Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,1k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 857,4k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174,8k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,6k
      postări
    6. 279,6k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • CristiALF
    3. 119,3k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,9k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   17 Membri, 0 Anonimi, 268 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • vp44
    • costel201989
    • ShadoWzZ
    • sandumbogdan
    • ZWO
    • jian3l
    • The driver 01
    • c_A_b
    • d@niel mina
    • Tok'ra
    • DMV
    • adrian001
    • Nenciu Victor
    • cascadoru
    • Nebunyk
    • Bebeee
    • livius02
  • Images

  • Posts

    • FlorinCJN
      Am reconditionat turbina (Garret 1646) la un VW Touran 1.9 TDI cod motor BRU 90 CP, iar dupa reconditionare nu mai trage la fel. Inainte simeteam cum de la 1800 RPM ma impinge in scaun si tragea constant pana la turatii ridicate. Acum senzatia asta o am doar in jur de 2300-2400 RPM, dar se simte ca nici macar de aici nu trage ca inainte. In plus, daca ridic piciorul de pe acceleratie in jur de 2000 RPM face un sunet ca de bufnita (owling sound, overboost?).    Mecanicul mi-a spus ca turbina nu este reglata cum trebuie, am mers inapoi la cei la care am reconditionat-o si bineinteles ca nu este vina lor, ei zic ca este reglata dupa specificatiile producatorului. Am facut un log in mers, treapta a-3-a, talpa de la 1500 RPM la 4000 RPM si intr-adevar, turbina nu pare sa lucreze corespunzator.   Nu as dori sa platesc manopera pentru demontat/montat si sa ma intorc de la "reglaj" cu acelasi rezultat. Se poate regla direct pe masina, dupa valorile din VCDS? La cum arata logul, trebuie umblat la lungimea tijei sau/si surubul de oprire? De asemenea, aceeasi tubina vine pe mai multe motorizari cu cilindree diferita, putere diferita. Reglajul trebuie facut specific pentru codul motor? 1.xls
    • F l o r i n
      Da, se poate activa
    • lupo_bv
      Daca corecțiile sunt ok verifica si presiunea de combustibil in rampa.
    • davidut5
      Se comporta ciudat si daca vreau sa fac adaptare cantitate injectata la setari de baza. Adica calc frana si acceleratia si normal trebuia sa urce turatia la 1500 parca, dar la mine turatia variaza cu 50-100 ture sus jos de la ralanti. Cand am schimbat injectorul tin minte ca se accelera la 1500. Am verificat corectiile la prima pornire din zi si au fost foarte ok, ceva pana in 0.5. Curios ca, inainte sa schimb egr am vazut corectie aproape de 3 pe cilindrul 4, si acum la verificare sunt toate bune. Luni le montez si vad daca se manifesta si gatuirea asta, eventual verific si corectiile. Multumesc.
    • EEXCALADE
      Verifica valori injectoare cand nu se accelereaza
    • levis36
      Skoda O2 2010 1,6 td-cr  300.000 kilometri cu dieselgate. Parca își face regenerări prea dese de multe ori începe regenerarea dar din neatenție opresc motorul și pornesc ventilatoarele. Care ar fi incarcarea maxima a dpf. O poza înainte de regenerare. Ce ar trebui sa mai urmăresc?
    • Razvan087
      Buna seara.  Aveti idee ce reprezinta acel 45% incercuit din oil ash residue? Multumesc
    • sandumbogdan
      Eu am Passat B9 1.5eTsi cu DQ200. Am observat ca in modul D trece foarte des in mod coasting unde opreste motorul si deci avand 0 rpm e clar ca e si scoasa din viteza pentru ca altfel ar avea ceva rpm. In modul S nu mai opreste motorul si deci nici nu o mai scoate si baga in viteza asa des. Oare pentru cutia de viteze e mai sanatos sa o tin in S?
    • davidut5
      Skoda 1.6  cayc, la pornire la rece nu se accelereaza si se ingatuie, merge in suturi. Istoricul nu e foarte mare din ce am facut eu. Injector cil 3 nou si egr nou original. Am dus injectoarele la verificat si sunt foarte bune, am vazut ca are un debitmetru hella. Nu apare nici o eroare si din parametrii nu mi-a sarit nimic in ochi. Ma gandesc la egr si recirculare excesiva, desi pare ok actual cu specificat, sau sa fie tot pe injectie ceva? Parca la revenire la ralanti cu ac pornit se gatuie de 2-3ori pana se stabilizeaza. Daca tin minte bine are soft pre-dieselgate.
    • DUB77
      Ceau,   1.Imi spuneti va rog daca pentru eroarea p17bf Pump Protection Maximum Limit Reached la un DQ200, a rezolvat cineva problema cu kit ul Otomatec P17BF Repair Kit – Mechatronic Hydraulic ? 2. In caz ca trebuie schimbat mecatronicul, se poate imperechea cu oricare altul de pe dq200? Multumesc anticipat
    • Bigboy1967
      Buna dimineata colegi ai comunitatii Passat B8 De circa doua saptamani am trecut de la B6 la B8 (Diesel 150Cp , 2018).Navigatia este Discovery Media MIB 2 cu software MST2_EU_VW_ZR_PO468T . Din ce am mai studiat pe forum , masina se pare ca are App-Connect si mi s-a spus ca aceasta inseamna ca merg ambele aplicatii respectiv  cea pt Apple (Carplay) sau cea pentru Android (Android Auto).Se pare ca si mufa USB de sub cotiera ar fi compatibila.      Din ce am cautat eu prin setari imi apare mesajul din poza atasata  respectiv : ”App-Conect”  - Puteti activa functia prin activarea unei chei de activare . Adresati-va distribuitorului dumneavoastra.    Poate cineva mai specializat in aceasta problema sa ma ajute sa fac aceasta activare  ? Doresc sa am acces la Android pe Auto si sa pot instala Waze pe navigatia originala pe care doresc sa o pastrez.    Va multumesc anticipat !  
    • tzuicomicina
      Sora mea are Octavia noua. Am dat o tura cu ea si nu mi-a aparut deloc indicator ca ar merge in doi cilindri. Dar se aude ca merge in doi cilindri si se simt putin vibratiile specifice.
    • dercos
      Ar trebui sa apara scris 2 cilindri sau un cerc cu ECO, depinde de ceasurile de bord.
    • _R_A_D_U
      @dercos În momentul când merge in 2 cilindri, apare ceva pe bord?
    • dercos
      Motorul merge in doi cilindrii indiferent daca e sau nu disponibila acea optiune. Dar trebuie mers constant, fara solicitari notabile ale motorului.
    • kata133
      Nu stiu care e diferenta intre act si act+. La mine, 1.5 130cp, masina cumparata in feb 2020 (din ce stiu e doar act), desi nu am selectarea modului de condus, intra sistemul de oprire a 2 cilindri.
    • andrei_221
      aia nu este eroare.     
    • ViciTDI
      Nu gasesc unde ai scris cum ai rezolvat. 
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!