Jump to content

Emissions Workshop


tequilla
 Share

Postare recomandată

Salut. Acum 2 zile mi-a aparut pe bord faimosul mesaj "emission workshop" (Touran 2006/2.0 TDI BMM) si mi-a dat de cateva ori limitare la sub 2000 de rpm (limp mode). Am alimentat cu motorina Alpine diesel de la OMV si facusem vreo 200 km forjata. A doua zi am mers vreo 20 de km linistit, am oprit intr-o parcare si am lasat motorul pornit la relanti sa faca caldura in masina. In 2 minute de relanti a aparut faimosul mesaj. Trebuie sa o duc in service, dar pana atunci, imi recomanda cineva cateva masuri de prim moment?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 2.0TDI , martor de Emissions Workshop aprins.

Pe vagcom a dat urmatoare eroare:

1 Fault Found:

001139 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Signal too High

P0473 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 191629 km

Time Indication: 0

Date: 2010.10.29

Time: 12:57:33

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 11.78 V

Mileage: 180 km

Temperature: 174.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul. Nu este foarte scump - in jur de 180 RON la reprezentanta. Operatiunea de schimbare este foarte usoara si nu necesita adaptare cu vag com-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam atat am inteles si eu ca ar costa. Ms de ajutor!

Ai idee ce cod are piesa?

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat cu VAG-COM si mi-a aparut eroarea asta:

1 Fault Found:

001139 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Signal too High

[...........]

Temperature: 180.0°C

Absolute Pres.: 999.6 mbar

Cred ca e dus senzorul. Am mai sters eroarea, si apare mereu, temperatura scade sau creste, in turatie sau relanti, presiunea de 999.6 mbar e intotdeauna la fel.

Pt. motorul meu BMM am gasit codul: 03G 906 051 A - pressure diference sender diesel particulate filter (am DPF)

Modificat de Catalinu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceiasi eroare am intalnit la un Passat 2.0 TDI DPF si se pare ca trebuie schimbat senzorul. Cam 180 lei este pretul lui, doar ca nu am facut rost de un cod.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la unul din senzorii DPF este actiune de fabrica. Daca intrebati la reprezentanta poate aveti norocul de un schimbat gratis. Depinde de seria motorului, eu am beneficiat de asa ceva anul trecut.

Modificat de clau_75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos mufa de la senzor, si tot aceeasi eroare... Nu ar fi trebuit sa-mi dea "Open Circuit" sau "Implausible Signal"? Codul de piesa este corect 03G 906 051 A (scrie pe el). Am masurat pe mufa cu 3 picioare de la senzor, si pe firul "lila" am 5.6V, pe cel negru 4.8V si pe maro 0V (masa). Nu prea sunt convins de firul negru (care banuiesc ca este iesirea senzorului-semnal) de ce am 4.8V? "fura curent" de undeva?

Poza cu senzorul si mufa...

post-21120-0-69211200-1290190402_thumb.j

post-21120-0-43996900-1290190410_thumb.j

Modificat de Catalinu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am inteles ca "implausible signal" apare cand ceva mecanic nu genereaza raspunsul cerut. Senzorul este ok (in general) dar poate fi vorba de un furtun, ceva care nu creeaza conditiile unui feedback corect. Mai ramane sa ma lamuresc de ce la unii senzori da eroare "open circuit" care ma trimite cu gandul la faptul ca firul de semnal este intrerupt. Asa e ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat senzorul, totul ok. Singura observatie ca, codul piesei s-a schimbat. 03G 906 051A -> 076 906 051A. Drumuri bune !

post-21120-0-63318300-1290712083_thumb.j

Modificat de Catalinu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate sa apara emission workshop daca e gaurita pe undeva galeria de evacuare? undeva pe traseul intermediar am vazut azi ca sufla si am si eroarea mentionata pe bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

De vreo 3 saptamani ma lupt cu martorul asta pe bord si sincer nu stiu ce sa mai cred. Cam in ordinea urmatoare au fost evenimentele:

1) venind din Cluj, ma opresc la un OMV sa alimentez. Cand pornesc motorul "eroarea magica" pe bord. Il opresc, repornesc (ciclu repetat de cateva ori) dar nimic .. permanent. Ok, am zis ca ajung acasa si ma duc cu masina la reprezentanta.

2) la TESS (pt un control detaliat al masinii), mi se spune ca bujiile nu sunt in regula si ca s-ar putea sa fie arse. Pe langa asta stiam ca mai trebuie sa fac schimbul de ulei si filtre, am zis ca nu ma duc la ei, ci la un service autorizat si rezolv toate acolo (inclusiv bujiile).

3) cu o saptamana in urma ma duc la service, toate bujiile erau arse, le schimb si surprinzator eroarea dispare.

Intre timp cred ca am citit zeci de pagini(pe diferite forumuri) cu cauze a acestei erori, la altii problema nu a mai aparut dupa schimbarea bujiilor. Bucuros ca nu mai vad galben pe bord, am zis ca am scapat cat de cat ieftin doar cu cele 4 bujii schimbate.

4) dupa 2 zile, hop cu eroarea (tin sa precizez, totdeauna mi-a apararut doar la pronirea motorului, nu in timpul mersului, sincer nu stiu daca apare si in cazul celalalt). Sun la service, ma duc cu masina si mi se spune ca de vina ar fi cablajul de injectoare. Mi-au sters eroarea, si seriosi oamenii, zic eu, m-au reprogramat pe motiv ca au nevoie sa faca anumite masuratori pentru a nu schimba cablajul degeaba. Posibila cauza fiind un scurt. De 2 zile ma plimb cu ea si inca nu a aparut eroarea, dar ma astept la ea :)

Din cate am inteles cablajul asta este in jur de 400 RON, nu ar fi o problema asta, o sa-l schimb in cazul in care se dovedeste ca nu-i bun.

As avea totusi o intrebare, in cazul in care puteti sa-mi raspundeti. Daca pana la urma imi apare eroarea pe bord si ma folosesc de masina pana cand ma duc cu ea la service (sunt programat doar saptamana viitoare si weekend-ul asta ar cam trebui sa plec intr-un drum mai lung prin tara), risc sa mi se arda vreun injector?

Multumesc anticipat.

P.S. Sincer nu stiu cum de nu a fost depistata problema cu cablajul la TESS, dar in fine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea respectiva am avut-o si eu. Cauza-toate bujiile arse.Verifica atunci cand iti apare eroarea daca nu ai vreo siguranta arsa in compartimentul motor. S-ar putea sa ai nevoie si de o curatare a EGR-ului dar nicidecum de schimbatul cablajului la injctoare. Siguranta care se arde e legata cu ventilatoarele, asa ca ai grija. Daca face figuri, eventual decuplezi mufa de la shut off - e chiar in fata, langa EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la VW la test cu aceasta eroare...ziceau ca e clapeta de admisie care e situata undeva imediat in fata EGR-ului..si mai ziceau ca atunci cand se duce aproape de tot se arde siguranta de la ventilatie...deci cumva are legatura cu ce zice colegul de mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru raspunsuri.

Cand o sa ma duc cu masina la service, o sa le spun atunci sa se uite la sigurante si la EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baiatu cu passatu

salut baieti........ sunt nou prin zona si vreau sa va spun problema mea. am achizitionat in aceasta vara un passat 2008 , 2.0 tdi din germania cu 84 000 km la bord. am facut toate schimburile ( ulei motor , dsg + toate filtrele ) . a mers si merge ceas dar am a acest bec aprins ( pompa galbena ) de cam 1 luna . se mai aprinsese o data si si-a revenit a 2 a zi , acum nimic. am fost la tester si verdictul a fost "EGR" dus. inca nu l-am comandat am zis sa mai incerc si in alta parte. ce parere aveti despre problema mea ( tinand cont ca se mai aprisese si inainte si si-a revenit ) . nu am nici un mesaj pe BC . multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza eroarea (codul ei) aici si poate te putem ajuta. EGR-ul se poate curata - depinde acum si ce are - doar murdar, sau membrana sparta, etc.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e EGR-ul e doar o simpla supapa care e legata de pompa de vagum si permite gazelor din evacuare sa reintre im admisie. e facuta doar pt scaderea emisiilor

daca vrei scanez si factura sa vezi cat am dat pe el

Salut,

Scuze ca te deranjez, la fel am si eu EGR-ul pe masina, aceeasi problema cu mesajul, l-am dat jos l-am curatat, si m-a tinut doar pina a doua zi apoi mi-a aparut din nou mesajul. De unde l-ai luat ca sa comand si eu unul. Multumesc frumos

Posteaza eroarea (codul ei) aici si poate te putem ajuta. EGR-ul se poate curata - depinde acum si ce are - doar murdar, sau membrana sparta, etc.

Salut,

Cum imi dau seama daca e membrana sparta? Se poate inlocui doar partea aia sau trebuie sa iau unul cu totul, e compus din 2 parti din cite vad eu, se poate achizitiona si pe bucati ca sa zic asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baiatu cu passatu

salut..... eroarea nu o stiu ca nu am vazut ce scria pe tester , dar tipul de la avia se jura ca EGR - ul e de vina . ieri ( sambata ) am fost iar la avia sa il curete . l-au scos dar de curatat l-au curatat doar la partea mecanica nu au scos capacul negru unde intra mufa. eu ma asteptam sa-l curete si acolo dar au spus ca acolo nu se umbla pentru ca se poate defecta si altceva de la masina. au sters eroarea cu testerul dar la pornire binenteles ca a aparut iar. eu cred ca acolo sub capacul negru trebuia curatat . ce sa fac ?..........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai notat codul erorii? Asa ne dam numai cu presupusul. Verifica si bujiile - aceasi eroare o poti avea si din cauza bujiilor arse sau a clapetei de cutt off. De aceea iti spuneam ca este util codul erorii - pentru o interpretare corecta. Daca eroarea ai "incaltat-o" in mers, poti exclude varianta bujiilor. Daca e la pornire, poti sa le iei in calcul.

@badwolfro - membrana o verifici daca tine vacum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta cut-off e aceeasi cu clapeta de admisie? daca da...cat costa una?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baiatu cu passatu

nu am notat codul ca nu m-am gandit ( cum spuneam , sunt nou in bransa ) , dar mi-au zis ca bujiile , injectoarele sunt in regula . ei sunt siguri ca e EGR - ul. exista un alt tester decat au ei sau stiu eu , altceva , sa imi spuna sigur , sa nu dau banii degeaba pe EGR . a , si altceva , am aflat ca se poate sa setezi geamurile sa se ridice singure fara sa mai ti butonul apasat pana la inchiderea totala , se inchid singure la incuierea masinii . ei au spus ca nu stiu de asa o setare. o fi oare posibil ? multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai notat codul erorii? Asa ne dam numai cu presupusul. Verifica si bujiile - aceasi eroare o poti avea si din cauza bujiilor arse sau a clapetei de cutt off. De aceea iti spuneam ca este util codul erorii - pentru o interpretare corecta. Daca eroarea ai "incaltat-o" in mers, poti exclude varianta bujiilor. Daca e la pornire, poti sa le iei in calcul.

@badwolfro - membrana o verifici daca tine vacum.

Maine merg din nou la Mecanic sa dau jos ala iar, sa imi notez eroarea, sa caut din nou pe forum dupa eroare... Cit de simplu ar trebui sa fie daca ar exista un meserias ca sa nu trebuiasca sa faci tu toate astea, sa nu te abureasca cu tot felul de aiureli si sa nu arunci banii pe piese inutil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata s-a rezolvat cu EGR-ul.

Am fost la Porsche, si mi-au dat verdict direct: INLOCUIRE EGR, UPDATE DE SOFT.

Am plecat de la ei dupa asta si am comandat EGR: 248lei cu tot cu TVA

L-am montat am sters eroarea si gata. Cel vechi avea membrana rupta si nu mai tinea vaccum.

Solutie finala: INLOCUIRE EGR+ UPDATE DE SOFT la Porsche pentru masina.

Seara buna, bafta tuturor!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ieftin sa fie EGR asta? De ce naiba ne mai chinuim sa il tot curatam?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!