Jump to content

Emissions Workshop


tequilla
 Share

Postare recomandată

Unde ti-ai programat masina? Si de ce ti-au programat-o abia atunci? Incearca mai bine la alte service-uri. Incearca sa te duci la Nurvil, Rm. Valcea. Ai datele de contact AICI.

Pe de alta parte, daca nu mai ai garantie, poti sa incerci sa iti procuri piesa de la reteaua de magazine Augsburg, ai putea iesi mai ieftin asa, nu sunt sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt din Buc si am progrmat-o la Midocar...

Nu stiu sigur ca este EGR-ul...la mine in descrierea erorii spune Electrical Fault la bujiile incandescente...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce ai schimbat bujiile incandescente? Cel mai bine, da un telefon unde ti-am zis eu, pune-le o intrebare si programeaza-te. Ca pana pe 3 noiembrie e cale lunga si cine stie ce se da peste cap la "calculatretul" masinii si o dai in alte belele. Oricum, trebuie avut in vedere ca uneori apar pe Vag erori care nu prea au legatura cu ce e in realitate. De exemplu, eroarea de coloana de volan nu se sterge din modulul de volan ci din modulul de motor, iar saptamana trecuta am intalnit un G4 la care aparea eroare de "Emmisions" cel mai probabil din cauza unui contact de la pedala de frana ( sau cel putin asta a fost explicatia gasita pe moment cu vag-u conectat si cu colegu' gogoasa langa mine). Deci, s-ar putea sa fie de la altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi s-a mai intamplat odata sa imi apara aceasta eroare din cauza faptului ca era desprins furtunul care pleaca din filtrul de aer (colierul slabit). L-am pus la loc, l-am strans cum trebuie (multumita lui Cipos, ca el m-a diagnosticat si ajutat) si de atunci nu am mai avut aceasta problema pana saptamana trecuta, cand am aflat despre EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasi eroare o aveam si eu. "Specialistii" de al PBV imi recomandau (imperios) schimbarea cut off valve (clapeta de stop). In urma curatarii EGR-ului si implicit a clapetei respective, masina se comporta la fel - aceeasi eroare stresanta in bord. Cauza s-a dovedit a fi nicidecum clapeta de stop, ci bujiile incadescente (toate erau arse).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, erorile au uneori cauze nebanuite. Din pacate se intampla sa dea eroare undeva si buba sa fie complet in alta parte.

Legat de problema asta, eu nu am avut nici o problema pana acuma cu bujiile incandescente si nici cu EGR-u. Sper sa nu am dar mai dati-mi va rog detalii despre buji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am dat 280 ron pt EGR si l-am montat singur. Nu e foarte greu are 3 suruburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la orice magazin de piese auto, il gasesti pana in 350 ron. eu l-am luat de la BOZONE e pe chei dupa universitatea cantemir.

vezi sa nu-l confunzi cu clapeta de stop care costa 800 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BAi nene...pune te rog o poza cu "EGR"ul de 3 milioane pe care l-ai cumparat mataluta...chiar sunt curios..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e EGR-ul e doar o simpla supapa care e legata de pompa de vagum si permite gazelor din evacuare sa reintre im admisie. e facuta doar pt scaderea emisiilor

daca vrei scanez si factura sa vezi cat am dat pe el

post-22586-1256561089_thumb.jpg

post-22586-1256561103_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la ce pret are, nici nu prea merita sa-l cureti, ca mai bine il schimbi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA EGR de tipul asta se sparge membrana si nu ai ce-i face.

Problema e la Regulation Flap , ala se mai poate curata si se mai prelungeste viata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mergi mai mult timp cu EGR-ul defect, fara sa il schimbi, se poate intampla ceva rau, poate fi afectat negativ motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca se poate intampla ceva. eu am mers vreo 5 luni cu el defect, in afara de consum marit nu am avut nici o problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu merg de vreo luna si masina parca se misca mai bine, iar consumul e la fel. Sa-l mai repar? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa spun, dar ma gandesc la faptu ca nemtii nu sunt atat de idioti incat sa puna in motor un EGR degeaba, si sa nu pateasca nimic motorul daca se circula cu el defect. Daca nu face nimic, atunci de ce l-au mai pus? Tosusi, nu va ganditi si din acest aspect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu EGR-ul recircula gazele arse, deci rolul lui e de a reduce poluarea. Dar motorului nu sunt sigur ca ii place prea tare acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul are rolul de a reduce temperatura in camera de ardere si in sistemul de evacuare-catalizator. Daca ar intra numai aer curat si saturat in oxigen s-ar ajunge la temperaturi foarte mari mai ales in cazul motoarelor diesel, iar functionarea in regim de temperaturi inalte pe perioade lungi distruge practic catalizatorul. Oricum, sunt o gramada de senzori care monitorizeaza cantitatea de oxigen care intra in motor si se alege varianta cea mai buna pentru el, asa incat sa fie multumit de ceea ce primeste.

Modificat de clau_75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu merg de vreo luna si masina parca se misca mai bine, iar consumul e la fel. Sa-l mai repar? ;)

DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Eu am mers cu el bulit cam juma de an...

Ajunsesem de aveam dificultati sa depasesc dacii model 76' daca pricepi ideea...

In plus...EGR-ul la BKP e electronic, nu arata precum ala din poza nici cu politia...si mai costa si vreo...11 milioane..nu mai tin bine minte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am motor BXE, dar tot un drac ... in 2 saptamani, dupa ce imi recuperez permisul, ma duc sa-l schimb.

Mama Omide, dar dupa ce ai schimbat EGR-ul a fost OK (cel putin din punctul asta de vedere, ca la tine e greu de zis ca a fost vreodata OK)? Adica nu au fost urmari pentru ca ai mers juma' de an asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e electronic, aia e clapeta de stop in care intra mufa. eu tot bkp am

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dom'le ...ce ai pozat matale acolo nu seamna cu ce am eu pe masina...

Nu are supapa aia...e un capac negru in care intra o mufa si gata..

Uite EGR-ul electronic ! Nu seamna nici cu politia!

http://img211.imageshack.us/i/img01026797386ur6.jpg/

http://img503.imageshack.us/i/img00936615937bs2.jpg/

Modificat de Mama Omide
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudat, a mea tot bkp, tot 2006 si nu e asa EGR-ul. nu am mai vazut la nimeni asa :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PE aceleasi motoare au pus EGR si Vacuumatic si electronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!