Jump to content

Emissions Workshop


tequilla
 Share

Postare recomandată

mie tot acest msj mi.a aparut pe bord si cu semnul de pomp (mortor) galben si am inlocut sonda de preincalzire a motorinei !

am mai scris undeva pe aici acest lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi mai multe cauze pentru aparitia acelui mesaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am postat si eu o problema cu Emissions Workshop, numai ca la mine imi zice VAGCOM-ul; ca este de la electric...nu o mai gasesc.

Adminii au sters-o?

Era ceva gresit?

Am o eroare pe bord de Emissions Workshop, am pus VCDS pe masina si mi-a dat ca este de la electric

UItati un exemplu mai jos

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 03G 906 018 CR HW: 03G 906 018 CR

Component: R4 2.0l PPD1.5 G 9674

Revision: --H05--- Serial number: VWZCZ000000000

Coding: 0000172

Shop #: WSC 10102 599 69419

4 Faults Found:

17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault

P0672 - 006 - Short to Plus - Intermittent - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 10100001

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 3

Reset counter: 251

Mileage: 45273 km

Time Indication: 0

Date: 2009.10.05

Time: 09:27:39

Freeze Frame:

RPM: 768 /min

Text: 80

Text: Nm

Text:

Voltage: 10.28 V

Bin. Bits: 00110000

Temperature: 18.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut

am si eu o problema care ma dat peste cap rau de tot. La masina din semnatura i-mi tot apare "emissions workshop". Am testat cu VAG-ul si i-mi da:

17055 - Cilindru 1 circuitul bujiei de preanc.(Q10):defect electric

P0671 - 006 - Scurt la plus - intermitent - MIL aprins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citeai ultimul post, fix ala de deasupra postului tau, ai fi vazut CA COlegu' alex_passat a avut cam aceeasi problema cu tine si a venit de la faptul ca bujiile nu erau compatibile cu releul. Deci, exista marea posibilitate ca si in cazul tau, aceasta sa fie problema.

Oricum, nebanuite sunt caile electronicii. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu sunt nou pe aici dar sunt nou inregistrat. Am urgent nevoie de o parere. Mi a aparut si mie in bord ,,emissions workshop'' acum citeva saptamini. Curios este ca nu cu mult timp innainte de asta consumul a scazut semninficativ si se mentine asa si dupa ce alarma a aparut si asta fara a afecta performantele motorului(cel de 1.6 FSI din semnatura). O verificare la service(nu in Europa) a gasit ca ambele sonde lambda dau alarma de gaze in exces(si nu alarme de ordin electric). Cei de acolo imi recomnada schimbarea tobelor catalitice.

Acum eu credeam ca exista o singura toba catalitica si nu doua. Este posibil de asemeni ca cei doi senzori sa fie defecti? Si in cazul in care totusi este toba catalitica nu cumva este prima(daca sunt doua) si asta afecteaza citirile ambilor senzori downstream? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am un touran 2.0 tdi 2oo5 si ma numar si eu printre cei care s-au confruntat cu emission workshop, numai ca la mine se intarea si pedala de frana la pornire-dupa care isi revenea la normal in rest tragea normal.Am fost la un service si am testat-o la calculator si defectul care aparea era la EGR.Mi-a stins martorul din bord (conducta cu robinet!!!)din tester dar cand am pornit a aparut imediat "emission work shop"si s-a aprins si martorul la bord.Meseriasul mi-a zis ca trebuie sa-mi cumpar EGR...va dati seama ca am cazut pe spate !!!...dar citind pe forum ca poate fi din mai multe cauze nu am cumparat EGR-ul si m-am dus la un meserias renumit in oras (Bacau) si cand a auzit ca mi se intareste si pedala de frana uneori s-a dus din prima pe defect:STUTUL DE PLASTIC FISURAT LA CONDUCTA DE LA POMPA DE INALTA LA SERVOFRANA-l-am cumparat-120LEI cu tot cu conducta(echipare originala)-mi-a stins martorul cu testerul si a fost totul OK-POT zice ca am avut noroc.Sper sa va fiu de folos cu aceste informatii.Bafta si voua!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am patit-o si eu prima data in seara asta . masina merge normal trage normal numai ca imi apare eroarea la pornire .

pana la urma unde sa caut? la bujii EGR cablaj injectoare ?

sau toate?

mentionez ca la mine nu s-a umblat niciodata la cablaje, injectoare si nici nu am schimbat nici o bujie de cand am luat-o

Modificat de iuly1209
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bujiile si cut off valve - clapeta de stop. S-ar putea sa trebuiasca curatata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile cum le verific? cu VAG com ?

si cut off valve este EGR-ul?

am dat odata jos EGR sa il curat pt ca era ulei pe langa el . nu mult .

dupa curatare tot la fel a facut insa nu am avut eroare nici inainte nici dupa . asta a fost acum 1 an

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile le masori cu un aparat de masura.

Cut off valve (clapeta de stop) este cea care taie fluxul de aer - poate sa ramana intr-o pozitie intermediara sau sa inchida si sa deschida imediat - in acest caz masina se scutura cand o opresti.

La tine cred insa ca e vorba de bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar la oprire mi s-a parut ca se cam scutura masina . nu mai stiam sigur sigur daca facea asa inainte insa am remarcat chestia asta .

unde gasesc valva asta? trebuie schimbata sau umblat la clapeta ?

scuze ca pun atatea intrebari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca sa o cureti. Mie la PBV imi cerusera undeva la 1100 ron (daca imi mai aduc bine aminte) - problema insa, in cazul meu, era de la bujii - erau arse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zi-mi si mie daca stii unde e valva asta ?

e cea de la EGR sau la filtrul de aer ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cea de la EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt ajutor :beerchug:

revin si postez cand rezolv problema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezolvat . corp clapeta EGR schimbat , motor ars . 950 ron + manopera

multumesc pt ajutor ''pronet''

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RAzvan Dumitru

salutare

hai sa va spun si eu povestea mea cu emissions workshop.

cam inainte de craciun mi s-a aprins si mie indicatorul respectiv cu mesajul de rigoare. Eram destul de enervat pe masină pentru ca doar ce schimbasem un injector si am lasat-o asa. Dupa sarbatori am sunat un prieten la Serpico (dealerul local) si l-am intrebat despre problema. Mi-a zis sa dau o tura de drum intins vreo 10 km intr-a patra la 2000 ture si sa vin sa mi-o strearga. am facut intocmai, am trecut pe la el si mi-a sters eroarea. A doua zi dimineata a aparut la la fel. Am lasat-o asa vreo 2 luni apoi am fost la un prieten, mi-a pus-o pe tester si eroarea aparuta era: defectiune electrica la bujia incandescenta aferenta cilindrului 4. Adica o bujie arsa. Mentionez ca pe toate frigurile alea de au fost mie mi-a pornit la sfert dar mi-au spus baietii ca se simte numai de la 2 bujii arse in sus. M-am dus am cumparat bujia - 56 lei - una cu toate ca toti de pe la magazine imi ziceau ca e de preferat sa fie schimbate toate ( da da sa dau banii asa ) m-am dus si mi-au schimbat-o. Dupa ce au dat-o jos a masurat-o electricianul si intradevar era arsa.

(offline despre schimbat bujii: sunt puse sub capacul de la culbutori, in ulei, de aceea ar trebui sa se desurubeze usor. nu fortati ca este casanta partea de ceramica si se poate rupe si cade in motor. Nu le masurati cat sunt puse pe masina ca este posibil sa le ardeti daca puneti curent pe ele)

A doua zi aceeasi eroare, acelasi drum la service aceeasi eroare pe tester. Baietii au dat din umeri si au dat un telefon la electricianu de la Serpico. M-am dus acolo si scurt omu s-a uitat de cand am update de software, ultimu era facut in 2006 si mi-a facut un update de software si la revedere. Nu mi-a mai aparut. de asemenea in ultimu an mi-a mai aparut de vreo 2-3 ori eroarea aia cu steering column defective dar nu am bagat-o in seama pentru ca disparea dupa ce reporneam motorul. Eu am pus-o pe ce se vorbea pe aici ca daca o parchezi cu rotile bracate sau denivelate apare. Mi-a zis nenea electricianu ca tot de aici era.

Asa ca eroarea asta despre care vorbim are foarte multe cauze. Ar fi bine sa va faceti un update de software mai intai si dupa aia vedeti daca mai apare ca sa nu schimbati piese degeaba.

Va salut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Steering column lock defective nu are legatura cu update-ul de soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am schimbat degeaba am verificat piesa . mi-au desfacut-o si mirosea a ars la partea electrica . mi-au facut si proba pe baterie si facea scurt cand era alimentat .

dupa asta motorul merge mai bine si consumul a scazut .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un touran 2.0 tdi 2oo5 si ma numar si eu printre cei care s-au confruntat cu emission workshop, numai ca la mine se intarea si pedala de frana la pornire-dupa care isi revenea la normal in rest tragea normal.Am fost la un service si am testat-o la calculator si defectul care aparea era la EGR.Mi-a stins martorul din bord (conducta cu robinet!!!)din tester dar cand am pornit a aparut imediat "emission work shop"si s-a aprins si martorul la bord.Meseriasul mi-a zis ca trebuie sa-mi cumpar EGR...va dati seama ca am cazut pe spate !!!...dar citind pe forum ca poate fi din mai multe cauze nu am cumparat EGR-ul si m-am dus la un meserias renumit in oras (Bacau) si cand a auzit ca mi se intareste si pedala de frana uneori s-a dus din prima pe defect:STUTUL DE PLASTIC FISURAT LA CONDUCTA DE LA POMPA DE INALTA LA SERVOFRANA-l-am cumparat-120LEI cu tot cu conducta(echipare originala)-mi-a stins martorul cu testerul si a fost totul OK-POT zice ca am avut noroc.Sper sa va fiu de folos cu aceste informatii.Bafta si voua!!!

Poti sa imi dai si mie detalii despre renumitul meserias din Bacau? :blah: Am si eu pe B6 din 2006 Emission Workshop care reapare cam la 2 zile dupa ce o sterg .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Astazi s-a aprins si la mine "Emissions Workshop", din pacate, in cazul meu a fost vorba "doar" de un injector. Mentionez ca la mine cand s-a aprins respectivul mesaj, s-a oprit motorul si nici nu a mai pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un vecin cu un BKP (pacatoasa masina) si evident mesajul "Emissions Workshop" punem testarul si ne arata bujie arsa. Merg la magazin cumpar una originala de fapt era a lui Volksman pr masina lui si merg la mecanicul lui s-o schimbam, parca era pe cilindru 2. Stupoare bujia functiona si celelalte. Cum nu am gasit buba am hotarat sa montam la loc si mecanicul zicea ca a mai intalnit pe cablajul bujiilor sa existe un fir intrerupt. Norocul a facut ca la montaj sa se refaca legatura cu firul si merge si in ziua de azi. Deci poate sa fie si de la un fir intrerupt si bujia sa functioneze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut am si eu o o problema cu un passat 1.6 FSI 115CP DIN 2006,mi a s a aprins martorul Emissions Workshop! nu e prima ora numai ca prima data s a aprins cand am bagat benzina din bulgaria(dupa ce s a dus plinul acesta s a stins)acum mi s a aprins iar numai ca nu se mai stinge decat daca il scot cu `testerul`,aceasta rezolvare fiind provizorie pentru ca se aprinde in cateva zile din nou.Cand am fost la un service si mi a pus testarul mi a zis ca este ceva cu senzorul de temperatura dar avaria mai este insotita de 2 coduri necunoscute:P3078 P3108. A mai patit cineva asa,stiti cam ce ar putea fi si la ce pret se ridica piesele?Multumesc anticipat si sper sa nu fiu off-topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alyn89:

P3078 19534 Throttle Valve Control Module air throughput too

low at idle (soiled)

-Clean throttle valve control module

P3108:

m_05_0598.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!