Jump to content

Emissions Workshop


tequilla
 Share

Postare recomandată

  • 4 weeks later...

Salut,

motor 2.0 BKD "emissions workshop":

P2100 Throttle Actuator Control Motor Circuit/Open

P2102 Throttle Actuator Control Motor Circuit Low

Clapeta aer?

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci,

si P2100? circuit open poate sa fie si vreun fir intrerupt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviu mezdrea

salutare,nu prea am vazut la nimeni probl mea si de aceea tin sa intreb direct, mergeam cu masina normal si dau sa intru intr-o depasire cu a 4 am dus-o cam pe la 100 max 110 dupa care a dat in nas o intrerupere inexplicabila de putere acest lucru intamplandu-mi-se si sapt trecuta cand am fost la un service a pus tester a zis ca debitmetru aer nu mai e in parametri si ca trebuie schimbat l-am comandat l-a montat si am plecat la drum lung la inceput nu a dat niciun semn dar azi cand ma intorceam mi-a facut schema de mai sus si evident ca azi cand mi s-a intamplat odata cu datu in nas mi-a aparut martoru protocaliu impreuna cu mesaj emission workshop am oprit masina am pornit-o si degeaba am sunat la service si a zis ca treb sa curete EGR , ce parere aveti ce sa fac, multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea ca problema ta se datoreaza turbinei - fa-i un log in mers si posteaza rezultatele in topicul dedicat. Eventual posteaza si codul erorii care iti apare pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut pe toata lumea

sincer sa fiu nu stiu cum sa incep si nici cum sa imi explic problema

sunt detinatorul umui passat B6 cu motor BKP 2000cc 140cp din 2006 in urma cu 3-4 luni mi s-a aprins martorul de la motor cu mesajul "emissions workshop" m-am dus la un amic am pus-o pe tester imi apare bujia nr 1 , am resetat masina am sters erorile dupa 24 ore mi-a aparut iar acelasi mesaj pina aici toate bune as cam sti ce am de facut buba mare nu e asta pt ca masina mergea destul de bine pina a inceput sa se auda un pocanit la motor ca si cum ai lovi 2 fiare nu de altul asta la relanti cind apasam ambreajul n se mai auzea nimica am fost la acelasi amic ca sa vad de la ce e zgolotul dupa constatare s-a ajuns la concluzia ca s-a dus volant sau ca e pe duca pina aici toate bune si frumoase am zis ca rebuie schimbata o voi schimba buba si mai mare nu e nici asta

am mers cu ea cam o luna de la ultima testare cind a aparut alta problema care dupa parerea mea e cea mai mare ca mi-a tocat toti nervi pina in ziua de azi

pina sa schimb volant a aparut din senin buba in timp ce merg in viteza 1-2 accelerind cursiv mi se intimpla uneori ca sa se opreasca din turatie si sa se tureze ca si cum ar fi inecata sau ceva de genul in loc sa se accelereze vvvvvvvvvv curziv se accelereaza vv.vv..vv.vv..vv. asta timp de 5-7 minute dupa care isi revine

a schimbat kitul de ambreiaj+volant crezind ca de la ele e problema mea

dar m-am inselat nu e de la volant de aceia va scriu poate ma ajutati sa remediez problema ca mi s-au tot spus variante si nu mai stiu ce sa mai cred

mi s-a spus ca ba e membrana de la un injector ba egr nu stiu ce sa mai cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o scanare, vezi ce erori stocate ai. Eventual fa-i si un log in mers pentru a vedea parametrii de functionare ai turbinei, EGR-ului, etc. Acum mai ai pe BC mesajul "emission workshop"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da mesajul este in permanenta si martorul motor

o sa ii fac o scanare multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am si eu o problema cu emissions workshop, eroarea e urmatoarea:

Adresa 01: Motor Eticheta: ROJ\038-906-016-BGW.lbl

Num

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
BOGDANXTREM

salutare,

as vrea sa stiu care sint simptomele pt. egr-ul infundat, de ceva vreme a scurte intreruperi in acceleratie, de obicei cind merg constant si apoi accelerez usor se simte o inrerupere scurta, aveti idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti face in plaja 1700 - 2200 rpm nu este exclusa turbina! Egr-ul se manifesta si la oprirea motorului, mai tremura putin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si dupa schimbarea bujiei(bujie oem) tot apare am sters eroarea dar tot apare

verifica firul de la bujie pana la releul de bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua. Aseara dupa un drum de 100 km , cand am bagat masina din garaj si am oprit motorul mi-a aparut pe bord spirala bujiilor incadescente+ acel robinet.Masina nu are pierdere de putere, se comporta la fel ca inainte. Mentionez ca am bagat motorina dintr-un peco no name. Maine ma duc cu ea la tester dar stau si ma gandesc de la ce poate sa fie.Masina este un Vw Passat 2.0 tdi. Va multumesc.

Modificat de AlexStan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi cu masina la tester. Concluzia? S-a defectat clapeta v157.Cei de aoclo mi-au spus ca s-a ars motorasul din cauza uleiului care patrunde(cica nu au fost prea bine facute). Din ce am citit pe forum , in majoritatea cazurilor se arde si siguranta. Mie nu mi s-a ars si nici motoru nu pare sa fi pierdut din putere.Sa fie motorasul ars sau doar mizerie pe acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca e dus V157? Masina cum se opreste? Te scutura la oprire? Sterge eroarea si vezi cand apare - daca apare la pornire, se poate sa fie o bujie/sau toate arse - in cazul meu asa a fost - cei din reprezentanta recomandandu-mi sa schimb clapeta. Curata clapeta si EGR-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-am facut curaj si am desfacut clapeta. am impresia ca din cauza mizeriei de pe acolo a ramas blocat. dupa ce m-am jucat cu ea pe inchis / deschis am constatat ca are niste dinti rupti. la montarea acesteia inapoi pe masina se auzea motorasul cum incearca sa o aduca pe pozitia normala. momentan am pus-o in pozitia deschis si am scos firele din clapeta.maine ma duc sa o schimb. multumesc pentru raspuns:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema asemanatoare, numai ca la mine s-a intamplat in mers: mai intai mi-a aparut pe bord spirala bujiilor incadescente, apoi dupa un timp, acel robinet. Masina nu are pierdere de putere, se comporta la fel ca inainte, doar ca parca scutura foarte putin la oprire. Am oprit la un service (nu reprezantanta) din Brasov. Au desfacut galeria, au miscat putin manual clapeta si eroarea de la bord a disparut cateva secunde apoi a reaparut. Apoi mi-a zis ca e dus motorul pas-cu-pas care antreneaza clapeta si costa cam 1000 RON.

@pronet recomanda curatarea clapetei si a EGR-ului. As vrea sa fac asta inainte de alte interventii mai costisitoere (poate se rezolva problema). Poate sa spuna cineva (rog) mai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Michi - daca s-a ars motorasul V157 nu mai ai ce sa cureti (sau cureti degeaba). Nu e foarte greu de dat jos - sunt numa cateva suruburi de dat jos - nu e fizica atomica - in mod cert iti vei da seama cand te vei apuca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mi s-a aprins ieri si mie "robinetul" buclucas in bord dar nu am sesizat nici o schimbare in comportamentul masinii. Accelereaza bine, chiar si peste 120-130 (legali!!! :Driver: ), temperatura motorului nu sare de 90 de grade. Am vorbit in prealabil cu un mecanic bun si mi-a spus ca e "un senzor" si daca ii scoate mufa e OK :ceuameni: . Nu ma pot impaca cu scosul mufei si sa o las asa. Nu cred ca proiectantii motorului au pus senzorul respectiv degeaba acolo. Cred ca ar fi vorba de un senzor de la lichidul de racire (asa a spus mecanicul) dar maine merg la un tester sa vad ce si cum. In orice caz postarile anterioare pe care le-am parcurs cuminte mi-au dat destul de des senzatia de cald-rece (foarte neplacut! :frigbaitata: ). Maine postez rezultatul testarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de senzor - in speta G450 - doar daca masina are DPF. Daca masina nu are DPF, posibil clapeta cut-off. Cel mai usor este sa faci o scanare si sa vezi exact codul de eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are DPF. Azi se pere ca ajung sa pun masina pe tester. Nici nu am mai miscat-o din parcare de atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am o problema cu masina mea un Passat 2.0 TDI BMP, 2006, 140CP, aseara cand ma intorceam dinspre Sighisoara spre Bucuresti dupa ce am trecut de serpentinele din padurea de la Bogata a inceput masina sa tremure foarte tare in mers, cand acceleram nu mai trage bine iar in timpul accelerari merge sacadat, in bord nu s-a aprins nici un bec. Am oprit intr-o parcare am oprit motorul si am repornit dar la fel face, cand am repornit am vazut f mult fum in spate in conditiile in care masina are filtru de particule si nu scoate niciodata fum pe toba. Mentionez ca am cam mers in forta de cand am plecat din Sighisoara si prin serpentinele de la Bogata iar cand m-am oprit cam mirosea ciudat (parca putin a ambreiaj) pe langa masina iar discurile erau cam incinse.

A mai patit cineva asa ceva?

De la ce ar putea sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit asa ceva cu un A6 in urma cu cativa ani intr-o benzinarie din Germania. A fost (nu stiu cum ii spune exact) ceva ce regla fluxul de aer in motor. S-a scos un furtunel si nu a mai iesit fum dar a facut masina mai lenesa si cu un consum sensibil mai mare. O sa intreb cum se numea acea piesa. Era relativ mica, din plastic negru si stiu ca a costat cam 100 de euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut scanarea ieri si mi-a dat ca este debitmetrul (implausibile signal). Ca prima masura am scos mufa si am curatat-o bine cu spray pentru contacte. Dupa aceasta faza eroarea din bord a disparut.Am facut un drum de 60 de km si nu a mai reaparut. La o re-scanare totul parea in regula. Sper ca e numai atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!