Jump to content

Martor Emisie Gaze Aprins


BlackBeauty
 Share

Postare recomandată

salut. am un golf md din avatar si am avut ceva pb cu martorul motor. se aprindea si dupa 4000 de ture imi taia sprintul :vaidecapulmeu: Am fost cu ea la mecanic si i-a facut ceva pe la EGR si clapeta de langa el si a stins martorul in bord. toate bune, insa a aparut un suierat care incepe de indata ce accelerez si apare si la decelerare. am pus-o pe 3 testere diferite si nu da eroare. nimeni nu mi-a spus c are. o parere daca are cineva i-as fi recunoscator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca ai probleme cu turbina daca se aude acel suierat diferit de cum se auzea inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot pe turbo il banuiesc si eu .... sau vezi tubulatura/furtune ... masina trage bine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina trage normal. si am verificat la service si furtunele si tubulatura. cineva de acolo imi zicea ceva de admisia de aer?

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Foloseste AddReply sau FastReply! Mersi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ieri am patit-o si eu. Am plecat sa spal masina si in drum , inainte de intrarea pe autostrada, m-am trezit ca nu mai am putere la masina peste 3000 rpm. Am incercat sa schimb vitezele in sus (a V-a si a VI-a) facea la fel; nici un martor aprins pe bord. Am oprit intr-o benzinarie pe autostrada sa cumpar un bidonas STP - Clean Injector pentru motoare diesel (cu ceva zile in urma i-am facut plinul si m-am gandid ca sunt probleme cu motorina, desi folosesc aceeasi benzinarie de 3 ani ) ... Am pornit masina, am incercat sa o turez (in stationare) dar ramanea tot la 3000 rpm. Am plecat de pe loc si in cativa zeci de metri si-a dat drumul, am ajuns la 4000 rpm si simteam cu trage motorul ... dar minunea a durat cateva secunde. In fine, am ajuns la spalatorie, am spalat masina, am bagat solutia de curatat in motorina si am plecat spre casa. A mers bine pana am iesit pe autostrada cand am turat-o la 4000 rpm (si am vrut sa o tin asa sa se mai "curete") dar mi-a taiat gazul si apoi s-a aprins martorul in bord. Azi am mai facut o tura pe langa bloc in treapta a doua intre 3000 - 4000 rpm dar martorul este tot aprins. Exista un coleg forumist cu VAG-COM prin Brno (Cehia)? Altfel trebuie sa ma duc la reprezentanta si nu sunt deloc incantat de idee; la ultima revizie am avut numai neplaceri, plus ca nu vorbesc engleza, iar eu nu vorbesc ceha.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am culcat la 4 dimineata dupa ce am rasfoit tot topicul. De dimineata am mai facut niste teste: am scos toate sigurantele de la motor una cate una si le-am bagat inapoi (au aparut niste martori in plus la bord dar s-au stins dupa ce am facut cativa metri cu masina), "robinetul" a ramas de straja in continuare.

Am plecat cu masina pe autostrada si am mersi cu a 3-a si 4-a (turatii intre 3000 si 4000 rpm), ma bucur ca nu a mai taiat gazul ca data trecuta si am trecut si de 120 Km/h (in treapta a 4-a). Dupa ~ 40 Km consumul mediu a fost normal - 6.7% pe CB (am observat parametrii CB de pe memoria 2 + cesul au fost resetati cand am scos sigurantele).

Inainte de plecare (cand am umblat la sigurante si am pus/scos contactul) dar si cand m-am intors de la "teste" am observat ca atunci cand opresc motorul se aude un "ţiuit" usor timp de ~ 20 secunde in zona EGR (vezi pozele postate de Istef la #30) dupa care se opreste (si la oprire scoate un zgomot specific ca si cum s-ar deschide un contact - imi este greu sa il descriu). Sper sa gasesc pe cineva zilele astea si sa ii fac o diagnoza ... daca nu, o sa dau comanda pentru un VCDS HEX-USB+CAN Interface si o sa postez erorile aici (apoi pasul 2 - reparatia).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic:

Daca iti completezi si Locatia (oras) poate se gaseste cineva sa te ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai a scris mai sus,brno,cehia.probabil,ca toti ceilalti useri ce sunt pe afara,nu il lasa sa scrie orasul,si ar trebui sa puna un oras din ro,ceea ce nu l-ar ajuta oricum.

brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, nu pot adauga alta localitate/tara. Merci @ vali_devill

O sa dau un anunt pe Intranetul firmei unde lucrez si poate intre timp mai citeste cineva simptomele mele si a trecut prin aceasta experienta (imi dau seama ca trebuie sa ai multa experienta in domeniu doar ca sa dai un verdict numai dupa simptome, iar cum tehnologia avanseaza ajungem tot la sculele de diagnoza ca fiind primul pas in gasirea adevaratei probleme).

:vwrullz:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este sa nu mergi pe presupuneri - ci sa ii faci o diagnoza .(cum bine zici si tu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, in legautra cu ce am scris mai sus..probeleme la accelerare+martor motor aprins (eroare Emissions Service) in bord incontinuu. Nu am fost personal, dar masina a ajuns in service, iar verdictul este: senzor presiune filtru de particole - care trebuie schimbat. Din cauza asta acceleratia nu mai merge si se blocheaza, indiferent de turatie. Din cate am inteles pb asta e destul de intalnita la Golf V..din fericire un senzor costa in jur de 180 ron (cu TVA), tocmai am sunat la midocar.

Sper sa va ajute cumva la elucidarea pb voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci bogdan27 pentru update.

De dimineata cand am plecat cu masina martorul din bord s-a stins normal dupa ce a pornit motorul :)

Pe seara am reusit sa gasesc un coleg cu VAG-COM. A facut o scanare (ver 4.09) si nu a gasit nici o eroare. :vaidecapulmeu:.

Dupa aceea am plecat sa culegem niste date din mers, am cules datele in trapta a 3-a de la 1800 rpm pana "la fund" (care din nefericire nu a fost mai mult de 3822 rpm). Alta nefericire este capul de tabel in limba slava (nu am suport instalat si se vad niste simboluri). Concluzia valorile pentru "Spec. intake press." sunt mai mici decat valorile "Actual intake press". Dintr-un alt tabel facut pe masina tipului era cam invers situatia.

Am oprit intr-o benzinarie si am deschis capota, am dat capacul jos, a setat omul o turatie ~1200 rpm si am observat ca se aude un suierat prin spatele motorului, pe la tubul care pleaca de la filtru de aer spre turbina. Am bagat mana cat am putut pe langa tub, am miscat de el (si zgomotul devenise neregulat) .... nu am putut sa vedem mai multe pentru ca era intuneric afara si lanterna nu prea ne-a fost de ajutor. Maine mai verific pe ziua poate identific pe unde trage aer ... si oricum, fuguta la un mecanic sa verifice tubulatura complet (caci banuiesc trebuie dat jos si scutul). Pe seara mai ma intalnesc cu alt coleg, sper sa aibe o versiune de VAG-COM in engleza si poate pun si niste loguri, iar in final sa gasec un mecanic priceput (dealerul Porche de-aici mi-a lasat un gust amar).

golf2007.jpg

Modificat de mdinisoae
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva daca suieratul la masina model din avatar se poate auzi si din cauza egr?

EGR-UL de motor 2.0 este la fel ca cel de 1.9? masina nu da nici o eroare pe diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor.

Acest beculet imi da si mie dureri de cap. Precizez ca masina in cauza este cea din semnatura (Golf V 1.4 FSI - 50.000 KM)

Acum vreo luna si ceva s-a aprins si la mine dar nu am observat nici o schimbare de comportament la masina. Totusi, am fost cu ea la service si am bagat-o pe tester. Inainte de a o baga pe tester mi-au facut baietii schimbul de ulei si mi-au shimbat si filtrul de benzina. La test a iesit urmatoarea problema:

Control Module Part Number: 03C 997 057 C

Component and/or Version: MED 9.5.10 00 7330

Software coding: 0000071

1 Fault Found:

17478 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Short to Plus

P1070 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

Dupa ce au facut testul mi-au spus ca s-a stins si ca trebuie tinuta sonda lambda sub observatie si daca se mai aprinde trebuie sa revin sa mi-o schimbe.

Ideea este ca dupa 200 de km, s-a aprins din nou pompita.

Aveti careva idee care este de fapt problema?

Multumesc anticipat.

salut

ai rezolvat problema asta? cum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am reusit sa primesc "scula" si sa citesc erorile.

Asta este eroarea la Engine

1 Fault Found:

000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00110000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 4

Mileage: 57125 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 13:05:45

Freeze Frame:

RPM: 2856 /min

Speed: 97.0 km/h

Load: 100.0 %

Voltage: 14.29 V

Bin. Bits: 00000000

Absolute Pres.: 2284.8 mbar

Absolute Pres.: 2590.8 mbar

Readiness: 0 1 0 0 0

Am dat un google si am gasit pe pagina de la Ross-Tech

Sper zilele astea sa mai adun niste loguri (nu mi-a mers captura de date azi) si sa mai citesc si manualul la aplicatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci la tine nu pierde presiune ci este prea mare. Verifica furtunele de vacuum si geometria variabila si actuatorul sa nu fie intepenite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Al Bundy, sa gasesc un garaj si sa verific furtunele si tubulatura (nu sunt specialist in ale mecanicii, dar suieratul acela ma face sa cred ca undeva trage sau sufla aer. Sunetul este mai accentuat pe la 1200 - 1400 rpm, apoi zgomotul motorului il acopera. Cand am desfacut capota nu am vazut mare lucru, probabil ca trebuie sa ma uit pe dedesubt, sa dasfac scutul. Pentru geometria variabila si actuator mai bine gasesc un mecanic priceput (cu sculele necesare si loc de desfasurare) dar sper sa nu se ajunga acolo.:vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa si un log in mers.

Ajuta mult la diagnosticare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, mi sa aprins si mie martorul de la gaze, robinetul galben, imi sta putin aprins defapt clipeste si se inchide, asta numai dimineata, chestia e ca de ceva timp a crescut consumul considerabil la masina, nu stiu ce sa mai fac, de la 8 maxim cat aveam inainte, acum am 12-13%, si pe benzina sunt ceva banuti la fiecare 100km. am adaugat un cod de eroare de pe VCDS ( tin sa mentionez ca am cumparat bujii noi, si bobinele le-am schimbat intre ele si eroarea se mentine tot pe inj. 4 ) masina merge in parametri normali, trepideaza doar un pic la relantiu dimineata da pe urma isi revine. ma gandeam sa imi recomandati si ceva pentru curatarea injectorului nu prea vreau sa-l schimb. Va multumesc, adaug logo, btw masina din semnatura. ( relantiu sta normal la 780 rpm )

1 Fault Found

16688 - cylinder 4 : Misfire detected

P0304 - 000 - - - INTERMITTENT

Freeze FRAME:

fault status: 00100000

Fault Priority: 9

Fault Frequency: 1

Reset counter: 2

Mileage: 55269 KM

Time Indication: 0

Date: 2000.01.01

Time: 00:07:01

Freeze Frame:

Bin. Bits: 00000000

Load: 25.0%

Lambda: 4.0 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 21.0 C

Absolute Pres. : 344.1 mbar

RPM: 1063/min

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16688/P0304/000772 - Cylinder 4 Misfire Detected

Possible Causes

* Ignition system

* Fuel injectors

* Fuel pressure

* Running out of fuel

* EVAP canister purge valve

* Evaporative emission system

* Low compression

* Base engine problems

* Controle Module damaged

Special Notes

* This feature search for engine misfire in a specific cylinder. Most of the time the cause for a misfire is a lack of combustion in a cylinder due to absence of spark, poor fuel metering, or poor compression.

P.S. - Verifica bobina de pe cilindrul 4. Eventual o schimbi cu una de pe alt cilindru si vezi daca se muta si eroarea, pe cilindrul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci fain FLorin, am schimbat bobinele intre ele si tot pe 4 imi da, nu stiu ce sa mai fac e jale, credca o sa schimb pana la urma injectorul, sau o sa incerc sa il curat un aditiv special pentru injectoare pus in benzina.

Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu mai descrie problema ta in mai multe topic-uri, unii dau rspunsuri acolo. Poate te alegi cu warn deoarece contravine regulamentului.

2. Fa ce am zis eu dincolo. Si hotarastete care topic il lasi sa descrii problema ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al,permite-mi sa raspund eu,sti la ce ma refer.

Pe scurt,aceleasi simptome,filmate si dovedite.aceeasi eroare,acelasi bec clipicios.

Missfire cyl1/random multiple missfire detected.

Schimbat cu al bundy bobine,bujii intre ele,eroarea tot pe cil 1.mers la mecanicul personal iscusit-verdict injector.mai patise la una,se chinuise 3 zile.

La pbn,ferice de mine,injector complet-793 lei.

Nu ma las batut asa usor,nu deschid polemici despre e bine nu e bine,am cumparat de la benzinaria pe..om un aditiv pt injector cleaner-STP.

Am scapat de o saptamana de orice licarire de bec.adio.gata.

Sa fie coincidenta?poate.dar mi-a fost bine.

Totusi am pus tot flaconul in 25 l,nu la plin,si m-am plimbat aproximativ non-stop.poate te ajuta.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci tare mult, maine merg sa achizitionez aditivul respectiv si in urmatoarele zile sper sa auziti vesti bune de la mine! Multumesc tuturor!

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! FastReply sau AddReply! Citeste Regulamentul! Multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am si eu golf 5 . 1,4 fsi benzina . si de curan mi-sa aprins in bord martorul de emisie gaze si dupa o diagnoza a reiesit ca este EGR blocat pe deschis.

imi poare spune si mie cineva daca se poate curata acest EGR ,sau ce se poate face?

Modificat de nossferatus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Mariusflorindecu changed the title to Un mic ajutor ,va rog ! Golf 5 2009 , 1.9 tdi night bluem

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!