Jump to content

Problema cu incalzirea habitaclu la Fabia


Pitica
 Share

Postare recomandată

Bine, eu nu am avut posibilitatea sa-l identific si pe cel cu terminatia A la sfarsit, dar am intuit ce am mentionat mai sus.

Sorin, daca servomotorasul pe care l-ai primit acum pentru testare nu functioneaza corect,  eu sunt de parere sa nu mai incerci si alte vechituri, vezi si tu ca sunt vai de mama lor, mai bine strangi niste banuti si achizitionezi unul nou. Cred ca este mai bine asa.

Bine, daca tot esti la capitolul reparatii, eu am sa-ti prezint o varianta pentru motorasul care este acum pe masina, si dupa cate am inteles lucreaza doar pe capat de cursa. Il vei demonta, te uiti cu atentie ca rotitele, dintii, sa fie in regula, scoti capacul de pe motoras, iar peste potentiometru (in locul incercuit cu rosu), vei pune o saiba de platic de 1,5 mm inaltime, si acelasi diametru cu al potentiometrului. Dar sa fie exact cat am mentionat, nu mai subtire fiindca nu va avea niciun efect dupa montarea capacului, adica nu va presa suficient, si nici mai groasa fiindca vei forta motorasul si posibil se vor rupe angrenajele din interior.

Incearca ce am mentionat...daca esti multumit nu mai achizitionezi nimic.

Uite, sa vezi unde trebuie sa pui saiba:

2r4ld11.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu Carmina ce vrei sa faca saiba acolo...

 

eu am ridicat acel capac de pe potentiometru si am dat cu spray de curatare, aveam erori si probleme cu v68 si v154 si de 2 ani nu mai dau nici o eroare

 

testat la rece v68 va merge la capete de cursa, nu e defect, el merge cate putin cand e montat si aeroterma e in functiune deoarece senzorii de temperatura simt diferenta care o face el, alfel e normal sa mearga pe maxim cald sau rece fiindca nu se atinge temp. dorita si climaticul se lupta cu asta, testat cu vcds in brate ca nu sunt erori

 

normal trebuia sa se curete cel existent pe masina si doar daca nu da rezultate achizitionat altul. cel nou mi se pare exagerat la pret

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna seara! Am achizitionat f de curand o Skoda Fabia, 2005, motor 1,2 mpi, model cam basic, fara multe pretentii. Problema de care ma lovesc acum e cea a incalzirii in habitaclu. Desi indicatorul de bord arata 90 de grade, in masina bate o  briza de primavara. Masina a fost accidentata in dreapta fata si nu a fost reparata la o reprezentanta. Am reparat "potentiometrul " care deschide caldura. Mergea pe deschis pana la maximul scalei, dar inapoi nu venea decat cam 60%. Reparatia a fost realizata de un electrician, deci nu stiu sa spun ce a facut. Am sperat ca se va rezolva problema prin deschiderea maxima a respectivului robinet. Se pare ca nu e asa.

Mentionez ca e prima postare pe forum.

S-a mai confruntat cineva cu o problema asemanatoare?

Cum ati rezolvat?

Am citit ceva despre termostat, dar nu stiu nici macar unde se afla acesta.

De mentionat ca furtunele care vin de la motor si care par a duce catre calorifer nu sunt prea fierbinti.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

As dori sa stiu daca pornind butonul AC se incalzeste mai repede Fabia 1? AC raceste vara insa incalzeste iarna? Ideea este ca in diminetile friguroase precum sunt cele care urmeaza sa reusesc sa incalzesc masina in cel mai scurt timp posibil. Evident, termostatul e pus pe max.

Multumesc.

Modificat de sigisius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   AC de la masina nu incalzeste iarna. Cel putin nu la Fabia si nu in anul 2014.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AC te ajuta doar la dezaburire. Pentru incalzire ... faci focul mai devreme cu 5 minute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut setarea de baza cu VCDS dupa schimbarea motorasului ?

 

Buna seara! Am achizitionat f de curand o Skoda Fabia, 2005, motor 1,2 mpi, model cam basic, fara multe pretentii. Problema de care ma lovesc acum e cea a incalzirii in habitaclu. Desi indicatorul de bord arata 90 de grade, in masina bate o  briza de primavara. Masina a fost accidentata in dreapta fata si nu a fost reparata la o reprezentanta. Am reparat "potentiometrul " care deschide caldura. Mergea pe deschis pana la maximul scalei, dar inapoi nu venea decat cam 60%. Reparatia a fost realizata de un electrician, deci nu stiu sa spun ce a facut. Am sperat ca se va rezolva problema prin deschiderea maxima a respectivului robinet. Se pare ca nu e asa.

Mentionez ca e prima postare pe forum.

S-a mai confruntat cineva cu o problema asemanatoare?

Cum ati rezolvat?

Am citit ceva despre termostat, dar nu stiu nici macar unde se afla acesta.

De mentionat ca furtunele care vin de la motor si care par a duce catre calorifer nu sunt prea fierbinti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica ce a mesterit electricianul. Va trebui sa demontezi plasticul de la picioarele soferului pentru a avea acces la V68.

Dai comanda maxim cald, si te uiti pe rotile dintate daca face toata cursa sau ramane blocat undeva la jumatatea cursei.

Ai facut o diagnoza pe Auto HVAC?

Daca indicatorul din bord indica temperatura pe care ai mentionat-o, inseamna ca termostatul este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara.

As dori sa stiu daca pornind butonul AC se incalzeste mai repede Fabia 1? AC raceste vara insa incalzeste iarna? Ideea este ca in diminetile friguroase precum sunt cele care urmeaza sa reusesc sa incalzesc masina in cel mai scurt timp posibil. Evident, termostatul e pus pe max.

Multumesc.

Am citit ca cele diesel au incalzire aditionala prin rezistenta PTC...deci exista incalzire instant, insa doar la dieseluri :-(
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna tuturor. Am si eu o rugaminte. Daca imi puteti explica pe ce plincipiu functioneaza climatul semiautomat. Mie mi se pare ca nu citeste temperatura k. Daca dau maxim cald da caldura maxim, cand e pus pe 22 da caldura k pana se incalzeste. Problema mi se pare ca atunci cand o mentine. La 22 ar trebui sa pot sta linistit in plovar in masina si chiar sa-mi fie un pic cald. Daca e soare afara intradevaar la 22 mie cald. De unde citeste el temperatura din interior unde este pozitionat acel senzor, daca face anumite calcule? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut ,am si eu o problema legata de ventilare habitaclu.Azi mergand cu masina cu aerul pornit s-a oprit ventilatorul si nu mai porneste pe nici o treapta am verificat sigurantele din tablou si sunt bune.Nu am umblat la fuzibila termica.Poate sa ma ajute cineva cu o idee de rezolvat problema?

 


Multumesc Carmina pentru ajutor ,pana la urma a fost caloriferul infundat .Dupa spalare a inceput sa dea caldura dar dupa cca 1 luna iar s-a infundat .se pare ca aduce din motor bucati de calcar cred ca trebuie sa fac o spalare generala a motorului.Imi recomandati o solutie care sa nu afecteze ceva pe la motor?Si alta intrebare caloriferul se poate scoate scotand doar calul sau trebuie demontat tot bordul?

Modificat de Nemo2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca siguranta 68 este ok,  motorasul aerotermei.

http://www.pro-detailing.ro/wynns-cooling-system-flush-solutie-curatare-sistem-racire-p-526.html?gclid=CKPcxtnWzsYCFSWw2wodqYIDXg

Sau acid citric, il folosesc cei de la MB.

2vuy6tk.jpg

Plansa de bord, dar va fi deranj mare daca optezi pentru aceasta varianta.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu urmatoatoarele probleme: cand pornesc AC uneori imi baga caldura, recircularea functioneaza cum vrea ea, iar acum mi s-a stricat si butonul de mijloc de selectare a treptelor(mergea in gol si nu se mai oprea ventilatorul, a umblat cineva la el si acum nu mai porneste decat daca il tii apasat, probabil nu mai face contact bine). As vrea sa cumpar din dezmembrari panoul de comanda, dar mi-a spus cineva ca nu functioneaza decat daca are acelasi cod ca cel d epe masina(mai precis sa aiba ultima litera la fel).

Daca o sa schimb tot panoul de comanda, e posibil sa se regleze si celelalte probleme?, in sensul ca va da aer rece cand dau pe AC si va functiona recircularea?

Ma gandesc sa schimb doar butonul de mijloc daca nu gasesc sa aiba acelasi cod.e posibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut o diagnoza sa vezi ce erori sunt ?

Ai facut o diagnoza sa vezi ce erori sunt ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut diagnoza dar mi-a spus doar senzor turatie motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe clima nu erau erori ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu, am cerut diagnoza completa si nu mi-a spus decat de senzor...trebuie sa intre pe fiecare in parte sau daca se face o scanare completa iti apar erorile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se face scanare completa, apar si erorile inregistrate pe HVAC. Sau scanezi doar 08 HVAC.

Nu, nu este posibil. Vei rezolva doar butonul de selectare a treptelor de viteza a aerotermei.

Recircularea va functiona ca si pana acum. Posibil sa fie probleme cu V154.

Pe problema care ai mentionat-o, intuiesc senzorul G263.

Diagnoza, si discutam cand vei posta erorile de pe HVAC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi puteti da un tutorial sau sfaturi cum sa schimb panoul de comanda AC? pentru ca am facut rost de unu si as vrea sa vad daca e bun. Mi s-a spus ca va conta codul acestuia, trebuie sa aiba aceeasi litera la final. e adevarat?

Vreau sa incerc sa il pun pe acesta si daca nu va functiona sa schimb doar butonul din mijloc pt ca acesta e bun...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi..deci trebuiie sa desfac si casetofonul de deasupra?

Modificat de sory4u2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!