Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Am refăcut procedura dar tot la fel se comporta când se încălzește smunceste. Nu am reușit sa fac adaptare la grup 062

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca smuncitul apare doar după oprirea motorului, deci dacă pornesc mașina dimineața după ce a stat 4-5 ore totul merge normal dar in momentul in care repornesc motorul începe sa smunceasca 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 17.09.2017 at 8:56, lacika92 a scris:

Am observat ca smuncitul apare doar după oprirea motorului, deci dacă pornesc mașina dimineața după ce a stat 4-5 ore totul merge normal dar in momentul in care repornesc motorul începe sa smunceasca 

Salut,recomand reprezentanta. PBN. nu mai sta asa ca poate pe viitor intra in avarie ca a mea. Dai un ban dar nu te doare capu. Corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma lamureste si pe mine cineva, la DSG (first time user), trebuie sa scot pe N cutia la un semafor mai lung ? Cutia este DQ250.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eduard Catalin Novgorodschi

Nu trebuie sa o scoti pe N , o lasi pe D si stai cu piciorul pe frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are Auto-Hold nu trebuie sa stau, intreb daca nu e mai benefic pt cutie sa o scot la semafoare de 2 - 3 minute pe liber (nu ma refer daca stau 30 de secunde).

Am rasfoit manualul si nu zice sa o trec pe N, dar tot astia recomanda schimburi la 2 ani de ulei deci nu am incredere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine recomanda schimburi la 2 ani? Eu stiu ca uleiul se schimba la 60.000 Km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai de ce sa o treci pe N, cutia decupleaza ambreiajele cand stai pe loc cu piciorul pe frana.

Nu e ca la automatele cu convertizor de cuplu (cuplare cu lichid) unde transmisia este permanenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@identitate78 vorbeam de schimburile de ulei la motor, am ramas surprins ca au ajuns la 2 ani acuma sau 30K km.

@Adriannnnn stiam ca la DSG uscat decupleaza sa nu se incinga ambreajele, dar si la umed face la fel ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi nelamurire am si eu. Daca am AH si nu tin piciorul pe frana cutia decupleaza ambreiajele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tind sa cred ca, cutia nu decupleaza in momentul in care stai cu piciorul pe frana...

De exemplu consumul instant este 0.7-0.8 L, in momentul in care treci in N sau P consumul scade la 0.6L iar motorul se aude cum se relaxeaza. Cel putin asa este la mine. Sper sa nu am eu vreo problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai nicio problema.

Asa este normal.

Total, nu decupleaza decat in N sau P.

La amandoua masinile cu DSG am acelasi comportament.

Una din 2012, cealalta 2017.

Cea din 2017 le tine angajate chiar mai putin, compensand prin autoturare la plecarea de pe loc.

Deci, doar din management.

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai constatat ca nu decupleaza ?

Nu sunt ambreiaje uscate, sunt umede. Vascozitatea lichidului dintre ambreiaje cauzeaza senzatia de ne-decuplare 100%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma ma lamureste si pe mine cineva? Cutia decupleaza ambreiajele doar daca tii piciorul pe frana? Daca e activ AH nu decupleaza?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian, pai nu este greu de constatat.

Simti cum sta angajata permanent.

Comparativ cu N sau P.

Delphinul, la mine AH ul face acelasi lucru ca si piciorul pe frana.

Sunt convins ca si la tine la fel. 

Decuplare totala nu am decat in cazurile de mai sus, adica N si P.

Vorbesc din postura de utilizator, nu de specialist.

Sunt simple constatari.

Cam asta i tot.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci daca nu decupleaza, daca e lung semaforul, probabil e bine sa o pui pe N.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. La s o in D.

Nu are rost sa faci asta la semafor.

Doar la stationari lungi cu ea pornita o tii pe N sau P.

De obicei N ul este folosit pentru service, etc

Stresezi cutia degeaba daca faci asta la semafor.

Plus ca nu poti pleca asa repede ca atunci cand este in D/S.

Nu castigi nimic, din contra...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am mai zis mai sus - dilema e ce vrei sa strici mai intai - selectorul de viteze sau ambreiajele si solenoidul de actionare :))

Practica de a pune la oprire temporara din D in alta treapta duce la mii de actionari nenecesare ale selectorului. Pe de alta parte dupa 10 secunde de stationare ambreiajele se retrag complet indiferent daca masina e oprita cu frina de picior, de mina sau AH. Asa e construita cutia, e inutil sa o scoti din D in traficul obisnuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se poate constata daca decupleaza complet urmarind consumul la ralanti. Vezi cat e cu cutia in N sau P (ar trebui sa fie identic) si vezi cat e cu cutia in D sau S (la fel, pe loc si cu piciorul pe frana ar trebui sa fie acelasi). Si ca sa fii mai sigur de citiri, poti sa dai clima pe OFF, ca sa faci citirile in aceleasi conditii si sa eviti posibilitatea ca la una din citiri sa ai compresorul de AC cuplat iar la alta nu. 

Daca faci testul asta, te rog sa revii si cu valori.

Drumuri bune cu semafoare cat mai scurte :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai mare precizie ar avea o interfata de diagnoza, urmarind blocurile de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

constantin_stefan

Salutari,

Pe 3 decembrie fac 2 ani de cand sunt posesorul si conducatorul unui PASSAT B6 2010, cu o cutie DSG. Am achizitionat-o cu 238.000 km.

Pana acum, am facut aproape 100.000 de km cu ea. Am mers cu ea in toate felurile, pe toate drumurile din Romania. Fiind varianta sport, se lipeste de astfalt si este o adevarata placere. La depasiri in afara localitatii folosesc intotdeauna modul S, indiferent de viteza cu care rulez la momentul respectiv pentru ca astfel cutia raspunde mai repede decat un "kick-down".(sau cel putin asta este impresia mea).

La inceput mi-a fost dificil sa astept mai mult timp (cateva secunde) pentru a schimba din D in R si invers, insa am inteles de la cumparator ca acesta este mecanismul de functionare a unei cutii DSG. Recunosc, au fost momente la inceput cand masina inca rula si schimbam din D in R si invers, si nu am mai facut asa. de asemenea, modul P trebuie folosit doar cand masina este oprita, cu motorul oprit. Atat. Pentru celelalte variante, fie ca astepti la semafor, supermarket, incalzesti motorul iarna, racesti motorul vara, intotdeauna modul N.

In momentul de fata, masina este la PBN pentru o diagnoza pe cutia DSG. Dupa un anumit numar de km(probabil cand iese din garantie), uleiul cutiei DSG trebuie schimbat(nu completat) la fiecare 60.000 km. Lucru pe care nu l-am cunoscut pana acum cateva saptamani.

Comportamentul cutiei este defectuos in acest moment: la schimbarea din modul D in R cand masina nu este in miscare, nu se face cuplarea, decupleaza(ramane in N) se aprinde martorul galben de motor iar indicatorul cu treptele de viteze palpaie. Sau, opresc la semafor, ramane cuplata pe treapta 1 si nu mai schimba. Sau, o scot din D, o pun in N, si merge inainte. Si alte combinatii de genul.

Momentan, astept rezultatele diagnozei, sa vad ce urmeaza sa mai schimb la ea(masina are acum 335.000km). Cea mai usoara rezolvare ar fi schimbarea uleiului cutiei de viteze(conform consilierului de service), care ar putea avea 3 urmari post-service:

- comportamentul sa dispara si sa nu mai apara(SPER)

- comportamentul sa ramana => mecatronic ; ambreiaj/e; schimbarea cutiei

- masina sa nu mai plece de pe loc => schimbarea cutiei

Indiferent ce problema ar fi, nu renunt la DSG. Iar urmatoarele masini vor fi tot cu DSG.

 

 Cu stima,

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@constantin_stefan  uleiul din cutie se schimba intotdeauna la 60.000km, nu doar dupa ce iese din garantie. Modul Park poti sa il folosesti si cand stai iarna sa incalzesti masina, la supermarket sau in alte situatii, adica poti sa lasi masina in Park cu motorul pornit fara nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

constantin_stefan

@mihai.onu94 Bineinteles ca poti. Personal, eu nu recomand folosirea modului Park cand motorul este pornit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!