Jump to content

Emissions Workshop


tequilla
 Share

Postare recomandată

Salut

Azi mi-a aparut la scanare urmatoarea eroare:

P2100 Throttle Actuator Control Motor Circuit/Open

P2102 Throttle Actuator Control Motor Circuit Low

Octavia motor 2.0 BKD "emissions workshop":

Am citit topicul si am vazut un raspuns ceva despre clapeta de aer sau asa ceva. Se refera la clapeta de acceleratie? Dupa ce am sters eroarea nu a mai aparut in bord, dar ramane in calc.

Tin sa precizez ca motorul trage normal si merge ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se scutura la oprire, dar face si in timpul mersului, cand motorul este la relanti, are  cateva mici intreruperi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se scutura la oprire e de vina clapeta de cut off care inchide si nu ramane in acea pozitie, deschizand iar - astfel trage iar aer si de aici apare acel scuturat. vezi daca toate sigurantele din compartimentul motor sunt ok. sa nu fie arsa cea pe care e cutoff-ul si ventilatoarele, bujiile. la temperaturile de afara daca nu merg ventilatoarele e bai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... S-a ars clapeta, am decuplat mufa, i-am schimbat siguranta aia de 10A, pt a functiona corect Clima si... trebuie schimbata.

Aveti idee, daca mai merg asa cu ea o perioada afecteaza motorului cu ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos - o perioada scurta, nu - nu afecteaza cu nimic la motorul tau, doar ca o cam clatina la oprire - da in tampoane.

Alta problema, daca se duce turbina si o ia pe ulei, nu o poti oprii din contact - nu e cazul tau, ca abia ai refacut turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu intelesesem eu... gata m-am linistit. Oricum, dupa ce am fost aseara la tine clima merge ok.

Sa traiesti 100 de ani fara reparatii majore. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bucur ca am rezolvat-o.

Asemenea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut!

ce mufa ar trebui sa scot si ce siguranta ar trebui sa schimb pentru a functiona din nou a/c?

Ajung in service in doua zile ca sa ii inlocuiesc aia dar este cod portocaliu de caldura ...

 

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi ce problema ai ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

martor motor aprins, martor bujii clipeste, nu mai functioneaza a/c-ul si se scutura puternic la oprirea motorului

Modificat de AMW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa de la clapeta de cut off. Schimbi siguranta. Va ramane martorul de motor aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara ,am si eu o problema cu un passat din 2008, motorizare 2,0 -140cp cod motor cbab si tot imi apare spirala de la bujii si pe tester imi da eroarea de supapa egr defect functionare si am schimbat deja al3-lea dupa ce il schimb sterg eroarea si functioneaza 20 de secunde si din nou apare eroarea, cat timp apare bujia masina nu trage  si cand dau jos mufa de pe egr masina trage si daca dau jos teava intre debitmetru si turbo nu am nici o eroare dar nici nu mai trage   multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am probleme la mașină cu mesajul emmisions workshop. La pornire ii taie turbo si merge foarte greoi. Am făcut scanare si da "over boost pressure". Bun! Baga presiune mai mare în turbină...e geometria variabilă, mi-au spus mecanicii....Am curatat-o a dispărut eroarea totul ok ......după 1000 km mers normal reapare la pornire....va întreb pe voi ca am ajuns la capătul răbdării....poate fi turbină de vina sau e doar geometria cea care trebuie înlocuită cu una nouă? Când cuplează (după câteva reporniri)Masina merge normal,doar ca smunceste când intră turbină în sarcina. Voi ce spuneți? Când cuplează turbo e ok si când nu cuplează merge ca o tigaie....ce ar trebui să verific?

 

Menționez că după curățarea turbinei si a geometriei valorile erau în parametri si Masina mergea ca noua....acum cu mesajul în bord si cu robinetul galben aprins Masina nu cuplează turbo tot timpul la pornire...merge înecat si nu trage....la câteva reporniri își revine si merge relativ normal doar ca smunceste cand intra turbo....dupa o perioadă robinetul si eroarea dispar si Masina merge normal....Am observat că după drumuri mai lungi îmi apare eroarea....a mai avut cineva problema asta? Ceva idei? Pe bune sunt disperat....mă pornesc la drum și când opresc si repornesc să plec nu mai trage masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna

Sunt noua pe acest forum,dar ma confrunt cu o problema....de o luna jumate mi-am adus un golf V,1.9 TDI,2004 cu 105cp din Germania.De cand mi l-a adus mi se tot aprinde martorul ''engine chek" in bord insotit de " emissions workshop" si am simtit ca nici nu treage masina cum ar trebui.I-am schimbat distributia,filtrele,uleiul,senzorul de la turbo,debimetrul de aer.Senzorul mi la schimbat pt ca nu era destula presiune pe turbo si a crezut ca de la el este.Apoi iar mi sa aprins si mecanicul mi-a zis ca tija din turbo cu palele s-ar putea sa fie intepenite pt ca la tester spunea k este presiune mica pe turbo dar turbo este bun.Joi debimetrul de aer mi la inlocuit pt ca era stricat si mi-a resetat martorul din bord si si-o dat drumu masina.Ieri am fost cu masina la RAR si totate bune si frumoase pana azi dimineata cand mi sa aprins din nou.

Ce se intampla cu masina mea?Ce are? ce sa ii mai verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca erau palele intepenite, nu mergea masina atat.

cauta pe cineva priceput (in zona ta), care are un VCDS si mai mult ca sigur va elucida aceasta problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare!

 

Azi pe la -2 grade dau sa pornesc masina,(stationare cca.8 ore) porneste ok si apare imediat emission workshop si robinetul aferent. Alte simptome nu prezinta, merge la fel.

Am mai repetat porniri si nu dispare. Ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau mai bine zis.... numai asa ne putem pronunta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanare facuta. Rezultatul: bujie cilindru 3 dusa. Urmeaza schimbul.

Va multumesc pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 31.07.2016 at 15:43, AMW a scris:

martor motor aprins, martor bujii clipeste, nu mai functioneaza a/c-ul si se scutura puternic la oprirea motorului

Am aceias problema zi mi te rog ce a avut masina ta. Mss

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanează și postează erorile stocate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@LaieLa mine a fost clapeta de cut-off, dupa cum bine au intuit colegii de pe forum. 

Initial am schimbat siguranta si si-a revenit aerul dupa care, la vreo 3 zile am fost in service si am inlocuit piesa.

Citeste topicul inainte de postarea mea de atunci ca o sa te prinzi ce trebuie sa faci ca sa verifici siguranta si eventual sa o inlocuiesti. Ulterior tot in service se va remedia.

Desigur, urmeaza si sfatul lui Florin daca poti scana masina, eu nu am avut atunci si nici nu am o astfel de capabilitate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

imi poate explica cineva unde gasesc exact senzorul G448? am eroare pe el (intermitent semnalul). ma gandesc sa verific cablajul inainte sa il bag in service sau sa comand pieza. Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara . Am si eu o problema cu masinuta mea . Azi megand la munca Mi sa aprins in bord check engine si mesaju “Emissions Garage” Masina merge bine nu se simte nici o duferenta . De la ce poate fi ?? Vw passat 2006 2.0 L diesel 140 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!