Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,8k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,8k
      postări
    6. 281k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,9k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • Crs.Vag
      Stim de pe tiktok. Mașină bună!
    • haro
      Jesus, ce cunoscator e romanul… pe toate le stie
    • corad0
      @albinaruBujia incandescenta este folosita de motorul diesel doar pentru pornire la temperatura joasa. N-are treaba DPF-ul. Bujiile la diesel nu sunt folosite in timpul mersului la fel ca la benzinar. Motorul diesel poate porni chiar si cu 1-2 bujii moarte (la un motor in 6 de exemplu), invarte 1-2 secunde mai mult la automat dar porneste. La temperaturi foarte scazute poate sa stea cateva secunde bune aprinsa spirala in bord pana sa dispara, necesita mai mult timp de incalzire. Este recomandat sa nu pornesti motorul imediat si sa mai pui o data contactul, sa le mai incalzeasca inca o data, mai ales cand este foarte foarte frig, abia apoi "dai la automat". In conditii optime, spirala dispare dupa 1 secunda. La benzinar daca ai o bujie moarta poate sa porneasca greu sau apare missfire in timpul mersului, motorul nu mai merge "rotund", trepideaza.      "Este posibil sa fie o bujie arsa si sa nu se aprinda in bord spirala ?"   Daca masina este prevazuta cu martor de bujie in bord ar trebui sa se vada cand pui contactul, chiar si pentru 1 secunda. 
    • EEXCALADE
      Nu trebuie sa fie arsa ca sa nu-si mai faca treaba. O bujie veche nu se mai incalzeste cat trebuie si cand trebuie.
    • albinaru
      Va salut . Masina porneste bine , doamne multam. Este posibil sa fie o bujie arsa si sa nu se aprinda in bord spirala ? Am inteles ca, din cauza bujiilor, este perturbata regenerare DPF.
    • corad0
      @halamadridE posibil sa nu fie nici una din cele care sunt la vanzare in Romania "masina buna" sau intretinuta. Sunt atatea "dauna totala" si "cazane", inundate, sudate, reparate in curte la "COSTEL", ca sa nu-l tot "invocam" pe "DOREL" incat n-as cumpara masina SH de pe autovit niciodata, toate masinile SH pe care le-am luat au fost cumparate de noi, de la cunostiinte, n-am luat nici una "la plezneala". Ma rog, asta tine de "pasarica mea de pe creier". Nu contest ca poate exista oameni de incredere care vand masini OK, insa eu n-as lua din Ro masina SH decat daca as cunoaste proprietarul si as stii ca e cel putin la fel de "bolnav" ca si mine cand vine vorba de intretinere, de preferat cu KM putini. 🙄   Pe mobile.de, in Germania sunt 350 de Phaeton la vanzare. Din punctul meu de vedere pretul de achizite este relativ si este reprezentat de vechime, motorizare, dotari, KM, stare tehnica/optica etc oricum este mai putin important, primesti MASINA MULTA de banii dati, indiferent, devalorizarea a fost suportata de primul/primii proprietari, desi vazusem 3 bucati W12 pe mobile care sareau de 40 000 euro, am vazut si un 3.0 V6 TDI din 2014 cu 42 000 euro, o versiune deosebita LANG EXCLUSIVE, bineinteles ca s-au vandut. Masinile faine se dau rapid! Din ce am "rasfoit" in ultima perioada, 80% dintre ele au peste 15 ani si 250 000 km. Acu, ce sa zic, marea majoritate si-a cam trait viata. Modelul se face din 2004 pana la urma...Ce pretentii sa mai ai? Pe mine ma surprinde ca exista modele care inca functioneaza desi au deja 20 de ani! Eu zic ca e o performanta! Un Audi A8 V6 TDI de generatie noua, dotat cu ad-blue va mai functiona si o sa-l mai vedem peste 20 de ani pe strada? 🤪   "Probabil ca trebuie sa cauti sa cumperi un Phaeton  dintr-o tara unde exista o cultura auto"   Clar, am mai dezbatut subiectul, am mai mai explicat unor useri care ziceau ca ei in RO n-au vazut modele intretinute. Daca vezi ce Phaetonuri au baietii pe grupurile din Germania, Polonia, UK, ca sa nu mai zic RUSIA, CHINA, piete unde modelul s-a vandut chiar si de nou, binisor...eu am ramas "MUT": Culori exclusive, versiuni lungi, dotari SF...in fine, cum spuneam, masina asta este iubita de niste oameni cu o anumita cultura auto, multi dintre posesori au avut cel putin 10 masini inainte, altii au masini in garaj si pe langa PHAETON, chiar si eu am avut 16 masini pana acum, am mentionat si am prezentat unele modele care mi-au fost dragi. ❤️ Un "coleg" din UK are Phaeton, Cayenne si 911 in garaj, altul are un Phaeton si un A8. Pe grupul de Rusia este unul care are si Phaeton W12 si Bentley W12. Nah, alti oameni, alte "pasarici pe creier"! 🤪   Nu trebuie inteleasa de toata lumea, nu a fost creata pentru toti, la fel ca Passatul, care seamana cu Phaeton, nu e doar o masina care sa te duca din punctul A in punctul B, ieftin si practic, trebuie sa ai o doaga lipsa sa dai banu' pe o masina de genu' asta-i clar! Asa cum am mai spus, nu pretul de achizitie, consumul si taxele sunt problema la masina asta, ci intretinerea! Este foarte complexa, asemenea varului aristocrat Bentley, masina are peste 70 de senzori, cel mai complicat sistem de climatizare montat pe vreo masina EVER, din ce ne spunea Jeremy si Doug DeMuro, 2 baterii, foarte multe calculatoare interconectate si 3 KM de cablu si ai nevoie de cineva care se pricepe sa "umble" la ea! Masina este TANC si inca face parte din categoria masinilor construite "pe vremea aia". N-am vazut nici un model la vanzare din 2016, ultimul an de productie. Se pare totusi ca inca "se trage" de ele si masinile astea inca sunt apreciate! ❤️    4 amortizoare noi OEM costa cat un Phaeton pus la vanzare in RO, de asta spun ca pretul de achizite nu conteaza si de fapt nu reflecta ce inseamna de fapt masina asta! Trebuie luat in calcul ca a costat mult de nou, confortul oferit este de Bentley insa si mentenanta e pe masura. ❤️      "service-uri cu personal inalt calificat pe la toate colturile de strada."   Clar, p-afara sunt multe service-uri super mega puse la punct, nu este nevoie sa mergi 300 de km ca sa gasesti un SPECIALIST, acuma fie vorba intre noi, mai depinde si unde stai. De obicei daca esti IN sau pe langa un oras maricel n-ai cum sa nu gasesti pe cineva care sa iti ofere servicii de calitate, pe langa reprezentante de care strainii nu fug, la fel ca si noi. Nu prea exista habarnisti, si "DOREI" pentru ca pe lucrarea de service se ofera garantie 6 luni. Nu isi permit sa faca lucrari "dupa ureche" pentru ca astora le e frica de "protectia consumatorului". Daca se dovedeste ca e vina lor intr-o lucrare, le poate ridica licenta de service. De asta nu se dau nici ITP-uri pe "spaga". Nu isi risca "painea" pentru "jmekerasi". De asta nu prea vezi "cotetze". Se dau amenzi FOARTE MARI in caz ca te prinde ca mergi cu masina neconforma, astia nu stau la discutii. Oricum, mana de lucru pentru servisare se taxeaza in medie cam 100 de lire/ora. Nu e ieftin!   Exista lant de serviceuri VW SPECIALIST in UK, 3 am intr-o arie de 40 de km de exemplu, ca sa nu mai zic de Bentley, vorba aia, e patria lor, sunt similare tehnic, pe a mea la unu' din asta o duc, tot pentru "pasarica mea de pe creier" desi pretul este similar si la VAG specialist.    "Daca as fi pasionat de model, cred ca as cauta 2 exemplare absolut identice, in stare buna, sa am o masina donatoare."   Nu e nevoie! Pe grupuri baietii se ajuta intre ei, exista multe parcuri de dezmembrari, gasesti orice piesa te intereseaza, de la electrica la parti de caroserie, absolut orice! Probabil ca as apela si eu daca as avea nevoie de vreo parte de caroserie, vreo usa, vreo aripa, gasesti orice ai nevoie la preturi de nimic! Si am observat ca se practica, indiferent de masina, am fost la un client care avea un parc de dezmembrari Audi, avea vreo 10x Audi Q7 si 6xAudi A8. Avea si 3 Audi R8, unul era Spider, absolut orice model. Se dezmemebreaza orice. Nu merita CASCO si vorba ta, la masini mai vechi de 10 ani nici nu iti fac. Am vazut ca sunt multi cu parcuri de dezmembrari care trimit piese peste tot in lume, pe curier. Ce sa zic, TARE! Oricum, la piese consumabile, iti cumperi NOU si costa la fel ca la un Audi A8 (franele de exemplu sunt identice), sunt totosi accesibile zic eu. Nu "m-a rupt" inca nimic. O sa vad, in timp, momentan masina se prezinta tehnic excelent! E adevarat ca abia am 120 000 km, Cayenne-ul diesel pe care l-am avut de nou, cu acelasi motor si cutie ZF6HP a tinut vreo 330 000 km doar cu revizii si mentenanta standard (model facelift 2009). O sa vedem cat de fiabil este Phaetonul, pan acu' nu a "sughitat" desi are deja 14 ani si este folosit zilnic. Masina nu are nici macar un bec aprins in bord. Cand pui contactul "se aprinde tot bordul", chiar ma gandeam, poate o fi scos martorii!    "Una peste alta, ii inteleg pe cei din Romania care isi vand Phaeton-ul."   Si eu! Ca sa repar cutia la Porsche Cayenne, (s-a defectat pentru ca reprezentanta zicea ca uleiul este garantat LIFETIME si nu este necesara servisarea) dupa ce am vizitat toti "specialistii" din Bucuresti si Timisoara si am cheltuit vreo 7000 euro pe la "baieti cu service specializat in cutii de viteze", am reusit sa o repar abia in Elvetia dupa inca 7 000 euro, masina trimisa pe slep, dureri de cap etc! Probabil ca acu' s-au mai "spalat" si romanasii nostri si au inceput sa mai stie una-alta, dar pe vremuri erau "panarame" inclusiv in reprezentanta!   Cunosc oameni din capitala, cu masini scumpe care isi fac servisarea, mentenanta si reparatiile pe la Budapesta, pe la Viena chiar si in prezent, ce sa zic, nu-i condamn!   Si Basescu se opereaza la Viena, eu stiam ca avem doctori buni, eh, probabil ca stie el ceva, vorba aia, a fost 8 ani presedinte!  
    • gabriel88
      Din punctul de vedere negativ din care il privesti tu asa este @halamadrid, este greu in Romania sa pastrezi o masina mai veche in stare foarte buna. Dar daca am privi si partea plina a paharului, iti poti cauta pe afara un phaeton in stare buna spre foarte buna, poate si in Romania ai sanse sa gasesti cum a fost cel al lui Dyc si din ce tin minte era sub 20000 euro. Iar privitor la mentenanta strict cum tu locuiesti la Iasi, ai avea un mecanic foarte atent cum este colegul Catalin la Bacau si ai rezolvat si mare parte din mentenanta cu conditia sa pornesti din start cu o baza buna, adica o masina corecta si intretinuta si in trecut.  In rest ramane sa te bucuri de ea, nu este totul asa de negru. Indiferent de ce model ar fi, daca este un vis si vrei sa il indeplinesti faci niste sacrificii.
    • catalin004
      Salut..ati rezolvat ceva? as fi si eu interesat
    • EEXCALADE
      Felicitari pentru masina si pasiune ! Cu turbina ….daca nu copii un setup cap-coada deja facut de altcineva …sa fii pregatit de multe batai de cap si cheltuieli  
    • cxr2test
      Nu folosi adaptoare, daca are slot de SD card, foloseste SDcard, daca e microSD foloseste microSD.Unitatile astea nu prea suporta capacitate f.mare sau dau uneori erori (desi in specificatii e TOP), incearca sa te rezumi la 16GB sau max 32GB dar sa fie clasa 10 si cu UHS (U1, U3). PS: pe Windows, inainte de a copia piesele da un click dreapta->properties pe cateva si verifica daca ai optiunea de "unblock" si sa nu fie bifa de "read only" pusa, defapt nici o bifa. PSS: daca numele piesei e "mega-lung" incearca sa il scurtezi, e suficient 1 piesa sa dea peste cap restul de 100.etc   Nu zic ca e neaparat de aici dar incearca, am fost patit cu o copie de RNS510 Android. Spor.
    • Bebeee
      Ce bine o sa se miste Kodiaq-ul asta cu 500+ cai 🚀 
    • mkvgti
      Se monteaza deja pe golf 8 gti , voi fi cobai, o sa vedem. sunt achizitionate si restul anexelor pentru a putea fi implementata turbina. Turbo Inlet System , DV APR relocation kit, conducte ulei si racire de golf r, etc      
    • Dolfin
      Pare ca nu se potriveste turbina noua fara adaptari, deci se pune sub semnul intrebarii air-flow-ul optimizat. Are loc acolo la motor, nu agata in nimic, nu vibreaza pe ceva? Unde este produsa?
    • mkvgti
      new turbo  - GARRETT 921474-5001S Turbocharger POWERMAX GT2563     Features • Complete assembly with calibrated electric actuator for OE fitment • 550BHP | 410kW turbo capability (on-vehicle results 520BHP | 383kW – with conservative tune) • +20% compressor flow compared to OE turbo • +37% turbine flow compared to OE turbo • Customized modern compressor wheel aero for application • Modern gasoline turbine wheel aerodynamics constructed of Mar-M alloy rated for up to 1050°C • Stainless steel turbine housing rated for up to 1050°C • Fully machined speed sensor port • Integrated thrust bearing – reinforced for application • CARB Emissions Certified D-871-2         vs OEM:        
    • mkvgti
      sa vina primavara - jante oem Ignite 20" cu 8.5J , pentru instalare anvelope 255 latime pentru aderenta suplimentara
    • halamadrid
      Din 17 bucati Phaeton ce sunt acum la vanzare in Romania,  16 sunt V6 3.0 tdi, unul singur e V8 4.2 benzina, fiind si cel mai scump. normal. Cam cu acelasi kilometraj sunt si 2 V6 3.0 tdi. Preturile sunt accesibile, V8-u' e 26.100 de euro, cele 2 V6 se invart pe la 12-14.000 euro. Celelate V6 se insira pe la 6-7-8.000 de euro, cel mai ieftin e 4.600 de euro. M-as mira ca mai mult de 2-3 masini sa fie intretinute ca la carte sau pe aproape. Probabil ca trebuie sa cauti sa cumperi un Phaeton  dintr-o tara unde exista o cultura auto, cu service-uri cu personal inalt calificat pe la toate colturile de strada. Daca as fi pasionat de model, cred ca as cauta 2 exemplare absolut identice, in stare buna, sa am o masina donatoare. Impozitul e marisor dar ti-l asumi, parcarea e intre 500-1000 de euro/an si unde locuiesc acum, eu ma numar printre norocosii din partea inferioara a intervalului. Cred ca la CASCO nici nu te iau in calcul, firmele de asigurari refuza  sa asigure masinile de peste 10 ani vechime, dar la Phaeton iti dau reject din prima, daca nu e nou. Mai ramane si problema mecanicilor priceputi, daca trebuie sa strabati distante mari pana la un "meserias". Una peste alta, ii inteleg pe cei din Romania care isi vand Phaeton-ul.
    • tavitara
      Definitiv demontat si verificat vizual sa nu fie trasee corodate din varii motive pe undeva , nu am idee ce sistem de conectare a ecranului este acolo 
    • Muale
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!