Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

mariusiuliann

Buna ziua,

Vreau sa schimb si eu ambreiajul si uleiul din cutie la un Passat B6 2010 2.0 TDI DSG si nu stiu unde.

Imi recomandati pe cineva?

Modificat de mariusiuliann
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

RECOMAND tot Florin Sandu aka Soft tuning ... maestru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna am un Passat b7 2.0 TDI cu dsg problema mea e următoarea 

masina in d la mers normal după ce iau piciorul de pe accelerator turometrul cade ca și cum ar sta la relanti, a mai întâmpinat careva problema respectiva. Dacă trec pe sport rămâne normal turat și am frâna de motor

 

atasez un link de pe YouTube

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi in meniul din bord sa nu ai "coasting" activat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia era problema mulțumesc, la ce ajuta chestia aia ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa faci economie de combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite o explicatie a functiei de coasting data de un utilizator al unui forum al proprietarilor de tiguan din afara.

"It automatically goes into coast mode whenever you lift your foot off the gas pedal, the beauty of it is the fact it does it seamlessly, when you press the gas pedal again you cannot detect you have been freewheeling, as the engines running at the correct speed and in the correct gear for the speed assuming one has the DSG box.

If you want engine braking at any point when coasting down a hill, just touch the brake and coasting is cancelled until you touch the gas pedal and release the pedal again, and as with coasting off on the DSG box a couple of quick touches on the brake will usually knock it down a gear if you wish, so engine braking works very much the same as when coasting is disabled.   On DSG boxes it functions extremely well without any noticeable difference except for the engine braking, which is returned to normal when you touch the brake.

Where it normally displays what gear the car is currently in,  when coasting it just shows the letter D instead of the usual D1 through to D7"

 

 

Modificat de trotil_trist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

 

si eu am un cc din 2014 cu dsg si 147.000 km ,si la mine se aude cand trec peste treceri din plastic de reducere de  viteza, se aude un zgomot ca de plastic capac ceva care cloncane.(la viteza extrem de mica aproape de oprire pe loc.

am fost la service avia si au verificat tot zocuri in bucse piese daca sunt nestranse nu sa descoperit nimic.

doar tamponul de la cutie are elasticitatea cam mare dar mai merge nu e grav.

mai are cineva aceasta problema ?

precizez ca am schimbat ambele amortizoare cu dcc pe fata de origine (4000 ron) si tot face :((

merci.

 

Modificat de snapisrl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Dețin un Passat b6 din ,2009, 2.0 CBAC, DSG și am observat că la decelerare din 2-1, are un tremurat subtil. Nu o face tot timpul, și de cele mai multe ori simt doar eu, care conduc. Ceilalți pasageri nu își dau seama. În rest schimba perfect, atât în D cât și pe sport. Să fie volant? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat si eu asta, depinde cat de tare apesi frana, probabil nu stie daca vrei sa o opresti pe loc sau nu. Din ce am citit, schimbul de ulei in cutie face minuni + eventual o readaptare; cati km ai cu uleiul actual? Daca nu stii, e recomandat sa il schimbi, nu poti stii cu bisnitarii din zilele noastre...

In alta ordine de idei, care e ultima versiune de soft pentru DSG6?

Eu am pe 02E 300 052 H, GSG DSG AG6     511 2208. Am vazut pe forum-uri si 2294, 2604, 2705 etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Proprietarul anterior spune că a schimbat uleiul acum aproximativ 5 mii km.  Masina are acum 194k , reali, verificați la reprezentanta și el mi-a zis că următorul schimb va trebui să îl fac la 250k. Nu m-am uitat la ce versiune de soft am pe cutie, în schimb am văzut că sunt stocați 190k km pe grupul 109 din measuring blocks. E normala discrepanta 194k pe cluster, 190k pe cutie? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari tuturor forumistilor !


Am cumparat recent un A3 8V din 2014, CR 2.0 150 cp, cod motor CRB (doar CRB din ce am vazut in carte), VIN - WAUZZZ8V4EA062095 , cutie automata S-TRONIC si nu prea stiu foarte multe despre cutie.
Poate ma puteti ajuta in acest sens - cate trepte are, am inteles ca ar fi in baie de ulei si vreau neaparat sa-i cumpar ulei (nu stiu nici cat intra) pentru schimb. Acest schimb se efectueaza destul de greu ?

Multumesc pentru orice sfat si ajutor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru început, uite aici un articol destul de detaliat: http://www.myturbodiesel.com/wiki/vw-dsg-direct-shift-gear-transmission-and-audi-stronic-faq/

Nu ai observat daca ai ajuns vreodata în treapta D7?

Întretinerea si schimbul de ulei diferă între DSG6 (schimb la 60.000 km, recomandat doar la service specializat) si DSG7 (ambreiaje uscate, teoretic maintenance free).

On 8/26/2017 at 9:28 PM, adaniel90 said:

... în schimb am văzut că sunt stocați 190k km pe grupul 109 din measuring blocks. E normala discrepanta 194k pe cluster, 190k pe cutie? 

da, si la mine este o diferenta de cateva mii de km. Totusi, cum poate proprietarul anterior sa demonstreze ca l-a schimbat? Măcar sa iti arate factura de la ulei, ca doar nu l-a luat la negru. Tinand cont la ce riscuri te expui daca nu schimbi uleiul, eu l-as schimba oricum, la fel si distributia, daca planuiesti sa pastrezi masina cativa ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te uiti pe olx, gasesti diversi care vind ulei, filtre OEM la pret acceptabil... Si nu iti dau nici bon.

Pentru ca ei comanda la "gusteri" 7-8 litri cind ai nevoie de 6....

La prima masina cu DSG cind am intrebat telefonic mi-au spus ca imi trebuie vreo 8 litri... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esteticu vorbesti cu mine de fapt ? Cutia pe care o am eu este S-Tronic in 6 trepte. De ce se recomanda neaparat schimbul intr-un service "specializat" ? Ce se poate face acolo si nu se poate face la un alt service, normal, nu de alta dar poate nici nu ti-l schimba...Va rog ajutati-ma si pe mine cu un sfat, ca asa este usor de zis "doar la reprezentanta" , dar as vrea sa fie si putin argumentat raspunsul, daca de ex. pentru a mea cutie S-Tronic trebuie neaparat o operatiune care este mai complicata. Este prima data cand am cutie automata si vad ca parerile sunt impartite.

La revizie, caci as vrea sa o fac cat mai curand posibil, trebuie sa schimb uleiul (la ora actuala tot nu imi dau seama despre ce cantitate ar fi vorba), filtru si mai de ce ar fi nevoie ? Multumesc pentru orice fel de informatie suplimentara! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie service specializat. Trebuie unul care sa stie procedura de schimbare (cu plimbarea selectorului in toate pozitiile), procedura de aducere a uleiului la nivel si adaptarea ambreiajelor cu VCDS/VAS etc. Reprezentanta e prima recomandare ca experienta pentru ca ei au vazut probabil mult mai multe cutii DSG decit altii. Daca iei tu consumabilele nici scump nu e. Daca nu vrei reprezentanta, gasesti pe formum citiva useri care au service si fac asta cu competenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns! Te rog daca poti prin PM sa indici catre o persoana specializata si sa nu se considere reclama. Deja filtrul pt CV automata l-am comandat de pe autokarma, dar nu stiu exact cu uleiul si mai ales de cati litri este nevoie, nu am putut gasi online acest lucru :) Mare secretomanie, am impresia ca 1.8 litri, dar nu sunt sigur de acest lucru, de aceea doresc sa intreb si sa ma informez....Multumesc inca o data!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

masina este GTI MK5, 2008, cutie DSG6, 66.000km. La plecarea de pe loc (tr1 sau in spate) smuceste de cateva ori pana capata putina viteza. Am observat ca se intampla treaba asta DOAR cand e cald afara si dupa ce parcurg ceva km. Niciun fel de probleme in alte trepte sau cand e mai rece afara.

Uleiul a fost schimbat (cel putin asa imi spune fostul proprietar) acum 3 ani dar nu stiu sa spun exact la ce nr. de km.

Ceva idei despre ce ar putea sa cauzeze acele smucituri la plecare?

merci

H

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

66.000 km in 9 ani? Inteleg ca e Golf GTI, o masina mai ""speciala", dar totusi 7000 km pe an? De ce a schimbat uleiul acum 3 ani, daca Volkswagen recomanda sa fie schimbat la 60k km? e mai catolic decat papa? Ceva e putred la mijloc! Ai verificat masina la reprezentanta sau macar ai verificat cati kilometri sunt memorati pe cutie? Se modifica si aceia, dar e nevoie de un baiat mai iscusit. Referitor strict la problema ta, pare o problema de ambreije si/sau mecatronic.

 

Modificat de Delphinul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, da, astia sunt km desi pare greu de crezut. Fostul proprietar a mers doar in weekend cu masina si doar vara. Km au fost verificati la un dealer VW iar masina arata realmente ca noua. Nu exista niciun fel de urma de uzura la interior si nici la exterior. De exemplu, placutele de frana pe spate tocmai ce le-am schimbat - erau cele originale. Discurile spate, la fel, originale. Nici cauciucuri de iarna nu a avut sa-mi dea cand am cumparat masina iar cauciucurile de vara erau niste Michelin Primacy 3 HP cu DOT din 2011 care aratau ca noi, semn ca au rulat ff putin. Evident le-am schimbat, pt ca nu-mi place sa umblu cu cauciucuri atat de vechi, chiar daca arata impecabil.

Merci de info cu km din cutie, nu stiam ca se poate verifica si asta!

Probabil ca va trebui sa o duc intr-un service VW sa verifice care e cauza.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du o la Florin de pe forum, se ocupa doar cu reparatii cutii manuale si automate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deenman, merci de info! Ma indrumi putin cum as putea da de Florin? Care este user name-ul complet ca sa-i pot da un PM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la o cutie DSG 6 cu 18500 km, intampin urmatoarea problema:

- bag in R, accelerez usor dupa care ridic piciorul de  pe acceleratie, uneori se " balbaie" de parca da sa iasa din viteza....

- tot in R, la iesire din panta cu spatele, acceleez usor dupa care ridic piciorul dupa acceleratie = sunet metalic ..... calcat frana plecat din nou in R mai voiniceste - totul OK.

sa-mi fac griji de ceva ?

Am observat ca asta se intampla daca o iau mai repede dinloc dupa ce bag in viteza

daca astept nitel pana isi face ea trecerea, parca nu mai face.

multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!