Jump to content

Martor Emisie Gaze Aprins


BlackBeauty
 Share

Postare recomandată

Am rezolvat si eu problema... In urma scanarii a rezultat "insufficient flow" si s-a incercat o curatare a egr-ului dar apoi am constatat ca membrana de cauciuc din capsula supapei egr se fisurase datorita faptului ca era prea imbacsita si infundata supapa... Prin urmare am cumparat o supapa egr noua (cost 310 lei de la ingaraj.ro) si am inlocuit-o pe cea veche deoarece nu se poate schimba doar membrana sau repara in vreun fel pentru ca e capsata si nu mai ai cum sa o prinzi la loc...

Toata lumea mi-a zis ca am mers cu ea subturata... dar nu cred ca e cazul la mine... pur si simplu cred ca s-a depus treptat pe o durata de 5 ani de cand e masina...

Morala: din cand in cand trebuie verificata si scanata masina pentru a incerca sa previi... nu sa ajungi sa schimbi cu totul piesa sau un ansamblu intreg mergand pe premisa "lasa ca mai merge asa"

Oricum eu sunt super bucuros ca am scapat doar cu 310 lei cheltuiti pe piesa si 50 lei manopera si nu a fost ceva mai grav! :blah_:

Modificat de g5owner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine m-a costat doar 20 lei manopera si 300 lei piesa in cauza, marca Pierburg, dar important este ca ai rezolvat problema.asta nu este ceva ce sa lasi ca merge si asa, pentru ca mergi cu eroarea in bord tot timpul, poluezi mai mult si ai un consum putin mai mare.drum bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot Pierburg am luat.. cea originala era Wahler insa am observat ca piesa care se ocupa cu reglarea trecerii gazelor prin inchiderea si deschiderea acelui capacel (Regulating throttle) ... nu stiu exact care e denumirea in romana :icon_bounce: este tot Pierburg cu sigla VW pe ea...

Eu am dat 50 lei pentru urmatoarele operatiuni: diagnoza, incercare de curatare iar apoi inlocuire supapa... plus schimbat limba din germana in engleza la computerul de bord :Driver: ca tot ma chinuiam sa inteleg unele mesaje si nu apucasem sa o schimb inca...

Cu aceasta ocazie tin sa ii multumesc lui Beshcu pentru ajutor! Super baiat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare la toti,am un golf plus cu motor de 19tdi, 77kw, fabr 2007, tip BLS si mi s-a aprins martorul bujie care clipeste continuu si martorul de eroare dar inca o problema mai grava e ca nu se tureaza mai mult de 2600 rpm.La o scanare cu vag-com am obtinut urmat coduri de eroare:p2002 si p0473 care nu se sterg sub nici o forma. Din cautarile mele pe forum ar fi de vina valva g450 si o regenerare la filtrul de particule.Acum va rog pe voi sa ma indrumati ce sa fac si daca se poate sa-mi puneti o poza cu locatia senzorului.multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G450 este senzorul de presiune responsabil ptr DPF. Costul lui - in caz ca vrei sa-l inlocuiesti- este in jur de 180 lei la PBV1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, nu stiu cum arata acel marotor pt emisie gaze insa, la o jetta cu motor de 1.6tdi de 105 cp, s-a aprins un martor la bord care cred ca e in legatura cu dpf sau ceva inrudit.

martorul se afla situat pe ceasul cu turometrul chiar la mijlocul distantei dintre centrul ceasului si cifra 2 care indica 2000 de ture.

practic, daca mergi cu 2000 de ture, acel martor aprins se afla pe mijlocul limbii care indica cele 2000 de ture.

ca si aspect, martorul are forma patrata/dreptunghiulara, cu 3 randuri de puncte in interior. dinspre stanga, in acel patrat, este desenata o teava care intra si o alta in dreapta care iese , cea din dreapta fiind curbata si spre jos.

are idee cinve ce ar putea fi acel martor , care sunt motivele pt care s-a aprins, efectele si apoi rezlovarea ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de particule .

Verifica-i incarcarea / in curand o sa ai si spira

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si daca nu il incarc ce se poate intampla? se poate ramane in mijlocul drumului?

masina mai are aprox 2500 km pana la revizia de 30.000km si ma gandesc ca ar fi o pierdere de timp sa se mearga cu ea mai devremela service si apoi din nou la 30.000km.

cati km mai poate merge pana apare si acea "spira"?

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se verifica incarcarea si nu se incarca, se curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebarea este: se mai poate merge asa cu masina vreo 2000km sau e musai sa se mearga la service?

ce s-ar putea intampla daca se intarzie service-ul la dpf?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa nu se mai poata face regenerarea, si se poate infunda de tot. Ca urmare, o sa simti o lipsa de putere a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si un consum marit de carburant !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am schimbat senzorul g450,problema rezolvata dar becul inca nu se stinsese asa ca am decis sa fac o regenerare la dpf,dupa aproximativ 18 km de mers in treapta a3a cu turatie constanta de 2100 rpm ( pilot automat) am simtit o zvacnitura prin zona motorului dupa care becul s-a stins,acum masina trage perfect,becuri stinse si totul ok.Multumesc colegilor care m-au ajutat,toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aseara cind am vrut sa ma duc lagara sa iau pe cineva cind am pornit motorul vad ca becul "martorul" de la emisie gaze a ramas aprins si ma anunta ca "Emision workshop" ..sau cam asa ceva. Am mers totusi cu ea pina la gara si mi-am facut treaba si dupa pe net sa vad cum se rezolva problema.

Azi dimineata am acut cum am citit prin forul (adica am pus contactul de mai multe ori) si surpriza s-a stins. Credeti ca totusi ma paste schimbarea piesei (ma omoara costul din ce am citit ---cei aproape 20 de mil ) sau scap? :icon_thumright:

Precizez ca de obicei o aleg dar aseara am fost nevoit sa merg un drum de 130 km cu viteza constanta 100 -120km/h

si ca de o saptamina am impresia ca atunci cind opresc motorul parca nu se mai opreste lin ca innainte (dar poate ca doar este o impresie nu stiu sigur) ...dar masina trage super bine, fara intrerupperi.

Deci ma paote ajuta cineva cu un sfat, parere ceva?

PS: nu am resuti sa scanez eroarea sa stiu exact ce a fost si inca nu stiu daca becul se aprinde daca o sa emrg cu ea citiva km ptr ca nu am avut timp decit sa fac faza cu contactul si sa pornesc motorul de dimineata sa avd ca becuil s-a stins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa vezi intai care este codul de eroare stocat, sters si daca reapare acelasi cod peste ceva timp trebuie schimbata piesa defecta. Pot sa fie mai multe piese de vina, de la cele ieftine, gen un senzor, sau mai scumpe, o valva egr, un maf, etc. Masina merge mult si bine si cu acea eroare afisata, insa nu este bine sa exagerezi daca poti remedia defectul. Multa bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am alimentat in Franta de la diferite benzinarii am una problema: nu se stinge becul de gaze arse. :(

O singura data s-a stins cand am alimentat de la Shell, dar dupa 200 km s-a aprins din nou. Am bagat peste alta motorina - am alimentat din diferite locuri sa vad reactia masinii si rezultatul a fost ---> dureri de cap.

Avand in vedere ca becul de filtrul de particule nu s-a aprins nu stiu cum sa interpretez eroarea. :vaidecapulmeu: Sper sa ma luminez Joi la intalnirea saptamanala.

Modificat de janos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi si ce incarcare ai ( DPF )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru pont , Joi am sa rog un coleg sa verifice si aceasta treaba, din cate imi amintesc acum un an (la cumpararea masinii) aveam ~ 11 %

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am primit log-ul de la colegul Forceturbo (multumesc pe aceasta cale inca o data) dar: G450 defect, eroare: P0473, P0471 si mai si un P2453 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot edita postul anterior astfel postez din nou.

Luni m-am programat la service pentru schimb senzor G450, insa cred ca s-a agravat problema :) de ~ 1 ceas mi s-a aprins (intermitent) becul de bujie incandescenta.

Ce anume o fi determinat aprinderea acelui bec?

Filtrul de particule .

Verifica-i incarcarea / in curand o sa ai si spira

Masina merge ca si pana acuma.... daca e senzorul G450 stricat definitiv nu ma deranjeaza, dar sa nu fi "tras" dupa el si altceva. :)

Modificat de janos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ajutorul lui Alex Preghici am rezolvat problema. Piesa vinovata G450 (productie USA ), s-a schimbat cu unul nou fabricat in Malaezia. pret achizitie 180 RON la AutoTop dealer VW. Incarcarea DPF-ului a fost de 15% care dupa un drum de ~ 14 km l-am readus la 4 %. S-au sters erorile si totul este perfect. Cei de la VW nu s-au mirat ca imi trebuie un astfel de senzor, cica este o problema cunoscuta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

revin cu mici detalii de la mne : nu stiu exact eroarea dar s-a inlocuit clapeta de la acceleratie 12 mil :huh:

Modificat de DanTra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că te refer la clapeta de obturare a admisiei (shut off valve parcă

Modificat de gHapciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un golf plus 2006 1.9 pd, acum o luna asa am patit si eu s-a aprins robinetul. L am testat si era problema cu multe noxe, l am sters eroarea, dupa cam 200 de km a reaparut problema dar codul de eroare s-a facut 16485 maf senzor implausibile signal. L am sters si a revenit abia dupa 600 km iarasi 16485. Motorul functioneaza si trage perfect si cu robinet aprins. Ma poate ajuta cineva pe mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat/inlocuit filtrul de aer? Poate fi si de acolo problema.

Si eu am patit acelasi lucru anul trecut si a fost de la filtru care era prea plin de praf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Mariusflorindecu changed the title to Un mic ajutor ,va rog ! Golf 5 2009 , 1.9 tdi night bluem

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!