Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

N-ul se foloseste doar cand parchezi.

Dai pe N ,tragi frana de mana,dai pe P.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/29/2017 at 8:47 PM, DomaniG said:

snapisrl cat ai platit pentru volant OEM ? Am vazut ca LUK are oferta la 1550ron .

am gasit la cineva care lucreaza la rep cu 2500ron oe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, snapisrl said:

am gasit la cineva care lucreaza la rep cu 2500ron oe

Am gasit o volant de Golf 6 R20 2.0 TFSI aproape noua  .Oare are ceva daca o pun pe diesel ?  volant de TFSI are 11,4Kg iar cea de diesel 13,9Kg  . Omu garanteaza ca se potriveste deoarece are la fel , 6 gauri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ceva nu am pomenit cine te invata asa ceva ???

daca vrei sa strici neaparat masina fa asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, EEXCALADE said:

N-ul se foloseste doar cand parchezi.

Dai pe N ,tragi frana de mana,dai pe P.

 

eu n-am inteles... pana la urma se poate auzi vreun zgomot in N, daca masina se deplaseaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu nu, dar nu iti face probleme, cine stie ce s-a auzit, poate ai atins cu vreun plastic bordura sau altceva. Inteleg ca masina e in garantie, stai linistit ca nu e asa de sensibila cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/3/2017 at 1:10 PM, skodafan30 said:

in ce conditii se foloseste neutral? uneori la semafoarele lungi o mut in N, in felul asta ma gandesc ca o protejez putin. am observat ca ea totusi nu decupleaza complet in D sau S cand e oprita, se simte o oarecare tensiune care imi arata ca totusi sta in sarcina.

Multumesc

In general schimb pe N atunci cand stationez o perioada ( gen astept pe cineva), si atunci cuplez frana de mana si mut pe N. In cazuri rare, cand am de asteptat mai mult la un semafor ( peste 1 min ) sau la o trecere la nivel cu calea ferata si atunci schimb pe N. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adaniel90 La masinile dotate cu autohold & frana de mana eletronica se cupleaza automat  frana de mana dupa trecerea din D in P la oprirea motorului. E mai "sanatos" pt. cutie daca se trece din D in N, pus frana de mana, apoi P si oprit motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal scot in N, trag frana de mana (in timp ce tin in continuare actionata frana de picior), si, aici fac diferit fata de ce  s-a vorbit inainte, ridic piciorul de pe frana pentru ca masina sa se deplaseze spre echilibru blocandu-se in frana de mana si nu in cutie in modul P, dupa care apasat din nou frana si trecut in P. Mi se pare ca nu mai e solicitata cutia in modul P deoarece la urmatoarea pornire iese mult mai usor din Parking.

Modificat de raladi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@raladi, dupa multe cautari pe net, asa fac si eu acum. mi se pare cea mai ok varianta pentru protejarea cutiei (modul P)

dupa ce masina s-a stabilizat pe pozitie, P.

Chiar si pentru suprafetele ...plane (atat cat se poate) eu scot in N, apoi ridic piciorul si de pe frana, las masina sa se aseze pe asfalt cum trebuie, apoi trag frana de mana, si abia apoi o pun in P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai multe manevre decat la o manuala.. serios :) in cartea masinii cum scrie ?

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles se pare ca e cam nesanatos in N sa o tii o perioada lunga de timp. eu mi-am schimbat uleiul de curand iar baietii de la service repara si asigura mentenanta cutiilor automate.

Din sfaturile primite : P intotdeauna la oprire , N la stationari ( oricum subt de scurta durata), R la mers inapoi, D doar la drum si S dupa ce temperatura uleiului a crescut putin  iar Manual doar daca este nevoie la plecari din rampa abrupta, iarna daca patineaza , regenerari de filtru de particule. 

Cel mai important : nu folositi N cu D si M in mers ....ori e pe manual, ori pe drive nicidecum ambele ca vrem noi sa o folosim la o depasire pe manual apoi iar o dam in drive...

Sunt sfaturi primite si le consider utile pentru modul MEU de condus ...

Modificat de alynutzu_cvm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, stryder said:

@adaniel90 La masinile dotate cu autohold & frana de mana eletronica se cupleaza automat  frana de mana dupa trecerea din D in P la oprirea motorului. E mai "sanatos" pt. cutie daca se trece din D in N, pus frana de mana, apoi P si oprit motorul?

Eu personal nu folosesc autohold-ul. Îmi dă impresia că smuncește puțin când decuplează la plecarea de pe loc și mă enervează. Dar ai dreptate, cu autonhold pornit, in momentul trecerii în P și a deblocării centurii de siguranță , frana de mana este acționată automat. Din câte știu, nu e recomandat sa schimbi în P, să iei piciorul de pe frana și mașina sa se miste înainte de acționarea frânei de mână. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Adriannnnn said:

Mai multe manevre decat la o manuala.. serios :) in cartea masinii cum scrie ?

:biggrin:

In alta ordine de idei in manual scrie urmatoarele:

Untitled.thumb.jpg.a9cea8296e076201e778713695985c0d.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, Adriannnnn said:

Mai multe manevre decat la o manuala.. serios :) in cartea masinii cum scrie ?

Eu am observat clar diferenta de efort dintre parcarea prin metoda folosita de mine si parcarea folosind doar P. Daca se foloseste P chiar si intr-o panta foarte mica si masina se misca si  ramane oprita doar in cutia de viteze, la urmatoarea incercare de scoatere din P iese foarte greu, iar acest efort este cu atat mai mare cu cat panta este mai pronuntata. La un moment dat parca citisem ca blocajul acela din P ar fi chiar din plastic. Deci eu voi continua sa fac mai multe manevre indiferent de ceea ce scrie in carte :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum spune manualul, pentru a evita ceea ce tu ai observat corect, nu se ridica piciorul de pe frana pana cand frana de mana nu este actionata.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord.... dar cu metoda din manual tot exista o minima deplasare dupa eliberarea franei. Prin metoda mea, in modul P se intra cand masina e deja echilibrata si intreaga "tensiune" e in frana de mana. Pana la urma la mine e in plus o eliberare si o apasare a franei care e deja reflex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, raladi said:

dar cu metoda din manual tot exista o minima deplasare dupa eliberarea franei

Nu exista acea deplasare.

Se opreste masina cu frana de picior, se trage frana de mana (moment in care masina se blocheaza),se trece cutia in P, se elibereaza frana de picior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare ! Pentru colegii de forum care se plangeau si ei de vibratiile date de subturarea motorului date de DSG, eu am rezolvat problema . Cu ajutorul a doi colegi de forum care mi-au modificat softul DSG -ului, si acum merge beton masina. Exact pe sufletul meu. Schimba in sus ceva mai greu, adica prin oras merge mai mult cu a doua sau a treia, fara sa subtureze in halul ala cum o facea softul original, iar a sasea o schimba la 78-80, si asta in conditii de accelerare usoara. Este vis. Si frana de motor e altfel, cand te apropii de semafor si reduci viteza schimba usor inapoi si te tine mai misto in frana de motor ...ce mai, e vis ! Bravo lui celui ce a lucrat soft-ul...baietii de pe la Wolsburg ar trebui sa mai ia ceva lectii de cum ar trebui sa fie un soft bun pentru DSG, nu sa le faca sa subtureze in halul ala doar pentru o  asa-zisa norma de poluare, pe care stim cu totii cum au respectat-o....O zi frumoasa sa aveti, ca eu o am !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveai treapta S pentru a schimba mai sus. 

 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modul S schimba mult prea sus pentru un condus normal (cel putin pt. mine). Modul D schimba mult prea devreme. Si eu mi-as fi dorit un mod D care sa schimbe intre turatiile de D si S din softul original.

On 12/5/2017 at 2:44 PM, AdySpecie said:

Nu exista acea deplasare.

Se opreste masina cu frana de picior, se trage frana de mana (moment in care masina se blocheaza),se trece cutia in P, se elibereaza frana de picior.

Inseamna ca a mea e defecta pentru ca am observat o rezistenta putin mai mare utilizand modul acesta. Fiecare procedeaza cum considera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in S schimba foarte sus, nu stiu cati colegi de pe forum foloseste S in mersul normal, zi de zi...sau cel putin, nu eu, pt ca  mi se pare ca schimba mult prea sus pentru o deplasare cotidiana, cu zgomot de motor si consum decent. 

Modificat de bfor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, modul S mi se pare si mie o prostie, masina merge exagerat de turata chiar daca nu este nevoie. Oricum poate fi compensat de modul manual, puteau sa renunte la S.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Că tot veni vorba de soft la DSG, credeți că aș putea scăpa de acel tremurat pe care îl am uneori la oprire ( gen oprire la semafor), printr-un update la o versiune de soft mai nouă?  Mașina e din 2009, și are softul original. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu tremure de la volant .Si la mine tremura din cauza volantei pe care o voi schimba .

Modificat de DomaniG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!