Jump to content
Sign in to follow this  
tequilla

Emissions Workshop

Recommended Posts

tequilla

Salut!

Am achizitionat de curand un Passat B6 2.0 TDi 140 CP din Germania - 122.000 km.

La cateva zile dupa achizitionare am observat ca atunci cand motorul este rece la ralanti se aude un zgomot ciudat ca si cum ar da anumite rateuri, insa motorul nu trepideaza si nici nu scoate fum. Dupa ce se incalzeste sau cand accelerez nu se mai aude acel zgomot.

Totodata mi s-a aprins si senzorul de evacuare gaze cu mesajul ''emissions workshop''. Am fost le reprezentanta si mi s-a spus ca e un defect sporadic cauzat de o mufa la injectoare si mi l-au resetat. Dupa 3 zile s-a aprins iar (numai la pormire se aprinde si ramane aprins).

Poate cineva sa-mi dea un sfat? Raman profund indatorat!

Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites
florin.petre

Senzorul de temperatura, cca 200 Ron cu montaj la PBN

Share this post


Link to post
Share on other sites
tequilla

In primul rand mersi pt. raspuns.

Insa vreau sa ma lamuresti cam ce legatura ar fi intre senzorul de temperatura si zgomotul la rece? Am ascultat mai bine si am observat ca zgomotul este ca si cum ar atinge ceva din cand in cand, insa numai la ralanti. Daca accelerez putin nu se mai aude.

Am incercat sa fac o programare la reprezentanta insa abia maine (3 ian.) pot sa ma programeze. Sper sa-si dea seama cei de acolo despre ce e vorba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
blaths2006

Salutare si "LA MULTI ANI!".

Am avut si eu exact aceeasi problema. Imi aparea aceeasi eroare dar avertizorul se stingea dupa cateva porniri. Am fost la service si de cateva ori mi-a sters eroarea dar ultima data n-au mai reusit. Si am schimbat senzorul de temperatura la combustibil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tequilla

Am fost la reprezentanta si mi-au spus, ochiometric, ca ar fi vorba de volant. Totusi masina nu tremura, motorul nu are fluctuatii de turatie, volanul nu tremura, nu tremura la plecatul de pe loc. Doar zgomotul acela ciudat la ralanti!

Luni sunt programat pt. o investigatie amanuntita.

O fi oare posibil sa fie de la volant?

Share this post


Link to post
Share on other sites
tequilla

Verdict reprezentanta: volant, injectorul 1 & 2, bujie cil. 1 - toate trb. inlocuite!!!

Cum e posibil sa aiba atatea si motorul sa nu trepideze?

Mi-au resetat eroarea si acum nu se mai aprinde nimic in bord. Daca avea ceva la injectoare nu trb sa se aprinda din nou martorul de gaze?

Share this post


Link to post
Share on other sites
dan m

Salut! Faptul ca injectoarele 1 si 2 au uzura si nu mai functioneaza ca lumea nu are legatura cu trepidatul.La scanare ei au observat ca pe injectoarele respective exista compensatii peste valorile normale si de acolo au dedus uzura.Sistemul de injectie compenseaza in functie de necesitati.Cand n-or sa mai mearga deloc probabil o sa trepideze.Asta daca mai porneste.Apropo cam cat costa 1 injector?

Share this post


Link to post
Share on other sites
tequilla

Scuze de intarziere dar abia azi mi-au facut oferta:

injectoare: 2500 ron buc., volant + kit ambreiaj: 2600 ron.

Am testat-o si in alta parte si se pare ca eroarea de la injectoare s-ar putea sa fie de la mufe. Asa si sper. Maine aflu mai multe.

Din cate mi-a spus baiatul care a testat-o, injectoarele functioneaza in parametrii normali.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tequilla

Am curatat mufele la injectoare, am sters eroarea, am pornit-o si oprit-o de vreo 10 ori si se pare ca problema s-a rezolvat.

Sa stiti ca in caz ca aveti vreodata o eroare la injectoare, sa verificati intai legaturile...

Share this post


Link to post
Share on other sites
tequilla

CONCLUZIE:

La cateva zile dupa ce am achizitionat masina ( decembrie 2007 ) mi s-a aprins martorul de evacuare gaze (emissions workshop). La service la reprezentanta mi-au spus ca trebuie inlocuite doua injectoare!

Am zis sa incerc si in alta parte; m-am dus la skoda unde mi s-a spus ca trebuie sa inlocuiesc injectoarele plus o bujie incandescenta plus alte minuni ce li s-a mai parut lor!

Nici aici nu mi-a convenit, asa ca m-am dus la un prieten la un service sa vad exact despre ce eroare este vorba. Aici am vazut pe tester ca intr-adevar aveam eroare la 2 injectoare plus o bujie incandescenta.

M-am intors la reprezentanta si m-am gandit sa schimb doar bujia, aia fiind mai ieftina. Dupa ce am schimbat bujia (ianuarie 2008), nu mi-a mai aparut niciodata acea eroare, in conditiile in care imi aparea la un interval de aproximativ o saptamana.

Edited by dm76ro

Share this post


Link to post
Share on other sites
rZv

am si eu o mica nedumerire

dupa revizia de 45.000 km la cateva zile se aprinde martorul de motor(pompa acea galbena) cu un mesaj emission workshop !

pe tester imi da ca ar fi preincalzirea combustibilului dar dubios dupa ce am mers cu 150-160 vreo 100 de km sa "curat" evacurea (crezand ca de aici e problema ) am ajuns in fata la bunica stau jumatate de ora hop in masina si hai inapoi la bucuresti martorul nu se aprinde , la intrarea in bucuresti opresc la un hipermarket stau ceva vreme cand pornesc bang iar se aprinde martorul :|

imi poate da cineva un sfat ??

vreau sa ma duc sa reclam treaba aceasta si sa se rezolve pe garantia data atunci cand iti faci revizia

Edited by dm76ro
Foloseste functia SEARCH. Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cristi_VW

Incearca sa iesi putin afara din oras, si dupa ce s-a incalzit motorul (90 grd) mergi 10 min cu ea turata (2500-3200 rpm). Nu trebuie sa mergi cu viteza, doar turata. In manual scrie ca se autocurata astfel filtrul de particule

Scuze, m-am grabit cu sfaturi, credeam ca s-a aprins martorul de fiiltru DPF ( arata tot ca o pompa)

Edited by Cristi_VW

Share this post


Link to post
Share on other sites
rZv

oricum merg turat cu ea ca sa zic asa schimb intre 2500-3000 rpm

app sun azi la reprezenta sa le explic problema si imi spun ca e doar o simpla coincidenta ca acest martor s-a aprins dupa revizie eu tin sa cred ca nu e doar o simpla coincidenta :|

Edited by rZv

Share this post


Link to post
Share on other sites
rZv

joi am fost la pbn

preincazirea motorinei senzorul acela sa ce o fii el (nu ma pricep la mecanica) era ars rezolvat

total operatiune 200 ron

Share this post


Link to post
Share on other sites
adrian73ran

Si la mine se manifesta acest defect, dar numai dimineata. Sa fie oare legatura cu temperatura de peste noapte?

La scanare da problema la contactul de pe injectorul 1, i-am curatat contactul dar degeaba.

Acum apare mai des.

Oare ce poate fi? Nu-mi da alte erori iar valorile injectoarelor sunt ok, doar 1 si 4 sunt la valori de -0.33 , 2-3 la 0.15 la relanti, la accelerare trec toate 4 in 0.00.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mama Omide

pai..ce nu ti-e clar...pregateste banutii pt injector nou..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ottoflo

adrian73ran nu te arunca asa de repede la injectoare (mai ales daca se incadreaza in valorile normale).

Unii colegi aveau aceasta eroare din cauza setului de cabluri care face legatura cu injectoarele. Fa un efort si verifica continuitatea lor.

Edited by Ottoflo

Share this post


Link to post
Share on other sites
alex_passat

Salut,

Am postat si eu o problema cu Emissions Workshop, numai ca la mine imi zice VAGCOM-ul; ca este de la electric...nu o mai gasesc.

Adminii au sters-o?

Era ceva gresit?

Am o eroare pe bord de Emissions Workshop, am pus VCDS pe masina si mi-a dat ca este de la electric

UItati un exemplu mai jos

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 03G 906 018 CR HW: 03G 906 018 CR

Component: R4 2.0l PPD1.5 G 9674

Revision: --H05--- Serial number: VWZCZ000000000

Coding: 0000172

Shop #: WSC 10102 599 69419

4 Faults Found:

17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault

P0672 - 006 - Short to Plus - Intermittent - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 10100001

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 3

Reset counter: 251

Mileage: 45273 km

Time Indication: 0

Date: 2009.10.05

Time: 09:27:39

Freeze Frame:

RPM: 768 /min

Text: 80

Text: Nm

Text:

Voltage: 10.28 V

Bin. Bits: 00110000

Temperature: 18.0

Share this post


Link to post
Share on other sites
alxrro

Am eu. Cand am fost ieri la Constanta s-a diagnosticat si problema: EGR-ul, care trebuie schimbat

Share this post


Link to post
Share on other sites
alex_passat

Merci Alxrro

Cat te-a costat?

Aveai aceai eroare de ELCTRIC sau pe bord Emissions Workshop care am vazut ca este mai general?

Share this post


Link to post
Share on other sites
dm76ro

@ alex_passat, nu ti-a sters nimeni postul, doar ca tu ai uitat unde ai scris. Il gasesti AICI. :rolleyes: . Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites
alex_passat

Scuzele mele...sunt 2 topic-uri cu aproape acelsi subiect...

Edited by dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
alxrro

A aparut prima data martorul motorului (cel portocaliu) pe bord, impreuna cu mesajul Emissions Workshop. Dupa care, cand am mers in service, mi s-a confirmat ca e de vina EGR-ul. Despre costuri, inca nu l-am schimbat, ca nu aveau pe stoc, dar am inteles ca depinde si de tipul de motor costul acestui EGR. Adica in cazul meu ar fi in jur de 700-800 RON, dar la motoarele de 2l poate ajunge si la 1100 RON. Asta intr-un service autorizat si cu piesa originala. Dar, probabil, daca mergi in alt tip de service si poti sa iti procuri valva si din alte parti ar trebui sa fie mai ieftin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mama Omide

hehe...vorba aia..acu' au "experienta" in egr-uri buclucase..

Share this post


Link to post
Share on other sites
alex_passat

M-am programat la service...deabia pe 3 noiembrie...am sa vad atunci si va comunic deiagnosticul lor.

PS Aveti alta recomandare pentru a schimba EGR-ul? daca acesta se va dovedi de vina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri