Jump to content

Martor Emisie Gaze Aprins


BlackBeauty
 Share

Postare recomandată

Si eu am patit la un golf VI 2.0 tdi, dsg ieri aceste simptome.

Problema era de la motorina proasta in combinatie cu ger de -17 grade C.

Am pus motorina aditivata si in urmatoarele 10 minute de mers s-a rezolvat problema cu martorul de preincalzire bujii iar dupa inca 60 km si o pauza de 10 minute s-a rezolvat si problema cu martorul gazelor arse.

Eu am fost victima motorinei de la dealer deoarece am preluat masina cu 25% din rezervor si se pare ca era motorina din vara.

Mentionez ca nu mi s-a oprit motorul doar ca furniza maxim 40% din putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbocip are dreptate. In situatia data cauzele pot fi diverse, incepand de la imobilizator pana la pompa de combustibil. O diagnoza se impune imediat, nu trebuie amanat pe principiul: las ca merge si asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu noutati :wub:

la 24 de la ore de la simtome masina a pornit, "robinetul" a ramas a prins iar "arculetul" a clipocit de vreo 2 ori dupa care s-a stins. daca a pornit i-am dat si cateva pedale mai tari, fara sa o scot la plimbare.. dupa cateva minute am oprit si i-am pus de cateva ori contactul.. ca asa parca citisem mai sus = ca dupa cateva contacte se pot stange beculetele, dar nimic.. robinetul tot prost a ramas.

la 48 de ore , in timp ce asteptam omul cu laptopul :D, sa faca o diagnoza, am mai pornit-o odata sa se incalzeasca oleaca.. surpriza.. nici un bec aprins. la diagnoza intradevar aveam cateva erori ramase.. de la o bujie si vreo 2 legate de partea electrica, plus nu's ce cu radio... intr-un cuvant erau mai multe.. erorile au fost sterse si a ramas ca daca mai apare vreo una sa ma duc la diagnoza sa vedem atunci ce si cum. de atunci am mers vreo 2 zile fara probleme (si am inceput sa schimb vitezele la 2500 in loc de 2000). ieri nu a fost pornita.. iar azi la -18 a pornit la a 2-a cheie... fara alte probleme.

deci ce a fost.. sper sa nu revina :D

offtopic: pe bateria BOSCH scrie data fabricatiei? ca nu as vrea sa o scot si sa nu vad nimic.

Modificat de mugurels21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te-a interesat si pe tine ce erori ai avut stocate pe ECU ?

Pacat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am si eu jetta 1.9 TDI DPF 105CP+ soft cod motor BLS 71.000 KM si sambata mi-sa aprins becul galben pt motor

eroarea este urmatoarea :

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 03G 906 021 HB HW: 03G 906 021 HB

Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG 9000

Software Coding: 0000071

Work Shop Code: WSC 00066 000 00000

1 Fault Found:

001139 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Signal too High

P0473 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 2

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 9.35 V

Mileage: 300 km

Temperature: 90.0

Modificat de DMV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DMV - e de la sonda lambda , incearca sa schimbi si motorina si sterge eroarea sa vezi daca mai sta aprins

- ai cumva vag - com ?

Modificat de Diabllo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Diabllo sincer sa fiu nu ma prea pricep...dar din cate stiu eu dieseluri-le nu au sonda lambda...nu sunt expert!

nu am VAG-COM.....are un prieten ( cel care mi-a modificat softul)...si ma gandesc sa-mi iau si eu un VAG-COM...ca mai vreau sa activez una alte pe masina...si na sa nu il mai stresez ...ca de fiecare data imi face " moca".....si deja ma simt eu prost !

PS: alimentez doar cu EVOdiesel de la MOL ( Euro 5 aditivata)...nu cred ca e motorina !

Modificat de DMV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un carait in momentul in care opresc motorul si dureaza cca 5-6 secunde, ceea ce m-a facut sa ma gandesc ca ar fi de la acea clapeta EGR care nu inchide si despre care s-a vorbit in acest topic. Azi am trecut pe la Delcar Brasov si printre altele , i-am povestit inginerului de acolo de aceasta problema, iar raspunsul a fost urmatorul: la Jetta , in loc de acel EGR este montata o valva vacumatica(mi-a aratat-o, se afla undeva in partea dinspre parbriz, in compartimentul motor). Mi-a spus sa tin degetul pe ea in timp ce el a oprit motorul...intr-adevar, acel zgomot (vibratie),venea de acolo. Zicea sa nu-mi fac griji ca nu e nicio problema. Poate cineva sa confirme acest lucru, adica faptul ca la Jetta e diferit fata de Golf? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DMV ai dreptate diesel nu are sonda lambda am fost prost informat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezolvat eroarea !

dupa ce am fost in mai multe locuri...ca asa e la noi ca si la medic...fiecare iti da alt diagonstic !!!

cel mai grav a fost ca mi-sa spus ca e filtru de particule terminat!!!la 71.000 KM???.....cica trebuie curatat filtru , daca si atunci persista eroarea cica trebuie schimbat DPF...sau alte probleme la catalizator !cu alte cuvinte peste 1.000 euro!

mare atentie unde va duceti masina la service !!!

PROBLEMA ERA:

senzor presiune gaze 180 RON cumparat de la reprezentanta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toata lumea. precum si altii mi-am cumparat si eu un golf plus din 2006, 1,9 tdi, si de cand l-am cumparat imi sta aprins robinetul acela "f frumos" , si asa vrea sa scap de acesta , in bord imi arata emission garage, ce inseamna asta?, precizes ca tot de cand am cumparat imi merg non stop ventilatoarele de la radiator , 2 sunt, de cand pornesc motorul si pana opresc motorul, masina merge f bine, , am bagat pe tester si zice ca lipseste senzor temperatura exterioara, , oare de la asta sa fie toata problema mea?, am cumparat senzor, acum cand o avea timp mecanicul, , are de-a face senzorul cu ventilatoarele si implicit cu robinetul?, dar totusi emission garage?, , as aprecia orice sfat, este bine venit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

florinlyla

Bun venit si sa stapanesti sanatos masina

Rog citeste Regulamentul si respecta-l in sensul de a citi un topic inainte de a posta, sunt sigur ca gasesti solutia dilemei tale in cele 9 pagini ale acestui topic

De asemenea, problemele unui model sunt tratate separat pe acest forum pentru a nu amesteca lucrurile, deci rog sa nu mai postezi offtopic - aici se discuta de martorul de emisie nu de ventilatoare. Daca ai fi citit regulamentul si folosit functia search ai fi gasit topic-uri referitoare la problema ta

Mai multa atentie

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jeunderscore
2.0 tdi are lambda

Eu am demontat galeria de evacuare cu turbina la mine si nu am vazut nici o sonda lambda si din cate stie eu aceste sonde se gasesc numai la motoarele pe benzina nu la diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pune sonda lambda si la diesel dar numai la cele cu filtru de particule (si nici la astea toate) pt a vedea daca mai e oxigen in gazele de evacuare pt post-injectie (necesara la autocuratarea filtrului de particule).

Modificat de strumf11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Luni schimb si eu bujia de la cilindrul 1 ca apare pe vag-com ca ar fi arsa, apoi curat frumos si valva egr de eventualele depuneri, si daca se mai aprinde si acum iar martorul asta galben nu stiu sincer ce sa ii mai fac. Nu am mai avut pana acum masina atat de speriata, :) pentru orice maruntis se aprinde ceva in bord.

Macar alte masini se mai defecteaza, nu pornesc, daca pornesc nu se mai opresc, altele nu trag cum trebuie, asta merge brici, dar se aprind uneori si licurici pitici.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

la mine martorul de emisie gaze cred ca are jmatate de an de cand este aprins, la ultima scanare cu vag com ul am inteles ca trebuie curatat egr ul ca in mai toate situatiile, da are ceva daca il las asa? ca sincer nu am timp deloc sa efectuez aceasta operatie, mentionez ca masina merge normal nu am observat nici o schimbare de cand s a aprins lampa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se mai adauga si o alta eroare (pe parte de motor) - nu ai cum sa stii !

Incearca sa iti rezolvi problema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

k, dar nu iti afiseaza pe bc in scris toate erorile ? sau daca ai una la motor cum ar fi de emisie gaze nu mai identifica alta pana nu o rezolvi pe asta activa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine s-a aprins pe la 40.000km, dar am rezolvat eroarea prin mersul la turatii mari pe distante mai lungi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca la mine a fost de vina membrana din capsula egr, care fiind fisurata nu mai deschide si apare eroarea - sistem egr - 'insufficient flow', suficienta insa ca sa aprinsa martorul in bord.

Sunt curios dupa schimbarea acesteia ce erori mai apar.

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Astazi mi-a aparut si mie martorul cu pricina... defectiune la sistemul de evacuare a gazelor... Am incercat sa merg cat mai incet pana am ajuns acasa si am intrat repede pe forum... vad ca suntem destui cu aceasta eroare... Singura chestie la care ma gandesc ca ar fi provocat defectiunea ar fi faptul ca la 76.000 km cand am facut schimbul anterior de ulei mecanicul mi-a pus in loc de 4 litri fix cat imi intra mie la masina din semnatura 4,4 litri .. 400 ml insemnand un adidiv. Cand am verificat seara nivelul (ii intrebasem daca nu e prea mult pus) am observat ca era ridicat si depasise nivelul de siguranta.. l-am sunat imediat sa ii spun , mentionandu-i ca scrie clar pana si pe capacul de la ulei ca daca nivelul de ulei e peste limita e posibil sa afecteze catalizatorul... mi s-a raspuns ca nu are nici-o problema si sa stau linistiti... Am facut actualul schimb la 86.000 km acum 2 saptamani... punand 4 litri de ulei.. am efectuat 600 km si iata ca s-a ivit problema... Considerati ca ar fi o ipoteza demna de luat in seama? Sau sunt eu paranoic si pur si simplu eroarea a aparut neprovocata... Momentan nu am cum sa ajung sa o scanez si sa incerc sa rezolv situatia care imi da foarte mari batai de cap (nu am avut absolut nicio problema cu masina pana acum) :)

S-a mai pus intrebarea, dar nu s-a raspuns exact... Prin urmare daca ati putea sa exemplificati care ar fi cel mai grav efect... deznodamantul cel mai periculos pentru motor in caz de mers cu masina cam 300 km pana la remediere a situatiei?

Sper ca nu v-am plictisit si am fost suficient de clar in exprimare!

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Mi s-a

Modificat de Zebeleizis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ g5owner - depinde ce eroare apare stocata cu acel martor aprins, nu este obligatoriu sa fie de la EGR, pot sa fie multe cauze, de fapt orice merge aiurea legat de motor duce la aprinderea acelui martor, si doar dupa codul de eroare memorat de ECU poti sa afli atat cauza cat si gradul de importanta si urgenta in remedierea defectului.

Dupa ce afli acel cod, poti sa il stergi, si daca in scurt timp se aprinde din nou martorul cu acelasi cod de eroare atunci trebuie intervenit in forta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi s-a aprins si mie martorul EGR...dupa o verificare amanuntita am gasit furtunul care intra in acesta rupt, l-am schimbat si dupa am facut o scanare cu VAG -com si aceasta stocase 2 erori...una la EGR si una la turbina..compresia mai mare decat ar fi trebuit din cauza acestui lucru.am inteles ca pe langa EGR are de suferit si turbina,care nu e tocmai ieftina :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Mariusflorindecu changed the title to Un mic ajutor ,va rog ! Golf 5 2009 , 1.9 tdi night bluem

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!