Jump to content

Martor bord "Check Engine" aprins si mers neregulat


pellyy
 Share

Postare recomandată

Ce funcţie are fiecare fir de la sonda lambda (cea cu 5 fire), pe culori : alb1(cel din colţ), alb2(cel de lângă galben), galben, albastru, negru? Sonda am achiziţionat-o eu de la un magazin de piese auto şi am garanţie la ea. Chestia cu garajul am să o încerc la CORA în parcarea subterană, unde am să caut un loc mai călduţ, iar de VCDS nu ar fi problemă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat iar sonda lambda 1, erorile persistă. S-au verificat toate conexiunile, toate cablurile aferente instalaţiei electrice - nici unul întrerupt. În urma tuturor verificărilor s-a ajuns la concluzia că ar fi calculatorul maşinii. Există vreo procedură de resetare a acestuia?

Am găsit ceva pe un site englezesc :

1. se opresc toţi consumatorii maşinii (ventilaţie, radio, etc. etc.)

2. se deconectează borna negativă a bateriei şi se lasă aşa aproximativ 1 oră;   

3. se conectează borna la baterie;

4. se porneşte sau doar se pune contactul (aici nu am înţeles) şi se lasă aşa aproximativ 30 min. 

În tot acest timp nu se atinge nici o pedală.

Mă gândesc că poate ajută resetarea asta, poate nu-i place cu sonda nouă şi trebuie "obligat" să o înveţe. Zic şi eu.........

 

Off topic: E cineva care se pricepe la ECU, reparaţii, cu alte cuvinte "să se bage în el"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. Se lasa cateva secunde asa fara borna.

4. Se pune contactul, si un pic de rabdare pana se vor initializa toti martorii, dupa care pornesti motorul si il lasi sa functioneze pana temperatura motorului ajunge la 90 grade. In tot acest timp...nu apesi pedala de acceleratie.

Nu cred sa ajute, dar trebuie sa incerci.

ECU cand este cu probleme, nu citeste datele de la senzori etc. Ma gandesc de ce nu vede si ceilalti senzori ca ar fi cu probleme? Asa i s-a casunat doar pe incalzirea sondei? Ar fi bine sa nu am dreptate...

Inainte de a face ceea ce ti-ai propus, erase al DTC, iar in momentul cand martorul MIL s-a stins, iei rapid contactul.

Dupa ce ai pornit motorul, daca in primele 5-6 minute nu apare eroarea ai scapat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Carmen, ce bine că nu ai avut dreptate în legătură cu ECU! Am făcut rost de o sonda originală, second-hand. Am montat-o pe maşină, şters toate erorile, pornit motor.....şi de aproape o săptămână tot urmăresc martorul MIL şi acesta "se încăpăţinează" să nu se mai aprindă. Deci, sonda era defectă, chiar dacă era nouă. M-am lecuit de a mai cumpăra (anumite) piese noi pe diferiţi producători şi nu originale. Acum am dat-o înapoi, retur cu constatarea defecţiunii din service ca să nu fie probleme cu returnarea banilor. Oricum nu plătisem decât o parte, pentru că tipul de la magazinul de piese auto mi-e prieten şi ceea ce iau de la el plătesc după puteri.     

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ai rezolvat problema Sorine.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

va salut 

am si eu o skoda Octavia1 de 2L benzina si mi sa aprins becul cech engine am fost la test si mia dat aceasta eroare 

16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1

P0172 - 35-00 - -

cine ma poate ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

va salut

 

de cateva zile mi sa aprins martorul Check Engine si EPC, era cand mi se aprindea in mers, iar daca opream motorul il lasam 1 minut se stingea epc si ramanea check engine-ul aprins.Azi am parcat masina, iar dupa 2 ore cand sa o pornesc, nu mai vrea sa porneasca . Dau la automat si nu vrea sa porneasca. Am facut o scanare si mi-a dat urmatoarele coduri

 

8 Faults Found:
 
17566 - Manifold Pressure Sensor (G71): Implausible Signal 
        P1158 - 35-10 -  -  - Intermittent
17646 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Open Circuit 
        P1238 - 35-00 -  - 
17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground 
        P1425 - 35-00 -  - 
17647 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Open Circuit 
        P1239 - 35-00 -  - 
17648 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Open Circuit 
        P1240 - 35-00 -  - 
17645 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Open Circuit 
        P1237 - 35-00 -  - 
17523 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Short to Ground 
        P1115 - 35-00 -  - 
17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground 
        P1117 - 35-00 -  - 
 
Readiness: 1010 0001
 
un pic de ajutor
 
 
va multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica siguranta SB35 de 10A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat siguranta 35 si nu era arsa, dar azi cand i-am dat cheie, a pornit din prima, dar martorul Check Engine a ramas aprins ( fara EPC )

care sa fie explicatia?

am vazut ca bobina de inductie are carcasa crapata  ( e numai una la toate injectoarele)

sa fie asta cauza?

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EPC se aprinde din cauza erorii pe senzorul G71. Trebuie demontat si curatat cu spray contacte.

Daca fisura este la  orificiile de fixare ale bobinei (sunt 3 suruburi de fixare a bobinei) nu este nicio problema.

Daca fisura este in carcasa sau in partea care este turnat acel material izolant, intr-adevar atunci asta e cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul G71 unde se afla mai exact

 

iar cu bobina am vb cu cineva sa imi dea una 2-3 zile sa vad daca asta e cauza

am mai vb cu un mecanic si mi-a zis ca a mai avut o masina cu aceleasi probleme, dar la ea a zis ca erau rupti 2 dinti la distributie, i-am zis si de bobina si mi-a zis ca se poate sa fie si asta o cauza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat senzorul g71 ( era mizerie pe el ) , EPC se mai aprinde, dar nu foarte des, iar de cand am pus alta bobina, nu am mai avut probleme cu pornirea, dar check engine ramane aprins

 

o sa i fac o diagnoza si revin cu detalii

Modificat de zappul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramane aprins deoarece mai ai o problema pe circuitul de incalzire al sondei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu se aprinde becul si nici o eroare stocata nu are,  dar merge neregulat in sensul ca are o mica trepidatie daca merg constant cu ea, iar daca o tin accelerata constant cand stau pe loc acul de la turometru  oscileaza intre 1000 si 1200rpm sau daca o tin constant la o turatie mai mare oscileaza intre cat ar trebui sa stea si 200-300rpm mai mult urca si coboara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumabile schimbate, bujii, etc ?

 

cati km are masina ? injectoarele au fost curatate vreodata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a ramas aceiasi problema la masina chiar daca am schimbat bobina, porneste cand vrea ea

 

am facut o scanare si codurile sunt aceleasi

 

8 Faults Found:
 
17566 - Manifold Pressure Sensor (G71): Implausible Signal 
        P1158 - 35-10 -  -  - Intermittent
17646 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Open Circuit 
        P1238 - 35-00 -  - 
17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground 
        P1425 - 35-00 -  - 
17647 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Open Circuit 
        P1239 - 35-00 -  - 
17648 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Open Circuit 
        P1240 - 35-00 -  - 
17645 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Open Circuit 
        P1237 - 35-00 -  - 
17523 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Short to Ground 
        P1115 - 35-00 -  - 
17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground 
        P1117 - 35-00 -  - 
 
Readiness: 1010 0001
 
ce am auzit atunci cand nu porneste. nu se mai aude pompa din rezervor sa "traga"
cred ca asta  e cauza sau releul de la pompa si atunci sa imi dea erorile de mai sus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate filtrele sunt noi, uleiul, distributia, bujiile, sunt curios sa curat injectoarele, sau curatat clapeta acceleratie si adaptata, curatat EGR. Masina are 97750km nu stiu cat de adevarati sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit ca releul (410 - 6N0906383Ade la pompa facea figuri. Am curatat  lamelele si a pornit.O sa revin cu detalii 

Modificat de zappul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La Fabia 1,4 AUB 74 kw, 2002, s-a aprins " check engine". La scanare a rezultat ca trebuie schimbat senzorul de temperatura. Dupa schimbare s-a aprins din nou, la diagnoza semnalandu-se disfunctionalitate EGR. A fost curatat dar "incapatanatul" bec se reaprinde.

Trebuie facuta o readaptare a EGR, dupa curatare?

 

Rog cunoscatorii sa ma ajute cu un sfat!

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie inlocuit de obicei, curatul la benzinare si adaptatul nu are mare importanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da, se poate face adaptare cu VCDS-ul sau alta interfata de diagnoza - compatibila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptarea are importanta, curatarea e frectie la picior de lemn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!