Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 857,9k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,2k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,3k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,3k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • corad0
      Buna "siara"!☺️   Va prezint o masinuta pe care nu cred ca o vedeti atat de des prin Herastrau, mai ales ca livrarile au inceput prin vara anul trecut iar productia este limitata la 20 de bucati din ce am inteles.   Jucarioara se numeste "Praga Bohema" si este construita de cehi. BTW: Praga este superba, o pun in top orase de vizitat dupa Roma, Paris, Londra, Barcelona! ❤️    Am avut ocazia sa surprind 2 bucati, cel rosu fiind condus de Ben Collins dar "lumea" il stie "drept" The Stig! Il puteti vedea in prima poza langa masina rosie, cel din stanga in picioare in tricou gri si la volan in celelalte poze.   Da frate, l-am fotografiat pe THE STIG! ❤️    Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, nu sunt vreun fotograf! 😋   Praga Bohema is track-focused Czech-built, road-legal hypercar with a 3.8-liter twin-turbo V6 engine producing 700 horsepower and 725 NM of torque. It features a six-speed sequential gearbox and weighs under 1,000 kg. The car boasts a top speed of over 186 mph (317 km/h) and accelerates from 0-62 mph in under 3 seconds. *Engine: 3.8-liter twin-turbo V6 *Power: 700 BHP *Torque: 725 NM *Transmission: Six-speed sequential *Top Speed: 317 km/h *0-62 mph: Under 3 seconds *Weight: Under 997 KG Other Notable Features: Aero: Designed for significant downforce, capable of creating up to 900kg at 155mph Handling: Adjustable suspension and ride height, communicative handling Interior: Alcantara seats, dedicated luggage compartments Production: Limited to 20 cars  Price: $1.5 Million+taxes   Enjoy:   Mai multe detalii despre masina ne spune THE STIG aici:       
    • vlahdacoroman
      De asta isi distrug unii motoarele,fiindca isi fac si pun diagnostic pe baza unor pareri personale,sau ale altora!
    • corad0
      Cayenneul e foarte misto, nu exista termeni de comparatie! Trage de el cat poti!  Mie si Touaregul vechi mi se pare ca arata mai bine si pare mai calitativ decat Volvo la interior, despre cel nou, nu mai vorbesc, ce-i drept, e importanta si varianta de echipare:  
    • Crs.Vag
      Cum adică servicii online? Nu puteai să descui mașina,  să o găsești pe gps, să pornești farurile, să claxonezi, toate acționate din aplicație?
    • tavitara
      Degeaba , nu are eleganta celor din VAG No , mare evolutie dupa 5 ani la XC90 ...   Si daca te uiti la un Q7 e deja altceva    Sa nu discutam de Cayenne nou ..  
    • tudy_cnu
      S'au mai potolit piticii si a inceput sa imi placa si pozitia inalta, stil tractor. Plus ca am analizat putin situatia si daca o dau, pierd bani din orice pozitie. Depreciere, taxe la stat etc etc. Asa ca mai bine, ma dresez singur si ma bucur de ea . Tocmai de aceea stau departe de dealerul Volvo de langa Soseaua de Centura. Nu vreau sa ma urc in XC90'ul ala nou  Mai ales ca deja au oferte la el. Desi sunt constient ca pachetul motor + cutie + suspensie de pe Porsche nu suporta nicio comparatie cu nimic. Dar a fost XC90'ul in turul Michelin Cars & Roads facut de Mircea Mester si toata lumea a vorbit super frumos de el.  
    • BR38FLY
      Salutare! Cutia dsg LQV are alt cod echivalent, se poate inlocui cu alta cutie? Multumesc!
    • halamadrid
      Cauta prin oferta primita atunci, vezi daca prin optionale apare. Eu am gasit asa ceva.      
    • dorumarcatoru
      Daca e vreo scurgere de ulei pe acolo, pare corect. Dar manopera e mult mai complexa decât schimb ulei+ filtru.
    • BeciAcustic
      Eu am avut doar servicii online, fara skoda connect. In cazul asta eu cred ca nu am ce sa mai fac, nu se aplica acel abonament de 150 lei.
    • Hayate
      Salutare. Nu am mai scris de ceva timp pe aici. Nu am neglijat masina, din contra. Astazi am facut ITP-ul. Masina a ajuns la 65.000km, adica o medie de 5000 km pe an.   Vara trecuta am schimbat cauciucurile din fabrica cu unele noi Continental Premium Contact. Am fost multumit de cele Continental cu care a venit masina asa ca am continuat la fel. Am comandat pe Aliexpress un set de amortizoare de capota pe care le-am montat impreuna cu un prieten.   Am inlocuit senzorul de vacuum insa pana la urma s-a dovedit ca de vina era un fir intrerupt pe care am reusit ieri sa il lipesc la loc.   Am schimbat pe CASCO bara fata si vopsit bara fata, capota, plafon si bara spate, o experienta mai putin placuta cu PBN, nu pe partea de vopsire ci pe partea de customer care, demontare si montare elemente. Masina nu mai are CASCO, cei de la Alianz unde am avut CASCO an de an din 2012 pana in 2023 au dublat valoarea politei motivand conditiile de piata. Plus ca aveam franciza 200 de euro.   Planuri de viitor: - Discovery Media (deja cumparat)+trebuie schimbate si camera de marsarier(deja achizitionata)+unitatea de PLA (deja achizitionata); cu ocazia asta trec la Park Assist PLA 3.0 E necesar si update de soft la ceasuri, am rezolvat in Polonia. In Romania nu am gasit pe nimeni: ori nu pot, ori nu raspund la mesaje. - Blind Spot/Side Assist. Am schimbat deja pompa ABS cu una cu CC in coada cu suport pentru Rear Trafic Alert. Am cumparat radare, suporti, cablaj, capace noi de oglinda si cu ocazia asta o sa schimb si semnalizatoarele cu unele dinamice de pe Aliexpress. - Retapitat volan - Inlocuit interior cu unul de piele de Passat CC cu scaune fata ventilate.   Va las mai jos cateva poze cu masina. Drumuri bune!        
    • haro
      Mi s-a parut interesanta semnatura ta dar daca e asa mare secret atunci asta e, raman nelamurit.
    • marius1982.11
      Pana la urma de ce trebuie lamurit?😃
    • passat19tdi
      Motorul in cauza este CUVC. Am citit in alte parti ca presiune diferentiala dupa regenerare arntrebui sa fie intre 5 si 30hPa. Eu acum cu incarcarea de 13g as fi aproape de regenerare (18g), deci 27hPa nu e o presiune sa merg cu el la Odorheiu Secuiesc
    • sneaker
      Depinde și de motor, de ex la CUAA din câte știu e normal 10-15 după regen
    • Daniel Paun
      Salut!   Vreau sa schimb uleiul la cutia masinii mele, DSG 7 (DQ381) si pe langa filtru (0GC325183D) + ulei (G055529A2), mecanicul a recomandat si inlocuire flansa etansare cu semering (05L103151C) dintre cutie si motor.   E corect ?   Multumesc
    • djsmiley007
      # ECE AS(A1) 2025/26 16.7 Gb VW portal: - - Škoda portal: https://infotainment-cdn.skoda-auto.com/base/maps/STD2_2510_EU_AS_202525.zip Files inside: 2024.10.10 Downloadable: 2025.06.14 Published: 2025.06.2? # ECE 1 2025/26 7.3 Gb VW portal: - - Škoda portal: https://infotainment-cdn.skoda-auto.com/base/maps/STD2_2510_EU1_202525.zip Files inside: 2024.10.10 Downloadable: 2025.06.14 Published: 2025.06.2? # ECE 2 2025/26 6.8 Gb VW portal: - - Škoda portal: https://infotainment-cdn.skoda-auto.com/base/maps/STD2_2510_EU2_202525.zip # ECE 3 2025/26 5.9 Gb VW portal: - - Škoda portal: https://infotainment-cdn.skoda-auto.com/base/maps/STD2_2510_EU3_202525.zip # ECE 4 2025/26 9.4 Gb VW portal: - - Škoda portal: https://infotainment-cdn.skoda-auto.com/base/maps/STD2_2510_EU_DL1_202525.zip # ECE 5 2025/26 9.5 Gb VW portal: - - Škoda portal: https://infotainment-cdn.skoda-auto.com/base/maps/STD2_2510_EU_DL2_202525.zip # ECE 6 2025/26 8.8 Gb VW portal: - - Škoda portal: https://infotainment-cdn.skoda-auto.com/base/maps/STD2_2510_EU_DL3_202525.zip # ECE 7 2025/26 7.5 Gb VW portal: - - Škoda portal: https://infotainment-cdn.skoda-auto.com/base/maps/STD2_2510_EU_DL4_202525.zip # ROW 1 2026 8.2 Gb VW portal: - - Škoda portal: https://infotainment-cdn.skoda-auto.com/base/maps/STD2_2510_ROW1_202525.zip # ROW 2 2026 4.9 Gb VW portal: - - Škoda portal: https://infotainment-cdn.skoda-auto.com/base/maps/STD2_2510_ROW2_202525.zip # ROW 3 2026 6.3 Gb VW portal: - - Škoda portal: https://infotainment-cdn.skoda-auto.com/base/maps/STD2_2510_ROW3_202525.zip # ROW DL1 2026 6.8 Gb VW portal: - - Škoda portal: https://infotainment-cdn.skoda-auto.com/base/maps/STD2_2510_ROW_DL1_202525.zip # ROW DL2 2026 1.6 Gb VW portal: - - Škoda portal: https://infotainment-cdn.skoda-auto.com/base/maps/STD2_2510_ROW_DL2_202525.zip
    • haro
      Salut, un A8...? Doar întreb
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!