Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Multumesc de informatie. Am sa incerc sa-l dau jos si sa-l desfac. Poate reusesc sa rezolv cumva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, vin si eu cu o problema daca ma poate ajuta cineva cu ceva detalii. Am scris si pe topicul cu passat b8 problema fiind ca intrerupe motorul la viteze mici parca s-ar ineca, de vreo doua ori s-a si oprit motorul la plecarea de pe loc. Intre timp am gasit pe cineva cu tester licentiat si apar erorile din poza de mai jos(culmea ca la reprezentanta nu aparea nimic). Baiatul cu testerul imi zice ca intreruperile la motor se datoreaza problemelor de pe cutie. Pe forumurile din afara am vazut ca la foarte multa lume apar erorile astea inclusiv la masini aproape noi dar functioneaza perfect. Au legatura una cu alta? Am intrebat la un service de cutii de viteze din cluj si mi-au zid ca trebuie lucrat la mecatronic. va rog daca puteti sa ma aj utati cu ceva sfaturi de unde ar trebui sa incep. este vorba de Passat B8 2.0 TDI  150 CP CRLB DSG 6

20200610_153542.jpg

Modificat de GabyTohatan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, de curând am schimbat ambreiajele și volantul la o Skoda Superb 2 2010 2.0 tdi 170 cp, cutie DSG6. Ar fi trebuit bagați 7l de ulei în cutie? (S-au bagat doar 6 și apoi facut nivelul). Când mecanicul a facut nivelul de ulei, a pornit mașina fără planetară în cutie pe partea stângă și trecând prin P,R,N,D,S (eu fiind lăngă mașină)am observat cum partea de la cutie în care intră planetara s-a mișcat și a scos un zgomot metalic(zgomot pe care il aud și in D2 pe drumuri denivelate, care a apărut după ce am trecut peste un pod metalic cu foarte multe denivelări, moment în care am zdruncinat rău roțile față). Se poate strica acea parte unde se îmbină planetara în cutie? Se poate schimba? 

Și mai am câteva probleme apărute după schimbul de volant, ambreiaje și ulei:

- vibrații în R,D,S,(mai precis cu vitezele cuplate) la semafor

- bâzăit cutie 

Dacă mă poate ajuta cineva, îl rog să scrie. Mulțumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 02.11.2019 at 8:25, adaniel90 a scris:

@detinator e vorba de suportul anti-balans din jug, compus din 2 piese, una superioară si una inferioară, in care intra acel "dog bone". Suportul in sine nu e foarte scump, cele 2 părți se cumpără separat și ajung undeva pe la 300 de lei. Manopera in schimb, e mai scumpă pentru că trebuie dat jugul cu totul jos. Din păcate nu am un cod de piesa dar sper sa te ajute poza atașată. Repet, schimbarea acelui suport doar a ameliorat destul de mult frânarea aceea, însă tot este prezenta. 

@Mariob6 mersi de sfat! O sa verific. 

Screenshot_20191102_082420.jpg

Confirm si eu faptul ca schimbarea bieletei antibalans amelioreaza socurile care apar la schimbarea vitezelor de la treapta mare la treapta mica, de la 4 la 3, de la 3 la 2. Eu am inlocuit cele 3 piese din poza de mai jos. 

20200712_192731.jpg

Modificat de B7Nelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

De putin timp am achizitionat un Passat cc 2009 cod mosor CBBB, dsg 6

Dupa ce l-am adus acasa din Germania au început sa se audă&simta niste bătăi sub scaun șofer in jurul treptei a 2 a

spre exemplu dupa o accelerare moderată daca iau piciorul de pe acceleratie 2-3 sec si dupa accelerez moderat se aminte acea “bătaie”

de asemenea am observat o mică înfrânare la schimbarea vitezelor, foarte proeminenta in treptele 1-2-3.

Masina are 180.000 km cu carte service si toate tuv urile din Germania.

de asemenea ,rar, cand o trec din d in n si iar in d se aude foarte tare cum cuplează.

Am programare la reprezenta pt o diagnosticare dar as vrea sa aud si părerile voastre!

multumesc frumos!

 

Modificat de Passatcc2009
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/12/2020 at 7:28 PM, B7Nelu said:

Confirm si eu faptul ca schimbarea bieletei antibalans amelioreaza socurile care apar la schimbarea vitezelor de la treapta mare la treapta mica, de la 4 la 3, de la 3 la 2. Eu am inlocuit cele 3 piese din poza de mai jos. 

pune si codurile si preturile, Nelu. 

manopera e cam nasoala ca se scot f greu chiar si cu presa (si se baga greu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar imi pare rau dar nu mai am cutiile de la piese. Am platit 80 lei/buc pentru cele rotunde si 120 lei pe acel "dog bone". Toate marca Lemforder.

Manopera 200 lei la un service de cartier. 

Modificat de B7Nelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

am un passat b6 variant 2.0 tdi 170 cp cutie dsg 6 din 2010

m-am bucurat doar 1000 de km si acum am probleme la cutie, daca ma poate ajuta cineva intr-o discutie mai elaborata v-as multumi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scrie nr km, daca ai verificat daca sint reali, ce probleme ai, ce erori la scanare, ce ai incercat pana acum etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/15/2019 at 9:15 AM, Mariob6 said:

Va salut!Dețin un passat b6 dsg de care sunt foarte multumit.De ceva timp a devenit putin cam enervant următorul aspect:La plecarea de pe loc apare un șoc destul de puternic,numai la plecare si doar cand este accelerată mai puternic,în mers schimba impecabil,nu se simte nimic.A doua problemă ar fi turometrul care la viteza constanta oscileaza .Cu ce verificarea ar trebui să încep?

Ai rezolvat problema? Exact simptomele astea le are și mașina mea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Deocamdată nu am facut nimic,mai astept până se agravează si o sa schimb discurile de ambreiaj,de acolo vine problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ma gândeam sa fac și eu, ca ma scoate din sărite plecarea de pe loc cu smucituri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam la ce pret se ridica schimbarea discurilor? Piese+manopera ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citesti un pic in spate (din respect fata de colegii care ar fi nevoiti sa repete la nesfarsit aceleasi info) afli tot.

Gasesti si facturi pozate, si codurile pieselor necesare, si preturile.

Ambreiaje costa 2000ron, se inlocuieste si volant daca nu e schimbata deja (ca tot dai cutia jos) cam 1500ron, manopera cum ti-e norocul. In general pt volant se cere cam 500-600 ron, pt ambreiaje cat vrea fiecare (de la 1000ron in sus). Unii cer si 3000... pt ca pot. 

Unii iti baga pe gat si schimb ulei, desi nu e necesar. Uleiul ramane acolo. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea am rabdare sa citesc din spate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci nu primesti raspuns, nu ai decat sa citesti. Din 2 motive:

1. Jignesti colegii de pe forum pentru ca au depus efort sa explice si vine un user ca tine care "nu prea are rabdare sa citeasca"

2. Regulamentul spune ca inainte de a posta este obligatoriu sa cauti si sa fi sigur ca subiectul nu a mai fost discutat.

Punct.

PS: cele 175 de pagini s-au adunat nu ca sunt 175 de pagini de probleme ci din cauza ca tot se intreaba si se raspunde la aceleasi intrebari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sunteti asa aroganti mai oameni?! Era asa greu de scris un 2000,1500 lei ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Silviu1988 imi pare rau sa te dezamagesc, nu e nimeni arogant. Doar tu ai ceva "curaj" sa spui ca nu ai rabdare sa citesti ceea ce s-au chinuit altii sa scrie, sa puna poze, sa detalieze. Multi v-ati obisnuit sa intrati pe forum, puneti o intrebare si gata.

Un forum se construieste cu solutii, nu cu intrebari. Tu nu ai avut rabdare sa citesti solutiile si detaliile altora... vrei sa intrebi si brusc cineva sa iti raspunda. Unde este aroganta? :) 

@Aerofan ti-a raspuns detaliat destul de clar si frumos.. nu aveai decat sa dai cateva pagini in urma sa verifici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am achizitionat recent(SH) Un pasat cu cutie DSG 6.

Cutia avea uneori un comportament defectuos, la modul ca nu raspundea la comanda R (marsaier) iar din starea asta la deplasarea inainte nu se mai schimbau vitezele. Totul revenea la normal dupa oprirea si repornirea motorului. Am dus masina la un service pentru schimbul de ulei si diagnostigarea problemei. Eroarea gasita pe computer a fost ceva de genul ” Iesire din viteza inexplicabila” iar mecanicul a spus ca totul poate fi din cauza uleiului care nefiind schmbat de mult timp a pierdut din proprietatile initiale. In mod inexplicabil dupa schimbarea uleiului lucrurile s-au inrautatit la modul ca la schimbarea pozitiei levierului au inceput sa se auda sunete in cutie. Desigur masina a ramas pe loc si astept acum sa fie desfacuta si reparata.

     Intrebarea mea este daca a mai trecut cineva prin ceva asemanator si la ce as putea sa ma astept .

Multumesc si scuze daca cumva am fost off topic.

Modificat de Constantin*
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19143/P2711/010001 - Unexpected / Implausible Mechanical Gear Disengagement: No Signal/Communication

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Transmission Malfunction

Erratic Driving Behavior

Possible Causes

Double Clutch worn/faulty

Worn/Damaged gear shaft(s)

Output Shaft Speed Sensor 1/2 (G501/G502) faulty

Mechatronic Unit for Double Clutch Transmission (J743) faulty

Possible Solutions

Check Output Shaft Speed Sensor 1/2 (G501/G502)

Check Measuring Value Blocks (MVB)

Check/Replace Double Clutch

Check/Replace Mechatronic Unit for Double Clutch Transmission (J743)

Pe scurt pot fi o gramada de probleme mai mult sau mai putin costistoare de reparat. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A inceput sa imi mai dea si mie rateuri uneori, la cald, la schimbarea pe loc intre P/R/D. Se aud vreo 2-3 trosnituri (cuplari/decuplari nereusite) iar dupa a 3-a clipeste in bord indicator P / D / R, dupa caz.
Nu am erori in bord si nici pe diagnoza nu apare nimic. Schimbul de ulei + filtru facut acum 35.000 KM. Exista vreo metoda de a diagnostica daca sunt probleme pe calculatorul cutiei, mecatronic sau am discuri / volant uzate? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 29.07.2020 at 15:36, Constantin* a scris:

Buna ziua,

Am achizitionat recent(SH) Un pasat cu cutie DSG 6.

Cutia avea uneori un comportament defectuos, la modul ca nu raspundea la comanda R (marsaier) iar din starea asta la deplasarea inainte nu se mai schimbau vitezele. Totul revenea la normal dupa oprirea si repornirea motorului. Am dus masina la un service pentru schimbul de ulei si diagnostigarea problemei. Eroarea gasita pe computer a fost ceva de genul ” Iesire din viteza inexplicabila” iar mecanicul a spus ca totul poate fi din cauza uleiului care nefiind schmbat de mult timp a pierdut din proprietatile initiale. In mod inexplicabil dupa schimbarea uleiului lucrurile s-au inrautatit la modul ca la schimbarea pozitiei levierului au inceput sa se auda sunete in cutie. Desigur masina a ramas pe loc si astept acum sa fie desfacuta si reparata.

     Intrebarea mea este daca a mai trecut cineva prin ceva asemanator si la ce as putea sa ma astept .

Multumesc si scuze daca cumva am fost off topic.

Salut, ai primit un raspuns pentru problema asta? Cam acelasi lucru am si eu dar mai mult la cuplarea R nu vrea sa cupleze desi se aude cum incearca, sa zic asa. Si este mai rau dupa ce am facut schimbul de ulei.. daca ai un raspuns te rog sa imi zici ca deja visez sume:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu un passat cc din 2011 2.0 tdi 4 motion 170 cp cu dsg6 dq250, masina are 113.000 km reali. Initial am cumparat masina cu schimbul facut teoretic la 55000 km, eu abia acum la 113.000 am apucat sa il schimb cu toate piesele oe, dar am constatat ca uleiul era foarte murdar si filtrul era jupuit si dupa o discutie cu mecanicul am ajuns la concluzia ca nu a avut nici un schimb dsg pana acum, proprietarul initial a luat teapa de 1100lei la reprezentanta aparent.. am o smucire si un clanc cand schimba treapta inferioara din 4 in 3 in special, imi apare uneori martor cheie in bord unde ar afisa treptele cand cuplez R si se aude ca si cum incearca sa cupleze dar nu merge.. dupa ce opresc si pornesc motorul e ok. Se aude clanc cand trec din P in D si in R. Si cand schimba in treapta superioara in D imi scade de 2 ori in turatii de ex: de la 2000 schimba la 1600 si mai scade imediat la 1400 dar asta se intampla doar la turatii mici, cand accelerez mai tare nu mai face asa. Mentionez ca de cand am facut schimbul de ulei problema asta cu R parca s a agravat.. ma puteti ajuts cu pareri? Am citit mai jos dar parca nu este o concluzie clara la aceste probleme..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data fa o diagnoza si vezi ce erori ai pe cutie. Din moment ce ti-a aparut o data cheita, ai eroare sigur. Dupa parerea mea ar fi sa cauti un service de cutii automate sa vezi ce zic si ei. Un prim suspect ar fi partea macatronica a cutiei, dupa parerea mea. Poate gresesc. Si mie imi face un clang metalic din 3 in 2 dar nu mereu, doar cateodata, dar merge in rest super ok.

 

L.E. O chestie ce am mai vazut ca se practica in alte tari, o spalare de cutie cu un aparat special, spalare cu ulei. Nu stiu sa iti zic cat ajuta.

Modificat de mmveracruz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie la dsg6 la rece se comporta ok..cand se incalzeste da cu socuri la plecarea de pe loc,din a 3-a in a 2-a se simte ceva ...ce poate ea fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • sabingeorge97
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!