Jump to content

Emissions Workshop


tequilla
 Share

Postare recomandată

revin cu problema descoperita de cei de la service autorizat VW.

Pistonul 4 fisurat din cauza ca injectorul 4 a pierdut motorina si s-a produs o explazie in capul pistonului.

In consecinta o sa se schimbe injectorul nr 4 si pistonul 4.

Ce parere aveti? A mai intalnit cineva pana acum problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-a aparut si mie azi in bord problema asta, sper sa nu fie ceva grav. o sa revin cu impresii dupa diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am schimbat EGR-ul, era sparta valva de vacum,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul. Nu este foarte scump - in jur de 180 RON la reprezentanta. Operatiunea de schimbare este foarte usoara si nu necesita adaptare cu vag com-ul.

Are cineva idee de un pret mai actualizat al "Exhaust Pressure Sensor 1 (G450)".

Am sunat la reprezentanta VW in Iasi si pretul vad ca e 258 RON + 70 RON manopera (care oricum e f simpla).

Mi se par f mari preturile ca sa nu zic ca aproape s-au dublat intr-un an de zile si in plina criza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie pe tester imi da ca senzorul de temperatura la combustibil e defect.L-am schimbat de doua ori si tot nu scap de becul asta buclucas aprins in bord.Tot pe tester imi mai spunea k pistonul 4 impreuna cu injectorul functioneaza putin mai slab k ceilalti dar in limitele parametrilor normali.E posibi se am si eu aceeasi problema ca mosadi14?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, azi mi-a aparut si mie robinetul galben si pe BC Emissions Workshop, eram in mers..prin oras la o viteza de 50 km/h , iar in comportamentul motorului si al masinii nu a intervenit nicio schimbare, am oprit si am repornit motorul iar eroarea nu a disparut...luni am sa merg sa pun pe tester.

Am vazut ca sfatuiti pe diversii forumisti sa faca o log in mers...v-as ruga sa-mi spuneti in ce consta acest log...si cum se face.

Va multumesc.

Tin sa precizez si faptul ca mai am 500 de km pana al revizie...poate avea vreo legatura cu filtrul de motorina sau ceva de genul?

Modificat de cosmyn6666
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detalii despre cum se face un log in mers gasesti aici. In cazul problemei tale verifica in prima faza EGR-ul si clapeta de cut off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pronet...am fost si am facut revizia..ca oricum mai aveam 500 de km, am schimbat si distributia si intr-adevar eroarea era de la EGR a fost curatat si nu-mi mai da Emissions Workshop in bord si s-a stins si robinetul. Salutari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Subscriu si eu problemei lui Cosmyn6666. O sa ma duc intr-un service sa-mi curete EGR.

Daca se pricepe unul din dvs. la asa ceva, va rog sa-mi comunicati un pret. Multumesc !

PS: Am uitat sa precizez ceva: Am cutie hidramata.

Modificat de cadryan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat problema becului galben aprins.La cablajul din compartimentul motorului, datorita vibratiilor motorului care a lovit in aceste fire a dus la intrerupere cablului de la senzorul G81.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Mda...aceeasi problema o am si eu. Pus testerul pe masina si problema este bujia cilindrului 2. Maine le schimb pe toate si sper sa scap de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: @Codrin88, sa fii atent ce bujii cumperi, sunt diferite functie de anul de fabricatie al masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai au dat comanda cei de la service pe codul motorului si anul fabricatiei. Daca nu-s bune o sa le faca retur:)...Ms de informatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut! Se pare ca motorul de 2.0 tdi bkp chiar are probleme. Aseara mi-a aparut in mers Emission Workshop. Fiind foarte aproape de o benzinarie am oprit motorul si am bagat-o acolo, in speranta de a vedea mai bine ce s-a intamplat. Problema este ca nu a vrut sa mai porneasca, desi atunci cand pun contactul nu imi apare nici un mesaj de eroare. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga o scanare, sa vedem ce erori ai stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. In urma scanarii am primit urmatoarele erori:

17925        P1517         007
Main relay =>J271
electrical fault in circuit
sporadic

18578        P2146         009
Supply fuel injector(s) A
Open circuit

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi releul din cutia de sigurante din compartimentul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate-i releul si curata contactele. Injectoarele sunt schimbate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am schimbat nici un injector. Aveam probleme cu injectoarele 1 si 3 care nu erau in parametrii. O sa curat astazi contactele releului. Multumesc!

Modificat de AlexStan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dus masina astazi la pbn si problema era de la un injector care s-a dus. Mi-au fost schimbate toate injectoarele cu unele Bosch.Multumesc VW Forum pentru informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stimati colegi,

 

La masina din semnatura, de cand am cumparat-o (aug. 2012) am avut martorul de motoras galben in bord, care se aprinde / stinge, dupa cum are chef. Pe perioada iernii, acest martor nu a mai aparut in bord, decat de maxim 2-3 ori si disparea dupa 2-3 porniri. Acum de cand s-a incalzit, a aparut si persista mai mult in bord, pana dispare. Dupa o perioada cand nu e prezent in bord, acesta apare doar la pornire.

 

In acest scop, m-am dus la diagnoza la reprezenta VW si Skoda din Galati si am urmatoarele rezultate:

- La reprez. VW : - de schimbat EGR; (EGR este curatat de cand am cumparat masina, cat si clapeta de admisie, motorasul functionand dupa spusele unui mecanic priceput).

- La reprez. Skoda - de schimbat galeria de admisie

 

Va rog sa ma sfatuiti ce sa fac. Pe tester am urmatoarea eroare:

 

Address 01: Engine (CBD)     Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Part No SW: 03L 906 022 MS    HW: 03L 907 309 B
Component: R4 2,0L EDC G000SG 4080
Revision: 22H21---    Serial number: VWZCZ000000000
Coding: 0000071
Shop #: WSC 00761 202 81582
VCID: 820F0E3B2E3

1 Fault Found:
008201 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Short to Ground
             P2009 - 000 - - - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 32
                    Mileage: 178351 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2103.14.09
                    Time: 10:20:38

             Freeze Frame:
                    RPM: 2898 /min
                    Speed: 87.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Load: 100.0 %
                    Lambda: 98.6 %
                    Mass Air / Rev.: 640.0 mg/str
                    Temperature: 87.3°C

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta cineva cu un sfat?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi intaii sigurantele din compartimentul motor, apoi clapeta de acceleratie (clapeta de cut off).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura cu clapeta de cut off, ci cu galeria de admisie.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!