Jump to content

Martor Emisie Gaze Aprins


BlackBeauty
 Share

Postare recomandată

cum sa apara complicatii la motor daca este vorba de noxe si de sonda lamba 2?pur si simplu emisiile masinii nu mai au acel parfum coco chanel din fabrica, fiind inlocuit de unul mai masculin de cox.

Sistemul de evacuare al gazelor este ceva mai complicat decat crezi... nu are doar rolul de a elimina gazele cu diferite tente de miros, ci si de a le recircula (vezi mai sus problemele colegilor cu valva Exhaust Gas Recirculation) iar la motoarele turbo, de a pune in miscare turbosuflanta. De multe ori erorile sesizate pot afecta functionarea motorului, fizic sau prin simplul fapt ca ECU tine cont de ele si modifica parametrii motorului.

inteleg la un benzinar textul cu mergi d-le mai turat, desi nici acolo nu ar trebuie sa se comporte asa, dar la un diesel asa ceva e o aberatie, doar de aia e diesel sa functioneze la turatii mai mici, ca sa consume mai putin, etc. s.a.m.d.

Nu e nicio aberatie. Necesitatea de a merge turat nu e data de combustibilul folosit (benzina sau diesel) ci de tipul sau functie de admisia aerului (aspirat sau turbo). De ex. poti merge subturat cu un MPI, FSI (benzina aspirat) sau SDI (diesel aspirat), dar e recomandat sa mergi mai turat cu un TFSI (turbo-benzina) sau un TDI (turbo-diesel). Avand TDI, iti recomand sa citesti acest topic, altfel ai destule sanse sa ti se aprinda la un moment dat acel martor de emizie gaze, si problema poate nu va fi decat EGR-ul, dar si turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Mi-am rezolvat problema cu ajutorul lui swat cat .Multam pentru ajutor - tot el m-a ajutat si cu pornirea grea la cald .

Cum s-a rezolvat cu pornirea la cald ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se modifica cantitatea de motorina injectata . Canal 1 (nu este rezolvarea totala banuiesc ,dar totusi pana acum nu mai am nici o problema cu pornirea ) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi de dimineata, am fost la masina si am pus contactul (numai!), fara sa pornesc motorul. Mi s-a aprins motorul galben si mesajul "emissions..." Mi se pare ciudat pentru ca nici nu pornisem motorul. In rest merge bine, trage la fel de bine, porneste/se opreste frumos. Ma gandesc sa merg putin la drum lung cu 3500 rpm sa se curete motorul. E o idee buna? Sunt sanse sa dispara?

Este chiar ciudat pt ca am pus numai motorina scumpa ultimele doua rezervoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vino sa facem o verificare pe modulul Engine sa vedem ce ai stocat acolo !

Modificat de turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam Acidutul de precizari, e bun acel topic, nu complet, dar ajuta mult oricum.Se depune funingine indiferent de cum mergem cu masina, mai putina daca o mai tinem si in reprize. Esential este sa mai facem cu masina si drumuri mai lungi, cateva sute de km, si atunci totul se schimba in bine. Acum nu se mai aprinde nici un fel de senzor de gaze. Important zis eu ca este sa fie totul progresiv si lin in conducere, sa nu bruschezi inutil pedalele, nici sa nu pleci in tromba cu rupere de cauciucuri, nici sa nu adormi la volan, sa schimbi aproximativ in jurul unei turatii care sa ii permita motorului sa faca trecerea cat mai usoara de la un regim la altul, raportat la faptul ca la relanti e undeva in jurul cifrei 800 cu motorul cald, 900 cu el rece, clar nu poti merge cu treapta a IV -a la 1100 de ture, dupa cum ai obisnuit si motorul, dupa cum il auzi si iti place tie ca si proprietar sa functioneze.Uneori prefer sa stau in treapta a IV -a si sa reglez viteza de deplasare si turatia motorului numai din acceleratie, in special dimineata cand motorul este rece si traficul mai intens. Cand e cald si drumul liber cred ca se poate merge si cu treapta maxima in jur 2500 ture pentru a nu dezvolta viteze mult peste limita legala.la 3000 de ture as ajunge deja undeva la 140-150 ceea ce poate costa mult.

:Driver:

Drive safe.

Oricum pana acum dintre Opel si Ford sunt cel mai incantat de cum se comporta VW cu mine.

Poate si pentru ca acesta e diesel.

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata! a fost o eroare aparuta din senin de la navigatia replica RNS. :Driver: Oricum, era ciudat pt ca facusem numai drumuri lungi ultima perioada, motorina scumpa. :)). Multumesc Turbocip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu problema asta ma confrunt si eu.. de ceva timp mi se aprinde becul ala galben si imi da mesajul "engine ..." mentionez ca nu se aprinde tot timpul, poate coincidenta sau poate nu este ca se aprinde atunci cand este rezervorul mai gol, 100-150km autonomie. Am studiat putin egr`ul si are ceva scugeri, iar cand ii scot futunasul acela nu are nici un efect nimic... nici macar la pronire, am impresia ca nu mai lucreaza(porneste greu la cald) de cand am cumparat-o. :) pls help me! am fost si am pus-o pe vag-com, dar dupa ce s-a stins becul (s-a stins de frica cred:) ) nici un fel de eroare... :D(

Modificat de Paul_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ideea e ca nu trebuie sa speri ca a fost o mica problema care s-a rezolvat de la sine. Mie tot mi-a aparut eroarea emission workshop (credeam ca e o eroare aparuta din cauza navigatiei chinezesti care mai facea alte aiureli prin CAN) si azi cand am desfacut ansamblul EGR am constatat ca era foarte murdar. funingine si ulei= zgura :P => lipsa demaraj intre 100-130 km/h, eroare din cand in cand in bord. Ciudat a fost ca nu mi-am dat seama ca e o problema decat la drum lung. In oras nu iti poti da seama.

Multumesc userilor forumului VW. Sunt multe de invatat de aici.

Paul_VW: eu cand scoteam furtunasul de al EGR dadea eroare cu emission workshop. Cel mai bine, citeste topicul asta (mai ales primele pagini) si o sa te lamuresti.

e cineva care sa nu fi avut probleme cu EGR? o sa pun numai motorina buna, sa vad daca se intampla iar. oricum calitatea combustibililor din fascinanta romanica lasa mult de dorit.. e pentru tractoare.

Modificat de Florin1up
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa va spun si eu povestea de la masina mea cu beculetul asta care ne streseaza pe toti.

S-a aprins si la mine in timp ce eram in trafic prin luna februarie. Am consultat forumul asta si vazand ca nu este chiar o problema capitala am mers la service dupa vreo 3 zile. Dupa testare imi reseteaza eroarea si imi zice ca e ook acum. Merg fericit mai departe si dupa cateva zile...... pac, se aprinde iar.

O noua vizita la service si mecanicul imi spune ca sonda lambda e vinovata si trebuie schimbata. Imi dispare eroarea dupa resetare, dar apare a doua zi. Avand in vedere ca masina se comporta ca si cum nu ar avea nimic, circul si in prezent cu beculetul aprins.

Eu unul m-am interesat de pret si atat prima cat si a doua sonda, cica sunt undeva la 5-600 lei, depinde de unde le iei. Stiu ca una e mai scumpa decat cealalta cu vreo 20 euro, dar nu stiu care. Din ce mi-a spus mecanicul eu trebuie sa o schimb pe prima, dar nu ma grabesc.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Acest beculet mi s-a aprins si mie. la vag-com mi-a dat eroarea Senzor for nox-signal to low.(G295) .Am fost la reprezentanta VW si... dupa ce am stat 4 ore pt o diagnoza... mi-a spus ca de vine este acest senzor...care este format din doua componente:senzorul-care vin pe tava de esapament si calculatorul-care inregistreaza parametri de la senzor (pe comanda nu vin separat).PRET: 2.000 lei.Mecanicul a spus ca lotul din 2004 are probleme cu acest senzor... si trebuie inlocuit cu altul cu alta serie... Inainte aveam 03C907807A si l-am inlocuit cu 03C907807D. La mine este stricat calculatorul... senzorul este bun.Am cautat si am gasit mai ieftin.. 1.700lei(amandoua).Am sa revin cu cateva poze.

Bafta.

Modificat de just...ice
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care poate fi motivul pentru care din cand in cand mai apare eroarea emission workshop? Am curatat EGR-ul bine, toate furtunele sunt la locul lor. Am facut si test al egr-ului, cateodata se intampla ceva si gazele emise sunt peste normal. De ex: cand pornesc motorul, gazele masurate sunt ~400 g/km iar daca o accelerez pt foarte scurt timp si o las sa revina, noxele scad undeva la 300 (din cate mi s-a explict, valoare normala). Poate fi tot ceva de la motorasul clapetei EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin ce cod de eroare iti da?

Modificat de tutu0581
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P3103 - Motor for Intake Manifold Flap (V157), Malfunction

Possible Symptoms

Higher fuel consumption (POSIBIL)

Insufficient acceleration above 100-120 kmh (NU AM OBSERVAT ASTA)

Shutting off the engine is not nice and easy (NU MI S-A PARUT)

Possible Causes

Intake Manifold Flap (V157) or the motor for V157 doesn't work well.

Possible Solutions

Check wiring and connections

The Intake Manifold Flap (V157) has a function in the EGR and in shutting off the (diesel) engine.

v157 asta e clapeta aia de la EGR din cate inteleg, nu? ciudat! am mai curatat-o odata. O mai desfac azi sa vad ce e acolo, daca nu, la service cu ea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Florin daca tot aduci masina la tinichigerie o sa incerc sa arunc un ochi si la motor :rolleyes:

Modificat de tutu0581
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin1up

Aceasi eroare am avut-o si eu la Passat. Cei din reprezentanta imi spuneau ca trebuie sa schimb clapeta de stop - e posbil ca aceasta sa nu inchida/ sau sa inchida si apoi sa se deschida iar, ramanand intr-o pozitie intermediara.

Daca masina nu face urat cand o opresti, verifica, parerea mea, bujiile. La mine erau toate patru arse. Multa bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multzam pt lamuriri. Ciudat mi se pare ca motorasul merge bine. l-am si filmat (nu am pornit motorul).

http://www.youtube.com/watch?v=-LPHwYJKljU

Am inteles ca trebuie recalibrat dupa ce umblii la el. Cred ca o sa le spun celor de la Elcargid cand ma duc cu masina la reparatii, desi nu vreau sa schimb valva aia numai pt ca trebuie doar recalibrata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.Sunt nou pe forum si nu prea ma pricep in a vb cu colegii,asa ca va rog mult sa ma scuzati in folosirea limbajului mai mult sau mai putin suparator.Problema mea este urmatoarea:acum cateva zile mi s-a aprins si mie pe bord acel "robinet galben". :angry: am alimentat cu motorina din mai multe peco,tot nu vrea sa dispara.Am citit pe forum ca unul din motive ar fi clapeta de cut-off si EGR-ul imbaxite cu ,calamina.Ieri,hotarat pe treaba, ma apuc de unul singur sa demontez cele 2 corpuri,respectiv primul corp(acela cu clapeta) si dupa aceea cel de al 2-lea corp (acela in care intra un furtunel si are un fel de vacum cred ca se numeste EGR,daca gresesc va rog corectati-ma).Intr-adevar chiar era un strat gros de calamina(de speriat) :blink:Dupa o ora de curatat au iesit curate ca lacrima.Pana sa le montez innapoi imi vine in minte o idee:iau un furtunel,cu un capat il introduc in orificiul de la EGR(vacum)exact ca aici http://www.youtube.com/watch?v=lXuz7d3hkzo si la capatul celalalt al furtunasului incep eu sa trag in mine aer cu gura.E normal cand trag aer sa sa miste ceva acolo in interiorul EGR,sa culiseze,sa astupe ceva?caci la mine nu s-a observat ca ar culisa,ar misca ceva.Daca apas cu surupelnita pe partea cealalta,culiseaza acel ax,supapa(nu stiu ce denumire are).Va rog mult de tot sa-mi da-ti solutii la aceasta intrebare care ma chinuie enorm.Dar sa revin cu continuarea:am montat inapoi cele doua corpuri cu frumos cu grija.Am pornit motorul,dar martorul tot nu a disparut.SUNT DISPERAT! Astept cu drag solutiile din partea voastra cat mai curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

martorul o sa dispara singur dupa ce pui contactul de 10-15 ori. (in cazul in care clapeta functioneaza bine). Acolo unde vine furtunasul ala este o membrana care este actionata de presiunea gazelor de esapament prin supapa EGR-ului. (sa ma corecteze cineva daca ma insel). Si la cat de rigid este arcul ce tine acea supapa nu cred sa apara un vaccum asa puternic incat sa miste axul supapei. In schimb poti verifica daca membrana EGR este buna; faci putin vid si vezi daca se pastreaza. De ex in filmuletul indicat de tine, e clar ca era sparta ceea ce duce la eroarea din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin 1up,dar acum incercai sa pun contactul de 10-15 ori si nimic.clapeta lucreaza bine.aici la Dragasani nu stiu pe nimeni cu VAG-COM.daca mai aflii ceva sa-mi zici.multumesc inca odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Dupa cum va spuneam,m-am intalnit cu baiatul cu tester,mi-a dezactivat aceea eroare"robinetul galben",dar mi-a zic caci in curand o sa reapara iar,asta fiind din cauza EGR-ului care trebuie schimbat.Aveti idee cat este unul nou?cica ar fi o membrana fisurata.Cum as putea sa ii fac un test acelei membrane,caci as desface-o dar acolo e capsulat.A mai reparat cineva asa ceva?Si cum v-am intrebat mai sus,dragi colegi,cand TRAG IN MINE AER PE ACEL ORIFICIU TREBUIE SA SE MISTE ACEEA SUPAPA(AX) din corpul EGR?As fii tare interesat de o explicatiie,precum functionarea acelui EGR.Multumesc anticipat. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Rog foloseste functia Search si incearca sa nu mai postezi la foc continuu, monopolizand discutia pe o tema offtopic... Acest topic nu treateaza EGR-ul, acesta pe de alta parte da Probleme EGR

Citeste aria TDI pentru informatii mult mai detaliate

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beculetul galben sub forma unui robinet s-a aprins si la o benzinara, din semnatura, dar s-a stins dupa 40 km la o repornire!

:) :icon_thumright:

Luni am sa merg la serice ETG Pitesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a aparut iar acel martor luminos,care in urma cu cateva zile mi l-a stins un prieten cu testerul.Tre sa imi iau un EGR nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Mariusflorindecu changed the title to Un mic ajutor ,va rog ! Golf 5 2009 , 1.9 tdi night bluem

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!