Jump to content

Dotari & optionale (Tiguan 5N & 5N2)


Michael
 Share

Recommended Posts

Iata ce va mai primi Tiguan ca optiune anul viitor: "Next year an electronic suspension control system will be added. Tuning will then vary situation dependently between the levels Comfort, Normal and Sport". Sunt curios in ce va consta exact acest sistem :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Michael

    18

  • Andy_B

    15

  • optzeci

    18

  • dexim

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Touareg are urmatoarele optionale:

1. Pachet adaptare dinamica la rulare:

-suspensie pneumatica cu reglaj sport

-garda la sol coborata cu cca 20 mm

-sistem electronic de reglare a amortizoarelor in functie de viteza

Pret: 2.680 euro fara TVA

2. Suspensie pneumatica cu gestiune electronica a amortizarii si display multifunctional color de 5", inclusiv furtun cu manometru pentru umflarea rotilor

Pret: 2.351 euro fara TVA

Sa fie unul dintre aceste "pachete"? Sau sa fie vorba de altceva?

Edited by Michael
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am primit lista cu dotarile si preturile noului Tiguan pentru Romania. Din pacate, nu pot sa o incarc pentru ca are 3 MB. Probabil va fi postata si pe site-ul Porsche cat de curand. In linii mari, preturile cu TVA sunt urmatoarele:

Trend&Fun 1.4 TSI 150 CP: 24.633 euro

Sport&Style: +1.434 euro fata de Trend&Fun

Track&Field: +1.522 euro fata de Trend&Fun

2.0 TDI 140 CP: +1.955 euro fata de 1.4 TSI 150 CP

Tiptronic (doar pentru 2.0 TDI): +1.772 euro

Lista de dotari de la Sport&Style mi se pare mai bogata decat la Track&Field, in vreme ce pretul unui Track&Field e putin mai mare. Nu m-ar mira sa fie o greseala undeva. In Germania Sport&Style costa cu 1.900 euro mai mult, in vreme ce Track&Field cu doar 1.175 euro.

Comenzile pot fi facute cu incepere din luna ianuarie, iar lansarea va avea loc in februarie.

Preturi_Tiguan.pdf

Edited by voinea
adaugat lista de preturi
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut,

Eu am o nelamurire : cutia automata de pe varianta 4M este DSG sau nu?

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator
Din pacate nu este DSG pe Tiguan.

Cred ca pentru inceput, dupa cateva luni de la lansare va fi echipat si cu DSG. Asa s-a intamplat si cu Eos.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Intrucat preturile care au fost vehiculate anterior sunt cele definitive, as face viitorilor cumparatori de Tiguan o recomandare. Raportat la preturile optionalelor (din lista de preturi), Sport&Style are o echipare mai bogata decat Track&Field cu echivalentul a cca. 1.070 euro (cu TVA), desi Track&Field este mai scump cu 87 de euro decat Sport&Style. Prin urmare, din punctul de vedere al raportului pret/dotari si, dupa parerea mea, al designului, Sport&Style sta mai bine. Desigur, cine isi doreste o versiune "off-road" va trece peste aceste inconveniente.

Raportat la piata germana, in Romania cele trei versiuni de echipare sunt mai ieftine: Trend&Fund cu cca. 2.600 euro (am luat in calcul si dotarea mai bogata a versiunii de baza pe piata romaneasca), Track&Field cu aproape 2.400 euro, iar Sport&Style cu aprox. 3.200 euro. Se poate observa si din aceste cifre ca Sport&Style e mai ieftin, motiv pentru care anticipez ca vanzarile Tiguan de pe piata romaneasca vor fi dominate clar de aceasta varianta de echipare.

Cum se pot da deja comenzi, spor la cumparaturi si asteptare cat mai scurta :icon_bounce:

Link to comment
Share on other sites

Poate pretul de baza e ceva mai ieftin in Romania dar optionalele sunt mai scumpe in general la noi....un simplu exemplu: Climatronicu costa in Germania 300 euro , la noi costa 382. Iar in Germania mi se pare ca TRack&Field e cu mult mai ieftin decat Sport&Style. Aici a anticipat Porsche ca romanu o sa-si cumpere de teren majoritatea si au zis sa umfle pretu oleaca.

Si sunt firme in Germania de la care cumperi cu 15% mai ieftin decat in reprezentanta deoarece ele aduna cate 50-100 de comenzi si au un 20% reducere, isi opresc pt. ei 5% si dau 15% la client...si daca mai pui ca o iei pe firma cumperi fara TVA si in total iei masina cu 34% mai ieftin.

Am cumparat masini asa...am virat 10% direct in contul producatorului (VW , Audi) si pe urma am asteptat livrarea(in Germania bineinteles) cand am platit diferenta. Mai costa un 300-500euro o taxa de administrare (ca-ti face brieful prima data, etc).

Prefer sa fie ceva concurenta in tara la masinile noi sa se mai scada preturile..nu sa faca cate unu singur legea dupa cum vrea el..suntem pe o piata comuna totusi.

Si 15% e aproximativ difera de la model la model.

Link to comment
Share on other sites

Salutare oameni buni,

Cautand pareri despre trapa panoramica,asa am ajuns sa dau de acest forum si exact la Tiguan.

Saptamana trecuta am facut si eu comanda de un Tiguan Sport & Style cu toate optionalele inclusiv Trapa panoramica.

Intre timp am vorbit cu un prieten cu un X5 si am aflat ca dupa un anumit timp trapa panoramica incepe sa scartaie din chedere,mai ales pe dumurile mai denivelate.Stiti ceva de aceasta problema?

Va rog frumos,daca puteti sa-mi dati un raspuns pana maine,deoarece inca mai pot renunta la ea.

Va multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Eu am asa ceva pe masina din semnatura dar nu scartaie nimic la ea.

E drept ca eu nici nu o folosesc prea des.

Daca o vei utiliza pe timp de iarna trebuie sa iei in considerare eventualele bucati de gheata care pot ramane pe margini si la deschidere/inchidere se poate avaria un cheder sau chiar anumite tije.

Daca ar fi dupa mine nu as opta pentru trapa, am cotizat si eu avans la un Tiguan dar fara trapa panoramica si la Q7 o am deoarece nu am avut rabdare 4 luni si am ales unul gata configurat.

Link to comment
Share on other sites

Salutare,deci in concluzie crezi ca nu merita.

Eu cred ca o foloseam doar vara,iarna nu cred ca are vreun sens.Era mai mult de efect.

Auzisem si varianta ca atunci cand o deschideai te trezeai cu tot praful care se strangea pe langa trapa pe tine.

Daca nu te deranjazeaza da-mi si mie nr. de telefon pe PM si te sun eu inapoi sa mai vorbim pe aceasta tema.

Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

De ce la americani farurile au interiorul negru ? E vreo diferenta de dotare sau asa e la ei ? Mi se pare ca arata super asa cu farurile negre si pe gri sobolan. :beerchug:

Link to comment
Share on other sites

Modelul pentru America nu are fondul negru, ci sunt doar faurile facute de Hella :huh:

post-1756-1199208728_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

servant.1980

stie cineva daca exista la noul tiguan optiunea cu roata de rezerva pe usa din spate?

daca da spuneti-mi si la ce pret ar fi

Link to comment
Share on other sites

Din ce am vazut prin cataloagele de prezentare nu pare sa existe aceasta optiune :censur:

Link to comment
Share on other sites

servant.1980

sa speram ca o sa se gandeasca cineva si pentru asa ceva :(

Link to comment
Share on other sites

Nu ar fi imposibil. Touareg are optiunea roata de rezerva pe hayon (cu janta de aliaj): 936 euro fara TVA. Desigur, la Tiguan ar costa mai putin (dimensiuni mai mici ale rotii de rezerva). Chiar si asa insa ma intreb daca merita, din punct de vedere functional: spatiul castigat in portbagaj nu este cu mult mai mare (scapi de roata de rezerva de uz temporar, care e mai mica decat una normala), iar deschiderea hayonului devine mai complicata. Pentru a spori variabilitatea portbagajului la Tiguan, pe langa bancheta spate culisabila (standard), exista si optiunea podea portbagaj detasabila (127 euro fara TVA).

Informatii privind accesoriile originale Tiguan puteti gasi aici: http://www.volkswagen-zubehoer.de/index.ph...id=MO_VW_TIGUAN

Link to comment
Share on other sites

Sau poate vor face ca si la Touareg, o vor pune in lista de optionale mai tarziu nu de la inceput ! :)

Link to comment
Share on other sites

Salut si La Multi Ani tuturor.

Se pare ca anul incepe cu o veste proasta de la VW. Toate modelele se scumpesc cu ~1,5%.

Sunt in continuare interesat de Tiguan dar se apropie din ce in ce mai mult de Outlander la pret...

Link to comment
Share on other sites

Un accesoriu frumos pentru masina reala nu !? :icon_thumright:

post-1756-1199907466_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

M-am mai interesat de ce nu s-a pus DSG pe Tiguan si am descoperit ca DSG nu are perfomante bune cand vine vorba de tractari - remorci.

Link to comment
Share on other sites

Sau cel putin nu varianta de acum cu 6 trepte, poate cea noua cu 7 trepte si ambreiaje uscate :icon_thumright:

Link to comment
Share on other sites

@Danny, DSG-ul cu ambreiaje uscate si 7 trepte va fi disponibil, in forma actuala, pentru motoare cu cuplu maxim pana la 250 Nm. Teoretic, la Tiguan singura versiune de motorizare care ar putea benficia de acest DSG este 1.4 TSI 150 CP, care are un cuplu maxim de 240 Nm. Asta in conditiile in care nu se va pune problema tractarii-remorcarii, ridicata de X-Ecutor. E la fel de adevarat ca, tocmai din cauza cuplului mai scazut, varianta 1.4 TSI 150 CP nu va avea aceleasi performante de tractare-remorcare ca si celelalte motorizari.

Edited by Michael
Link to comment
Share on other sites

Noul Passat CC va beneficia de un sistem de control al sasiului (Dynamic Drive Control), care va controla atat servodirectia cat si ajustarea caracteristicilor de amortizare ale suspensiei. DDC ofera trei programe: Normal, Sport si Confort. Important este faptul ca DDC imbunatateste confortul si proprietatile dinamice si in modul Normal (prin urmare, permanent). Este foarte posibil ca acesta sa fie sistemul de care va beneficia si Tiguan incepand din acest an (cel putin pe partea de suspensie).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept