Jump to content

Emissions Workshop


tequilla
 Share

Postare recomandată

@bysus: Sa-mi trimiti si mie o poza cu contactele care se distrug sau se intrerup de pe galerie - citeste si vezi ce inseamna codul respectiv apoi fi asa ferm in afirmatii. Intake manifold runner este V157. Vezi care e acesta apoi da sfaturi cu galeria de admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sigurante sa verific?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 LA un motor CR de 1986 cc avem, in aceasta ordine: clapeta de cut off ( in diagnoza este denumita throttle control module), egr-ul si galeria de admisie. In galeria de admisie sunt 8 canale de dirijare a aerului admis: 4 neobturate si 4 obturate cu ajutorul unor clapete, clapete ce sunt actionate de un motor electric.  

 

Volfied. de cele mai multe ori s-a uzat articulatie de la motoras la clapete si se blocheaza, dar verifica sigurante, cablaj motor.

 

OT:Pronet, te rog pe tine sa mergi sa te mai documentezi, pentru ca poti induce in eroare pe viitorii clienti ( sa aiba acest cod de eroare si tu sa ii pui sa schimbe clapeta de cut off iar rezultatul sa nu fie pe masura asteptarilor). Fotografii nu am gasit pe net sa-ti pun.

 

 

LE: Uite ca am gasit. Te las pe tine sa identifici ce am spus mai sus si sa imi spui daca am gresit cu ceva..

post-27036-0-46035200-1369491597_thumb.j

Modificat de bysus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am spus ca trebuie sa schimbe clapeta de cut off ci sa o verifice. In majoritatea cazurilor care le-am intalnit a fost de vina aceasta clapeta - de fapt motorasul V157 (am avut curiozitatea sa-l desfac pe cel care l-am inlocuit pe masina si am vazut cat de prost este facut - roti dintate din plastic) - clapeta inchidea corect (masina nu se scutura) dar in loc sa ramana inchisa deschidea din nou. Deasenea, am sugerat intai verificarea sigurantei aferente din compartimentul motor. M-as mira ca in cazul colegului sa fie dusa galeria. Nu am afirmat ca ceea ce ai spus in postul anterior este gresit, dar sa-i dai omului din start verdictul cu galeria, cu asta nu am fost de acord. Poza postata este a unui motor CR si atat. O sa caut in Elsa si o sa postez exact tot traseul de la cu-toff.

 

EGR.zip

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfaturi. Motorasul de la clapeta l-a verificat un mecanic si inchide/deschide. Masina nu scutura la oprire.

Care ar fi siguranta aferenta?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar s-a stins 2 zile, acum s-a reaprins martorul. Care e siguranta aferenta ca sa verific?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se stinge/ reaprinde nu e de la siguranta. Verifica clapeta, EGR-ul si galeria asa cum ti-a sugerat si colegul bysus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta am verificat-o, motorasul functioneaza. EGR-ul l-am verificat, nu era incarcat, dar mi l-a facut bec. Deci s-ar putea sa fie galeria.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Dupa o spalare de motor, cu jet de apa, nu mi s-a mai aprins eroarea. Am 3 saptamani de atunci. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur e undeva un contact/mufă la care a ajuns apa si e umed ori oxidat.

După o pățanie de genul ăsta o cunoștință a demontat pe rând toate mufele din compartimentul motor și le-a suflat cu uscătorul de păr, după care totul a revenit la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la mine se aprindea eroarea cand era uscat, iar dupa spalare n-am mai vazut eroare in bord! ;)) ciudat, s-o fi fixat mai bine vreo mufa! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

si mie mia aparut acceasi eroare insotita de check,si nu mai trage ramane turbina blocata,o opresc si dau cheie iar dar fara check direct si merge normal trage normal numare trepidatii dar ramane check-ul aprins.Nu stiu ce sai mai fac iam pus tester si nu citeste turbina,am schimbat senzorul de pe turbina si la fel nu stiu ce sai mai fac ceva sfaturi????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi la cineva care are VCDS si pune scanarea sa vedem eroarea, asa cum apare ea.

 

fa si un log in mers, sa vedem valorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

verifica senzorul de motorina care se afla langa filtru pe o conducta...acceasi problema am avuto si eu e 70ron senzorul pe original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

mai este activ topicul?

Modificat de mariovenera
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
mihu.valentin1986

Salutare, am si eu o problema ,aseară in timp ce depășeam sa oprit mașina in mers si a apărut eroarea emission workshop si imi pâlpâia spira, am pornit o Iara si a mers dar de la 90 / km /h Iara apărea mesajul dar nu a mai murit motorul doar pâlpâia spira si motorul nu mai avea nici o vlaga. Am fost la service si mi au zis ca e o clapeta de la galeria de admsie avea membrana rupta , a schimbat o si acuma merge mașina dar mi au zis ca trebuie sa schimb si galeria de admisie... Ceva sfaturi?  Postez si eroarea . BKP 2.0                                                  Address 01: Engine        Labels: 03G-906-018-BKP.clb
   Part No SW: 03G 906 018 CE    HW: 03G 906 018 CE
   Component: R4 2.0l PPD1.5 G    9707  
   Revision: --H45---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 6ADB2423458A324E2A7-803F

1 Fault Found:
000564 - Boost Pressure Regulation 
               P0234 - 006 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 66531 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.02.08
                    Time: 19:47:44

             Freeze Frame:
                    RPM: 3040 /min
                    Torque: 368.0 Nm
                    Speed: 107.0 km/h
                        90.48 %
                    Voltage: 14.46 V
                    Pressure: 2236.5 mbar
                    Pressure: 2939.4 mbar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

neata !

galeria de admisie nu are membrana,,,, iar eroarea de mai sus se refera - in cele mai multe cazuri, la o geometrie imbacsita, la turbina.... deci, necesita o curatare a acesteia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba/curata geometria variabila.

LE: acum am vazut ca a postat si Florin inaintea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihu.valentin1986

Mulțumesc ptr răspunsuri , o sa o duc la un mecanic sa o curețe .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

cat ar trebui sa coste curatarea turbinei? am si eu problema semnalata mai sus:

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) 
            P0234 - 000 -  - 
             Freeze Frame:
                    RPM: 3276 /min
                    Torque: 242.0 Nm
                    Speed: 108.0 km/h
                    Load: 60.8 %
                    Voltage: 13.53 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Absolute Pres.: 1815.6 mbar
                    Absolute Pres.: 2590.8 mbar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decat sa cureti geometria mai bine o inlocuiesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde. Daca sesizezi problema inainte de a avea martori aprinsi prin bord, e mai bine sa o cureti. A mea a trecut prin doua curatari. De ce sa o inlocuiesti daca nu ai jocuri sau palete deformate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai certitudinea ca iti face planeitatea ok. Pretul ptr inlocuire e acelasi ca tot o desface, iar o geometrie noua nu e mai mult de 150 lei parca. Acum fiecare cum decide. Eu la a mea am preferat imlocuirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am problema cu check engine si mesajul emissions workshop.....concluzia 2 injectoare picate. Pt. achizitionare lor m-ar interesa, daca ma puteti sfatui, cum sa le aleg, care e cea mai buna firma producatoare de injectoare si care e treaba cu codurile alea (ex:Cod: 03G130073S).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!