Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Aceasta recomandare este bazata pe ... ?!

Modificat de darksun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

constantin_stefan

Este pe bazata pe experienta personala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog frumos sa ne impartasesti si noua din experienta ta si sa ne spui cum ai ajuns la aceasta concluzie. De ce nu e ok sa tinem cutia pe "P" atunci cand e motorul pornit?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

constantin_stefan nu cred ca vei rezolva nimic cu schimbarea uleiului. Cred ca e vorba de mecatronic sau de calculatorul cutiei, cred ca te costa vreo 2000 de euro la reprezentanta in total reparatia. Sper totusi sa nu ai probleme asa mari.

Aia cu tinutul in P cand motorul este pornit este ok, probabil nu stii cum functioneaza cutia daca recomanzi asa ceva.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

constantin_stefan

Diferenta din modul P si modul N este mecanismul de blocare pentru parcare. Atat in modul P cat si in modul N ambreiajele si vitezele sunt decuplate. Utilizarea modul N in situatii precum oprirea pe avarii, oprirea la supermarket samd duce la o durata mai mare de viata a mecanismului de blocare pentru parcare a modului P.

Oricum trebuie actionata frana de "mana" inainte de a pune maneta in P, pentru a nu forta acelasi mecanism. 

Eu personal, am patit de mai multe ori, ca atunci cand dupa o perioada de condus, opream masina pe dreapta, o puneam in modul P, iar dupa ce luam piciorul de pe frana, desi AutoHold-ul era activat(frana de stationare era activata automat), ori se misca usor masina, ori la scoaterea din P opunea putina rezistenta acel mecanism. De aceea, eu, nu recomand folosirea modului P decat atunci cand masina este parcata.

 

Intre timp, am luat masina de la reprezentanta. Mi-au spus doar ca trebuie schimbata cutia. Nu mi-au zis de ce. Doar ca trebuie schimbata. Mi-au dat un pret pentru reparatie de mi-a sarit pixul din mana. 5000 Euro..

 

As incerca sa ii fac schimb de ulei si de filtru cutiei. Ma gandesc ca daca singurul simptom este faptul ca scapa ambreiajul atunci cand schimb din D in R, sau chiar cand opresc la semafor, iar alte erori nu am, sa fie o problema de ambreiaj. 

Ati schimbat uleiul si filtrul cutiei de viteze pana acum? Aveti vreo recomandare?

Cu stima,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-as incumenta sa iti fac eu o recomandare...

Ia legatura cu colegul nostru @Florin@Caractere. Nu il cunosc personal dar am citit in intregime acest topic si pe baza feedback-ului pe care l-a primit personal as merge si la el ola o constatare inainte sa ma apuc sa cumpar/schimb piese.

Nu il cunosc personal dar eu asa as face.

Mult succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la cineva care repara cutii automate daca vrei o evaluare corecta a problemei tale. Gasesti pe forum, chiar in acest topic, destui oameni priceputi care se ocupa zi de zi cu asta. Cei din reprezentanta nu rapara, doar schimba piese, iar in cazul tau, cutia in intregime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e 240 mil (aprox 5000 euro) o cutie noua. Ce cod e cutia ta?

 

Dupa ce ne ai spus ca

In momentul de fata, masina este la PBN pentru o diagnoza pe cutia DSG. Dupa un anumit numar de km(probabil cand iese din garantie), uleiul cutiei DSG trebuie schimbat(nu completat) la fiecare 60.000 km. Lucru pe care nu l-am cunoscut pana acum cateva saptamani.

.. e oarecum normal sa schimbi cutia. Uleiul cutiei DSG (cea cu ambreiaj umed, 6 trepte) se schimba la fiecare 60.000 km. Din ce ai scris tu.. inteleg ca nu l ai schimbat niciodata. Ma mir ca te a tinut pana acum.

Modificat de Alungatu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dute da jos cutia.E o cutie "manuala".doar comanda e diferita.îi faci service complet.și în cel mai rău caz trebuie mecatronicul.Ăstia la reprezentanta trebuie sa trăiască și ei.Imediat cumperi una lovită cu bani aia și schimbi de pe ea și mai ramai și cu piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am tot cautat pe forum si nu mi-au venit rezultate concludente:

Passat CC 2009 (dsg6) se aude un clik mai ciudat cand intra in P doar, in rest nimic la cutie. Se circula cu ea lejer si f bine zilnic.

In Franta s-a facut testare si s-a emis deviz pentru mecatronic.

Ce parere aveti? Cat pot fi costurile de verificare / sevisare cutie / mecatronic sau poate fi doar volant din spusele unora?

Am sunat la Arad (mercom cred) si soc: 2800 euro servisare completa :). Sincer mi se pare aberant cand o cutie completa SH cu garantie este 1000 euro.
Caut pe cineva din Cluj sa o poata verifica si rezolva. Daca stiti pe cineva ar fi super.

Cu stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca la Ionut FOLA MECANIC
Mobil 0740 201 103

El stiu ca repara cutii automate. E pe strada Bobalnei

Modificat de lucaflo26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu ai probleme prea grave, insa uleiul se schimba la fiecare max 60.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine a inceput sa vibreze asa un pic isesizabil de cand sa facut mai frig afara si plec imediat ce am pornit.

o fi de la ulei ca acum cred ca este mai gros un pic?

am scapat de cloncanitul acela subtil de la treceri peste denivelari mici,era de la tamponul de cutie si bascula antirasturnare.

Modificat de snapisrl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am referit ca este o mica diferenta fata de acum 2 luni cand era mult mai cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se simte un pic. Nu mult dar la rece daca esti foarte atent e sesizabil un pic mai ales la inceput. Cred ca e ulei mineral.

 Din cate stiu la temperatura foarte joasa se inchide o valva la rece tocmai pentru a compensa vascozitatea uleiului. Imi aduc aminte de anul trecut ca nu e foarte diferita functionarea cutiei la rece la 10 grade fata de -20, ma refer la primele schimbari sau pana se mai incalzeste. In schimb la 35 de grade cu plus nu se simte diferenta la rece fata de cald.

La fel fac toate, la cutia cu 8 trepte de la ZF se simte la fel la rece si aia are 5 ambreiaje. Dar se simte putin diferit la rece fata de cald.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari.

urmeaza sa primesc o masina cu cutie DSG6, (diesel) si sunt foarte curios, avand in vedere isteria nationala cu filtrul de particule, si recomandarile de condus (2500 turatii, sau minim 1800 la drum lung pentru a-l regenera) - cum naiba o sa reusesc sa schimb vitezele astfel incat sa nu am probleme cu DPF-ul?

daca o pun pe manual, (tiptronic) am inteles ca dupa 1-2 minute revine la modul automat. iar de tinut la 2500 respectiv 1800, pot sa o tin cateva secunde, dupa care intra automat in treapta urmatoare.

ati avut astfel de probleme la TDI? sau are un soft cutia in concordanta cu protejarea dpf-ului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer eu am avut mai imbicsit EGR si am fost nevoit sa curat si turbina la masina cu CV manuala fata de ultimele doua dsg.

DPF e curat si am trecut de 230000 km. 

Baietii aia au masini impecabile, cu km putini (in bord) dar "castane" la pret :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@skodafan30 : nu dai detalii despre masina ca sa stim ce generatie de DPF are dar pentru linistea ta: la motoarele CR regenerarea se face automat indiferent de regimul motor; daca nu reuseste si se aprinde martorul in bord se recomanda in manual sa treci cutia in S; la celelalte care au nevoie de un regim special treci cutia in S si cu asta basta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vdragos multumesc. da, e octavia. deci e CR (noua generatie). am inteles ca martorul in bord NU trebuie sa se aprinda. daca se aprinde, uzura dpf-ului este accelerata, si se permite aprinderea de 3-4 ori pana la inlocuire (3000 eur DPF in reprezentanta)

la cutie manuala as putea gestiona turatia mai bine. la dsg ma gandesc ca totusi schimba in concordanta cu "nevoile" ei. iar la ralanti, turatia mai mare (1000 turatii/min) inseamna regenerare? am intalnit si varianta "1000 ture = ambreiajele cuplate, 700 ture, decuplarea ambreiajelor'

daca imi permiteti intrebarea: martorul in bord se aprinde des? in ce conditii? se poate aprinde sa zicem saptamanal si daca il curat (regimul S, autostrada, peste 1800 turatii) nu dauneaza sau scurteaza viata dpf-ului?

in fine, in mare parte am inteles. nu are rost sa-mi fac probleme. scuze de offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e locul sa discutam asta aici dar te asigur din experienta a doua masini ca nu e nicio incompatibilitate intre DPF si DSG6, iar DPF nu functioneaza cum crezi tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

Detin o Skoda Octavia 2 DSG din 2006 , km 320 000 , am ceva probleme la cutie .

1. cand o dau pe manual din treapta 2 in treapta 3 undeva intre 2000 si 2800 RPM imi da un soc  (un sut infund ) ,daca trece de 2800 nu mai apare aceast soc

2 problema in Drive cand reduc indiferent de viteza ca este 60 km\h ,90 km\h si apas brusc pedala de frana in momentul cand masina e la limita de oprire si aceasta ajunge in treapta a 2 a, se aude un sunet ciudat (cred ca as putea sa spun cum ai apasa pe o clanta la usa din apartament)

Uleiul la cutie a fost schimbat de aproximativ 20 000 , in rest merge OK , am pus VCDS pe masina si pe cutia masina nu are nici o eroare

un sfat cine a mai intalnit aceste probleme . multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am sesizat ca de cand s-a mai racit vremea, la pornirea motorului, in Parking, cu frana apasata, masina da un usor soc ca si cum ar incerca sa inainteze. DSG6 fabricatie 2007. Aveti idee de la ce poate fi? Masina are 104.000 km, ultima revizie la DSG a fost facuta la 61.000 km.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!