Jump to content

Buget revizie 15.000 Km


IGS
 Share

Postare recomandată

se dau urmatoarele date:

skoda octavia business

1.9 tdi

ma apropii vertiginos de cei 15k km cand trebuie sa ma duc la revizie. aveti idee care ar fi suma pe care sa o bugetez ?

multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mama Omide

    6

  • Mariuz__

    6

  • bbv1976

    6

  • Clodius

    6

In jur de 4.5 mil ROL la Avia Motors (toate materialele lor, revizia urmatoare la 30.000Km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma apropii de 25000 si trebuie sa ma duc; aveti idei de buget ? La 15000 am dat 4 mil., acum am auzit ceva de genul 8-9 mil. :-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este. La revizia de 30k km am dat putin peste 8mil.

Dar asta a inclus, pe langa tot ce este in cartea de service si bucsele de bara stabilizatoare si filtrul de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma apropii de 25000 si trebuie sa ma duc; aveti idei de buget ? La 15000 am dat 4 mil., acum am auzit ceva de genul 8-9 mil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Woow... 8 mil revizia e destul de mult ... cam scumpa intretinerea la asa o masina. E doar o idee de-a mea sau diesel-urile au reviziile mai scumpe ca benzinarele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a costat vreo 6 mil. la 15k km, dar am schimbat si bucsele de la bara stabilizatoare iar ulei a fost luat din Carrefour unde era mult mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oops!

OOOO ce veeeste naaaspa!

SI io ma gandeam ca nu mai mult de 3 bulioane!

Hmmm....noroc ca mai am 3000 pana la revizie, mai strangem malai ca....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Woow... 8 mil revizia e destul de mult ... cam scumpa intretinerea la asa o masina. E doar o idee de-a mea sau diesel-urile au reviziile mai scumpe ca benzinarele ?

1.8T inseamna benzina, nu motorina :scratch:... Poti sa vezi aici http://forum.vwforum.ro/forum/viewtopic.ph...er=asc&start=64 ce e inclus in aia 8M, toate piesele/consumabilele fiind luate de la service (n-am adus nimic de acasa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Astazi am efectuat revizia de 30.000Km la a mea masinutza. Costul total al lucrarii (inclusiv manopera) a fost de 6.542.012 lei la un curs de 41.150 lei/euro. Nu am schimbat filtrul de aer pe care il schimbasem eu acum mai putin de 2000Km.

Lista detaliata a produselor schimbate si manoperei inclusiv TVA (Porsche RO)

- Filtru Ulei:___________395.960 lei

- Ulei Castrol 505.01__2.402.237 lei

- Filtru Polen__________601.274 lei

- Filtru Motorina______1.363.864 lei

- Solutie parbriz_______178.385 lei

- Materiale mici________111.650 lei

- Manopera__________1.488.642 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buget revizie Skoda Octavia 1,9 Air (sau Ideal...) la Avia Motors

Manopera-----------------1.287.000

5l Aral Hightronic --------1.816.219

Filtru Ulei-------------------323.610

Filru Motorina--------------1.146.800

Apa distilata 1 litru--------12.848 (Grrrrr parca bateria era 0 maintenance....!!!)

Materiale consumabile--------30.000

La astea mai bagati 19% TVA si 10% reducere (card de fidelitate) si ajungem la 5.295.504 lei.

Precizez ca mecanicii sustineau ca nu e nevoie sa se schimbe si filtrul de motorina, da' eu am insistat!

S-au purtat ca niste lorzi! Au strambat din nas doar cand am cerut ca piesele vechi sa le puna in portbagaj (am eu o "pasarica" cu traficul cu piese uzate facute de reprezentantii neamului manivela) dar s-au conformat.

A durat 2 ore fix!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Masina mea (Skoda Fabia) are aproape 7 luni de utilizare si peste 14.500 km. Prin urmare, pe 29 aprilie la ora 14.30 sunt programat, la Avia Motors Pantelimon, pentru prima revizie, cea de 15.000 de km. As avea si eu o intrebare, de ordin practic.

In service plan se spune ca la 15.000 de km (asa numitul service de schimb de ulei) se fac urmatoarele operatiuni:

-schimbarea uleiului motor si inlocuirea filtrului de ulei;

-verificarea grosimii placutelor de frana;

-reprogramarea indicatorului pentru intervalele de service;

-interogarea tuturor sistemelor de autodiagnoza (memoriilor de eroare).

Teoretic, dupa service-ul de schimb de ulei ar urma inspectia de service anuala (in cazul meu dupa alte 5 luni), la care, in afara operatiunilor ce se efectueaza la 15.000 de km, sunt prevazute si alte verificari:

-control vizual al partilor componente in compartimentul motor;

-verificarea vizuala a unitatilor air-bag,

-controlul sistemului de racire;

-verificarea instalatiei de evacuare a gazelor arse;

-control vizual al sistemului de franare;

-verificarea vizuala a cutiei de viteze, a arborilor planetrari si a burdufurilor pivotilor;

-verificarea bateriei;

-controlul burdufurilor si articulatiilor,

-verificarea jocului si prinderii burdufurilor de etansare a capetelor bieletelor etc.

In service plan se mai spune ca daca termenul pentru service-ul de schimb de ulei (15.000 km) este scadent la numai cateva luni inaintea termenului de inspectie anuala, atunci este in avantajul clientului sa efectueze in acelasi timp si inspectia anuala.

Asta ar fi teoria. Dupa stiinta celor care au trecut deja prin experienta unor astfel de revizii, cu ocazia reviziei de 15.000 km iti fac doar operatiunile prevazute pentru service-ul de schimb de ulei sau iti fac si inspectia anuala (sau trebuie sa o solicit eu in mod expres). Pentru ca daca fac si inspectia anuala acum, ar insemna ca urmatoarea revizie sa o fac la 30.000 de km si nu la un an de la achizitionarea masinii (adica peste doar 5 luni).

Oricum, saptamana viitoare o sa va informez asupra tuturor aspectelor legate de aceasta revizie (calitatea servicilor, costuri, eventale probleme aparute etc.).

Si inca o intrebare. Am tot auzit vorbindu-se de cardul de fidelitate de la Avia. Acesta se acorda numai celor care au cumparat masina de la ei sau pot beneficia de el si alti clienti? Eu mi-am achizitionat de la Avia si am montat tot la ei casetofonul si boxele spate, dar la momentul respectiv nu mi-au spus nimic despre o astfel de posibilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cardul ar fi trebuit sa-ti vina prin posta, eventual da un telefon la Avia si vezi de ce n-a sosit. Inspectia anuala nu face nimeni, stai cu ochii pe ei in service la revizie si o sa fie totul ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cel mai bine este sa stai langa ei, cu fisa in mana si sa-i bifezi pt fiecare operatiune executata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am facut prima revizie la 15.000 de km (mai exact, 14.634 km) si dupa 7 luni de utilizare la AviaMotors Pantelimon. Costul reviziei a fost: 3.318.000 lei (inclusiv TVA), din care:

-materiale: 1.878.000 lei (4 litri ulei Shell Helix Plus 10W40, un filtru ulei Fabia, garnitura buson baie ulei Fabia, 1 l solutie Parbriz Shell, materiale consumabile);

-manopera: 1.440.000 lei (la masina au lucrat doi baieti pret de aproximativ o ora si un sfert).

Nu am putut sa urmaresc fiecare operatiune executata, intrucat nu mi s-a permis accesul in service decat 5 minute, insotit de responsabilul de service. Apreciez ca ele nu se fac 100% ca in serviceplan, dar acopera, in linii mari, operatiunile prevazute la service-ul de schimb de ulei si la inspectia service anuala. In plus, desi pot sa merg la urmatoarea revizie la 30.000 km, mi s-a recomandat sa fac reviziile la 10.000 km, avand in vedere praful care exista in Romania (deci ramane la latitudinea mea cand merg sa fac urmatoarea revizie; depinde cat de mult imi iubesc masina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am adoptat deja metoda 10.000 km si hopa revizia.

Ma asteapta si pe mine imediat, am inceput deja sa strang filtrele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am facut prima revizie mai devreme (la 9880 de km0, desi toata lumea din service mi-a spus ca nu e nevoie. Si urmatoarea o sa o fac la 20.000 de km care deja nu e prea departe.

Modificat de X-Ecutor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizie 45 000 Avia Militari.

Cost total 5500000

Au intrat: filtru ulei, motorina, 5l ulei, completat apa la baterie, completat antigel, manopera..alea alea...

Timp total: de la 9 la 11, ceea ce mi se pare ff ok mai ales ca s-au chinuit 20 minute sa-mi aduca avansul la loc la 44 de la 77 unde mi-l setasera ceilalti de la Avia Pantelimon la revizia trecuta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-au chinuit 20 minute sa-mi aduca avansul la loc la 44 de la 77 unde mi-l setasera ceilalti de la Avia Pantelimon la revizia trecuta..

<{POST_SNAPBACK}>

44, 77 ce? Mere, pere, prune ?

De ce au umblat la avans la revizia de 30K Km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-mi pot permite sa exprim motivatia pt care mi-au umblat la avans..

Pentru ca imi tremura masina la pornirea de pe loc (am pus pe forum care era cauza) si au zis ca daca imi maresc avansul poate nu mai tremura.

Ref..mere/pere..rog un moderator/admin care cunoaste ce anume la avans trebuie sa fie intre 42-46 sa-ti explice daca erau mere sau pere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cei de la AVIA au trecut pe ulei SHELL si recomanda a doua revizie la 25.000 si nu la 30.000. Frumos nu? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaaaa nu stiu nimic de asta..mie mi-au bagat by default Aral 5W40 (misto noile bidoane) si zau ca daca se apropiau cu bidonul de shell se lasa cu scandal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-au bagat SHELL... :blink: Au spus ca e recomandarea SKODA si ce pot sa spun... inca merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Shell Helix e uleiul recomandat incepand cu 2004 de Skoda.

La Octavia II e scris sub capota acest lucru...Skoda recommends...

E vorba de un parteneriat intre Skoda si Shell, cum e cel intre BMW si Castrol...

Totusi Octavia I a mea nu a vazut decat Aral 5w40 pana acum si imi doresc sa merg in continuare pe acest ulei...

La Octavia II inca nu am fost la revizie si daca s-ar putea as vrea sa ma duc cu uleiul meu...desi din ce am vazut, cei de la Cluj sunt axati pe Mobil.

Nu as merge pe Shell...nu spun ca uleiul ar putea fi prost, doar ca cu siguranta SHELL are o imagine proasta in Romania mai ales ca marca de ulei...

In general in service-uri de marca se folosesc marcile de uleiuri pentru care au primit cel mai bun discount din partea furnizorilor de uleiuri. Asta nu e neaparat in favoarea clientului pentru ca adaosurile la uleiuri sunt foarte mari si prin aceasta manevra service-urile isi majoreaza suplimentar cota de profit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!