Jump to content

Emissions Workshop


tequilla
 Share

Postare recomandată

Releul este in cutia cu sigurante si relee la motor, iti dai seama dupa fire daca ai mai umblat.

Se da capacul jos ca la injector si atata nu rampa ce rampa ? doar capacu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok .in legatura cu bujiile m-am clarificat ,sper sa fie arse si sa le schimb .In legatura cu radio ,eu am unul cu magazie de 6 cd .Sa se fi schimbat cel vechi si modulul de control sa nu fie pentru acest tip de radio cu magazie de cd si trebuie sa inlocuiesc acel modul de control care unde il gasesc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: Te rog sa adresezi intrebarea in topicul corespunzator!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am trecut recent prin experienta "Emissions Workshop", si o voi descrie aici, poate va fi de folos pe viitor si altora.

Saptamana trecuta, dimineata (dupa ploaie - nu stiu daca are vreo relevanta), pus contact, pornit motor si apare eroarea + martor de bord aprins + sunetul corespunzator. Au urmat cateva cicluri pornire/oprire, insa fara rezultat, eroarea aparea in continuare. M-am documentat pe forum si am vazut ca una din posibilele cauze ar fi mersul subturat (de care am beneficiat din plin la traficul din oras), asa ca am iesit la drum intins si am mers mai turat (in jur de 2800 - 3000 rpm), dar fara rezultat. Tin sa precizez ca in afara de eroarea din bord nu am avut alte probleme (a se vedea "limp mode"), masina s-a comportat normal.

Daca nu turatiile erau problema, trebuia sa fie altceva, asa ca am mers la diagnoza. Concluzia: bujia incandescenta de pe circuitul 3

Sters eroarea, schimbat bujia a doua zi (120 RON) si s-a rezolvat. M-am linistit gandindu-ma ca am scapat destul de ieftin si nu a fost ceva mai grav din ce am citit pe forum (EGR, turbina, etc.)

Nu stiu de ce s-a stricat bujia (a mai fost schimbata - era singura BOSCH iar celelalte erau cele originale). Sa fie o defectiune pe circuitul bujiei!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mi s a aprins si mie faimosul bec si pe VAG COM imi da eroare la EGR l am curatat si tot imi apare sa inteleg ca trebuie sa l inlocuiesc sau mai pot sa l pacalesc cumva sa mai mearga.Apropo stie cineva cat costa dracia ? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut! de cateva saptamani incerc sa rezolv si eu aceasta problema legata de "Emissions Workshop" aparuta la masina mea si mai exact un passat B6 din 2006, 2.0 TDI BKP. am luat toate reprezentantele la rand si in paralel toate cunostintele care aveau cele necesare pentru o diagnoza cat mai complexa. eroarea mi-a aparut in bord prima data cred ca pe la sfarsitul lunii mai si anume, cand ajungeam la 2500 rpm acceleratia era taiata si masina nu mai tragea. opream si reporneam motorul si totul era ok din nou, pana ajungeam iar la 2500 rpm. am mers cu ea la service si prima piesa care a fost schimbata a fost debitmetrul insa fara rezultate favorabile. au urmat curatarea intercooler-ului si EGR-ului, la fel fara rezultate. cu aproximativ un an in urma inlocuisem si EGR-ul cu unul nou, achizitionat bineinteles tot din reprezentanta (om idiot)... dupa toate astea, un ultim diagnostic dat, tot de catre cei din reprezentanta vw a fost - turbina blocata, turbina ce au constatat ei ca nu se poate curata ci necesita inlocuire... zis si facut, am luat o turbina noua de la cineva din bucuresti, le-am adus-o, au montat-o si hai sa plecam in teste... surpriza!!! masina mergea aproape la fel de prost... dar nu-i nimic, am luat masina, pt ca era ora inchiderii urmand sa revin a doua zi... am revenit, au mai facut baietii o diagnoza si mi-au recomandat sa curat injectoarele, injectoare care trei dintre ele sunt schimbate, noi, tot de la ei... am zis sa mai fac inca o diagnoza la altcineva si omul mi-a explicat foarte clar eroarea, eroare ce imi aparuse si acum aprox doua luni cand am facut o prima diagnoza si anume:

17678 P1270 006

Unit injector solenoid valve - cylinder 4-N243

Value above upper limit

Status: Intermittent

I-am explicat si omului ca dimineata, la prima pornire, are aproximativ 15-20 de secunde de trepidatii dupa care motorul isi intra in ritmul normal. Trepidatii care apar si in timpul mersului atunci cand schimb vitezele (cutie anuala 6+1), undeva la 2500 rpm, ele disparand cand ajung undeva la 3000 rpm. Cauza ar fi, banuiesc, functionarea incorecta a injectorului 4, pentru ca patit fiind de 3 ori, daca nu ar mai functiona deloc masina nu ar mai porni.

Simptomele masinii ar fi, dupa cum le-am si enumerat detaliat, lipsa de putere, trepidatiile in anumite momente, consumul urban exagerat de mare (am ajuns chiar si la 17%) si faptul ca nu prea mai scoate fum (fum care era din abundenta atunci cand masina tragea). Apelez la voi macar pentru cateva sfaturi, in cazul in care s-a mai lovit cineva de aceasta problema (si de aceeasi sau alti mecanici "competenti"). chiar nu stiu ce sa mai cred. injectorul este cu adevarat problema, il schimb sau incerc si alte orase pentru diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca intervin, stiu ca sunt putin offtopic INSA acea reprezentanta nu isi asuma raspunderea atunci cand recomanda inlocuirea unui reper pentru un anumit defect?

Pai ce facem? O luam pe ghicite ajungandu-se astfel sa se schimbe piese care nu ar fi necesitat inlocuirea, defectul nefiind remediat?

Toate astea pe cheltuiala clientului ? :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai pe cheltuiala clientului, altfel cum?!? probabil daca as posta aici discutiile avute cu "expertii" de prin reprezentantele de pe unde am fost eu (pt ca nu vreau sa generalizez) cu siguranta majoritatea ne-am apuca sa citim si sa facem o diagnosticare mult mai exacta a masinilor... vreau sa spun ca am citit in astea cateva saptamani aproape tot de pe acest forum, pt ca oamenii nu stiu decat sa ia banii si sa ridice din umeri in service-uri... cei de la skoda mi-au pus in brate o lista cu niste coduri de eroare aparute la masina + nelipsitul "nu stim ce are" si am luat eu fiecare cod in parte sa vad ce ar putea insemna, care ar fi simptomele si eventualele cai prin care s-ar putea remedia... de reprezentanta vw ce sa mai zic, m-au ajutat enorm... sa imi fac o parere despre ei... din aceste motive va solicit voua un minim de AJUTOR!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

revin cu problema mea!!! de o saptamana masina este prin reprezentanta vw din Pitesti. s-a inlocuit un injector (ultimul neschimbat), cablajul si oringurile lor, s-a curatat blocul de vacuum si merge la fel de prost dar cu un consum de 15-17%. au inlocuit oamenii toate injectoarele pt proba si nici un rezultat favorabil. ce dracului are ca ma scoate din sarite?!? care ar mai putea fi cauzele lipsei de putere si a consumului triplat aproape, sonda lambda, catalizatorul? m-am plictisit sa citesc pe forumuri eventuale cauze si solutii, am inceput sa cred ca am cunostinte mai vaste decat mecanicii din asa zisele reprezentante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu problema mea!!! de o saptamana masina este prin reprezentanta vw din Pitesti. s-a inlocuit un injector (ultimul neschimbat), cablajul si oringurile lor, s-a curatat blocul de vacuum si merge la fel de prost dar cu un consum de 15-17%. au inlocuit oamenii toate injectoarele pt proba si nici un rezultat favorabil. ce dracului are ca ma scoate din sarite?!? care ar mai putea fi cauzele lipsei de putere si a consumului triplat aproape, sonda lambda, catalizatorul? m-am plictisit sa citesc pe forumuri eventuale cauze si solutii, am inceput sa cred ca am cunostinte mai vaste decat mecanicii din asa zisele reprezentante.

de distributie ce se stie?

sa fie catalizatorul infundat?

compresie s-a luat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La varsta masinii si la km ei...e foatre posibil sa fie catalizatorul infundat...solutia? schimbat sau anulat (cred ca orice mecanic stie treaba asta...!!??)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-am schimbat si kit-ul de distributie + pompa de apa acum maxim 1000 km. i s-a facut si compresia si este ok, din cate mi-au zis ei. s-au schimbat toate cele 4 filtre si uleiul si absolut nici un rezultat. pompa de motorina a fost schimbata in iarna. de catalizator si sonda lambda nu stiu ce sa zic, le-am zis sa le verifice si mi-au zis ca alea n-au nici o treaba... chiar nu stiu ce sa mai cred

mi se pare foarte ciudat ca masina nu mai scoate fum aproape deloc iar atunci cand era functionala, daca ma pot exprima asa, scotea din abundenta, se facea nor in spate... acum, impropriu spus acum pt ca nu am mai mers cu ea de aproape o luna si jumatate pt ca a stat numai prin service-uri, simt eu ca trage infundat, ca si cum nu ar avea pe unde sa elimine noxele, trage greu rau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi s-a dat verdictul, trebuie inlocuite toate cele patru injectoare pentru ca s-au infundat din cauza unui asa zis filtru de motorina de proasta calitate... nici unul dintre ele nu se schimba pe garantie deoarece reviziile nu au fost facute in reprezentanta... ma adresez voua cu o intrebare: acest tip de injectoare, 03G130073DX, se curata sau nu? pentru ca, sincer sa fiu, nu prea imi mai vine sa bag atatia bani in injectoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ai spus ca au testat masina si cu alte injectoare si rezultatul a fost acelasi?

Ce garantie ai ca daca vei schimba injectoarele masina va merge bine???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, au testat prima data masina cu injectoarele de pe cilindrul doi (care s-a blocat electronic) si cilindrul patru (care dadea eroare pe tester) schimbate si mergea la fel de prost, apoi le-au inlocuit toate si au zis ca merge foarte bine dupa care le-au inlocuit prin eliminare... concluzia, care mi-a fost transmisa azi la prima ora, a fost ca toate injectoarele trebuie schimbate. cauza: filtrul de motorina prost, cica... sa o ia dracu de masina ca m-am saturat de ea pana peste cap... doua dintre injectoare erau inca in garantie dar nu fac obiectul acesteia deoarece reviziile nu au fost facute in service-urile lor, ceea ce mi se pare foarte ciudat... daca le-as fi luat de la un distribuitor oarecare si s-ar fi intamplat ceva in perioada garantiei, oare de ce m-ar fi acuzat, unde ar fi trebuit sa fac reviziile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca astia de la service te pacalesc! Sincer!

Cum vine asta cu garantia si revizia?! Nu are nici o treaba una cu alta! Nu am vazut nicaieri, intr-un contract de garantie, o asemena clauza! Orice piesa are o garantie de 2 ani si atat, singura conditie sa fie montata intr-un service autorizat RAR!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe cuvant daca mai stiu ce sa cred, ma astept la orice din partea oricui... eu am ramas perplex atunci cand am auzit faza cu garantia si cu reviziile faute la ei... oricum voi face o plangere si la opc pt ca mi se pare inadmisibil... si pe langa toate astea mi-au mai si trimis o factura in valoare de 1841.78 ron ce consta in: demontarea si montarea celor 4 injectoare, diagnoza computerizata, demontat si montat filtru motorina, cablaj injectoare, 2xsurub injector, filtru motorina si set reparatie injectoare (ce o mai fi si asta?!?)... si masina e la fel, ba chiar mai rau pt ca s-a blocat electronic unul dintre injectoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantia la piesele OEM cumparate din reprezentanta este VALABILA la orice dealer VW autorizat din tara asta.

Este independent de "daca ai facut revizia" sau "daca nu" la respectivul dealer unde te duci pt o problema de garantie.

Factura conteaza sa o mai ai ;)

[sTART OFFTOPIC]

:wacko:

Spre exemplu, eu maine ma duc la dealerul local Skoda (Delcar) cu o problema de garantie avand piesa achizitionata de la dealerul Tess Brasov :P

[END OFFTOPIC]

[...] cablaj injectoare, 2xsurub injector[...] set reparatie injectoare (ce o mai fi si asta?!?)... si masina e la fel, ba chiar mai rau pt ca s-a blocat electronic unul dintre injectoare...

Parca tie ti-au dat verdictu' ca injectoarele tale sunt pe MOARTE, pt ce ti-au mai taxat "set reparatie injectoare" ?! :D

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa stiam si eu, ca garantia se aplica in oricare din reprezentantele VW-Audi-Group... dar ma rog, poate ei sunt "desinestatatori". intr-adevar unul din injectoare este luat de la un alt dealer VW, cel din Craiova, ar fi putut spune macar ca nu vor sa-l schimbe pt ca nu este luat de la ei, nu sa invoce motive din astea aberante... uite aici este si factura emisa de ei http://img213.imageshack.us/i/scan001xj.jpg/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Am si eu aceeasi problema cu emission workshop si se aprinde acel motoras galben. Am tot incercat sa l sterg dar mereu reapare. Iar a doua problema : se aprinde si acea spirala protocalie si palpaie in continuu. Ciudat este ca dimineata la pornire nu apare, doar dupa ce am oprit motorul si il repornesc, apare. Si a treia problema care a aparut astazi este ca imi creste temperatura apei pana pe la 120-130 si dupa 3000 rot masina nu mai trage (parca nu mai are putere!) Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat? Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica siguranta de la ventilatoare. In mod sigur este arsa - vezi ca o gasesti in compartimentul motor. Aceasta siguranta este legata de cut off valve. Solutie de moment este inlocuirea respectivei sigurante, si decuplarea mufei care comanda cut off-ul (vezi ca e langa EGR). Verifica valva de cut off (fa-i o scanare) si vezi sa nu fie ars motorasul acesteia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult. maine o sa ince3rc sa vad ce rezolv. am uitat sa specific motorul este 20tdi bkp. spirala poate fii tot de la problema asta.? cineva mi a zis sa verifi stopurile de frana , dar acestea merg

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, de la asta poate fi. Masina cum se opreste? Tremura/ se scutura cand opresti motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am un touran 2.0 tdi 2oo5 si ma numar si eu printre cei care s-au confruntat cu emission workshop, numai ca la mine se intarea si pedala de frana la pornire-dupa care isi revenea la normal in rest tragea normal.Am fost la un service si am testat-o la calculator si defectul care aparea era la EGR.Mi-a stins martorul din bord (conducta cu robinet!!!)din tester dar cand am pornit a aparut imediat "emission work shop"si s-a aprins si martorul la bord.Meseriasul mi-a zis ca trebuie sa-mi cumpar EGR...va dati seama ca am cazut pe spate !!!...dar citind pe forum ca poate fi din mai multe cauze nu am cumparat EGR-ul si m-am dus la un meserias renumit in oras (Bacau) si cand a auzit ca mi se intareste si pedala de frana uneori s-a dus din prima pe defect:STUTUL DE PLASTIC FISURAT LA CONDUCTA DE LA POMPA DE INALTA LA SERVOFRANA-l-am cumparat-120LEI cu tot cu conducta(echipare originala)-mi-a stins martorul cu testerul si a fost totul OK-POT zice ca am avut noroc.Sper sa va fiu de folos cu aceste informatii.Bafta si voua!!!

Salut Rommy

Aceleasi manifestari are si golful meu ( 2.0 TDI 140cp): apare "emission work shop" , mororul trage bine , am facut ieri Buzau -Rovinari - retur , consumul bun , 5,2 l/100 , media 120 Km/h , dar pedala la frana se intareste si apas cam greu frana.Ma bucur de postarea ta , sper sa fie la fel si la mine...costul relativ mic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin

Am sters eroarea si am controlat furtunul de la servofrana , .....crapat

Am facut comanda - 130 ron

Am izolat temporar furtunul pana vine comanda si vad ca merge

Multumesc mult de informatie....Toate cele bune

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!