Jump to content

Martor bord "Check Engine" aprins si mers neregulat


pellyy
 Share

Postare recomandată

Buna. Am curatat clapeta de acceleratie si EGR-ul, am sters eroarea am readaptat clapeta. Am iesit la un drum in afara orasului si a reaparut eroarea. Ce sa mai caug sau sa verific in continuare? Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut adaptare dupa curatare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am facut adaptarea. Ce am observat eroarea nu imi apare daca merg prin oras imi apare la drum mai intins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor. Ieri in timp ce mergeam mi s-a aprins check engine si masina a intrat in limp mode. Dupa o scanare am gasit urmatoarele 2 erori: 17549 load calculation check P1141-007 implausible value-intermitent   si  P0302 missfire pe cilindrul 2. Referitor la rateul pe cilindrul 2 am sa verific intai bujiile si bobina, cat despre prima eroare vad ca zice ceva de senzorul g70, stie cineva unde e, sau cum sa-l verific? Masina e o fabia 1,2 bme

Modificat de diablo2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cel din imagine o acționează electric...sau mecanic...ca nu imi dau seama.....alea sunt fire conectate la 12 v sau e un jack de 3.5 si apasă pe ceva anume?

Modificat de Adetu Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
On 5/2/2010 at 12:49 AM, wanted2008 said:

Salutare! Am o problema cu masina mea (Fabia Sedan,HTP 1.2, 2006), care ma dispera. Concret, depre ce este vorba:

- la relanti, dupa aprox. 30 de sec, se aprinde pe bord martorul de evacuare gaze, care palpaie, iar turatia scade in jurul valorii de 500 rpm;

- la plecare de pe loc, turatia nu sare de 2000 rpm, iar daca incerc sa accelerez, nu raspunde la comanda. In situatia asta, daca o opresc si o repornesc, isi revine, dar martorul ramane aprins.

Salutare. Este cam târziu dar totuși încerc. Am și eu aceeași problema. Ai rezolvat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Scuzati deranjul.

Detin o skoda fabia 1 1.4 MPI.

Masina a mers foarte bine pana acum 2 saptamani cand din senin turatiile motorului au inceput sa scada la relanti pana acesta “ murea”.

In mers masina nu mai are forta merge foarte “ balbait”.

Am mers la mai multi mecanici si electricieni si pana acum nimeni nu a reusit sa rezolve problema. Am schimbat sensorul MAP, bobina de inductie, ceva senzor de la axul cu came responsabil de turatii ( nu am inteles exact), am curat clapeta si i am facut adaptare, filtru de benzina ai bujii schimbate in luna februarie.

Dupa toate astea nimic schimbat, masina merge exact la fel.

La ultimul service la care am fost mi s a zis ca ar trebui schimbata pompa de benzina ( desii cand s a verificat presiunea era de 3 bari).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai ceva erori?

Mergi la un mecanic si obtine scanarea.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!