Jump to content

Dotari & optionale (Tiguan 5N & 5N2)


Michael
 Share

Recommended Posts

... pe ebay se vand inele aluminiu ptr butoanele climatronic tiguan :)

http://cgi.ebay.at/VW-TIGUAN-CLIMATRONIC-4...0QQcmdZViewItem

post-1183-1201065501_thumb.jpgpost-1183-1201065398_thumb.jpg

si... nu stiu daca a fost postat, MTM Cantronic ptr Tiguan

http://www.vwtuningmag.com/mtm-cantronic-for-20-tdi/

Edited by Michael
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Michael

    18

  • Andy_B

    15

  • optzeci

    18

  • dexim

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

noi n-avem masinile si ne cumparam butoane cromate? :angry:

Link to comment
Share on other sites

oameni buni, o trapa simpla am observat ca nu se poate adauga pe tiguan?!; pt ca "nu vreau" trapa panoramica de 1000e

Link to comment
Share on other sites

Buna,

Negativ, in oferta este inclusa numai aceasta trapa panoramica, mai mare decat cele obisnuite. Lansarea, comentariile asupra acestui model VW s-au bazat, printre altele de la bine inceput asupra acestei trape panoramice mari, care ofera o perspectiva deoasebita in timpului condusului pentru acest model. Aceasta il face si mai deosebit.

Repet, in lista de preturi, in catalogul editat in limba germana de pe site-ul producatorului, nu se face referire la o alta trapa, decat la aceasta.

Intr-adevar, eu am platit 1119,79 EUR cu TVA (941 fara TVA) ptr aceasta optiune.

Traduc din sursa, la care am facut referire mai sus:

"Trapa din sticla panoramica: Este de 3 ori mai mare decat una obisnuita, oferind astfel o noua perceptie asupra spatiului. Aceasta si datorita unui rulou electric pentru o protectie perfecta impotriva luminii si a caldurii."

Imi pare rau, dar ei cu aceasta se "lauda"....

post-1183-1201710469_thumb.jpgpost-1183-1201710479_thumb.jpg post-1183-1201710484_thumb.jpg

..."prezenta pavilionului panoramic transparent cu dimensiuni ample (1,34 m lungime si 0,85 m latime)."

http://www.volkswagen.ro/?dev=true&tar...news&id=320

Edited by Michael
Link to comment
Share on other sites

Am primit lista de preturi pentru Tiguan - editia ianuarie 2008. Principalele modificari fata de editia octombrie 2007 a listei (postata anterior in acest topic) sunt preturile la variantele mai bine motorizate (mai jos cu TVA inlcus):

2.0 TDI 170 CP: +1.232 euro fata de 2.0 TDI 140 CP (disponibil din saptamana 12/2008 de productie)

2.0 TSI 170 CP: +789 euro fata de 1.4 TSI 150 CP (disponibil din saptamana 11/2008 de productie cu cutie manuala si din saptamana 9/2008 cu cutie Tiptronic)

2.0 TSI 200 CP: +1.276 euro fata de 2.0 TSI 170 CP (disponibil din saptamana 12/2008 de productie cu cutie manuala si din saptamana 6/2008 cu cutie Tiptronic)

Pentru Tiptronic, la cele doua motorizari pe benzina, trebuie sa scoateti din buzunar inca 1.772 euro (cu TVA).

Surpriza cea mare vine insa de la motorul pe benzina de 170 CP. Sa fie vorba de o greseala? Nu cred. Sa fie o schimbare de ultim moment? Dupa ce initial anuntasera printre motorizari 1.4 TSI de 170 CP, acum in lista de preturi figureaza 2.0 TSI 170 CP. In plus nici nu exista (cel putina pana acum) un TSI de 2 litri si 170 CP, ci mai degraba un 1.8 :blink: Nu exclud insa posibilitatea sa ma fii inselat eu si sa fii lansat o informatie inexacta :icon_redface:

P.S.: 2.0 TDI 170 CP (M6) si 2.0 TSI 200 CP (M6 si T6) nu sunt disponibile pentru varianta de echipare Trend&Fun .

Edited by Michael
Link to comment
Share on other sites

Park assist :

:icon_redface:
Link to comment
Share on other sites

Iata si o explicatie detaliata si interesanta (daca faceti abstractie de faptul ca volanul este pe dreapta) a modului de functionarea a asistentei la parcare:

.
Link to comment
Share on other sites

Michael, raspunsul este afirmativ, dar nu stiu cum si unde se conecteaza tuner-ul tv, dar revin; in prezent citesc un forum in lb germana, cei care inteleg..., poate va uitati si voi. Astia si-au ridicat deja masinile si posteaza impresii, poze etc. De exemplu, citesc acum, ca, utilizand telecomanda se pot deschide si inchide geamurile, la fel si trapa, daca exista. http://www.motor-talk.de/forum/alle-fenste...l-t1693215.html

revin cu ce am mai descoperit, daca aveti si voi intrebari si nu intelegeti ceva de pe un site scris in germana, va ajut si eu cum pot...

Link to comment
Share on other sites

Pai care e greseala? Pretul din configurator este fara TVA.

Link to comment
Share on other sites

Ce mai observ eu, conform listei de preturi revizuite de la Michael, ca pt Sport&Style jantele sunt acum de 16; in prima lista erau de 17 si alt model.

Daca nu ma insel au disparut din lista noua, tot la Sport si stil si "indicatorul de presiune pneuri" precum si "tempomatul", pe care le poti bifa cu succes la optiuni...E foamea mare la Porsche acolo :rolleyes:

Edited by HoTzU_
Link to comment
Share on other sites

Asta da spirit de observatie :rolleyes: Parerea mea este ca nu e decat o asezare mai aproape de adevar a preturilor. Asa cum spuneam anterior in acest topic, Sport&Style avea dotari mai bune decat Track&Field cu circa 1.000 de euro, desi pretul era cam acelasi. Prin aceasta modificare, au diminuat dotarile la Sport&Style (au eliminat tempomatul, jantele de 17") si l-au "scumpit" astfel cu vreo 800 de euro. In felul asta l-au adus ca pret mai aproape de Track&Field. Eu chiar am suspectat o greseala in lista din octombrie in aceasta privinta.

Later edit: Iar ca greseala sa persiste, in tabelul de optionale al listei din ianuarie tempomatul continua sa figureze ca dotare de serie la Sport&Style, in vreme ce in lista de dotari standard nu mai exista :D

Edited by Michael
Link to comment
Share on other sites

Ce parere aveti de "Suspensie sport rigida EUR 137" pe Track & Field?

Eu am acum un Golf SL si sunt f multumit de suspensia rigida. Ma gandesc ca la Tiguan, avand centrul de greutate mai sus, o suspensie mai rigida va fi binevenita pe sosea.

Cum se va comporta insa in off road? Ar fi un dezavantaj major?

Link to comment
Share on other sites

Suspensia rigida mi se pare potrivita pentru un Sport&Style cu jante de 18", cu conditia sa fie utilizat doar pe sosea. Pentru drumuri proaste o astfel de combinatie, zic eu, nu ar fi tocmai indicata. La un Track&Field, dupa parerea mea, un compromis rezonabil intre asfalt si macadam ar fi jantele de 17", dar cu suspensie standard. Solutia ideala, dar si mai costisitoare, va fi sistemul electronic de control al suspensiei (cu trei moduri: Sport, Normal si Confort) care va fi adaugat in cursul acestui an.

Scaunele sport (Sport&Style) par a avea o sustinere laterala mai buna decat cele confort (Track&Field) si beneficiaza standard de o tapiterie diferita.

Link to comment
Share on other sites

Pt Sport&Style jantele sunt acum de 16; in prima lista erau de 17 si alt model. Daca nu ma insel au disparut din lista noua, tot la Sport si stil si "indicatorul de presiune pneuri" precum si "tempomatul"
Ce aduce nou lista de preturi pe ianuarie?

Un Sport&Style costa cu 1.435 euro mai mult decat un Trend&Fun. Ce primesti acum de banii astia? O serie de dotari ce pot fi cuantificate: jante aliaj usor 61⁄2 Jx16 cu anvelope 215/65 R16, geamuri laterale si luneta in tenta fumurie, ornamente cromate la geamurile laterale, volan piele, bare suport longitudinale cromate si cotiera centrala fata, care costa in total in jur de 1.350 euro. Ce ti se mai ofera de diferenta ramasa (85 euro): o serie de dotari comune cu Track&Field (buzunare pe spatarele scaunelor din fata, cirlig pentru bagaje in portbagaj, mese rabatabile pe spatarele scaunelor din fata, sertare sub scaunele din fata, spatar scaun pasager complet rabatabil, lumini pentru citit fata cu ornamente cromate), dar si tapierie stofa „Visible“ cu aplicatii Alcantara, scaune sport fata si grila radiator cromata.

Un Track&Field costa cu 1.522 euro mai mult decat un Trend&Fun. Aici lucrurile au ramas neschimbate. Deci, ce primesti de banii astia? O serie de dotari ce pot fi cuantificate: jante aliaj usor 61⁄2 Jx16 cu anvelope 215/65 R16, scut de protectie, program de rulare off-road, bare suport longitudinale negre si cotiera centrala fata, care costa in total in jur de 1.053 euro. Ce ti se mai ofera de diferenta ramasa (469 euro): dotarile suplimentare comune cu Sport&Style, dar si tapierie stofa „Energy“, scaune confort fata, bandouri laterale in culoarea caroseriei si indicator presiune pneuri.

Dupa cum se poate observa, ca dotari, diferenta dintre Sport&Style si Track&Field s-a micsorat, dar varianta de oras continua sa aiba un pret mai bun decat cea de teren, chiar daca "castigul" nu este semnificativ, el situandu-se probabil in jurul sumei 380 de euro (cu TVA).

Link to comment
Share on other sites

Pana acum nu stiam ce inseamna "iluminare actionare usi". Iata 2 poze:

post-1183-1202552056_thumb.jpgpost-1183-1202552070_thumb.jpg

Totodata - daca stiti de la golf - sunt 2 led-uri rosii in consola din tavan care ilumineaza schimbatorul de viteze. In pozele Tiguan postate pe net le-am vazut, nu insa si in masinile expuse.

Edited by Michael
Link to comment
Share on other sites

Cele doua leduri rosii din tavan sunt prezente doar in cazul in care se comanda oglinda interioara cu efect automat anti-orbire.

Cel putin asa a spus dealerul din Bacau cand am fost la test-drive :Driver:

Edited by Michael
Link to comment
Share on other sites

1. @dadu, din cate stiu eu, scaunel sport ofera o sustinere laterala mai buna decat cele confort (ma refer la acele "aripioare" laterale ale scaunelor). Totodata, depinde de modelul VW, scaunele sport au sezutul alcatuit din mai multe segmente pentru confort. La fel, pot diferi si materialele.

2. pentru posesorii/ doritorii versiunii Track&Field: tot din cate am citit, peste scutul protector este o zona acoperita - teoretic- de un grilaj. In pozele oficiale, prezentari etc, grilajul este prezent, dar nemtilor le-a venit masina fara acest grilaj. Atasez poze cu si fara el. Am inteles ca se poate comanda ulterior, se instaleaza usor.

post-1183-1202651844_thumb.jpg post-1183-1202651853_thumb.jpg post-1183-1202651827_thumb.jpg

post-1183-1202651837_thumb.jpg

3. Podea variabila:

post-1183-1202651591_thumb.jpg

@Cascadoru', multumesc pentru raspuns, cum a fost la test-drive?? :)

Edited by Michael
Link to comment
Share on other sites

In pozele oficiale, prezentari etc, grilajul este prezent, dar nemtilor le-a venit masina fara acest grilaj.
Am vazut si eu poze pe net cu grilajul respectiv. In schimb, masina expusa la PBN (Track&Field) nu avea grilajul respectiv, ceea ce facea ca zona inferioara a radiatorului sa fie cam expusa. Mi-am zis ca masina de showroom a "pierdut-o" pe undeva. Daca insa si chestia aia trebuie comandata...
Link to comment
Share on other sites

Mda, am deraiat putin de la subiect... Sorry. In fine, sa revin la subiectul topicului, trebuie sa spun ca impresia mea asupra Tiguanului risca sa se schimbe in rau. Tocmai am aflat mai devreme de la PBN ca preturile la Tiguan au crescut cu 2%. Asta face ca acea configuratie imaginata de mine sa duca acum la peste 34.000 Euro CIP. Cam mult...

Maine merg sa conduc masina si sa discut cu agentul de vanzari. Sa vedem ce iese. Dpdv financiar, agentul a avut grija sa ma asigure ca nu se prea pune problema de discount, fiindca e un model nou, iar eu n-am de gand sa cumpar o flota de masini. Cert este ca nici eu nu vreau sa renunt la optionale, pentru un pret mai accesibil. Asa ca, va trebuie sa accept pretul. Poate acest drive-test ma va convinge.

Imi urez succes :D

Link to comment
Share on other sites

Alberto S: ieri cand am luat masina de la PBN am intrebat si eu despre aceasta motorizare si am inteles ca nu se vor aduce versiunile asteapana la vara - nici macar pentru drive-test. Totusi, din ce am intels eu de pe forum, exista deja chip tuning pentru CR-ul de 2 litri, care duce puterea la 170CP (daca nu ma insel, prin schimbarea chip-ului cu unul nou, pentru care se ofera garantie). Operatia costa ceva de genul 1,000 EUR, insa cred ca diferenta la pret la aceleasi dotari poate fi chiar mai mare la modelele din fabrica...

Dar pe partea de discount-uri, insa, ar putea exista solutii: chiar inainte sa plasez comanda la PBN, am avut o oferta in mana pentru un Tiguan din "lotul celor 70", un Trend&Fun destul de echipat, la care dealer-ul (nu din Bucuresti) imi facea un discount de aproape 2,000 EUR, pentru ca avea in jur de 180km la bord. Insa eu, in nemernicia mea, am preferat sa astept un T&F asa cum il doream eu... De asemenea, in topic-ul special despre dealeri si service-uri sunt prezentate cateva cazuri in care anumiti dealeri din afara Bucurestiului (mai ales din partea de V a tarii), ofera discount-uri si pentru modele noi. Problema deschisa din pacate s-ar putea sa ramana si programarea in fabricatie a modelului ales de tine, dar asta poti verifica cu dealer-ul respectiv.

Mult succes la achizitie, pentru orice te vei decide sa iti iei!

Link to comment
Share on other sites

preturile la Tiguan au crescut cu 2%
Preturile diferitelor variante de echipare si motorizare par sa fi crescut cu cca. 1,9%. Cresterea nu pare a se aplica si dotarilor optionale. Chiar daca la prima vedere nu pare prea mare, procentul nu e tocmai neglijabil, daca ne raportam la valoarea masinii... Edited by Michael
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept