Jump to content

Martor Emisie Gaze Aprins


BlackBeauty
 Share

Postare recomandată

Multumesc istef pt. reply.

Astazi treburile s-au mai schimbat putin. Azi dimineata cand am pornit masina, a luat-o din prima iar martorul de noxe era aprins (nu mai clipea). M-am plimbat putin cu masina, iar acuma spre seara am dat o tura pana la Otopeni. Am turat-o putin pe DN1 dar nu mai mult de 4000. Cand sa plec inapoi spre Bucuresti (ma oprisem putin in parcare la aeroport), motorul a pornit perfect iar pe bord nu-mi mai aparea nimic in neregula....martorul de emisie gaze era stins.

Acuma nu stiu exact ce s-a intamplat dar cred ca ar trebui intr-adevar sa o duc si la testarea cu VagCom-ul.

Pt. Psy2D:

Mie martorii de emisie gaze, EPC si baterie raman aprinsi la punerea contactului. Se sting doar cand pornesc motorul (asta in caz ca e totul ok :P ). La punerea contactului se sting doar cei de pe display-ul computer-ului de bord. Asa a fost de la inceput, inca de cand am ridicat masina de la Porsche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sal am si eu o alta problema la altii sta aprins la mine nu se aprinde niciodata martorul de gaze evacuare e posibil asa ceva ? .

E posibil sa fie arsa siguranta care aprinde martorul gaze evacuare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

la mine e la fel: martorii de emisie gaze, EPC si baterie raman aprinsi la punerea contactului si se sting doar cand pornesc motorul. dar nusth sigur daca martorul de evacuare gaze trebuie sa stea aprins! are idee cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Man dupa ce ai pornit motorul nici un lartor nu mai trebuie sa stea aprins, cu atat mai mult magnificul " robinet galben".

Restul ce zici tu legat de martorii respectivi e absolut normal.

Modificat de dudu
Nu mai da ''Quote'' la mesajul anterior.Foloseste butoanele ''Add reply sau ''Fast reply''.Multumesc !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam offtopic, dar nu am vrut sa mai deschid un alt topic (nici nu pot deschide :| ). cand pun contactul , fara sa pornesc motorul imi ramane martorul de la baterie aprins, cand pornesc motorul se stinge. bateria am schimbat-o ca avea 4 ani si era aproape moarta si tot ramane aprins martorul cand pun doar contactul.

inca ceva mai tehnic: bateria care am luat-o e mai joasa putin decat cealalta si mufa de la o borna este prinsa doar in 3/4 din toata dim ei. nu intra cu totul pe borna cu nu are cum din cauza inaltimii mici. este vreo problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai discutat subiectul.

Vedeti link-ul de la O2 http://vwforum.ro/index.php?showtopic=28625&st=0 (gasiti multe linkuri spre documente, grafice etc)

(@Moderatori: cred ca asemenea intrebari trebuie postate in aria specifica lor de ex: Performance & Tehnical. Nu cred ca exista o legatura intre tipul autoturismului si eroare mentionata. Keep up the good work :( )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nah. Ma ajuta cineva si pe mine cu problema de mai sus?:|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ritza in primul rand sunt interzise bumpurile pe ariile tehnice.

In al doilea rand, nu ai nicio problema, e normal sa ramana martorul de baterie aprins atata timp cat este pus contactul fara sa pornesti motorul.

Ca sa va lamuriti ce martori trebuie sa ramana aprinsi la punerea contactului si care trebuie sa se stinga, de ce nu cititi manualul masinii ca acolo explica pe intelesul tuturor toate aceste aspecte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ritza Tu te stresezi de un lucru absolut normal.

Eu zis ca stresul sa apara doar daca dupa ce se pornesti motorul mai ramane vreun martor aprins. Daca nu mai ramane aprins nici unul inseamna ca totul e ok.

P.S Acum cateva luni un mecanic mi-a zis ca sunt " Obsedat Auto". Bineinteles in gluma, pentru ca il terorizam cu tot felul de presupuse probleme care de fapt nu erau. Am analizat ceea ce mi-a spus si avea dreptate.

Modificat de cilianutop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu prea am avut pe unde sa ma documentez, am avut netul taiat din cauza lucrarilor la drum. pana acum am postat mai mult de pe telefonul mobil unde imi era cam dificil de postat. nu am cum sa citesc manualul deoarece este in nemteste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca o intrebare ( sa nu imi ziceti si mie ca sunt obsedat , dar vreau sa stiu...si manualul e in germana ^_^

ce reprezinta martorul ala aprins pe langa cel de la baterie . apare doar cand pun contactul, ca si cel de la baterie.

icqc4.jpg

w800.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wow ce poza mare ai pus!

Mai simplu martorul ala inseamna "motorul".

Daca iti ramane vreodata aprins dupa ce pornesti masina atunci iti recomand sa te stresezi pana cand ajungi la primul service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se aprinde cand pui contactul , insa dupa ce pornesti motorul trebuie sa se stinga , In cartea masinii scrie ca este martorul de la "sistemul de evacuare a gazelor", la mine cand s-a aprins, era din cauza ca eletroventilatorul mic( cel pt aer) nu mergea, iar cel mare mergea pe treapa 2 ( de urgenta) pt a face fatza , si se aprindea acest martor. Cum a zis si colegul daca ti-se aprinde intra la cel mai apropiat service pt o diagnoza.

@RITZA foloseste SEARCH si vei gasi Manual pt Golf V in limba ro, unde ti-se explica fiecare martor in parte.Daca nu reusesti revino si iti atasam noi un PDF, nu ca ar fi fost greu acum, insa e mai bine ca fiecare sa folosesca SEARCH-ul.

Modificat de Alexx_22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Sunt putin ;) dar nu am vrut sa deschid altul..

Azi am schimbat sursa de carburant si am observat ca , cand pun contactul nu se mai stinge martorul de noxe (sistemul de evacuare al gazelor) pana in momentul cand pornesc masina..

Imi poate spune cineva daca martorul se stinge dupa ce se face testul la bord (pornesc toate apoi se sting) fara sa porneasca masina

si la mine e aceasi problema. martorul evacuare gaze ramane aprins cand pun contactul, dar se stinge cand porneste masina. Iar acuma cand e frig afara se aude sub masina un sunet ciudat, ca si cum ar fi o tablita ce zangane. Acest zgomot nu tine mult decat 2-3 minute dupa ce pornesc masina.

Deja m-am obisnuit cu problema, asa ca nu cred ca este o problema. :P

Modificat de valenstein
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru colegul "vandermerde" , problema cu trepidatul la relanti la pornirea la rece apare de la benzina folosita si desigur de la motorul de 1,4 BCA care este mult mai sensibil la carburant. Poate fi si bobina de inductie asa cum unul dintre colegi a spus si atunci se va rezolva dupa ce o schimbi. Dar daca tot persista problema si vrei sa faci o incercare pana sa mergi in service iti recomand sa faci un plin cu benzina de la omv fara plumb de 100 (carrera 100) si o sa ai cu siguranta o surpriza placuta, adica trepidatiile vor disparea, martorul de bord evacuare gaze nu se va mai aprinde iar masina o sa traga sensibil mai bine. Incearca si ne mai scrii dupa, cu rezultatele pe care le-ai avut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerile emise nu sunt off topic deloc, dar daca se poate scrie intr-un singur loc atunci cu siguranta este mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cu acest martor aprins am avut si eu in decembrie, inainte de sarbatori... atentie, ma refer la martor aprins si/sau palpaia, nu cand pun contactul cum am citit mai sus :beerchug:

simptomele erau cum a mai fost descris pe la inceputul topicului... masina parca mergea in suturi, nu raspundea imediat cand apasam acceleratia si din cand in cand trepida... numai ca la mine nu era ceva permanent, aparea si disparea si martorul si simptomele

in manual scrie clar sa te duci la service, asa am si facut in aceasi zi

verdict: modul bujie defect... inlocuit pe garantie. Aparent este o problema frecventa de vreme ce mi.a zis ca este un modul defect inca de la telefon cand am sunat sa fac rezervarea :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Mi s-a aprins a doua oara intr-o luna martorul EPC. In mers, de fapt, in trafic bara la bara ( coincidenta sau nu in acelasi loc :blah:, pe podul de la Baneasa ).

In manual scrie "Eroare la alimentarea motorului pe benzina" , iar pe computerul de bord scrie "Engine fault workshop". De indata ce opresc motorul si il pornesc la loc problema dispare. Nu am facut scanare cu VAG, masina are cam 45000 km, la ultima revizie in noiembrie mecanicul mi-a zis ca nu are ce sa imi zica, e in stare perfecta.

La cine as putea apela pentru a afla ce problema am ? Nu as vrea sa las masina la Porsche sau la alti baieti pentru un led aprins pe bord...

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut.problema cu acest martor o am si eu.Am citit mai sus...ca s-a aprins cuiva din cauza ca nu ii mergea ventilatorul mic(cred ca cel de la clima nu?).Am facut un tester si mi-a iesit senzorul for nox-signal to small. a mai avut cineva asa? problema este ca...dupa ce ii sterg

eroarea ... si circul in oras nu se aprinde. daca ies din oras si fac un drum mai lung...se aprinde si ramane aprins nu palpaie sau alte chestii.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Rulam pe DN1 si deodata s-a aprins acel martor "robinet galben" .

Nu simt nimik altceva, masina merge bine, trage ca inainte, aprinderea becului nu o pot pune pe seama nici unei intamplari legate de exploatarea masinii si nici de functionarea acesteia.

In plus cand repornesc motorul, imi spune in afisaj electronic: Emissions Worshop !

Martorul nu se mai stinge !

E vorba de motor pe BENZINA !! pt ca aici se discuta de Golf V nu de combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa va zic si eu istoria mea cu acest beculet galben.

S-a aprins prin iulie 2008. Acelasi mesaj: Emission Workshop. La diagnoza a aparut clapeta de admisie aer defecta. Asa cum corect s-a mai zis, acea clapeta este pozitionata pe tubulatura de admisie de aer, imediat inainte de "intersectia" cu returului gazelor recirculate (EGR). De mentionat ca aceasta clapeta nu are nici o legatura cu EGR. Clapeta este tinuta de un arc in pozitia deschis, iar in momentul in care opresti motorul, un servomecanism inchide pentru 2-3 secunde aceasta clapeta pentru oprirea lina a motorului (fara trepidatii - asa cum se intampla la mine :Driver: ).

Dupa vreo 5 luni in care am mers asa, m-am hotarat sa incerc sa repar singur problema (in binecunoscutul stil romanesc). Am pornit motorul cu tubul de admisie scos si apoi l-am oprit verificand functionarea clapetei (cu mana). Nu s-a inchis. O clapta noua costa undeva pe la 1300RON. Am facut rost de una "stricata" de la service si am incercat sa fac din doua rele una buna. Am decapsulat incinta in care se gaseste montajul electronic si mecanismul propriu-zis. Este vorba de un motoras electric care printr-un pinion roteste un sector de roata dintata fixat pe axul clapetei. Surpriza! Ultimii doi dinti ai sectorului dintat erau rupti. Astfel, pinionul motorasului invartea in gol, neavand cum sa "prinda" sectorul dintat. Zis si facut. Am luat sectorul dintat de la clapeta "stricata" din service si l-am inlocuit.

In alta ordine de idei, sectorul dintat are fixate pe el doua "perii" care se plimba pe un circuit rezistiv, jucand astfel rol de senzor (ii spune calculatorului in ce pozitie se afla clapta). Acele perii erau foarte fine si abia atingeau circuitele rezistive. Capsula era plina de ulei (adus de turbina - nu intram in detalii) care teoretic nu avea ce cauta acolo. In concluzie este posibil ca si uleiul sa fi "derajat" contactul intre perii si rezistente, fiind si asta o cauza secundara.

Dupa schimbarea sectorului dintat, am recapsulat circuitul si l-am montat pe masina. Victorie !!! Martorul galben disparuse! ...asta pentru vreo 2 luni, dupa care a aparut iar. Nu stiu de ce pentru ca nu am mai avut rabdarea sa mai desfac inca odata clapeta. M-am hotarat sa o schimb, probabil luna viitoare.

Intre timp , saptamana trecuta am fost in service sa imi schimb uleiul in DSG (scump doamna, scump). Cu ocazia asta am facut si o diagnoza. Surpriza! Ventilatorul mic nu mergea. Cauza? Siguranta arsa? Cauza? O arsese clapeta. Am aflat atunci ca atat clapeta de admisie aer cat si ventilatorul merg pe aceeasi siguranta. Am schimbat siguranta si am scos "+"-ul de la alimentarea clapeta ca sa nu o arda iar.

Mentiune: Defectarea clapetei se simte clar in modul "urat" in care se opreste motorul. Atentie! Cu putin ghinion cureaua de distributie poate sari un dinte - doi la o astfel de oprire (intinzatorul nefunctionanad si in sens invers), lucru despre care nu are rost sa mai spun ce consecinte poate avea :)

Sper ca am afost de ajutor.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la o diagnoza cu problema de mai sus...

S_a pus pe calc, a verificat: fara probleme, a resetat becul...care asa a si ramas..pana acum :icon_thumright:

Mi-au spus ca cel mai probabil a fost de la benzina proasta, sa merg o perioada mai turat si numai cu Efix sau cifra octanica mare. In plus FARA aditivi ca fac mai mult rau (eu pusesem zilele trecute un flcon de 2+2).

Acum...ramane sa vedem daca se mai aprinde..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Mariusflorindecu changed the title to Un mic ajutor ,va rog ! Golf 5 2009 , 1.9 tdi night bluem

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!