Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Vedeti ca am impresia ca nu merg volantele de la cutiile manuale la alea  echipate cu cutii automate  , eu pe motorul Etka imi da  cod de volant care mai jos de 1800 ron nu gasesc . 

Modificat de Blaser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar, volantul de la DSG este diferit de cel de la manaula. Plus ca mai sunt si diferente de pret in functie de sistemul start - stop, la masinile fara sunt mai ieftine. In materie de producatori sunt doar doi: LUK si Sachs, cei doi fiind si cei care produc volantele OE care vin din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna....sunt si eu in situatia de a schimba volant,la masina din semnatura,Km are 274.000(zic eu ca reali).Verificat preturile pe net si am gasit Sachs =1750 ,iar Luk=1801.....Fost la mecanic si mi-a cerut 1500 le Sachs + 500 manopera .As fi preferat sa pun Luk,pt.ca am vazut colegi de forum ca au pus si e OK(cel cu codul 415074409 vezi 'detinator'),dar zice mecanicul ca nu da garantie daca vin eu cu piesa.As merge si pe Sachs dar mi-ar trebui un cod de piesa,macar sa vad ca nu-mi pune mecanicul cine stie ce (el zice ca furnizorul poate sa-i dea volant la 1500 lei doar pe Sachs)

A, si nu stiu ce sa fac cu ambreiajele,daca tot se umbla acolo,cutia schimba bine...mecanicul zice ca nu trebuie...nici eu nu m-as arunca la o cheltuiala inutila ...dar ma intreb cat o sa mai tina?

Masina o am de aprox. 4 luni facut 10.000km

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Am un Golf 7 variant cu 127.000 KM, i-am schimbat uleiul acum 1 an de zile si de aproximativ o luna am auzit un sunet metalic care vine din zona rotii fata stanga. Daca ridic capota sunetul nu se aude. Aici am reusit sa surprind sunetul.

M-am dus cu masina la service, i-a dat scutul jos si sunetul pare ca vine din cutia de viteza (am un DSG 6 umed, motor CLBM - 2.0, 110 KW). Mi-au zis ca nu are nimic si m-au trimis acasa. Sunetul nu se aude in habitaclu si nici nu am simtit vreo modificare in comportamentul cutiei, schimba ca inainte si in drive si in sport.

Ceva pareri, va rog?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 13 ore, alecs.ion a scris:

 

M-am dus cu masina la service, i-a dat scutul jos si sunetul pare ca vine din cutia de viteza (am un DSG 6 umed, motor CLBM - 2.0, 110 KW). Mi-au zis ca nu are nimic si m-au trimis acasa. Sunetul nu se aude in habitaclu si nici nu am simtit vreo modificare in comportamentul cutiei, schimba ca inainte si in drive si in sport.

Ceva pareri, va rog?

Multumesc

DSG nu cred că are probleme așa devreme.

Km reali? :scratch:

în urmă cu 18 ore, Dumitru I a scris:

A, si nu stiu ce sa fac cu ambreiajele,daca tot se umbla acolo,cutia schimba bine...mecanicul zice ca nu trebuie...nici eu nu m-as arunca la o cheltuiala inutila ...dar ma intreb cat o sa tina?

 

 

Mult nu cred, hub de ambreaje ~2000lei.

Pentru a fi "safe" eu am schimbat ambele pe la ~285.000 km ^_^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, Dumitru I said:

A, si nu stiu ce sa fac cu ambreiajele,daca tot se umbla acolo,cutia schimba bine...mecanicul zice ca nu trebuie...nici eu nu m-as arunca la o cheltuiala inutila ...dar ma intreb cat o sa mai tina.

Daca schimba bine cutia, lasa-le in pace. Sunt destul de robuste si nu te lasa in drum fara simptome premergatoare. Uzura lor in general afecteaza rafinamentul cu care cutia schimba treptele si nu creeaza alte probleme.  Volantul de ce vrei sa il schimbi ? Ce simptome are masina ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, Dan.MDLL said:

DSG nu cred că are probleme așa devreme.

Km reali? :scratch:

Da, e luata de pe un site de licitatii din Franta, am tot istoricul la ea, verificata la 'nspe service-uri + reprezentanta. Toti zic ca arata ca noua, masina abia a implinit 4 ani in februarie 2020.

offtopic: Avia motors zice distributia la 6 ani sau 210k km, in carte zice doar de km. Nu mai stiu pe cine sa cred :)))

Modificat de alecs.ion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cartea mașinii :study:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/12/2020 at 10:27 PM, valioglu said:

E 1300 lei pe SACHS 2295000541 si tot cam asa pe luk 415074009. 

aia e pt masini mai vechi, fara start-stop. Eu m-am referit la volant pt masini start stop, codul Luk este 415074409 si Sachs nici nu exista din cate am inteles. La pretul respectiv se mai adauga si suruburile (Luk vine fara suruburi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MarcCorneliu

Salutare! La un passat b7, 2.0 tdi, dsg, 177cp, am schimbat uleiul la motor, ocazie cu care am vazut o transpirație ușoara(de ulei banuiesc) in zona marcata. Am observat ca în acea zona este și o garnitura, de la ce poate fi? 

Screenshot_20200520_180429.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am o mare nelamurire:

Touran 2008, motor 2.0 BMN 170cp

Problema era urmatoarea: Masina in treapta 1 si marsarier cand era cald afara sau ulei-ul cald in cutie, zmucea la plecarea de pe loc (nu tot timpul dar de obicei), iarna mai rar dar vara destul de des.

Pe cutie nici un fel de eroare. Am fost pe la mecanici care se ocupa de DSG si mi-au testat valorile la mecatronic , totul ok (deci mecatronicul iesea din schema). Dar toata lumea 
zicea ca sunt probleme la discurile de ambreiaj.

Mi-au facut si adaptari pe canalul 061 si 060, dar pe canalul 062 (unde zice pe rosstech ca adapteaza ambreiajele), acolo imi da tot timpul eroare cand ii da sa faca adaptarea.Am vazut pe net la multi chestia asta cu eroarea la canalul 062.

Deja ma pregateam sa cumpar hub-ul cu ambreiajele , dar acum 4 zile urma sa fac distributia masinii. Am facut distributia si surpriza...nu mai face masina acele smucituri,parca se simte si mai inchegata masina.

Piesele date jos de pe distributia veche erau ok. Nu lipseau dinti din curele sau chestii de genul.

Masina cand am cumparat-o avea distributia facuta de 30 000 km. Am zis ca mai merg cu ea pana la 60 000 km si apoi o fac. Si a aparut supriza...nu mai zmuceste.

A mai patit cineva sau ma poate lamuri si pe mine cu treaba asta ? Sincer chiar nu inteleg si am vb cu unii care se pricep la DSG-uri dar nu isi dau seama.Acuma ma gandesc ce naiba sa fac, sa mai schimb ambreiajele sau sa nu le mai schimb ? 


 

Modificat de dsktopor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva smuncituri ușoare pe la treapta 2-3 sau 3-2 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, dsktopor said:

A mai patit cineva sau ma poate lamuri si pe mine cu treaba asta ? Sincer chiar nu inteleg si am vb cu unii care se pricep la DSG-uri dar nu isi dau seama.Acuma ma gandesc ce naiba sa fac, sa mai schimb ambreiajele sau sa nu le mai schimb ? 

Mai astepta nitel, probabil o sa faca in curand la fel ca inainte. Daca distributia era cat de cat la punct, nu prea exista explicatie logica pentru faptul ca masina nu se comporta la fel. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau au mişcat (involuntar) poziţia tamponului motor când l-au montat la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, Dan.MDLL said:

Ceva smuncituri ușoare pe la treapta 2-3 sau 3-2 ?

Nu am avut niciodata smucituri pe nici o treapta inafara de 1 si marsarier la pornirea de pe loc ,si cum ziceam , doar cand era mai cald. In rest schimba perfect

8 hours ago, MyKe said:

Sau au mişcat (involuntar) poziţia tamponului motor când l-au montat la loc.

Tampoanele le-am pus noi cam de 3000 km, chiar si la cutie am pus nou. Si cu cele vechi si cu cele noi facea la fel masina. Acuma la distributie un tampon de la motor a trebuit luat jos si a fost pus inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Părerea mea e că dacă ai smuncituri doar în treapta 1, să nu schimbi ambreajele (vreo 2000 de lei) încă. 

Ești doar la început de sfârșit cu ambreajele DSG, eu am mers așa 1 an aproximativ, aceleași simtome le.am avut la început. 

Câți km are mașina? :scratch:

Modificat de Dan.MDLL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

223 000 km are masina si asa am luat-o cu problema asta. Am circulat cu ea 1 an jumate tot asa. Si acuma ma pregateam sa le schimb si al drac daca mai face dupa schimbul de distributie. Nu mai inteleg nimic. Asta era singura problema la ea :))) tu le-ai schimbat? Diferenta dupa schimb? :)

Ce simptome ai avut?

 

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat volant + discuri la 285.000 km. 

Ce să zic, mai așteaptă să vezi dacă re-apar simptomele :blink:

Pagina 169 pentru simptome.

Modificat de Dan.MDLL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai idee daca ii adevarata chestia aia , ca din cauza discurilor uzate din ambreiaj se poate strica mecatronicul ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nup, nu cred. Am mers cu simptome 1 an aproximativ și apoi le.am schimbat și ca să vezi, mecatronicul tot funcționează ok :lol:

Se strică din alte motive: ulei neschimbat, plecare de pe loc în primele 5 sec după ce ai pornit motorul, tractare cu DSG, bruscare zilnică DSG, probleme de motor care afectează cutia etc.

Modificat de Dan.MDLL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Am ceva probleme cu cutia , se aud niste trosnituri metalice la oprire si plecarea de pe loc . Cand merg in frana de motor se aude ca si cum ar freca fier pe fier undeva . Am schimbat planetara stanga si nimic . Dreapta e ok . Stie cineva ce ar putea sa aiba ? Este posibil sa fie grupul ? Masina e octavia 3 2.0 ckfc . Cutia e cod MTE . 
Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca de la cutie ar fi . Inca nu se stie ce ca trebuie demontat . Ma gandesc sa iau una sh . Poate cineva sa ma ajute cu niste coduri de cutie echivalente ? Trebuie sa iau cu tot cu calculator sau schimb doar cutia si il codez pe al meu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa cauti o cutie de pe o masina exact ca a ta..acelasi cod motor..doar cutia,se adapteaza dupa montare din calculator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am intampinat o problema la timoneria cutiei DSG. Brusc a inceput sa mearga mai greu, agata parca in ceva, din P in R si N. In D si S merge normal. Am uns putin cu vaselina la spray pe sus la schimbator, insa nici o schimbare. Ceva idei pe unde sa mai verific? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbatorul e doar un comutator. Adica un buton. Doar in P actioneaza un cablu care blocheaza un pinion. Il poti schimba usor cu unul din dezmembrari. Probabil calitatea legendara a VW isi face efectul si la tine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!