Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Mulțumesc mult de răspuns.Acum alta nelămurire:Am incercat aseară cu motorul cald ce-i drept sa scot capacul, dar a început să arunce ulei.Trebui sa fie motorul rece?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie desfiletat aprox 30-50% si lasat asa 5-10 min ,timp in care se scurge in baie si nu curge deloc pe langa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

La masina din semnatura, CC 2.0 tdi dsg, in treapta a 2-a, cand iau piciorul brusc de pe acceleratie dar si cand reaccelerez se aude un sunet metalic puternic, cu geamul deschis pare sa se auda dinspre cutie. E un sunet de scurta durata, ca si cum s-ar lovi niste metale, ce nu apare la schimbul treptei. In trepte de viteze mai mari nu il aud, dar posibil din cauza vantului. Nu este de la volant, a fost schimbata de cateva luni.  Aveti idee ce ar putea determina acest sunet? Nu are niciun simptom in rest.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica tripode planetarii

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi smuceste in treapta 1 numai dupa ce se incalzeste,poate fi de la ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De dimineata a intrat cutia in avarie,a început să clipească PRND.Am oprit si repornit motorul ,și-a revenit dar m-am ales cu indicatorul MIL aprins.Dupa aproximativ 3 ore stând în parcare cu motorul pornit si pedala de frână calcata(cutia in P)pedala de frână a început să se înmoaie iar indicatorul MIL sa stins.

Modificat de Mariob6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica ceea ce spune colegul cred ca este ca bine ar fi sa citesti erorile si sa le postezi aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor!

Masina lu' tata, un Golf V 2.0 TDI si DSG, are eroarea asta intermitenta: 18034 (P1626). Atasat eroarea din VCSD.

Eorarea este intermitenta si se manifesta ciudat: din cand in cand (la 7-8-10 porniri/opriri) se pune contactul, se asteapta cateva secunde sa se stinga martotii/incalzeasca bujiile si cand vrea sa porneasca nu se intampla nimic ? Cheia invarte mai departe sa porneasca, dar motorul nu porneste. Daca tot incerci asa de 3-4 ori se aprinde becul de check engine si eroarea "Emissions Workshop" apare. Daca dupa prima data cand "face asa" ii dai cheie direct (nu mai astepti cu contactul pus 2-3 secunde) atunci porneste direct si nu apare nici o eroare.

Aveti vreo idee sau s-a confruntat cineva cu chestia asta?

eroare Golf.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, asta e cealalta (legata de turbo - fluiera putin, dar de asta stia). Crezi ca sunt legate? In trecut a mai citit erorile cand turbo era 100% ok si totusi 18034 (P1626) aparea. 

eroare 2.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On Thursday, September 12, 2019 at 17:48, Adrian_Pintilie a scris:

Salut!

La masina din semnatura, CC 2.0 tdi dsg, in treapta a 2-a, cand iau piciorul brusc de pe acceleratie dar si cand reaccelerez se aude un sunet metalic puternic, cu geamul deschis pare sa se auda dinspre cutie. E un sunet de scurta durata, ca si cum s-ar lovi niste metale, ce nu apare la schimbul treptei. In trepte de viteze mai mari nu il aud, dar posibil din cauza vantului. Nu este de la volant, a fost schimbata de cateva luni.  Aveti idee ce ar putea determina acest sunet? Nu are niciun simptom in rest.

Multumesc!

Verifica bieletele antiruliu. Mi s a intamplat de 2 ori sa am acelasi zgomot ca la tine..si alea au fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 minute în urmă, EEXCALADE a scris:

Inseamna ca interfata china nu cunoaste eroarea

Asta am vazut dar dupa numere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 21 ore, detinator a scris:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/19143/P2711/010001

19143/P2711/010001 - Unexpected / Implausible Mechanical Gear Disengagement

19143/P2711/010001 - Unexpected / Implausible Mechanical Gear Disengagement: No Signal/Communication

Mulțumesc de răspuns.Ce ar fi de verificat mai întâi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am aceeasi problema, acelasi cod apare. Practic, atunci cand opresc si trec din D in N sau P, smuceste si se aud zgomote, 2-3. Azi asa maine asa si la cateva zile se aprinde mil cu eroarea 2711. Mai des si mai tare parca face dupa ce am schimbat uleiul (schimbat la reprezentanta). Or fi ambreiajele, mecatrinicul, toata cutia.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.a mai intalnit cineva eroarea din poza?mie imi apare de cateva zile dar mai ales dupa prima pornire si nu zilnic.sta aprins cateva minute apoi se stinge singura.masina schimba normal cu o singura exceptie intr o dimineata cand la plecare a smucit de 2,3 ori la plecare si nu se accelera motorul,am lasat-o  la relanti si in cativa metri si a revenit.e ceva grav ?mai pot merge asa ?nu prea am timp sa ajung la un service specializat in viitorul apropiat.multumesc anticipat pentru raspunsuri

20190913_064842.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, FlorinNistor said:

Salut! Am aceeasi problema, acelasi cod apare. Practic, atunci cand opresc si trec din D in N sau P, smuceste si se aud zgomote, 2-3. Azi asa maine asa si la cateva zile se aprinde mil cu eroarea 2711. Mai des si mai tare parca face dupa ce am schimbat uleiul (schimbat la reprezentanta). Or fi ambreiajele, mecatrinicul, toata cutia.....

deci astia de la reprezentanta au schimbat uleiul stiind ca apar erori pe cutie si zgomote? sau nu le-ai zis?

din ce am citit pana acum (si numai aici sint 160 de pagini), schimbul de ulei nu a rezolvat la nimeni problemele de la cutie.

Din pacate, din linkul de mai sus ar rezulta ca poate fi o problema atat la ambreiaje cat si la mecatronic, deci nu se poate zice cu precizie 100%.

Cati km are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, detinator a scris:

deci astia de la reprezentanta au schimbat uleiul stiind ca apar erori pe cutie si zgomote? sau nu le-ai zis?

din ce am citit pana acum (si numai aici sint 160 de pagini), schimbul de ulei nu a rezolvat la nimeni problemele de la cutie.

Din pacate, din linkul de mai sus ar rezulta ca poate fi o problema atat la ambreiaje cat si la mecatronic, deci nu se poate zice cu precizie 100%.

Cati km are masina?

213k in bord si 406k pe cutie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, dețin un B6 2.0 BMR dsg, acum 1 luna de zile din nefericire am schimbat cutia , îmi făcuse praf uleiul schimbat cu 1000 de km in urma , era plin de pilitura. Ce voiam sa zic este ca și cu asta de am pus-o și-a păstrat vechile obiceiuri , smucește in treapta 1 la plecare de pe loc, și când schimba treapta 2 și iau piciorul de pe acceleratie se aud sub ea ambreiajele cred , ma gandeam ca dacă după schimbarea cutiei tot au rămas acele smucituri la plecarea de pe loc ma gândesc sa fie din altceva? Sau tot din cutie? Și dacă da, ce este de făcut. Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!