Jump to content

Martor Emisie Gaze Aprins


BlackBeauty
 Share

Postare recomandată

Aceeasi problema cu martorul din bord... problema a fost ventilatorul mic, pt climatizare.

Schimbat, diagnoza fara erori, si functioneaza f bine, de circa 2 saptamani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari, imi spuneti va rog daca odata ce mi se aprinde acest led pe bord , pot sa mai rulez 20-30 km pentru a testa daca , schimband motorina si ruland un pic, se stinge ?

cu stima ,

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari, imi spuneti va rog daca odata ce mi se aprinde acest led pe bord , pot sa mai rulez 20-30 km pentru a testa daca , schimband motorina si ruland un pic, se stinge ?

cu stima ,

Dan

Poti sa mai rulezi acei km, dar cel mai bine pune testerul pa ea ...nu o rezolv cu schimbul de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici un filtru acolo. E traseul spre filtrul de aer, daca e iesit din clips impinge-l inapoi. El sta prins in 3 urechi / clipsuri. Nu are nici o legatura cu martorul de gaze

Pai de pus l-am pus eu inapoi imediat.

Iar azi am facut un prim diagnostic intr-iun centru norauto (eu locuiesc in Franta) in urma caruia a iesit o eroare de genul "problema tubulatura de admisie". baiatul a sters eroarea care a aparut insa la urmatoarea pornire (s-a dat el jos si am urcat eu la volan, martor reaprins). Sfatul lui a fost atunci sa merg la VW, ceea ce am si facut. Rezultatul e urmatorul :

- motor clapeta (in franceza volet) tubulatura de admisie - V157, defect, static

- activare ventilator radiator 1, scurt-circuit masa, static.

Singura eroare ce le-a aparut lor este 01- electronica motor, defect 0010.

Mi-au facut bine inteles si o propunere comerciala pt a inlocui motorul in cauza (mai bine spus motoras), bineinteles scorul e pe masura, cca 400 eur maopera inclusa.

Ce sfaturi imi dati, cât se poate circula in aceste conditii si care sunt riscurile? Nu de alta dar la VW nu mi-au spus nici macar ca trebuie inlocuit sau nu repede...

Eu sunt ferm convins ca a intrat ceva mizerie/praf daca capacul de care vorbeam ieri era deschis si probabil de aia s-a blocat acea clapeta. Si sunt si mai convins ca acel capac a fost rau pus la loc de baietii de la VW Timisoara care mi-au scimbat filtrul de aer.

Modificat de cosmin_lille
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara,

am revenit de la tester de unde am primi informatia:cablaj senzor presiune defect . cand am ajuns acolo bineinteles ca martorul disparuse. am primit 2variante : prima costa in schimbarea tot traseului si nu stiu mai ce 19 mil , a doua este sa se comande o anumita portiune de cablu care se poate lua de pe passat si ar fi 120-300 lei(scutind o groaza de bani) La care se adauga manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici un filtru acolo. E traseul spre filtrul de aer, daca e iesit din clips impinge-l inapoi. El sta prins in 3 urechi / clipsuri. Nu are nici o legatura cu martorul de gaze

Pai de pus l-am pus eu inapoi imediat.

Iar azi am facut un prim diagnostic intr-iun centru norauto (eu locuiesc in Franta) in urma caruia a iesit o eroare de genul "problema tubulatura de admisie". baiatul a sters eroarea care a aparut insa la urmatoarea pornire (s-a dat el jos si am urcat eu la volan, martor reaprins). Sfatul lui a fost atunci sa merg la VW, ceea ce am si facut. Rezultatul e urmatorul :

- motor clapeta (in franceza volet) tubulatura de admisie - V157, defect, static

- activare ventilator radiator 1, scurt-circuit masa, static.

Singura eroare ce le-a aparut lor este 01- electronica motor, defect 0010.

Mi-au facut bine inteles si o propunere comerciala pt a inlocui motorul in cauza (mai bine spus motoras), bineinteles scorul e pe masura, cca 400 eur maopera inclusa.

Ce sfaturi imi dati, c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pt raspuns. Cel putin stiu macar ca nu are rost sa ma mai obosesc degeaba. Concesionarul mi-a promis ca va incerca sa-mi obtina o reducere la piesa tin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt ferm convins ca a intrat ceva mizerie/praf daca capacul de care vorbeam ieri era deschis si probabil de aia s-a blocat acea clapeta. Si sunt si mai convins ca acel capac a fost rau pus la loc de baietii de la VW Timisoara care mi-au scimbat filtrul de aer.

In nici un caz. Praful care intra pe unde spui tu (plasticul ala sarit din ureche) se opreste in filtrul de aer. Are rol doar de directionare a aerului spre filtrul de aer. Este un upgrade al "snow-screen"-ului de pe golf 4 care se infunda frecvent si atunci s-a ales solutia asta la golf 5 (mai buna zic eu).

La schimbarea filtrului de aer nu aveau ce sa umble la capacul respectiv.

Clapeta defecta se afla in partea cealalta a admisiei, inaintea supapei EGR. Are rolul de a taia aerul cand opresti motorul ca sa nu se opreasca cu vibratii.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare

am si eu aceasta problema cu acest martor emisie gaze , mentionez ca am fost si am facut o diagnoza la care mi sa spus ca trebuie sa ies cu masina sa ii dau un mic cox , martorul mi-lau stins dar dupa cateva zile in care nu am iesit cu masina din bucuresti si nu iam aplicat acel cox sa aprins din nou .

imi poate da cineva si mie un sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA o diagnoza ti se spoune si ce e defect, ce eroare aparea pe tester ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a aprins si la mine faimosul bec. In ordine cronologica s-a intamplat astfel : 1. Schimbat capac axe cu came si axele cu came datorita "griparii" acestora 2. Din momentul schimbarii acestor piese motorul intrerupe si la relanti si in momentul cand schmb treapta de viteza merge in " suturi"... intrerupe alimentarea... nu se tureaza pur si simplu 3. Dupa 2 zile de mers cu ea asa s-a aprins si faimosul bec. Imi poate explica cineva daca are legatura cu acele intreruperi si care ar putea fi cauza acelor intreruperi ? Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor axe cu came (posibil)

Axele au fost puse cum trebuie banuiesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu informatii in legatura martorul de emisie gaze si este urmatorea eroare

005123 -EGR system:regulation deviation

p1403-008-implausible signal -mil on

aceasta este eroarea ca a aparut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mentionez ca am verificat uleiul si este peste nivelul normal

pe aceasta ca le multumesc celor de la sevice care sunt niste specialisti destoinici

Modificat de nossferatus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este prea bine, mergi si mai scoate din el, evita de acum acei 'mecanici', oricum nu din cauza asta se aprinde acel simbol galben, sunt altele mai importante.

si la mine desi in manual zice ca intra 4,3 l de fapt intra vreo 3,8 l maxim, daca se pun toti cei 4 depasesc rapid limita maxima pe joja, asa ca 3,8 si restul de 0,2 completez spre final perioadei de 10-12k inainte de urmatorul schimb.

off topic :

e amuzant un pic titlul acestui topic legat de "martor emisie gaze aprins" atat timp cat acel martor indica toate probleme posibile si imposibile ale motorului, fiind cred cea mai generica pictograma care poate aparea in bord.

:)

de la un amarat de senzor de temperatura, prin multe altele si pana la un egr sau maf cu probleme vezi imediat galben in fata ochilor.

codul de eroare este cheia, restul sunt supozitii si banuieli, cu exceptia celor cu masini pe benzina unde carburantul asta bun din tara noastra iti afiseaza motorul in bord si la un carburant mai bun sau mers putin turat se stinge singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema cu martorul in speta! La mine s-a aprins impreuna cu martorul de bujie(care clipeste) si totodata mi-a aparut mesajul "motorstorg werkstatt". mentionez ca am pornit-o dupa vreo saptamana de stat si ca a luat-o mai greu ca de obicei. De altfel mersul nu s-a schimbat,trage la fel ca inainte! mersi anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa stiu si eu care admin sufera de sindromul "admin" de mi-a sters reply-ul? Am scris ca Ondin are mare dreptate in ceea ce priveste motoarele pe benzina la aprinderea becului in bord de evacuare gaze. Am confirmat si eu acest lucru si anume ca aprinderea martorului la aceste motoare in mare parte e datorata carburantului....chiar nu vad problema.....Trebuie sa cer voie sa postez ceva?

Modificat de Zeny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am si eu o probleme martorul de emisie gaze nu se aprinde niciodata de cand am masina si din cate am inteles acel martor poate fi ars daca nu arde. ma poate ajuta si pe mine cineva cum as putea sa il schimb?

Cand pun contactul ar trebui sa se aprinda nu?

Masina am cumparat-o de la tata si el asa tine minte ca a fost odata la diagnoza si i-a spus ca are acel led ars.

Din cate stiu acel martor e cel ca si un motor, acela nu arde.

Multumesc anticipat

Modificat de tazan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfaci atunci ceasurile si schimbi tot ce este ars pe acolo, nu mai sta asa cu masina, sau eventual scaneaz-o cat mai des sa vezi daca stocheaza ceva erori pe care poate tu nu le vezi in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva intructiuni cum desfac ceasurile ca tot caut si numa nu asesc, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Banuiesc ca este vorba de un Golf 4 conform semnaturii deci oricum esti offtopic aici

Rog foloseste search-ul pentru a gasi discutia care te intereseaza

Mersi

Ca idee, Instrument Cluster - probleme, schimbare ceasuri bord

Cred ca gasesti raspunsuri in unul din topicurile de mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu acest martor aprins in bord am avut si eu probleme, dar din fericire sa rezolvat destul de simplu . Dupa un drum de ~ 150 Km a urmat o stationare de 2 ore , iar cand am pornit din nou motorul BANG, martor aprins in bord. Era curios pentru ca masina nu isi schimbase deloc comportamentul. Am mers a doua zi la service si in urma unei diagnoze sa dovedit ca "Senzorul pe presiune de pe evacuare" este mort , eroarea era ceva de genul : "Senzor evacuare Presiune inalta ". Am schimbat senzorul personal fara sa ma mai duc la mecanic sa mai descarc ceva bani. Dupa ce l-am schimbat nu sa stins martorul imediat ci un pic mai tarziu dupa vreo 2,3 porniri si un drum de vreo 4 km. Toata distractia a costat : 185 Ron - Senzorul si 50 Ron - Diagnoza. Bafta tuturor ! si sper ca v-am ajutat cu ceva :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

Am si eu o problema cu acest martor aprins, dar la mine s-a intamplat un pic mai ciudat. Am fost la o revizie cu masina unde mi s-a zis ca am EGR-ul foarte murdar. Am fost deacord sa imi fac o programare sa il curat. Am fost, l-au curatat dupa o zi mi se aprinde martorul pe bord cu eroarea "Emission Workshop". Ma duc la ei, o baga pe tester si ii da eroare de EGR. Sterg eroarea , porneste masina nu se mai aprindea. Dupa o zi reapare eroarea.Ma duc iar la ei, de data asta scot furtunul de la vacum, si imi spun ca este rupta membrana, partea capsulata.

Intrebarea mea ar fi daca este posibil ca in urma curatarii se poate rupe aceasta membrana, sau era rupta dinainte dar nu dadea eroare fiind infundat egr-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.

Te rog sa-mi spui ce marca este senzorul de noxe 03C907809A pe care l-ai schimbat. Si eu am probleme cu el, dar e stricat senzorul de pe catalizator (mai bine spus incalzitorul senzorului). De unde l-ai cumparat? Daca mai ai senzorul vechi (ma intereseaza sa-l cumpar)? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Mariusflorindecu changed the title to Un mic ajutor ,va rog ! Golf 5 2009 , 1.9 tdi night bluem

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!