Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Salutari,

Am un Golf GTD VI DSG cu 161.000 km la bord. 

In aceasta dimineata am vrut sa conduc masina in manual si spre marea mea uimire am observat ca atunci cand schimba din treapta 1 in a 2 smuceste destul de puternic. Am incercat teste si pe celelalte trepte si din a 2-a in a 3-a smuceste ft putin, iar in rest deloc. 

Am schimbat in automat sa verific daca si aici se intampla la fel si in mod D sau S nu smuceste, problema fiind doar cand schimb manual. 

Mentionez ca uleiul in cutie a fost schimbat la fiecare 60.000km.

Aveti idee ce ar putea fi? Recomandari pentru un service anume unde sa pot verifica ce se intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/6/2019 at 11:51 PM, cascadoru said:

off topic:

Trec pe 18 martie prin DE si o sa iau ulei dintr o reprezentanta VW  si comparam atunci.

de asta am intrebat de poze. Am  gasit f multe variante de set 6 bidoane ulei OE la 10-12 E/litru dar e f dubios.

La reprezentanta in NL mi au cerut 30E/litru dar nu vand, doar sa scchimb la  ei.

Al tau eu cred ca e ceea ce trebuie, nu trebuie sa ti faci griji.

Pe toate bidoanele OE scrie in ruseste.. bu stiu de ce.

Ziceai ca revii cu mai multe lamuriri, mi-am amintit de postarea ta uitandu-ma azi pe amazon.de, pe bidoane nu scrie in ruseste dupa cum vezi:

https://www.amazon.de/Original-Volkswagen-Ersatzteile-Ölwechsel-Touran/dp/B00KYL9VR8/

daca mai ai ceva noutati...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze….m am luat cu altele si am uitat.

luat cu 25 eur din Wurzburg

mail.1.jpg

mail.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clar etichetele nu sint identice comparat cu ce am postat eu aici 

dar nu stiu cat conteaza si daca nu cumva e normal... mai studiem. 

La tine vad ca a aparut o inscriptie "Reserved for industrial and professional use" 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

De cateva zile tot incerc sa rezolv problema scurgerilor de ulei din zona baii de ulei la un passat 2008 2.0 16v TDI DSG6.

Initial am crezut ca uleiul scurs provine din baia de ulei a motorului(pt ca uleiul era prezent cam peste tot) dar dupa o curatare cu spray de frane a zonei, am observat ca se umezeste baia de ulei a cutiei DSG care este foarte ruginita.

Atasez si poze (inainte/dupa), dupa caratare am mers cam 15 km .

Intrebari de incepator:

1. Ce se vede in poza este baia de ulei DSG?

2. Am citit ca se poate schimba separat baia + garnitura. E corect?

As cumpara baia , garnitura si 1-2 L de ulei pt completare. Uleiul actual din cutie are cam 10.000 km si n as vrea sa-l schimb..(lipsa buget momentan) , dar nici nu pot merge cu masina asa..

Orice raspuns/sfat este binevenit.

Multumesc

IMG-20190410-WA0022.jpg

IMG-20190411-WA0012.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

16MAW , da este baia de ulei de la mecatronic si trrebuie sa comanzi baie/garnitura si 2 oringuri de la mufa.

Sau te poti duce la un service sa faca treaba asta mai safe ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru raspuns! Nici nu ma gandeam sa fac eu singur operatiunea :))

S-a mai intalnit cineva cu problema asta? (rugina baia de ulei) 

Eu am gasit codul asta pt baie 02E325201D . Nu stiu sigur daca e ce-mi trebuie..

LE: masina este passat B6 2.0 16v BKP (WVWZZZ3CZ8P008536)

 

1.jpg

Modificat de 16MAW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cam toate sunt ruginite, mai ales in partea de jos. Calitate VAG. 

Dar asta e nimic pe langa suruburile de otel care trec prin aluminiu, la punti, fuzete, etc. Se sudeaza si nu le mai poti scoate. E un cosmar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutări, 

știe careva dacă o eroare de comunicare între module (în special ACC-ul) să îți afecteze cutia de viteze? Problema mea se prezintă astfel: Săptămâna trecută m-am trezit cu mașina supraturată și cu o cheie intermitentă în locul treptelor de viteză. După manual, acest lucru impune verificarea cutiei de viteză. Am fost la reprezentanță, mi-au făcut diagnoză și nu au putut vedea prea multe probleme. Mi-au făcut update la softul de pe cutie și au zis că în cele mai multe din cazuri, acel update rezolvă problemele similare cu a mea. La drum lung însă, problema a apărut din nou iar acum am constatat că înainte de supraturarea motorului îmi apare ACC Fehler iar simbolul pilotului automat apare portocaliu. În drum spre reprezentanță am mai și constatat că evenimentul se petrece când fiind în treaptă mare (5 / 6), neavând piciorul nici pe frână nici pe accelerație, mașina merge la relanti. Odată ce viteza coboară mai mult, atunci intră în frână de motor, însă se produce eroarea și mă forțează să opresc mașina pentru a putea folosi din nou cutia. La reprezentanță, au mai descoperit de data asta și niște erori de comunicare pe modulul 19-can gateway. Din păcate nu am log-urile și nici codurile nu le știu pe de rost, însă ei spuneau că diferitele module ale mașinii nu comunică între ele (în special ACC și calculatorul volanului), iar drept cauză îmi decuplează cutia și aprinde martorul. A rămas să se uite peste schemele electrice ale mașinii și au luat în calcul și să verifice instalația electrică. 

Știți cumva dacă opțiunea asta de a coborî la relanti dacă nu ții piciorul pe pedale se poate dezactiva? Înițial credeam că nu mai poate retrograda dintr-a 5a, însă problema e la drum lung când tocmai de la 100 km/h nu treci de pe accelerație direct pe frână ci intervine un timp mașina merge din inerție. Apoi când apeși pe frână, intră în frână de motor însă se pare că nu mai știe cum se face. 

 

Mersi pentru sfaturi și scuze de romanul scris, aș fi vrut să nu îl scriu, dar nici nu prea găsesc cazuri similare cu al meu :( 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca te referi la coasting.Se poate dezactiva din MFD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Ivan Bogdan

Recomandare schimb ulei CV pentru un b6 în zona Ploiești, sau Târgoviște. Cu garnitura mecatronic cu tot. Ms

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

38 minute în urmă, Ivan Bogdan a scris:

Recomandare schimb ulei CV pentru un b6 în zona Ploiești, sau Târgoviște. Cu garnitura mecatronic cu tot. Ms

 

Bucuresti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,
Am si eu o intrebare: e normal sa se simta si chiar sa se auda cum schimba din 2 in 1 cand nu franez constant, adica daca ridic putin piciorul de pe frana in momentul in care ea face schimbarea? E un fel de smucitura, sau mai exact ca atunci cand bagi in treapta 1 la o cutie manuala si o fortezi, desi nu era cazul...
Va multumesc.

VW Golf 5 GTI, 2.0 TFSI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare (scuze daca s-a mai discutat ...). De o luna detin un b7 dsg 130kw, e prima cutie automata :)) si inca invat cum sa o folosesc.

La opririle la semafor am tot citit ca e ok sa o lasi in D sau in S cat stai pe loc ca se decupleaza cutia si cupleaza iar cand iei piciorul de pe frana... 

Daca masina e oprita la semafor, in D sau in S ... pe MFD apare S1/D1 (in stationare) iar consumul instant este 0.7-0.9 (motor cald).

Daca schimb pe N scade consumul la 0.5-0.6 si se simte si o oarecare scadere a turatiei, este un comportament normal al cutiei?

Adica fac eu ceva ce nu trebuie sau e normal sa faca asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal, in stationarea cu D/S selectat ambriajul K1 este partial actionat, franele sunt cele care tin masina pe loc. De aia cand ridici piciorul de pe frana (cu autohold off, daca ai) masina pleaca imediat de pe loc. Chiar si in modul autohold, masina patineaza amberiajul K1 cand stai pe loc. Asta este modul in care este gandita cutia sa functioneze. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal, nu e decuplata complet la semafor, si intr-adevar consumul scade in N. La mine cu 0.1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, practic pot trage concluzia ca nu e ok sa stea in D sau in S, PE LOC? Desi asta se recomanda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a discutat mai in spate. Conform manualului, este recomandat sa ramana pe D sau S. Nu se recomanda scoaterea ei in N la semafor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

dar poti s-o pui in P daca estimezi durata suficient de lunga, altfel stai in D linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am gasit in manual daca e mai bine sa pui selectorul in N sau sa il lasi in D. Nici mai in spate nu am gasit ceva foarte relevant. In schimb e plin internetul de discutii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! O recomandare de service serios in Bucuresti pt un schimb de ulei cutie dsg6 la un Passat B8? Am primit o ofertă de la Autohut, dar nu știu nimic despre ei.. aș prefera să mă duc la o recomandare ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiusk8

Am inlocuit acum 2 zile ambreiajele DSG .

Desigur ca acele clank-uri au disparut . aveam problema de la downshift 3-2 si cel mai rau din 2-1 . Cand mut levierul prin P-R-N-D ABSOLUT nimic nu se mai simte , mici smucituri doar daca stai super atent , dar am inteles ca sunt nomale.

Treaba s-a efectuat la AutoClub Timisoara si distractia a costat in jur de 3500 lei.  In interiorul cutiei nu stiu ce se intampla defapt de se auzea asta , probabil ca ambreiajele erau uzate ,in special cel mare care se ocupa de  vitezele  1-3-5, iar presiunea hidraulica era necesara puternica pentru a cupla si tot odata furcile , nu imi pot explica in mare . 

Pe scurt aceasta e rezolvarea enervantului (clank}. La 200.000 de km cred ca e de ajuns viata unui ambreiaj DSG.

Tin sa va multumesc ca din citirea acestui topic m-am lamurit cu problema de mai sus . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uzura volatului cum era ? Nu l-ai inlocuit ? Dupa ce ai schimbat ambreiajele s-a imbunatit modul cum schimba treptele in mers, adica schimba mai lin treptele ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Dupa schimbarea ambreiajelor schimba mai lin in jos treptele? La mine e destul de agresiva frana de motor din 3 in 2 si 2 in 1. La tine se simte trecerea din 2 in 1? Si masina acum pleaca si se opreste lin, fara trepidatii? Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiusk8

@adrian001 am inteles de la reprezentanta ca volantul este intr-o stare buna si nu trebuie schimbat  ,atata timp cat nu ''bate si trocane la rece'' sau in mers continuu . Da , treptele se simt altfel in special la downshift unde aveam problema cea mai mare cu clank-ul.

 

 

@Croberto Totul a disparut : trepidatii, smucituri , clanck uri. tot . Procesul se desfasoara foarte lin, atat down si up .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!