Jump to content

Martor Emisie Gaze Aprins


BlackBeauty
 Share

Postare recomandată

Roaga-l pe prietenul tau sa iti mai scaneze masina inca o data si vino cu tot logul aici.

Poate acum ai alta problema ; care iti aprinde acelasi martor in bord.

Vrei sa dai banii pe EGR degeaba ? [parerea mea! - tu faci cum crezi de cuviinta]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci turbocip.Am comandat deja un EGR nou, azi,un Pierburg care ma costa 3 mil.Imi mai luai tot azi o interfata VCDS 812.4.Sa ma invat cu ea si o sa iti tr eu log.Baiatu de la care luai interfata imi anula iar acel"robinet galben" si dupa exact 30 km aparu iara.Sigur e din EGR ca nu culiseaza acel ax(supapa).si sigur de aici provine si aparitia acelui martor luminos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Iata cum se prezinta situatia la mine, motorul din semnatura, masina are 3 ani si ceva iar la bord ~ 33.000 km; De un an si ceva folosesc numai petrom 99+.

Prima oara mi-a aparut martorul + mesajul emissions workshop acum cateva saptamani dupa ce parcursesem vreo 25 km si nu am simtit nimic

schimbat in comportamenul masinii.

Am fost dupa cateva zile la service la AVIA pt o diagnoza. Acestia au suspectat sonda lambda insa au gasit ceva suspect la catalizator si au facut un test special pentru acesta ce a presupus ca masina sa fie turata (3000rpm) cateva minute in timp ce pe ecran avea temperatura catalizatorului. Din pacate a ajuns cam greu la 400grade, cat era target-ul.

Concluzia a fost: din cauza ca merg pe distante scurte, in oras catalizatorul nu apuca sa ajunga in temperatura optima, probabil ca sunt si unele depuneri...

Am fost fericit ca pentru moment nu am schimbat nimic, insa iata ca dupa trei saptamani am din nou eroarea pe bord. Asta in conditiile in care doua weekend-uri acum facut 100km extra-urban. NU simt nici o schimbare in comportamentul masinii, trage la fel ca inainte. Atat ca face ding cand bag contactul iar martorul ramane mereu aprins pe bord.

Mi-e sila sa bag alti bani, asta fiind urmatoarea buba dupa compresorul A/C care mi-a crapat acum cateva luni si a trebuit inlocuit...

As face pentru moment o diagnoza, la cine sa apelez ? Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in urma unei diagnoze daca nu sunt probleme deosebite se sterge numai eroarea si platesti doar niste bani aiurea.prima data plimbate cu masina si nu folosi ultima treapta superioara decat daca esti obligat.acum o saptamana s-a aprins la mine iar acel martor, si dupa doua zile in care am folosit putin mai hotarat acceleratia in treptele inferioare s-a stins martorul singur.

deoarece masinile noastre sunt foarte pretentioase la orice modificare cat de mica a parametrilor de functionare se aprinde repede ceva in bord, dar din fericire nu orice martor inseamna obligatoriu o vizita la service.

unele se remediaza singure in functie de modul in care utilizezi masina.

daca si numai daca problema persista in timp si/sau vrei sa stai tu linistit se poate face si diagnoza.

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

S-a aprins si la mine, acel "minunat" bec...si primul lucru la care m-am gandit a fost calitatea motorinei, deoarece alimentasem ultimaoara de la o benzinarie mai ciudata (partener rompetrol). Asa ca, m-am dus in omv-eu si-am facut un plin cu 99, dupa care un drum de 200km...nici n-am observat cand s-a stins!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De cateva zile ma roade curiozitatea in legatura cu V157 (clapeta actionata de motor, langa EGR). Cateodata imi tot apare eroare cum ca nu ar functiona bine. A reparat cineva piesa asta? ma refer sa o desfaca si sa vada care este motivul pentru care mai da cate un rateu. Eu am desfacut-o pe a mea, am verificat motorasul care o actioneaza si am curatat contactele acestuia. Senzorul de pozitie este format din 2 senzori hall care nu se pot defecta singuri. Ciudat este ca eroarea mi-a aparut cand am pus contactul, fara sa pornesc motorul, tot la ea e ceva. Una noua e undeva la 9 mil ??. Ma gandesc la faptul ca problema mea este din alta parte si nu vreau sa o cumpar degeaba.

iata si poze cu minunatia

post-29088-1255419898_thumb.jpg

post-29088-1255419911_thumb.jpg

post-29088-1255419922_thumb.jpg

post-29088-1255419898_thumb.jpg

post-29088-1255419911_thumb.jpg

post-29088-1255419922_thumb.jpg

Modificat de Florin1up
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a aprins si la mine martorul de emisie gaze si in urma testarii cu vagcom a fost gasita urmatoarea erroare:

16567 - Fuel Temp. Sensor A (G81): Open or Short to Plus

P0183 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 1008 /min

Torque: 46.0 Nm

Speed: 5.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.14 V

Temperature: 68.4�C

Temperature: 58.5�C

imi poate spune si mie cineva unde este localizat senzorul acesta. precizez ca masina despre care este vorba este cea din semnatura. Daca tot sunt la capitolul acesta as dori sa stiu si unde este amplasat egr-ul ca sa pot sa il curat.

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a aprins becul cu pricina si la mine. consecinta: mi-a crescut consumul, de la 9-10l/100 km prin oras la 13-13.5l/100km.

Nu prea am timp sa umblu prin service, dar ma intreb, ce efect poate avea asupra motorului sa merg in continuare tot asa...

Modificat de limac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foloseste fara frica treptele inferioare de viteze, uita de ultima sau de consum si se va rezolva de la sine.

cel mai des din cauza mersului subturat se aprinde acel martor si dispare daca se merge cu masina putin mai turata.

cel putin la mine a functionat acest sistem de fiecare data.

bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.

Acest beculet imi da si mie dureri de cap. Precizez ca masina in cauza este cea din semnatura (Golf V 1.4 FSI - 50.000 KM)

Acum vreo luna si ceva s-a aprins si la mine dar nu am observat nici o schimbare de comportament la masina. Totusi, am fost cu ea la service si am bagat-o pe tester. Inainte de a o baga pe tester mi-au facut baietii schimbul de ulei si mi-au shimbat si filtrul de benzina. La test a iesit urmatoarea problema:

Control Module Part Number: 03C 997 057 C

Component and/or Version: MED 9.5.10 00 7330

Software coding: 0000071

1 Fault Found:

17478 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Short to Plus

P1070 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

Dupa ce au facut testul mi-au spus ca s-a stins si ca trebuie tinuta sonda lambda sub observatie si daca se mai aprinde trebuie sa revin sa mi-o schimbe.

Ideea este ca dupa 200 de km, s-a aprins din nou pompita.

Aveti careva idee care este de fapt problema?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezolvat problema, schimbat egr.

Multumesc baietilor de la tcmturbo si in special lui Mugur, pentru diagnoza si sfaturi!

Modificat de limac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sunt si eu un alt client al acestei probleme cu "Emissions Workshop". Acesta a aparut dimineata cand am pornit masina, desi masina am mers cu ea si merge ok - trage cum trebuie nicio problema. Ultima oara am bagat motorina de la Petrom (de obicei sunt client Rompetrol)...e posibil sa fie asta cauza??

Modificat de Fella
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unii asa spun, eu nu prea cred. o fi ea motorina mai proasta dar nu e de la tractoare. Eu am pus de la petrom si e ok. :ceuameni: poti incepe prin a curatara egr-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, si eu am vaut aceasi problema ca si tine cu martorul.Mie mecanicul mi-a schimbat un racitor de gaze care era infundat.De atunci imi merge perfect.Acea piesa a costat 100 ron la dezmembrari.

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Foloseste AddReply sau FastReply! Citeste Regulamentul! Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dupa o scurta vizita la service si scanare a iesit ca problema e de la nu stiu ce clapeta de admisie, care e facuta cam bucati fiind blocata pe/la treapta 1. Codul de de produs e V157. Ma poate ajuta cineva cu un pret sau de unde il pot lua ok ca bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V157 este clapeta de langa EGR, actionata electric, care si mie imi face probleme si nu stiu ce sa-i mai fac. Una noua costa intre 600-800 ron am inteles. Nu stiu daca merita cumparata SH. A mea nu are nici un dinte rupt, motorasul merge ok, nu e blocata, toate par bune dar mai da cate o eroare cand mi-e lumea mai draga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dupa o scurta vizita la service si scanare a iesit ca problema e de la nu stiu ce clapeta de admisie, care e facuta cam bucati fiind blocata pe/la treapta 1. Codul de de produs e V157. Ma poate ajuta cineva cu un pret sau de unde il pot lua ok ca bani.

Aia nu are trepte, e inchis sau deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna!

Acelasi martor aprins in bord il am si eu.

M-am hotarat sa curat egr-ul si admisia (sa speram ca se rezolva cu asta)

Stiti pe cineva din Timisoara care ma poate ajuta? La Promotor si la BC Golf acelasi raspuns :Trebuie schimbat...fara macar sa deschida capota!

Modificat de dudu
post dublu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi AICI - pentru diagnoza , sunt colegi si in zona ta !

Sa iti faca o verificare EGR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut aceeasi problema...mi s`a aprins si stins de 2 ori pana mi`am dat seama ca era de la motorina (sprint diesel OMV).Si treaba asta in contextul in care am bagat motorina de la statii din orase diferite. Apoi am bagat si de MOL si mi s`a stins. Probabil o fi fost ceva cu motorina de la omv in zilele alea ca de atunci am mai pus de la ei si n`am mai patit nimic. De atunci mi`am facut scanari si nu a aparut nimic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

din pacate am devenit si eu victima acestui martor :( .. cum se ce s-a intamplat:

dupa un drum de vreo 8 km de mers cu maxim 60km/h din care ultimii 2 km cu viteza 1 si 2, ca na.. in Iasi ninge si strazile sunt cum sunt, opresc pt vreo 10-15min. ma intorc la masina si hop.. BEEP se aprinde becul pt. motorina :Driver:, ok.. eram pe rosu hai la peco sa fac refil, mai merg vreo 2 km.. pe franarea de la un semafor, se opreste motorul! hmm.. s-o fi terminat motorina si indicatorul arata aiurea (desi tot timpul a fost ok indicatorul, dar na.. acu erau -5C).. panicat in intersectie dau cheie... surpriza porneste! dar, apare si nefericitul bec in bord... zic ca o fi de la motorina putina in rezervor.. arderi incomplete.. dracu stie.... mai merg vreo 500m incepe se clipoceasca martorul "preincalzire motor" (ala ca un arc) ajung la urmatorul semafor iar se opreste motorul... deja nu suna bine.. la inca vreo 300m era rompetroul de unde pun de obicei.. ajung incetu si cu grija fericit ca pun motorina... in statie langa pompa iar moare motorul. pun motorina.. porneste la a 2-a cheie (ca si cum nu ar veni motorina sau nu ar fi aprindere) si trag masina la iesire din peco sa ma uit in carte ce semnifica becusoarele si iar se opreste motorul. dupa vreo 5 minute de studiat cartulia cu bordul.. zic hai sa o duc macar pana acasa ca pe urma vad eu..pornesc tot la a 2-a cheie.. merg usor vreo 300m (intre timp arculetul nu s-a mai aprins dupa pornire) si se opreste motorul a x-a oara. porneste clasic la a 2-a cheie (mai lunga) si ajung cu ea acasa (dupa 1-2km timp in care reapare clipoceala cu arcusorul) unde in parcare acasa iar se opreste motorul. am parcat si dumnezeu sa o odihneasca!

deci ce diagnostic dati? :D martorul x + martorul y combinat cu opriri de motor.

precizez ca "martor emisie" a stat tot timpul aprins iar cel de preincalzire a clipocit de cateva ori in timpul mersului, i-am dat si o pedala la fund sa vad daca se tureaza si parea ok :P, nu am incercat in sarcina sau viteze/turatii mai mari si constante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu dam diagnosticari doar pe martori aprinsi in bord , deoarece ei au mai multe semnificatii !

Mergi si fa o diagnoza - "acum cat e treaba calda " si vino cu erorile gasite la scanare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mugurels21 dar ce mergi cu masina pana se aprinde becul pentru alimentare? nu este cumva si un ac acolo care indica nivelul de carburant? la mine cum scade putin sub jumatate acel indicator la alimentat cu masina si pana acum nu am avut nici una din simptomele descrise de tine.

nici putin forja nu ii strica acestui tdi din cand in cand, ca nu mai vorbim de motoare lenese din anii '80, astea sunt mult mai evoluate, si de aceea se aprinde acel martor galben, ca sa te incurajeze sa o mai calci putin cand situatia o permite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Mariusflorindecu changed the title to Un mic ajutor ,va rog ! Golf 5 2009 , 1.9 tdi night bluem

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!