizontal las masina in P dar fara frana de mana se poate deterioara blocatorul din cutie ? Exemplu: parcare supermarket.

 

Am inteles ca la masina mea.. frana de mana nu e punctul ei forte .. :)

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti pe loc drept uzura blocatorului este minima sau mai deloc  , dar foloseste de fiecare dara frana de mana cand incepi sa o parchezi in panta chear si in cele cu inclinatie mica .

DQ250-Parking-lock-gear-01.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!