Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

de ceva vreme se intampla ca, la plecarea de pe loc fie in D fie in R,

transmisia se " balbaie" de parca nu stie daca sa plece ori nu si pleaca ....

la scanare pe Autotrans am gasit eroarea " 10763 - Starter Enable from Selector Lever Sensor System ", cod P1734, 

poate fi de aici comportamentul cutiei ?

poate sa ma ajute cineva cu o interpretare ?

multumesc

ot: am postat si in topic dedicat de erori la tdi dar, fiind specifica DSG, mi-am permis sa o pun si aici.

multumesc de intelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are legatura cu eroarea. Am primit si eu la Seat eroarea aia cind selectorul nu era la capat de cursa complet in P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum pot sa aflu daca am functiile " coasting " si " Lunch control "  pe masina ?

se poate activa /dezactiva de undeva anume ?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lunch control sigur nu ai :D

Si eu la sharan nu vad sa am coasting.Am mers cu un cc si acolo cum lasam acceleratia imi disparea viteza in care eram, ma gandesc ca facea costing.La mine nu merge, daca las acceleratia imi arata D(S)si viteza, apoi cand ajunge pe la 1200 ture imi retrogradeaza. Se poate sa nu aiba Sharanul functia?

Frana de motor pot sa fac, dar cred ca este la toti la fel, daca la vale tin usor frana apasata mai mult, imi retrogradeaza una apoi doua trepte, si o tine pe la 3000-3200 ture.Cum accelerez putin imediat schimba in D6 sau cat considera ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am un Touran 2004 cu dsg.

Dar de cateva ori mi-a aparut eroare si cutia a intrat in avarie, nemaiputand sa schimb in nicio viteza. Dupa ce am oprit si am repornit masina a mers normal

Acum cateva zile dupa ce a intrat in avarie nu am mai putut sa  schimb deloc. Am dus-o la un service si mi s-a schimbat mecatronicul cu unul sh + filtru si ulei. Azi dimineata aceeasi problema. Doua module mecatronic cu aceeasi problema, sau sa fie alta cauza? Masina schimba bine in ambele cazuri, pana intra in avarie.

19164 supapa control presiune 6

  P2732 000 intrerupt la masa intermitent

18115 interferente in mecatronic

  P1707 005 intermitent

Cei de la service mi-au spus ca primul modul mergea bine pan se incalzea. Exista problema asta la cutii cu overheating?

Ce parere aveti? Stiti un service in Pitesti sau Bucuresti care se pricep bine la asa ceva?

 

Modificat de 000000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi la Florin@caractere e din București.  Stie ce face omul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Va cer un sfat. Masina din semnatura are 40.000 km si 4 ani de la ultimul schimb de ulei la DSG. Deoarece am o alta masina, aceasta nu o sa mearga in aceasta iarna (o sa stea in garaj) sau poate o scot doar la un drum lung prin tara. Merita sa schimb uleiul acum sau pot astepta pana la primavara? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, doar ce mi-am luat in Passat B6 BMR din 2007 si in istoric imi apare ca uleiul la DSG a fost schimbat o singura data la 60.000 km, masina are in prezent 230000 km. Cutia nu da nici un semn de oboseala sau alte simptome cum ca nu functioneaza in parametrii ok. Cu toate astea, as vrea imediat cum primesc masina sa ii fac schimbul de ului in cutie si apelez la voi daca imi puteti recomanda un service unde as putea face asta in Brasov sau in Bucuresti. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu o sa il fac cel mai probabil la Tess Audi, tocmai am primit o oferta de pret, iar preturile fără TVA ar fi:

  • 90 lei manopera schimb ulei CV
  • 70 lei manopera schimb filtru ulei
  • 50 lei diagnoza (probabil pentru readaptare)
  • 6 x 123 lei ulei CV
  • 12 lei O-ring
  • 89 lei filtru ulei CV

Probabil mai poti scoate un 10-20% discount pentru varsta masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Saptamana trecuta am cumparat un Passat B6 2.0 Tdi motor BMR 170 CP cu 165000 km la bord si am observat o problema la cutia automata DSG si anume atunci cand o dau pe modul P (park) masina tinde sa inainteze atat in fata cat si in spate (in functie de cum este asezata in parcare,acesta fiind usor in panta) si se aude un zgomot ciudat in zona schimbatorului (ca si cum ar da sa se blocheze si tot scapa).Imi poate spune cineva daca s-a mai intalnit cu problema asta si cat de grava este?Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba asta se intimpla cind stai cu piciorul pe frina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal ar fi dupa ce ai stabilit zona de parcare intai apesi frana de mana sau o tragi dupa caz si abea apoi treci in p si opresti motorul.

eu asa fac si nu am probleme.

Modificat de snapisrl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Dragos,

Nu.Se intampla numai atunci cand am eliberata atat frana de picior cat si frana de mana.Nu am mai avut pana acum cutie automata si de aceea intreb.Am inteles ca in mod normal atunci cand dai schimbatorul in pozitia P masina nu ar trebui sa se mai miste de pe loc.Eu am facut acest test la a mea si vad ca nu tine,masina pleaca la vale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu - cind bagi in P masina trebuie sa fie oprita pe loc si imobilizata cu frina. Altfel blocajul de pe cutie care se pune in P face zgomot :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@snapisrl..corect aici ai dreptate.Am citit si eu cam care este procedura de parcare la o masina cu cutie DSG,numai ca eu am facut un test la a mea ducand maneta in pozita P sa vad daca ramane nemiscata (ca si la o masina ce are cutie manuala si o lasi in viteza).Intreb acest lucru in ideea ca daca mi se strica frana de mana si nu mai tine,atunci ce fac ca o ia masina la vale (nu vreau sa stau sa pun piatra la roata ;)).Thx.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tu spui ca nu-ti functioneaza blocajul pe cutie, respectiv o parchezi in panta, o bagi in P si masina o ia la vale -  e alta mincare de peste si trebuie investigat daca este defect mecanic sau nu - altfel daca bagi in P cita vreme masina se misca citusi de putin, e normal sa faca clanc si sa ramina imobilizata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai asta este problema la cutia mea ca nu ramane imobilizata atunci cand schimbatorul este in modul P.Masina tinde sa mearga metrii in sir  inainte sau inpoi,asta dupa caz,daca o las.M.ar interesa o parere de la cineva avizat care se pricepe bIne la aceste cutii DSG,sa imi spuna ce piesa este defecta la ea si ar trebui inlocuita.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Centimetri poate merge dar metri nu. E stricat blocatorul, cablul, ceva acolo... Trebuie sa mergi la mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 A mea are blocatorul rupt de peste 50k km si nu are nici o problema merge perfect doar ca nu maintine in P. Am vb la.Soft tuning la.Bucuresti si schimbarea lui presupune demontarea cutiei. Doar manopera la ei e 1200 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@larry14   Ai probleme la pinul care blocheaza. Am inteles ca se poate face o adaptare a lui sa iasa mai mult in momentul in care pui in P. Asta se intampla din cauza uzurii lui si a faptului ca masina cand a fost oprita a fost lasata doar in P, fara a se cupla si frana de mana.

Senzatia e ca atunci cand opresti masina cu manuala, o lasi in viteza si o ia la vale. Am patit asta la o masina fara compresie.

Acum cateva saptamani chiar am asistat la o discutie pe tema asta. Am un prieten care lucreaza la un service si mi-a spus ca a facut asta cu VCDS.

Modificat de robert.mitroi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce a facut? A scos pinul mai mult? Nu se poate din soft, e cu cablu ca la bicicleta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu VCDS sigur nu ai ce face. Am vb cu Florin Sandu (SoftTuning - Bucuresti) si mi-a sugerat un reglaj al cablului de la timonerie. Voi incerca si asta cand ajung la bucale prima data, dar cel mai probabil blocatorul e macinat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt posesor al unui autovehicul vw passat b6 motor 2.0 140CP cu cutie de viteza automata DSG si pot spune ca are un consum destul de bun atat in oras cat si in exterior. In oras ajunge la un consum de maxim 10% chiar daca "te dai la ea" iar in exterior am un consum de maxim 7% sa trecem peste partea cu consumul... Pot confirma ca nu este nici un fel de porblema daca treci in S din D iar asta puteti sa o testati si voi posesori de DSG-uri mergeti regulamentar cu 50km in D (nu uitati sa mentineti viteza constant) si treceti in S, priviti cum masina trece automat intr.o treapta inferioara si turatiile umpic mai ridicate, care este motivul? Simplu in S cutia de viteze nu mai vede 6 trepte vede doar 5 ceea ce inseamna ca si la 200km/h vei vedea ca ea tot in viteza a 5a este. Iar cu faza sa tii masina in N la semafor ca e bine pt consum sau alte chestii eu unul personal nu am stat niciodata cu masina in N la semafor pana acum si nici nu cred ca voi sta vreodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca ca in S avem doar 5 trepte disponibile?

L.E. Asa ma gandeam si eu.:rolleyes:

Modificat de identitate78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!