Jump to content

Emissions Workshop


tequilla
 Share

Postare recomandată

badwolfro - ce cost final ai avut ? manopera, piesa, diagnoza ...etc ?

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesa a costat 248 cu TVA, o diagnoza cu Ora de lucru e in jur de 200, manopera daca ai un mecanic al tai e o bere deci 500 si scapi de belea.

Modificat de R_a_z_v_a_n
QUOTE.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baiatu cu passatu

salut baieti..... am ajuns azi la PBV pentru o alta diagnoza . si a iesit un alt defect decat mi-au spus cei de la avia - inlocuire clapeta admisie ( 08213 ) cred ca asa scria in dreptul codului erorii. piesa vine cu tot cu galerie de admisie si costa 1400 lei + 200 lei manopera . stiti ceva , se curata sau de unde sa o iau pe bucati ? au verificat si cablajele si erau in regula . curios faptul ca dupa ce am luat masina de la ei , becul s-a stins si s-a mai aprins dupa 5-6 porniri. asta sa fie problema ? multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am rezolvat problema cu temperatura apei, era o siguranta arsa.Acum a mai ramas o problema mare; motorasul galben ramane aprins si apare Emissions Workshop .problema mare este ca imi arde bujiile in 100 -150 km dupa ce le schimb.Cei de la service au zis ca nu au vazut asa ceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tavi 200, rescriu ce mi-au zis cei de la service vw "Posted 02.12.2010 @ 23:09

am fost la VW la test cu aceasta eroare...ziceau ca e clapeta de admisie care e situata undeva imediat in fata EGR-ului..si mai ziceau ca atunci cand se duce aproape de tot se arde siguranta de la ventilatie..."

exact ce ai patit tu

Modificat de YoYo_man
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti..... am ajuns azi la PBV pentru o alta diagnoza . si a iesit un alt defect decat mi-au spus cei de la avia - inlocuire clapeta admisie ( 08213 ) cred ca asa scria in dreptul codului erorii. piesa vine cu tot cu galerie de admisie si costa 1400 lei + 200 lei manopera . stiti ceva , se curata sau de unde sa o iau pe bucati ? au verificat si cablajele si erau in regula . curios faptul ca dupa ce am luat masina de la ei , becul s-a stins si s-a mai aprins dupa 5-6 porniri. asta sa fie problema ? multumesc !

Verifica bujiile. Initial si mie imi spusesera ca e de vina clapeta. Masina cum se opreste? Tremura la oprire?

LE: Codul postat nu exista, sau este gresit.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baiatu cu passatu

salut ........nu , nu tremura la oprire . bujiile au fost verificate la avia si au spus ca sunt bune . dar am vazut ce competenti sunt cand au demontat egr ul ......... nici nu mai stiu ce sa cred . nu incerc sa fentez rezolvarea problei cautand rezolvari ieftine dar nici sa dau banii degeaba parca nu mi vine . multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu de vreo 4 zile toate bujiile, din cauza ca imi pornnea mai greu dimineata de cand sa facut mai frig. Dupa ce le-am schimbat prima pornire dimineata a luato binisor dar in urm dimineti a pornit destul de rau. Azi dimineata mi-a aparut becul cu pompa aia galbena si nici o informatie pe computer. Am mers la mecanic si pe tester a dat ca sunt toate bujiile arse ceea ce a si verificat. Masina a ramas in service noaptea asta ca nu gasesc de la ce sa ars.Tind sa cred ca ar fi releul de bujii dar nu il gasesc unde e pozitionat.Voi ce ziceti am dreptate??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tavi 200, rescriu ce mi-au zis cei de la service vw "Posted 02.12.2010 @ 23:09

am fost la VW la test cu aceasta eroare...ziceau ca e clapeta de admisie care e situata undeva imediat in fata EGR-ului..si mai ziceau ca atunci cand se duce aproape de tot se arde siguranta de la ventilatie..."

exact ce ai patit tu

Salutare din nou. la service au descoperit ca Injectorul 4 este dus si trebuie schimbat....acum 50 000 km am schimbat acelasi injector. oare este posibil sa aiba legatura cu mesajul emission workshop? va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesa a costat 248 cu TVA, o diagnoza cu Ora de lucru e in jur de 200, manopera daca ai un mecanic al tai e o bere deci 500 si scapi de belea.

Sa fie mai ieftin EGR-ul de la 2.0 TDI decat la 1.9 TDI ? :huh:

Pt ca eu Vinerea trecuta cand l-am schimbat la masina din semnatura am dat in total 411.16 RON pe EGR + o garnitura + 50 RON manopera la o reprezentanta Skoda (service autorizat VW)...

Poti publica de pe factura (daca o mai ai) codul piesei, ca's curios daca nu cumva e acelasi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesa a costat 248 cu TVA, o diagnoza cu Ora de lucru e in jur de 200, manopera daca ai un mecanic al tai e o bere deci 500 si scapi de belea.

Sa fie mai ieftin EGR-ul de la 2.0 TDI decat la 1.9 TDI ? :huh:

Pt ca eu Vinerea trecuta cand l-am schimbat la masina din semnatura am dat in total 411.16 RON pe EGR + o garnitura + 50 RON manopera la o reprezentanta Skoda (service autorizat VW)...

Poti publica de pe factura (daca o mai ai) codul piesei, ca's curios daca nu cumva e acelasi...

Piesa eu am comandat-o la un service Si m-a costat 248 lei cu TVA. Daca o iei de la Porsche te costa 430 lei Si e aceeasi marca PIERBURG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, dupa ce am citit forum tot nu stiu ce sa fac ....

Problema : am schimbat bujiile de 2 ori si tot sau ars

acum sunt al 3 set de bujii care tot sa-u ars .. am fost la tester mi -au zis ca e releul ....

Am comandat releu si am mai schimbat si bujiile

acuma tot cu becu magic in bord sunt si ma gandesc sa schimb motorul......

vrun sfat ?

2.0 tdi bkp 2006 motoru ala cu injectoarele bune simens :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit si cu un cod de eroare poate ma ajuta si pe mine ca ma-m saturat de testere si de pareri

p0670

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adiwhite ,aceiasi problema am avut-o si eu tot la passatul din semnatura. Am cumparat bujii de la magazin de piese auto: 70 ron/bucata, m-am dus le-am montat la un service autorizat.Totul bun si frumos,n-a mai aparut eroare,a doua zi dau sa plec la fel aceiasi eroare. Deja ma scotea din sarite,i-au masina frumos si ma duc la Skoda, fac baietii diagnoza, verdic"bujiile 1,2,3,4 arse" zic cum domne ca doar ce le-am schimbat.Si uite asa am luat alte bujii de dasta asta originale in cutie Vw.

Codul piesei este N 105 798 05 :pret 150ron/bucata. De atunci am scapat de problema !

Si ca si sfat prietenesc,scapa de ea, eu cel putin am dat-o pe a mea,ca deja m-a scos din sarite

Modificat de Ursanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de sfat o sa incerc si eu aceiasi treaba cu bujiile care mi-ai zis acuma

si inca nu pot sa scap de ea orcat as vrea... e inca in leasing mai am 1 an si dupa scap sigur de ea

Sarbatori fericite tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu faimoasa eroare cu emission workshop si datorita lui Marian (aka Pma54) am descoperit si de la ce este provocata

Readiness: 1 2 0 0 0

Wednesday,05,January,2011,15:27:25:13314

VCDS Version: Release 908.0

Data version: 20100831

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.lbl

Control Module Part Number: 03G 906 016 HJ HW: 028 101 225 3

Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG 7001

Software Coding: 0000078

Work Shop Code: WSC 10101 599 82685

3 Faults Found:

19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal

P3102 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 798 /min

Torque: 38.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 13.76 V

Bin. Bits: 00001100

Torque: 170.0 Nm

Torque: 0.0 Nm

19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground

P3101 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 819 /min

Torque: 36.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 13.91 V

Bin. Bits: 00001100

Torque: 170.0 Nm

Torque: 0.0 Nm

17075 - Fan 1 Control Circuit: Short to GND

P0691 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 798 /min

Torque: 36.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 13.91 V

Bin. Bits: 00001100

Temperature: 56.7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta unui amic, iti recomand sa schimbi clapeta.

E boala veche pe BKD-uri, asa ca n-ai ce sa-i mai cureti :mellow:

Daca totusi vrei sa cureti ceva, cand iti schimba clapeta, curata EGR-ul ;)

Totusi ai grija sa nu-l "ineci" cu solutie pt ca daca se duce membrana din el, va trebui sa-l schimbi si pe ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat valva cu una second de la cineva cunoscut pe care am dat 3 mil in loc de 1160 ron la reprez.Ce vreau sa zic de fapt este ca eu pe net am gasit ca siguranta F8 trebuie schimbata pt ca atunci cand pica valva arde si siguranta care este pe acelasi circuit si cu ventilatorul.M-am uitat la F8 si nu avea nimic,iar in carte la mine zica ca f8 este pt radio,asa ca daca mai are careva probleme cu valva de la egr sa verifice F24 si nu F8,asta cel putin la BKD.

F24 era intr-adevar puscata iar cand am schimbat-o a disparut si eroarea din bord,bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Passat 2.0TDI , martor de Emissions Workshop aprins.

Pe vagcom a dat urmatoare eroare:

1 Fault Found:

001139 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Signal too High

P0473 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 191629 km

Time Indication: 0

Date: 2010.10.29

Time: 12:57:33

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 11.78 V

Mileage: 180 km

Temperature: 174.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de un singur senzor: G450-pretul lui este in jur de 180 RON la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut sunt nou pe aici.Dimineata cand am pornit la -19 grade a aparut pe BC emission workshop si pompa galbena care sta aprinsa. Ce poate fii? In Pitesti un service bun?

Modificat de florins_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

emission workshop se poate aprinde de la mai multe chestii...trebuie dusa la doctor si ascultata cu tester-ul sa iti zica clar ce o doare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am si eu o problema cu emissions workshop, eroarea e urmatoarea:

19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground

P3101 - 35-10 - - - Intermittent

martorul s-a aprins de cateva ori cand am pornit masina pe gerurile alea de -12 grade si apoi s-a stins dupa ceva timp. am alimentat cu motorina de la moldoveni, sa fie asta oare cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Uite ce spune Ross-Tech despre eroarea ta

http://wiki.ross-tec...php/19559/P3101

nu gasesc 19557 in Ross-Tech....dar pe unde am mai citit toti dau ca prim sfat curatarea EGR

Modificat de simplu_dj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul e mai mare dar tind sa cred ca din cauza frigului, de accelerat se accelereaza iar oprirea motorului este "nice and easy" :) iar egr-ul l-am schimbat acum vreo 2-3 luni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!