Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

nu exista asa ceva.

tot 6 viteze sunt ca nu mananca s una :))

in s sau sport doar schimba vitezele in zona de cuplu maxim 2500-3000rpm.

d sau drive zona eco 1800-2200 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu ca nu ne nastem cunoscatori si ca invatam toata viata dar sunt momente cand este mai ok sa tinem gura inchisa si sa nu scoatem tampenii .... ca :

"Adaptare pin" , "din S in  D" sau "5 trepte" (ca asa era discutia in bar)

Recapitulam

-N la semafor  -------fara motiv ,nu are rost , lasa cutia in D sau daca ai piciorul amortit activeaza auto-hold si totul e rezolvat

- vede toate treptele in modul S ,daca are 6 ,atunci 6 vede nu 5

-se poate trece in modul D-S sau invers fara probleme in mers (comanda fiind digitala ,full electrica sau cum vreti voi  sa ma exprim pentru a se intelege ,iar softul are grija sa faca schimbarea fara sa afecteze cutia.

Sau mai bine zis ....daca mergem in D cu x viteza si dam kick down cutia o sa schimbe ca si in, modul S  la fel face si cand mergi mai alert si multi din D in S ,nimic nou ,nimic mecanic de la maneta la cutie ,softul schimba si daca nu poate sa schimbe nu o face si gata (aici ma refer in a retrograda mai violent sau mai usor doar 1 treapta ca si exemplu )

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva, se poate adapta cumva softul in asa fel incat sa nu mai mearga asa subturata pe D? De cand am schimbat cutia, cea noua, parca merge mai subturata ca cea veche in D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit se poate dar nu prin "adaptare cu VCDS "ci prin inlocuirea softului cutiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A facut cineva update de soft la cutie? Am sunat la Tess Brasov dar sunt cam habarnisti, nu au putut sa imi zica un pret exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update-ul de software in reprezentante se face de obicei atunci cand acesta rezolva o problema confirmata de VW.

Tu stii ca ai o problema pentru care exista o versiune oficiala de software? Nu prea se intelege din intrebarea ta care este ideea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu schimband cutia acum ~1 luna, cred ca am ultimul soft. Nu recomand. In D merge mai subturata. Cel putin asa mi se pare mie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

26 minutes ago, identitate78 said:

Update-ul de software in reprezentante se face de obicei atunci cand acesta rezolva o problema confirmata de VW.

Tu stii ca ai o problema pentru care exista o versiune oficiala de software? Nu prea se intelege din intrebarea ta care este ideea...

Ideea e de update de soft, banuiesc ca un update imbunatateste managementul cutiei. La asta ma refer. Nu am intrebat pentru ca am o anumita problema.

Modificat de adi81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se pare ca masina din semnatura merge putin subturata, in oras, atunci cand urca treptat, dar cam repede la D5 pe la 60-70 km/h  si dupa ce franez de ex pana pe la 40-50 km/h si apas apoi usor acceleratia, turatia se reia tot in D5, dar pe la 1.200 -1.300 turatii pana maresc iar viteza.

Altfel cand calc acceleratia in mers demareaza foarte bine.

Sa fie asta o problema legata de soft, sau asa e normal sa schimbe treptele la dsg?       

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! am achizitionat recent un set de anvelope + Jante pe 17 pentru iarna insa am omis sa ma interesez in prealabil de dimensiune. Dimensiunea lor e de 225/55/17, si bineinteles ca sunt putin cam mari, insa nu ating pe nicaieri (testat cu 4 oameni in masina pe un drum mai denivelat). Aveti idee daca diferenta diametrului poate provova probleme cutiei de viteze DSG? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Ieri, la o manevra de întoarcerea,  am pus schimbătorul în R si am accelerat ușor când,  mi -a dat o smucitura de am crezut ca a sărit din viteza.

Am frânat instinctiv, m-am uitat la schimbator si era tot în R.

Am accelerat din nou ușor si cu teama ? dar totul a fost normal în continuare.

Nu e prima oară când mi -a "smucit" în "R" dar așa violent ca acuma nu -mi amintesc sa fi făcut. 

Sa-Mi fac probleme? 

Mașină are puțin peste 20 000 km .

Merci.

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai bagat-o in P in tim ce era inca in miscare ai afectat pinul care blocheaza pinioanele. 

Da, fa-ti probleme. Nu va mai tine masina pe loc daca uiti sa tragi frana de mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de observație. 

Era vorba de 'R' .... Nu de 'P'.

Am editat în postul anterior greșeala.

Scuze, îmi era mintea în alta parte.

Dealtfel, nu aveam cum sa fac manevra de întoarcere cu schimbătorul în P. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In anumite situatii cutia smuceste fara sa fie stricata, rar ce-i drept, de exemplu cind dai brusc gaz dupa ce ai ridicat piciorul si ai frinat, iar cutia e in retrogradare. Se gindeste un pic si apoi da un șut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se apropie și la mine schimbul uleiului in cutia de viteze. Exceptand reprezentanțele, sunt serviceuri în București care sunt specializate în chestia asta, având aparatura necesară? Eventual pe PM daca se consideră reclamă. 

Mulțumesc 

Modificat de Grofu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, detin un passat 2009 cu cutie DSG si am urmatoarea problema: cupleaza greu marsarier, adica sta ceva timp pana cupleaza, iar cateodata nu cupleaza deloc.

Daca opresc/pornesc masina cupleaza fara probleme. Cateodata apar smucituri si se aude un troncanit in P sau D cand stau la semafor.

Cateodata se aprinde martorul de motor care la un moment dat dispare.

Apare eroarea 19143 - Unexpected / Implausible Mechanical Gear Disengagement.

P2711 - 004 -- Intermittent.

Am aprox 222.000 Km si am schimbat ulei si filtru la cutie acum 2 ani la 185.000 Km.

Ma poate ajuta cineva? Am citit pe net ca au mai fost cu probleme de genul asta dar nu am vazut nicio concluzie cum au rezolvat.

Multumesc anticipat.

Eroare Passat - DSG.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc theo.

Trebuie musai la reprezentanta?

E nevoie de specialist in DSG?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/11/2013 at 8:46 PM, florin.selaru said:

Acum am 160 si ceva , nu mai are nici o problema . Doar ca nu se poate abtine sa nu depaseasca viteza legala..... Pretul pentru mechatronic si ambreiajul complet schimbat a fost 90 si 45 pe ambreiaj , restul au fost si alte piese.....

Salut

Unde le-ai schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, detin un Passat B6 2.0 170CP BMR cu cutie DSG si am urmatoarea problema : trepideaza masina la rece si la cald ,cloncanit cand franez brusc . Sa fie de la volant ? M-am uitat in ETKA si pe seria mea de sasiu volant vine cu cod : 03G105266CJ .  Doar acest cod se potriveste ? Am gasit la o persoana volante care au maxim 20.000 km ,proveninta dezmembrari . Persoana respectiva mi-a trimis niste coduri .Aveti idee daca se potriveste o volant din urmatoarele coduri ?

04L 105 266 D

06K 105 266 A

06F 105 266 AF

06J 105 266 AE

06F 105 266 N

06J 105 266 D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu face prostia asta !!!! cumpara un volant nou nu te increde in nimeni poate vei avea surprize mari.

si eu trebuie sa schimb si am comandat piesa de origine noua.

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

snapisrl cat ai platit pentru volant OEM ? Am vazut ca LUK are oferta la 1550ron .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am o octavie cu DSG6, cumparata acum 1 luna. masina are 1500 km (ies acum din rodaj)

am citit sfaturi, manual, etc. documentat foarte bine, totusi nu inteleg cum se foloseste modul Neutral (N)

azi chiar am patit o chestie care m-a ingrijorat, si vreau s-o discut cu voi. am pornit masina, si am vrut sa urc o bordura mica. masina a urcat cu o roata (stanga fata), insa pt ca mergeam incet, s-a oprit cand am vrut sa urc si cu roata cealalta. am urcat putin turatia, dar nu am vrut sa turez prea mult motorul, fiind inca foarte rece. Am pus-o pe Neutral, masina fiind putin in panta, cu gandul sa atac unghiul de urcare altfel. Ei, in momentul in care, fiind in Neutral, am ridicat piciorul de pe frana usor, masina s-a dus inapoi (a coborat de pe bordura) si am auzit niste zgomote (caraituri) ca niste pinioane care se lovesc.... acum nu stiu daca zgomotul era de la cutie sau de la deblocarea franelor...

Ce parere aveti? avea cum sa fie zgomotul respectiv din cutie, avand in vedere ca era pe Neutral? in ce conditii se foloseste neutral? uneori la semafoarele lungi o mut in N, in felul asta ma gandesc ca o protejez putin. am observat ca ea totusi nu decupleaza complet in D sau S cand e oprita, se simte o oarecare tensiune care imi arata ca totusi sta in sarcina.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!