Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

4 hours ago, daniel00085 said:

ma gandesc poate nu a fost recalibrata cutia dupa schimbul de ulei

la dsg nu se face nici o recalibrare dupa schimb ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/16/2019 at 2:10 PM, Bogum said:

Va salut. 

 

Cred ca mi-a venit si mie randul sa am probleme cu DSG-ul. 

 

Cum se manifesta: mergand pe strada, normal, ma trezesc brusc cu o frana de motor, mai sa intre ala din spate in mine. Dau sa accelerez si constat ca nu mai schimba trepte. Ma uit in bord si vad ca disparuse indicatorul de treapta de viteza iar PRNDS clipeau intermitent  intr-un chenar rosu. Opresc unde pot si iau pozitiile schimbatorului la rand. Cand sa dau cu spatele, surpriza! Pot muta cgimbatorul pe R dar nu face nimic, Se tureaza in gol. 

 

Bun, am lasat-o vreo doua ore apoi am pornit-o. A mers absolut normal vreo 3 km dupa care probelma s-a manifestat iar. Azi dimineata cand am pornit-o din nou, parea totul in regula, insa nu am mai mers cu ea ca nu mai fac si alte stricaciuni. 

 

Cod  de eroare aparut:

 


                Address 02: Auto Trans       Labels: 02E-300-0xx.lbl
Control Module Part Number: 02E 300 041 R    HW: 02E 927 770 AD
  Component and/or Version: GSG DSG         041 0812
           Software Coding: 0000020
            Work Shop Code: WSC 01324 785 00200
                      VCID: 2143FB5DF8D2CB1
1 Fault Found:

17130 - Pressure Control Solenoid 1 
            P0746 - 012 - Open or Short to Ground - Intermittent - MIL ON
 

 

Am vazut ca au mai fost si alti colegi cu eroarea aceasta insa nu am reusit sa gasesc daca cineva chiar a rezolvat-o cumva.

Voi ce parere aveti?

 

Multam si numa' bine.

Revin. 

 

Am mers a doua zi cu masina. A mers normal aprox. 7 km, pana s-a incalzit bine. Cand s-a incalzit bine, defectul s-a manifestat din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

Bogum

iti trebuie mecatronic !!!

Cand se incalzeste apar intreruperi pe placa electronica !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. 

 

Se poate repara sau cumpar unul nou? 

Vinde cineva așa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

Din cate am vazut eu nu prea rezista cele asa zise reparate, in situatia mea care repar cutii DSG.

Sfatul meu este sa iei unul nou care are 2 ani garantie !

Mare grija ca trebuie codat si se comanda pe seria de sasiu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Florin,

Un coment la anuntul meu, este normal sa nu imi schimbe la 5000 rpm dsg-ul?

image.thumb.png.fe2c4c036c532d0877fe0f793c804c9a.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@daniel00085 ti-am raspuns eu ca la DSG nu se face nici o recalibrare dupa schimb ulei. Cred ca nu a raspuns nimeni pt ca nu prea se intelege, esti in viteza 1a si urci la 5000 rpm si nu trece in a 2a? Sau ce inseamna "nu mai schimba la 5000rpm"?

Exprimarea "nu mai" presupune ca a schimbat inainte, evident orice modificare a comportamentului nu este normala.  

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. mai in detaliu:  In momentul cand este in S si D , daca vreau sa depasesc sau sa ii dau kick down, retrogradeaza foarte greu si se tureaza pana in zona de rosu, unde ezita sa schimbe intr-o treapta superioara. 

Mers normal, mosnegeste, schimba, dar parca nu asa cum trebuie sa schimbe un DSG. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Vin și eu cu o întrebare referitoare la cutiile de viteza DSG6 de pe Octavia 3. Vreau sa îmi cumpăr mașina și din istoric reiese ca i-a fost schimbat mecatronic ul pe garanție.. Sunt probleme cu mecatronic ul la acest tip de cutie (toate reviziile făcute regulat) ?Ce pot sa mai verific? Va mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 24.09.2011 at 9:15, Al Bundy a scris:

Ieri am facut si eu recalibrarea cutiei al un passat care smuncea la plecarea de pe loc. Rezultatul: este alta masina, pleaca extrem de finut.

Calibrarea se face cu motorul cald si am facut-o de 3 ori.

Salut!Aceasi problema o am si eu,numai la plecarea de pe loc smuceste.Trebui facuta recalibrarea la cutie?Scap numai cu asta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mariob6 ai citat o postare din 2011... nimeni nu iti poate daca "scapi numai cu asta". Daca ar fi asa simplu, ar fi fost multi fericiti pe aici :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc de răspuns.Peoblema rezolvată prin resetarea cutiei.Merge cum mergea la început.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ai resetat-o ?

si eu sunt amator de a reseta ca se aud ceva cloncuri prin ea.

desi nu cred ca scap are 160.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ajutorul vag commului,urmând pașii. Nu este nimik ieșit din comun dar merita.Am scăpat de "sutul"la plecarea de pe loc,schimba mult mai lin...

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mariob6 deci ai facut singur treaba, fara mecanic? cati km are masina?

acea procedura este descrisa aici http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/6-Speed_Direct_Shift_Gearbox_(DSG/02E)

tot din categoria proceduri de incercat poate-poate este si update-ul la ultima versiune de soft pe cutie, dar din cate stiu doar reprezentanta o face si costa ceva

si eu am o versiune de soft pe cutie care se pare ca nu e ultima si ma intreb f des "oare cum ar fi cu ultima versiune?" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singur am facut adaptarea,pana acum se comporta excelent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

isi va reveni "la normal" in scurt timp, din ce am citit de la altii care au facut adaptarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut eu adaptarea, chiar de vreo doua ori. La inceput merge complet diferit, mult mai lin si mai progresiv. Curand insa, din pacate va merge la fel ca inainte de adaptare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta i-am spus si eu, dar probabil nimeni nu crede pana nu incearca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, und eas putea sa fac schimbul la cutie + recalibrare in Iasi.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti, 

Urmeaza sa fac un schimb la DSG, masina este cea din semnatura, Passat, 2.0 TDI, 140CP, CFFB, o intrebare simpla: 

Ce cod ulei trebuie cumparat, am gasit 2: G052529A2 sau G052182A2. Nu cred sa fie la fel, si nu as dori sa am ulterior, probleme. 

Mutumesc anticipat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere
1 hour ago, tarca_paul said:

Salutare baieti, 

Urmeaza sa fac un schimb la DSG, masina este cea din semnatura, Passat, 2.0 TDI, 140CP, CFFB, o intrebare simpla: 

Ce cod ulei trebuie cumparat, am gasit 2: G052529A2 sau G052182A2. Nu cred sa fie la fel, si nu as dori sa am ulterior, probleme. 

Mutumesc anticipat. 

G052182A2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • gyury_
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!