Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Salut prieteni am si eu o problema cu al meu passat b6 an 2006 cutie viteza dsg. Cutia dupa schimbu de ulei cu ulei aftermarket febi Bilstein care respecta specificatiile Uleiului original si filtrul vaico+garnitura dupa ce am schimbat uleiul cand se fac nivelul sa pornesc si sa bag vcds clipeste PRNDS am zis ok o fi vreo eroare a ajuns uleiul la 35-38C si a dat drumul la surplus. dupa care sau sters erorile cu VCDS dar acestea nu au vrut a se sterge si au ramas cand am vrut sa dau in R au inceput sa clipeasca in chenar rosu PRNDS si numai cupleaza nici o treapta . adica ea intra in viteza dar nu iti mai arata in ce viteza esti si nici nu se mai misca din loc .Inainte ca sa bag uleiul asta febi bilstein care nici macar nu scria pe bidon dsg scria doar getribeol dctf-1 nu aveam trb.Fostul ulei a fost Oe Vw si nu am avut probleme de nici un fel.

Ok urmatoarele erori ce sunt afisate/listate pe VCDS sunt :

- 18228/P1820 - Pressure Control Valve 2 (N216): Short to Plus

-18223/P1815 - Pressure Control Valve 1 (N215): Short to Plus

Din cauza acestor solenoizi pe care ii detecteaza caci ar fi in scurt masina nu mai pleaca de pe loc ptr ca responsabil pentru cuplarea ambreiajelor sunt valve 1 si 2 adica 1 ambreiaj il cupleaca n215 si altul n216.

Dupa 3 zile am constatat ca sa dau capacul la mechatronic jos sa vad ce este acolo.Am rugat un electrician sa masoare toti solenoizii/valve sa le masoare/alimenteze si la solenoidul n215 se auzea 3 secunde cand il alimentam iar dupa se reducea din zgomot . la fel si cu n216.

lam curatat cu spray de contacte l-am suflat cu pistolul de aer si lam probat din nou de data asta si a revenit lam probat lam alimentat si nu se mai oprea mergea ok si n216 la fel am procedat si cu el.

Toate bune si frumoasa am pus solenoizii n215 si n216 inapoi pe mechatronic am salvat uleiul(cel aftermarket febi bilstein getribeol dctf-1) si lam pus inapoi pe jos cu vas-ul. 

Dupa ce am pus uleiul vechi inapoi (uleiul avea 5 km) am pornit masina am bagat VCDS am intrat pe A/T meas block Group 19 si temperatura era 21C am asteptat pana a urcat la 35-38 dupa am dat drumul la surplus pana nu a mai curs nimic (aproximativ 800ml) mentionez ca inainte sa ma apuc sa desfac capacul la mechatronic nu am dat drumul la ulei din buson doar am dat jos carcasa la mechatronic si logic caci acolo sta ulei permanent si lam recuperat si pe acela aproximativ (2.7l) si am mai avut tot febi blistein aproximativ 800ml si lam combinat si am mai bagat 4l in cutie si sa scurs surplusul 800ml.

Cand decuplez vas-ul si cobor masina de pe elevator o opresc si o pornesc si surpriza cand bag in R clipesc toate PRNDS si nu mai cupleaza nici o treapta practiv cutia intra in avarie .Dsg cand intra in avarie nu cupleaza nicio treapta si intra in N ca masura de siguranta.

 Peste 2 zile cand era  dimineata la 10 grade afara am pornit masina si am bagat in R si surpiza a mers si D SI R practic toate treptele le a cuplat am mers cu ea 10 minute si dupa ce am parcato si am oprito am dat sa pornesc si am cuplat R iar clipes PRNDS SI iar numai cupla.

Parerea mea este ca inainte sa bag uleiul acesta Febi Bilstein nu aveam trb. Eu zic caci daca voi schimba uleiul cu ulei original Oe Vw cu specificatiile  G 052  182 A2 

ATASAT AVETI ERORILE DATE PE VCDS.

Luni bag uleiul original in cutie si desfac si capacul la mechatronic sa curga uleiul prost si de acolo. Si voi baga ulei O.e voi sterge eroriile stocate cu VCDS si voi vedea dupa pana atunci drumuri buna si orice parere este binevenita! Salut ,numai bine.:)

21441206_940565989426747_585858052_o.jpg

21458789_940565986093414_304767331_o.jpg

IMG_2260 - Kopie - Kopie.jpg

Modificat de EliseiEly
Modificat eventualele greseli de ortografie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deoarece la schimbul de ulei raman in cutie aprox 2 L nu e chiar ok sa amesteci uleiul nou AM cu cel vechi OE.

Greu de crezut ca se rezolva daca pui ulei oe .

Ai economisit aprox. 300 ron si acum sa vezi distractie....

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT, nu am amestecat ulei O.e cu AM . Ulei AM am bagat prima data si dupa cand am dat jos valvele n215 si n216 tot uleiul acela lam bagat adica Am caci doar 5 km avea in  care am mentionat eu ca a mers doar 10 munute dupa nu a mai cuplat. 

Modificat de lupo_bv
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile nu par sa aiba legatura cu uleiul .

Ai facut nivelul cu motorul pornit sau oprit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul pornit 

 

Modificat de lupo_bv
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai pus ulei AM in cutie a ramas aprox 2L de ulei OE ,aceasta cantitate o poti scoate doar daca dai cutia jos 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ups am uitat sa mentionez caci am desfacut cutia ca am avut un zgomot de la un rulment si sa scurs tot uleiul orgiginal si dupa ce am montat cutia am schimbat si filtrul si prefiltru si am bagat ulei febi cand am montat cutia inapoi de atunci si problemele am bagat 7 litri de ulei AM si am mai avut 500 ml ulei OE VW le am combinat.

Modificat de lupo_bv
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai luni imi vine uleiul Original Ow vw si scot si capacul de la mechatronic si se mai scurge si de acolo si de la buson de ulei de la cutie. eu cumpar oricum 6l lei oe vw si fac schimbul iar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As zice ca problema a fost provocata  la reparatia rulmentului ,nu la inlocuirea uleiului 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred . pai mechatronicul preia vitezele. si a mers 10 minute am mers in taote treptele sa comportat exemplar iar dupa ce sa incalzit uleiul am dat sa o pornesc a pornit si am bagat in R si nu sa miscat din loc si a inceput sa clipeasca PRNDS. Conform VCDS  sunt 2 valve cele 2 mari de pe mechatronic lea am scos si le am alimentat 1 era blocata si am deblocato dar iar sa blocat. De la ulei este mai toata lumea mi a spus asta. Erau probleme daca tremura masina sau se auzeau zgomote dar nu se aude nimic si schimba perfect dar intra in avarie din cauza uleiului cand este temperatura uleiul mare intra in avarie tu ce parere ai eexcalade

peste 3 sau 4 zile ma spun verdictul eu o sa dau jos mechatronicul si o sa curat cele 4 valve n91 n 92 n215 n216 caci pe tester imi da n215 si n216 am sa le curat si am sa vad daca s au blocat iara le alimentez 

conform rosstech P1820 SI P1815 pot fi si valvele n91 si n92

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18223/P1815

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18228/P1820

21553285_941628985987114_32008276_n.jpg

IMG_2260 - Kopie - Kopie.jpg

21441206_940565989426747_585858052_o.jpg

21458789_940565986093414_304767331_o.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da asta spun si eu si prb este caci acele valve se ocupa de ambreiaje le da confirmare. :( mam saturat de masina asta pana peste cap . :( peste3 -4 zile sper sa o rezolv ca daca nu o iau razna dar eu am speranta caci o voi face domane ajuta! :)

 

Respecta regulamentul forumului si limba romana!

Modificat de ForceTurbo
Avertisment!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eduard Catalin Novgorodschi

Salut baieti , din graba am bagat din greseala fara sa se opreasca roata de tot masina in P si dupa a trebuit sa trag mai tare ca sa o scot din P , dandu-mi seama de greseala. Este posibil sa fii patit ceva? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara colegi. 

Vreau sa va intreb daca este normal ca la cutia DSG sa se auda una sau doua batai in momentul in care trec din "P" in "D" sau invers??Precizez ca se simt acele batai in podeaua masinii...??

Este primul meu autoturism cu cutie automata! 

VW PASSAT CC, DSG6, 140CP. 

Modificat de Ovidiu2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este normal, poate se aude la suportii de motor, in special suiportul antibalans

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update: doar atunci cand o trec in "D" face sau in urmaroarea pozitie dupa ce a fost in "D", indirerent ca este "N" sau "P"....???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am un Touran 2004 BKD cu DSG.

De doaua luni de cand l-am luat, nu am avut probleme, cutia schimba bine..

Vineri cand am venit de la serviciu , cand sa parchez masina, am bagat in R si pe bord au inceput sa clipoceasca vitezele. Nu a mai mers in nicio vitezeza. Am oprit masina 5 minute si apoi totul a mers normal. La o scanare au aparut erorile. Sa fie un inceput de sfarsit al mechatronicului?

dsg.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/11/2017 at 10:41, 000000 a scris:

Salut conform codurilor de eroare incearca un basic settings cu vcds la cutie ai aici ce inseamna codul de eroare http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18115/P1707/005895

aici este procedura pentru un basic settings http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/6-Speed_Direct_Shift_Gearbox_(DSG/02E)

dsg.jpg

 

Salut am un passat b6 cu o cutie dsg 6 si dupa schimbarea unui rulment in cutie si schimbare uleiului si a filtrului cutia intra in avarie clipeste PRNDS si numai cupleaza.Am dat jos valvele in pricina n215 n216 cele mari de pe mechatronic si le am alimentat par sa mearga adica se aude ca lucreaza.ce este de facut? eu zic sa inlocuiesc solenoizi n215 si n216. dar daca le inlocuiesc si nu merg ? :(

21441664_940309892785690_66822864_o.jpg

21441672_940309896119023_1369467822_o.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am întâmpinat o problema la un Passat b7 dsg după ce am făcut o adaptare cu vag com a început sa se comporte ciudat cutia, nu are absolut nici o eroare. 

Masina daca e in d/s/r sau manual dacă iau piciorul de pe frâna și pornesc fără acceleratie se smunceste mașina dar dacă accelerez se comporta normal.

care ar putea fi problema ?? 

La scanare nu apar erori 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am făcut adaptarea de plictiseala suna ciudat da chiar așa e, pe YouTube am văzut-o și am zis sa o fac și eu și se pare ca mai rău am făcut.

 

asta e adaptarea 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce as putea face sa nu mai am spuncitura aia oare am stricat ceva la cutie ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!