Jump to content
Loth

Jurnal DSG6

Recommended Posts

daniel00085

Salutare,

Detin de scurt timp un passat B6 din 2007 2.0 DSG 140 cp, cod motor BKP si abia zilele acestea am constatat ca la 5000 rpm atat pe mod D si S nu mai schimba cutia.NU am facut inca o diagnoza iar uleiul la cutie a fost facut acum 5 luni de fostul proprietar ( ma gandesc poate nu a fost recalibrata cutia dupa schimbul de ulei) , daca a mai avut careva aceasta problema ar fi dee ajutor:)multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

5000 rpm ??? Nu ai ce cauta la turatia asta 

Share this post


Link to post
Share on other sites
daniel00085

Stiu ca nu am ce cauta acolo, dar pe S nu a taiat gazul in limitare, este normal asa?multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogum

Va salut. 

 

Cred ca mi-a venit si mie randul sa am probleme cu DSG-ul. 

 

Cum se manifesta: mergand pe strada, normal, ma trezesc brusc cu o frana de motor, mai sa intre ala din spate in mine. Dau sa accelerez si constat ca nu mai schimba trepte. Ma uit in bord si vad ca disparuse indicatorul de treapta de viteza iar PRNDS clipeau intermitent  intr-un chenar rosu. Opresc unde pot si iau pozitiile schimbatorului la rand. Cand sa dau cu spatele, surpriza! Pot muta cgimbatorul pe R dar nu face nimic, Se tureaza in gol. 

 

Bun, am lasat-o vreo doua ore apoi am pornit-o. A mers absolut normal vreo 3 km dupa care probelma s-a manifestat iar. Azi dimineata cand am pornit-o din nou, parea totul in regula, insa nu am mai mers cu ea ca nu mai fac si alte stricaciuni. 

 

Cod  de eroare aparut:

 


                Address 02: Auto Trans       Labels: 02E-300-0xx.lbl
Control Module Part Number: 02E 300 041 R    HW: 02E 927 770 AD
  Component and/or Version: GSG DSG         041 0812
           Software Coding: 0000020
            Work Shop Code: WSC 01324 785 00200
                      VCID: 2143FB5DF8D2CB1
1 Fault Found:

17130 - Pressure Control Solenoid 1 
            P0746 - 012 - Open or Short to Ground - Intermittent - MIL ON
 

 

Am vazut ca au mai fost si alti colegi cu eroarea aceasta insa nu am reusit sa gasesc daca cineva chiar a rezolvat-o cumva.

Voi ce parere aveti?

 

Multam si numa' bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
arisch

Mda, blocul de valve. 😔

Share this post


Link to post
Share on other sites
detinator
4 hours ago, daniel00085 said:

ma gandesc poate nu a fost recalibrata cutia dupa schimbul de ulei

la dsg nu se face nici o recalibrare dupa schimb ulei

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogum
On 8/16/2019 at 2:10 PM, Bogum said:

Va salut. 

 

Cred ca mi-a venit si mie randul sa am probleme cu DSG-ul. 

 

Cum se manifesta: mergand pe strada, normal, ma trezesc brusc cu o frana de motor, mai sa intre ala din spate in mine. Dau sa accelerez si constat ca nu mai schimba trepte. Ma uit in bord si vad ca disparuse indicatorul de treapta de viteza iar PRNDS clipeau intermitent  intr-un chenar rosu. Opresc unde pot si iau pozitiile schimbatorului la rand. Cand sa dau cu spatele, surpriza! Pot muta cgimbatorul pe R dar nu face nimic, Se tureaza in gol. 

 

Bun, am lasat-o vreo doua ore apoi am pornit-o. A mers absolut normal vreo 3 km dupa care probelma s-a manifestat iar. Azi dimineata cand am pornit-o din nou, parea totul in regula, insa nu am mai mers cu ea ca nu mai fac si alte stricaciuni. 

 

Cod  de eroare aparut:

 


                Address 02: Auto Trans       Labels: 02E-300-0xx.lbl
Control Module Part Number: 02E 300 041 R    HW: 02E 927 770 AD
  Component and/or Version: GSG DSG         041 0812
           Software Coding: 0000020
            Work Shop Code: WSC 01324 785 00200
                      VCID: 2143FB5DF8D2CB1
1 Fault Found:

17130 - Pressure Control Solenoid 1 
            P0746 - 012 - Open or Short to Ground - Intermittent - MIL ON
 

 

Am vazut ca au mai fost si alti colegi cu eroarea aceasta insa nu am reusit sa gasesc daca cineva chiar a rezolvat-o cumva.

Voi ce parere aveti?

 

Multam si numa' bine.

Revin. 

 

Am mers a doua zi cu masina. A mers normal aprox. 7 km, pana s-a incalzit bine. Cand s-a incalzit bine, defectul s-a manifestat din nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Florin@Caractere

Bogum

iti trebuie mecatronic !!!

Cand se incalzeste apar intreruperi pe placa electronica !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogum

Multumesc pentru raspuns. 

 

Se poate repara sau cumpar unul nou? 

Vinde cineva așa ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Florin@Caractere

Din cate am vazut eu nu prea rezista cele asa zise reparate, in situatia mea care repar cutii DSG.

Sfatul meu este sa iei unul nou care are 2 ani garantie !

Mare grija ca trebuie codat si se comanda pe seria de sasiu !

Share this post


Link to post
Share on other sites
daniel00085

Salut Florin,

Un coment la anuntul meu, este normal sa nu imi schimbe la 5000 rpm dsg-ul?

image.thumb.png.fe2c4c036c532d0877fe0f793c804c9a.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
detinator

@daniel00085 ti-am raspuns eu ca la DSG nu se face nici o recalibrare dupa schimb ulei. Cred ca nu a raspuns nimeni pt ca nu prea se intelege, esti in viteza 1a si urci la 5000 rpm si nu trece in a 2a? Sau ce inseamna "nu mai schimba la 5000rpm"?

Exprimarea "nu mai" presupune ca a schimbat inainte, evident orice modificare a comportamentului nu este normala.  

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
daniel00085

Salutare. mai in detaliu:  In momentul cand este in S si D , daca vreau sa depasesc sau sa ii dau kick down, retrogradeaza foarte greu si se tureaza pana in zona de rosu, unde ezita sa schimbe intr-o treapta superioara. 

Mers normal, mosnegeste, schimba, dar parca nu asa cum trebuie sa schimbe un DSG. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Larwence

Salut! Vin și eu cu o întrebare referitoare la cutiile de viteza DSG6 de pe Octavia 3. Vreau sa îmi cumpăr mașina și din istoric reiese ca i-a fost schimbat mecatronic ul pe garanție.. Sunt probleme cu mecatronic ul la acest tip de cutie (toate reviziile făcute regulat) ?Ce pot sa mai verific? Va mulțumesc 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mariob6
On 24.09.2011 at 9:15, Al Bundy a scris:

Ieri am facut si eu recalibrarea cutiei al un passat care smuncea la plecarea de pe loc. Rezultatul: este alta masina, pleaca extrem de finut.

Calibrarea se face cu motorul cald si am facut-o de 3 ori.

Salut!Aceasi problema o am si eu,numai la plecarea de pe loc smuceste.Trebui facuta recalibrarea la cutie?Scap numai cu asta? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
detinator

@Mariob6 ai citat o postare din 2011... nimeni nu iti poate daca "scapi numai cu asta". Daca ar fi asa simplu, ar fi fost multi fericiti pe aici :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mariob6

Mulțumesc de răspuns.Peoblema rezolvată prin resetarea cutiei.Merge cum mergea la început.

Share this post


Link to post
Share on other sites
snapisrl

cum ai resetat-o ?

si eu sunt amator de a reseta ca se aud ceva cloncuri prin ea.

desi nu cred ca scap are 160.000 km

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mariob6
Posted (edited)

Cu ajutorul vag commului,urmând pașii. Nu este nimik ieșit din comun dar merita.Am scăpat de "sutul"la plecarea de pe loc,schimba mult mai lin...

Edited by lupo_bv
quote postare anterioara

Share this post


Link to post
Share on other sites
detinator

@Mariob6 deci ai facut singur treaba, fara mecanic? cati km are masina?

acea procedura este descrisa aici http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/6-Speed_Direct_Shift_Gearbox_(DSG/02E)

tot din categoria proceduri de incercat poate-poate este si update-ul la ultima versiune de soft pe cutie, dar din cate stiu doar reprezentanta o face si costa ceva

si eu am o versiune de soft pe cutie care se pare ca nu e ultima si ma intreb f des "oare cum ar fi cu ultima versiune?" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mariob6

Singur am facut adaptarea,pana acum se comporta excelent.

Share this post


Link to post
Share on other sites
detinator

isi va reveni "la normal" in scurt timp, din ce am citit de la altii care au facut adaptarea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
valioglu

Am facut eu adaptarea, chiar de vreo doua ori. La inceput merge complet diferit, mult mai lin si mai progresiv. Curand insa, din pacate va merge la fel ca inainte de adaptare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
detinator

asta i-am spus si eu, dar probabil nimeni nu crede pana nu incearca

Share this post


Link to post
Share on other sites
daniel00085

Salutare, und eas putea sa fac schimbul la cutie + recalibrare in Iasi.

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri