Jump to content

Martor Emisie Gaze Aprins


BlackBeauty
 Share

Postare recomandată

Salut,

Ma intorc cu noutati si raspunsuri:

@ Turbocip: Multumesc pentru sfat, asta seara am reusit in final sa fac mai multe fisiere log inainte de a sterge erorile si dupa stergerea erorilor - Engine Speed, ExhaustGas, Boost Pressure.

Inainte de stergerea erorilor:

- am facut colectarea logurilor cu masina pe loc => nu am putut sa merg mai sus de 3100 rpm :emthdown:

- am facut colectarea logurilor in mers => a mers si intre 3000 - 4000 rpm pentru o perioada de timp dupa care a intrat in limitare :emthdown:

Am stationat 30 min (shopping) si la intoarcere am sters erorile:

- am facut colectarea logurilor in mers => a mers 2000 - 4000 rpm fara sa intre in limitare :Driver:

- am facut colectarea logurilor (grafic afisat) cu masina pe loc => a mers fara probleme sa ridic turatia la 5000 rpm :blink:

Am fisierele CSV si nu stiu unde sa le pun in cazul in care vrea cineva sa le vada, sau pot sa le trimit pe email in prealabil cu un PM.

@ Al Bundy: asa este, in sarcina de pe la 1950 rpm observ ca valorile pentru "Boost Pressure (actual)" sunt mai mari decat valorile pentru "Boost Pressure (specified)"

@Livius19 : si eu am gasit STP Diesel Injector si am inceput sa il folosesc dupa ce in aprilie la Porche Brno mi-au bagat in factura un bidonas asemanator, dar mult mai scump. De-atunci am bagat cam o data la 2-3 plinuri (in total de 3 ori). Ultima data am bagat dupa ce mi-a aparut "robinetul" in bord => dupa 2 zile si un pic de "4000 rpm" pe autostrada a disparut "robinetul", dar nu si problema mea - limitarea la 3000 rpm (sau 120 Km/h) cand i se pune pata.:banghead:

Sa vad cum se manifesta in urmatoarele zile acum dupa ce am sters erorile, pana acum sunt semne bune. Nu am mai avut timp sa verific si "fasaitul" de la motor, sper ca nu m-a parasit.

Tot azi am aflat ca si unui coleg i s-a intamplat acelasi lucru, cu diferenta ca el are Polo 1.4 l (motor pe benzina). O sa postez separat erorile lui.

Modificat de mdinisoae
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru colegul cu Polo 9N (benzina 1.4) afisez erorile gasite:

3 Faults Found:

16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal

P0322 - 35-00 - -

17746 - Camshaft Position Sensor (G40): Open or Short to Plus

P1338 - 35-10 - - - Intermittent

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation

P1553 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

La 3000 rpm (pe loc) a intrat in limitare. Sa fie oare o problema cu sonda Lambda, si o poza unde se observa ca a intrat limitarea: Grafic

El s-a programat la un service peste 2 zile, astept sa vad cum lucreaza cei de-acolo si daca il lasa sa stea linga masina pe durata reparatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este, in sarcina de pe la 1950 rpm observ ca valorile pentru "Boost Pressure (actual)" sunt mai mari decat valorile pentru "Boost Pressure "

Ce valoare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru colegul cu Polo 9N (benzina 1.4) afisez erorile gasite:

3 Faults Found:

16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal

P0322 - 35-00 - -

17746 - Camshaft Position Sensor (G40): Open or Short to Plus

P1338 - 35-10 - - - Intermittent

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation

P1553 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

eu zic ca e manuchiu de fire de langa demaror.... boala lor sa se roada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dragi colegi de forum. de curand mi-a aparut si mie in bord motorasul galben insotit de renumitul Emision Workshop. am scanat cu vag com, dar sincer nu imi dau seama ce vrea sa zica...

daca ati fi amabili sa imi explicati si mie , v-as ramane recunoscator.

Wednesday,08,December,2010,17:32:40:26365

VCDS Version: Release 805.0

Data version: 20080529

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Chassis Type: 1K0

Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 76 7D

VIN:---- Mileage: 114610km/71215miles

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000

01-Engine -- Status: Malfunction 0010 --aici cred ca este vorba de bujii , si de valva egr... desi valva egr am scanato separat si se deschide... (va rog sa ma corectati daca gresesc)

03-ABS Brakes -- Status: OK 0000

08-Auto HVAC -- Status: OK 0000

09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010 -- aici nu stiu ce vrea sa zica. am verificat pe net si am gasit ca 58d ar fi (butonul de avarii - dar acestea merg), a doua nu stiu ce vrea sa zica.

15-Airbags -- Status: OK 0000

16-Steering wheel -- Status: OK 0000

17-Instruments -- Status: OK 0000

19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010 --aici nu stiu ce vrea sa zica-

25-Immobilizer -- Status: Sporadic communication error 1000 -nici aici nu stiu ce vrea sa zica

42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000

44-Steering Assist -- Status: OK 0000

46-Central Conv. -- Status: OK 0000

52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000

76-Park Assist -- Status: OK 0000

7D-Aux. Heat -- Status: OK 0000

Am atasat fisierul cu scanarea completa

Multumesc anticipat pentru cei care incearca sa ma ajute cu problema mea.

masina.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bujiile de pe cilindrul 1, 3, 4: pentru detalii vezi aici. Emission workshop poate veni si de la acestea, precum si de la EGR.

EGR-ul nu functioneaza - verifica daca nu cumva este intrerupa conectivitatea de la/ catre acesta.

Pentru 01064 vezi aici

Pentru 00526 vezi aici

Pentru 00474 - ti-a murit cumva motorul in mers si ai pornit-o fara sa astepti sa se stinga martorii? Sau iti pleaca si se opreste dupa cca. 3 sec?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand tin sa iti multumesc Pronet pentru raspunsul promp si foarte bine documentat...

Sa le luam pe rand... de bujii sunt constient... le-am cumparat dar nu am avut si timpul necesar sa ajung si pe la service... (prog. de facultate ma termina)

Pentru egr am fost mai demult la service... mi l-au curatat.. am facut si o scanare... se deschide... am facut scanarea pentru el... si valva pare ca se deschide toata... cel putin asa spune senzorul ala...

Am citit ce au zis cei de la Ross tech... pentru terminal 58d- intradevar la un moment dat... nu mai vroia sa stea in sochetul lui chestia aia de aprins tigari... nu e problema nu fumez..

mi-a reparato cineva ... dar acu sta in jur de 25 de sec apasata... putin mai mult fata de alte masina in opinia mea... am facut comapratie skoda octavia 2. cu luminile de interior nu am nici o problema.. sau nu am observat... merg toate si cea din torpedo si din portbagaj.. sincer nu imi dau seama poate am scurt pe circuit...

Pentru 00526 am sa ferific rezistentele poate e de la ele.. aceasta eroare nu mi-a mai aparut, precizez ca becurile de frana merg toate..., totusi am observat odata la placuta spate la numar nu sau aprins ambele leduri , acum merg , nu m-am atins de ele.

De murit nu mi-a murit motorul... dar precizez ca am dat masina si prietenei , de abia face scoala de soferi.. si probabil cand ia murit ei motorul nu am mai dat atentie si a pornit ea rpd motorul... e ceva grav ? sa stricat ceva?

multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a stricat nimic. Sterge erorile si vezi care reapare. Schimba bujiile - de acolo e posibil sa ai mesajul emission workshop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. dupa mai mult timp de cand imi aparuse un suierat mai ciudat la motor azi mi s-a aprins si martorul acesta emission workshop.am fost la un mecanic si mi-a aparut o eroare pe vag-com. poate cineva sa-mi traduca si mie cam ce inseamna fiindca tipul de la service a zis k el nu prea stie

16618-boost pressure regulation: limit exceeded (overboost condition)

P0234-000-

freeze frame:

rpm: 3486/min

torque:320.0Nm

speed: 120km/h

load: 96.5%

voltage:14.44v

bin.bits:00001000

absolute pres.:2182.8 mbar

absolute pres.:2499.0 mbar

readiness: 11000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea ta are legatura cu turbina - de aici si suieratul respectiv. Posibil geometrie variabila care agata sau actuator turbina blocat. De recomandat este sa faci si un log in mers sa vezi exact valorile inregistrate. Explicatia erorii o ai aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca: nu prea urci prea des in ture cu motorul, inseamna ca s-a depus calamina pe geometria variabila si din cauza asta iti cam pica in bot si ca ar trebui cat de curand sa cureti turbina.

regards,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bog4an am aceeasi problema - un suierat prin zona turbinei (nu am cum sa verific inca pana nu gasesc undeva sa ridic masina si sa dau scutul jos) si limitarea la 120 Km/h (cateodata merge peste 120 dar dupa un timp intra limitarea). Am facut azi niste loguri in mers in treapta a 3-a (la sfatul lui Turbochip, merci inca o data pentru suport) si in treapta a 4-a. Ce nu inteleg despre valva asta N75 (care ar trebui sa se deschida in functie de turatia motorului, nu de viteza), daca in treapta a 3-a turatia ajunge la 4536 rpm (fara sa intre limitarea, un pic mai jos de 120 Km/h), in treapta a 4-a ajunge la 3465 rpm si hopa Limitarea.

Prin urmare nu mai imi ramane decat sa verific furtunele si sper ca asta sa fie problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N75 e valva care actioneaza geometria variabila. In treapta 3 limiteaza dar mai rar deocamdata. Las-o asa mai mult timp si ai sa vezi ca pana la urma o sa iti limiteze si in 2. Daca cand merge bine cand pica iti garantez eu ca e din cauza calminei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu se pare k am o pb asemanatoare. intra in limp mode numai in treptele 4, 5. iar suieratul a aparut de cand am schimbat 2 furtune de vacuum la egr si la rezervorul acela rotund.jeunderscore daca esti din oras poate ma ajuti si pe mine cu un sfat sau un service k m-a exasperat cu pb asta ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt din oras, sunt de la Hurezani,si momentan sunt plecat, miercuri ma intorc. Rezervorul respectiv il am eu si niste furtune cu toate ca nu cred ca iti intra in limp mode de la ele. Suieratul respectiv se aude de la turbina. Daca mergi pana in 2000 rpm ai impresia ca merge salvarea in spatele tau. Cand nu o sa se mai auda suieratul sa stii ca e o problema fiindca nu se mai invarte axul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci trbuie sa verific furtunele, tubulatura si sa curat turbina? alte cauze care sa provoace suieratul respectiv la turatii sub 2000 rpm? sau pt limp mode?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La suieratul ala nu ai ce sa ii faci sau ai daca vrei sa schimbi turbina. Ca sa nu iti mai pice in bot curata turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci suieratul asta ce a aparut o data cu schimbarea furtunelor vacuum (dintr-o data as putea spune fiindca inainte nu s-a auzit) nu m dispare decat prin inlocuirea turbinei? dar d c este el determinat? si cum a aparut asa brusc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In final am primit verdictul de la service-ul dealer autorizat Porche - "Masina a fost chjpata."

La intrebarea cum au dedus asta: "Pentru ca s-a mers cu 180 Km/h. Trebuie schimbata turbina!"

Fratilor, imi vine sa innebunesc cand vad atata incompetenta completata de PROSTIE. Le-am pus la dispozitie logurile facute de mine, eroarea de pe VCDS (m-au intrebat ce aplicatie este aia, la ei in system eroarea poate sa fie alta, referitor la diagnosticarea cu VAS) si am cerut sa se verifice furtunele de la turbo si N75.

Ce au facut ei in schimb? O plimbare de 33 de km (de cand am lasat masina si pana am luat-o au trecut 2 ore) mi-au resetat valoarea de la Trip ca niste nesimtiti ca sa arate o valoare mai mica, nici macar nu au resetat de la plecarea din service - un detaliu de rahat care pentru oameni ca mine spune ceva, in timp ce eu asteptam ca PROSTUL sa ma cheme sa ma uit la turbo (am insistat pentru asta). Nici macar nu au urcat masina pe elevator, ce sa mai vorbesc de dat scutul jos (suruburile sunt neatinse). Si ca sa fie coliva completa abia in parcare, acasa caci eram plin de furie la plecare, am vazut ca au si zgariat masina pe plafon (nu stiu ce dracu au pus acolo) si scaunul de la pasager murdar de pe salopetele unui imbecil (in timp ce la intrarea in service mi-au aplicat folie pe scaun la sofer, pe volan si pe schimbator) - am uitat sa va spun, dar am si platit pentru "deranjul" lor.

:offtopic:

Oameni buni, nu numai in Romania sunt situatiile astea jenante, iaca si afara. Ce poti sa faci cu asemenea oameni?:ceuameni:

Modificat de mdinisoae
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce service ai fost?

oricum la tine e cam sigur din turbina.... si cred ca ti-a lovit geometria in peleti si i-a ciobit... nu e pt prima data cand vad asta la un 2.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Scuze pentru raspuns intarziat.

Am fost la unul dintre dealerii Porsche aici in Brno. Bineinteles ca nu am fost satisfacut de raspunsul lor.

Ieri am fost la un alt dealer care s-au aratat interesati de "problema". Am pus ghilimelele deoarece masina merge bine de ~ 2 saptamani. Inainte de a merge la ei am facut din nou niste loguri cu o seara inainte de a merge la ei (treapta 1 - 4935 rpm, treapta 2 - 4830, treapta 3 - 4767, treapta 4 - 4683, treapta 5 - 4410, pentru a 6-a nu mai avem loc si viteza era destul de mare + familia in masina si portbagajul plin de cumparaturi, noapte afara), le-am aratat logurile facut pe vremea cand aveam problema si dupa, eroarea avuta si am reusit sa ii conving sa imi faca o verificare vizuala macar la furtune; mai mult de-atat m-au lasat in service si am reusit sa ma bag si eu un pic pe sub masina, am vazut ca tija de la . Au spus ca turbina suna un pic diferit (un fluierat usor care se auzea si inainte de la 2000 rpm cand apasai pedala la fund, acum se aude acel fluierat inca de la 1200 - 14000 rpm cand accelerez usor) ... dar ca merge si este OK. Imi pot verifica toate furtunele cu un aparat care masoara presiunea dar ca o sa dureze 3 zile. Am cazut de comun acord ca o sa ma duc la ei daca se mai intampla ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Hei, am revenit cu vesti nu prea grozave, am pus 2 feluri de aditivi pt injectoare si nici o imbunatatire, consumul tot la fel e de mare, si benzina cu care am alimentat a fost carrera 100, adica nu 95, am pus benzina mai buna, si am mers si mai turat dar tot nimic, eroarea missfire cylinder 4 tot mai apare desi i-am dat remove, ma gandeam sa incerc sa curat injectoarele cu ultrasunete, sau cumva sa schimb injectorul 4 cu unul SH sau nou cumva, nu stiu ce sa fac, mai astept sfaturi de la voi, am mai auzit problema asta la cineva, tot in jurul km mei, tot asa, si cica ar fi fost valva aia, ar fi o problema la mai toate BUD-urile ca al meu (tip motor vw 1.4 BUD 80 hp ). Mai astept alte pareri de la voi, multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu problema anterioara cu turbina si suieratul acela ciudat pe accelerare cat si pe decelerare. jeunderscore ai avut dreptate, geometria variabila era imbacsita. am trimis turbo la buc si l-am reconditionat, totul in afara de ciuperca aia (actuatorul cred). masina nu mai intra in limp mode si trage destul de bine, insa suieratul tot se m aude( mult diminuat ce este drept fata de inainte).furtunele si tubulatura par in regula. are cineva idee de ce? sa fie furtunele de vacuum, membrana actuatorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina mea aceeasi problema Emission Workshop Alert.o sa incerc sa curat egr-ul saptamana viitoare si am sa va tin la curent cu problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca il cureti degeaba. Mai degraba ti-e sparta membrana din actuator si nu se mai deschide supapa. Si de aici eroarea cu emissions workshop alert. Poti verifica cu o pompa manuala de vacuum daca actuatorul are membrana sparta.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Mariusflorindecu changed the title to Un mic ajutor ,va rog ! Golf 5 2009 , 1.9 tdi night bluem

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!