Jump to content

Martor bord "Check Engine" aprins si mers neregulat


pellyy
 Share

Postare recomandată

Vino la intalnirile de la Casa Poporului din fiecare seara de la ora 21, sau joia la ora 19 si duminica la ora 11 la Sala Polivalenta (vezi aria de intalniri spontane).

Daca nu, vezi aici lista cu cei cu Vag Com: http://vwforum.ro/index.php?showto...diagnoz*+vagcom

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai, in blocul de valori masurate 15 gasesti numaratoarea rateurilor pe fiecare cilindru in parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc ptr sfat si link.

O zi buna.

Modificat de BLiTZ
sters citatul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Blitz,

Mersi mult de info. Tot saptamana trecuta am descoperit si eu informatia asta (nu am mai ajuns insa sa fac update pe forum).

Am schimbat bujiile intre ele si misfire e tot pe cilindrul 3. (BTW, daca mai are nevoie cineva de informatia asta pe viitor: blocul 15 din engine controller / measuring blocks e pt cilindrii 1 2 si 3, iar in blocul 16 e cilindrul 4)

Intre timp am fost la Skoda si mi-au gasit injectorul de vina. Insa mi-au recomandat sa ma duc la un service sa incerc sa il curat inainte sa il schimb (ei nu au instalatie de curatare, iar un injector nou costa la ei 815 RON) Acum baiul e ca nu gasesc in Timisoara nici un service care sa curete injectoare... iar in solutii minune de bagat in benzina nu prea am incredere: parerile sunt foarte impartite si majoritatea celor care le-au testat nu aveau probleme. Se incadrau in urmatoarele 2 categorii:

1) nu aveau nici o problema dar au testat solutia si masina tot nu trage ca un Ferrari :ceuameni:

2) nu aveau probleme dar au bagat solutia si li s-a parut ca subit masina "zboara" :biggrin:

Nu am gasit forumisti care sa testeze o astfel de solutie si sa aiba clar un efect pozitiv (adica ceva masurabil: gen au problema X inainte (nu ca li se pare ca au problema X) iar dupa ce au pus solutia, problema a disparut).

Acum :offtopic: : stie careva un service in Timisoara care sa se ocupe de curatat injectoare cu ultrasunete? Din ce am cautat pana acum pe forum (si in area de service) nu am gasit asa ceva...

Modificat de mihai_sarb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha. E bine ca ai recomandat defectul (sa iti spun sincer aveam o banuiala catre porcaria aia de bloc de aprindere, ca nu pot sa-i zic bobina).

Nici eu NU recomand decat instalatie de curatare cu ultrasunete sau instalatie de curatare cu solutie dar care se monteaza pe circuitul de alimentare (se anuleaza circuitul din rezervor) si NU trebuie turnat nimic in rezervor.

In TM nu stiu eu ce sa recomand dar cred ca cel mai indicat e sa vorbesti cu saboteur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Vali m-am gandit si eu (chiar azi vorbeam cu prietena mea de problema asta si m-a intrebat de ce nu vorbesc cu saboteur :) )

Baiu e ca la cum il stiu eu pe el, nu prea stie cum arata service-urile prin Timisoara... si nici cei de la service nu au auzit de el... :biggrin: :))

Oricum o sa incerc sa vb cu el daca il vad pe messenger zilele astea (in caz ca nu dau de vreun service...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink:

chiar azi vorbeam cu prietena mea de problema asta si m-a intrebat de ce nu vorbesc cu saboteur :)

:blah:

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

un service care curata injectoarele cu ceva instalatie care, in loc de combustibil, injecteaza ceva solutie, ar fi in cartierul freidorf. se numeste saveros sau ceva de genul asta.

cum mergi pe sagului spre iesire, la casa auto la semafor faci dreapta, la intersectia cu "centura" mergi tot inainte si o sa vezi pe partea stanga mai multe masini parcate. acolo si-a curatat un prieten injectoarele la bmw-ul sau, un 320d. operatia (care cica s-ar numi purjare) l-a costat 200 lei si a durat cam 2 ore. inainte i-au facut un test de injectoare (nu stiu in ce a constat) si a descoperit ca 2 cilindri nu prea se alimentau. dupa operatie, a fost destul de multumit de comportamentul masinii, doar ca nu a durat foarte mult (el merge si mult prin oras). in schimb, camd iese afara si merge un pic turat, se imbunatateste comportamentul motorului.

bafta!

Modificat de cristi v.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asadar: am gasit in sfarsit un service care curata injectoare cu ultrasunete, in Timisoara.

astazi dimineata am fost la Promotor (in Piata Prahova) si mi-au curatat toate injectoarele.

investigatie la Skoda (care a gasit injectorul ca fiind buba): 90 RON

curatare injectoare: 140 RON

satisfactia unui motor care toarce ca nou: nepretuita :))

imediat ce am ajuns acasa de la servici am testat ECU-ul cu VAG COM-ul: la cateva secunde dupa pornirea la rece ainregistrat 3 misfire-uri (fiecare pe alt cilindru); apoi, pentru jumatate de ora nu am mai avut nici un rateu. indiferent de turatia motorului. asa ca ma simt super multumit de operatie. motorul merge din nou lin si nu mai vibreaza (eu credeam ca vibratia e de la clapeta de acceleratie si ma pregateam sa o curat si pe aia ca ma enerva vibratia din scaun insa acum a disparut aproape complet - dar oricum nu scapa nici clapeta prea mult timp ;)

@ Blitz - mersi mult pt sfaturi; m-au ajutat sa dau de capat problemei :beerchug: ; si nu mai rade ca discut problemele masinii cu prietena :nono: :blah_:

@ Cristi V - mersi de info legat de service. daca nu aflam ieri ca Promotor-ul are curatare cu ultrasunete ma duceam la service-ul indicat de tine, ca tot era mai bine decat sa bag eu bitter suedez in benzina :)

Eventual daca mai aveti nevoie de detalii (pe care poate le-am considerat neinteresante sau am uitat sa le mentionez) intrebati aici.

:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, case closed. Multam de feedback Mihaie. Nu neglija clapeta, adica daca ai pornit o treaba fa-ti timp de ea pana la capat. Si nu radeam ca discuti problemele masinii cu prietena, ci de faptul ca tocmai prietena te-a indrumat la saboteur :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am o problema cu masina mea (Fabia Sedan,HTP 1.2, 2006), care ma dispera. Concret, depre ce este vorba:

- la relanti, dupa aprox. 30 de sec, se aprinde pe bord martorul de evacuare gaze, care palpaie, iar turatia scade in jurul valorii de 500 rpm;

- la plecare de pe loc, turatia nu sare de 2000 rpm, iar daca incerc sa accelerez, nu raspunde la comanda. In situatia asta, daca o opresc si o repornesc, isi revine, dar martorul ramane aprins.

Modificat de BLiTZ
Editat scriere cu caractere marite si bolduite; inutila.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare, care e martorul de evacuare gaze? Si o rugaminte, fa o diagnoza si zi-ne si noua ce eroare da. Altfel, greu la ghici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare, care e martorul de evacuare gaze? Si o rugaminte, fa o diagnoza si zi-ne si noua ce eroare da. Altfel, greu la ghici.

martorul de evacuare gaze este conducta aia galbena sau robinet,am facut mai multe teste si imi spune ca la cilindrul 3 am miss fire,azi am mers iar cu masina si acel martor a disparut,dupa 1 minut a aparut iara am verificat injectorul la cilindrul 3 ,am scos mufa de la injector si am pus un bec de opozitie si am pornit masina becul se aprindea normal iar dupa ce a inceput sa moara si sa scada turatile motorului becul a ramas stins

ps:am sa incerc sa mai fac o testare cu vag com dar deja am dat pana acum 150 ron pe 3 testari si toti nu mi au dat un raspuns concret(poate ma ajuta si pe mine cineva cu o testare mai ieftina )

Modificat de wanted2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 03D 906 033 C

Component: 1,2l/2V SIMOS3 00HS1509

Coding: 00021

Shop #: WSC 13765

TMBPW16Y664613385 SKZ7Z0F3459431

1 Fault Found

16687 - Cylinder 3: Misfire Detected

P0303 - 35-00 - -

Readiness: 0110 0101

asta e eroarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi intalnirile din Bucuresti, sunt sigur ca gasesti pe cineva care sa te ajute cu eventuale diagnoze GRATUIT pana rezolvi problemele.

Sau mai bine cumperi o interfata pret aprox. 100 RON. Gasesti aici pe forum.

Poate te ajuta si pe tine o curatare de injectoare, ca si cum ai fi putut citi cu cateva posturi in urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate sa fie cumva ceva la instalatia electrica??sa nu dea curent suficent la injectorul 3??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Check the resistance values of the injectors (12...17 Ω

at approx. 20

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am avut si eu o poblema cu martorul "CHECK ENGINE". La inceput mi se aprindea si se stingea iregulat, iar dupa o perioada a ramas aprins. Dupa 2 verificari cu VAG Com-ul mi s-a recomandat sa curat EGR-ul cu un spray de curatat contacte, pentru ca asta imi dadea eroare in program. Dupa ce a ridicat capota si am dat capacul de plastic de la motor jos, am observat ca furtunul de la turbo era fisurat (probabil de la capacul de la motor, din cauza vibratiilor). I-am taiat partea care era cu "buba" si apoi l-am introdus inapoi. Problema rezolvata. Mentionez ca masinea este cea din semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

Mi s-a aprins si mie check engine in mers astazi prima data ... masina trage ok .... trepidatii nu mai mari decat cele specifice motoarelor AQW ... tin sa precizez ca am luat si curatat clapeta de acceleratie(acum 2-3 saptamani) si nu a mai repozitionat-o cu ajutorul vag com .....e posibil din cauza asta sa se fi aprins martorul?

si a 2 problema .... cam de o sapt intra si iese greu din treapta 2 si 3 .... nu caraie nu nimic ..... ceva idei ... sugestii ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nimeni.... nimic :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii ca sunt interzise bump-urile pe arie tehnica si se sanctioneaza cu warning, nu?

Ia legatura cu cineva din Zalau sa iti faca o scanare de defecte si vino sa le postezi fain frumos aci, ca sa vedem despre ce exact discutam. Si roaga pe cine iti face scanarea sa iti adapteze si clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuzele de rigoare ..... numa ca acum de 2 luni a apucat-o si nu se mai opreste .... sting un bec pe bord si se aprinde altu .... ABS , servo si ulei rezolvat .... acum s-a aprins si motorul ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti in trecere in Simleu, te ajut cu placere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fabia 1.2htp cu 62cp din 2008.

Pornesc aerul conditionat (motorul la relanti) si incepe sa tremure violent toata masina. Parca motorul "ar trage din greu" sa invarta compresorul pentru AC, ba chiar, mai mult, aproape ca moare. Nu se opreste motorul, dar trepidatul e chiar violent... Vara trecuta parca nu trepida in halul asta. Ati mai experimentat careva chestia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Eu am patit, cand mi-a murit compresorul, chiar sa moara motorul, nu statea deloc la relanti. Compresorul este o sarcina pentru motor, daca nu ai ulei in instalatia de climatizare, poate merge mai greu sau chiar se poate gripa. Ar fi bine sa verifici daca ai freon si ulei un compresor sau poate pur si simplu e defect (banuiesc ca se poate masura consumul intr-un service ceva).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!