Jump to content

Chestii Despre Reconditionarea Motorului Tip 4


jan
 Share

Postare recomandată

In wog72 nu-i, nu stiu, cred ca astia nu si-au pus problema sa repare un disc de-asta. Cu toate ca pe asta-i imprimat "Service Sachs", deci a fost reparat.

O sa pun de broasca si gata, asta-i oricum cam ruginit la partea pe care vin ferodourile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 355
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bogdan_bus

    130

  • jan

    109

  • KRAKEN

    50

  • MikeRG

    22

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asa, attancion la chiulasele pe care le gasiti pe unde le gasiti. Astea pe care le-am montat, de 1700, n-au fost de bus, au fost de 411 numai in '69 pe motoarele "V" (si montate si pe 914/4 un an-doi). Alta chestie numai la motoarele "V" (in RTA apare si la motoarele de bus CA): boltul are 23 mm diametru.

Mi-a zis unu mai demult ca astea au o particularitate: au alezajele in care intra pantalonii mai mici cu 1mm decit restul motoarelor de tip 4, deci pantalonii si garniturile sint niste raritati. Dar nu ma asteptam sa fie chiulasele originale. M-apuc sa pun pantalonii si nu intrau acolo. Norocul cel mare-mare a fost ca Romi (nu romii) a pastrat un numar de 8 pantaloni in stare buna de tot de la motorul respectiv. Ce faceam daca lipsea unul? E, pina la urma au intrat cu garnituri de-astea mai mari, cauciucu-i moale si elastic, totusi. Au intrat fortate, deci mai bine. Poate n-au sa curga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

vorbeam mai demult de instalatia de ungere si de supapele de reglare a presiunii uleiului .. la blocul meu de typ4 motor de 2000cmc exista supapa mare sub radiatorul de ulei ..iar rampa de ulei pentru lagare si tacheti este pe partea cilindrilor 3 si 4 .. si nu exista alta supapa pe partea cilindrilor 1 si 2 .. cautind prin documentatie am descoperit ca motorul de 1700 si unele de 1800 ar avea acea supapa ca in poza pusa mai sus...unele de 1800 si 2000 nu mai au a doua supapa de reglaj...concluzionez ca nu exista diferente constructive la semicarterele motoarelor de 2000 ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am cnstruit un termostat din bronz pentru probe si voi face si alte modele peste citeva zile poze de la probe ... deschidere 15mm la 90 grade c....

post-17229-1206087255_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

jan.. astepatm poze cu motorul tip4 de 1700 .. cu modificari pe broasca......si ceva impresii de drum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

si gata si motorul meu ..... urmeaza adaptarea injectiei de pe golf pe acest motor

post-17229-1213559415_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite si p-al meu, e mult mai urit, scoate fum, dar merge bine:

post-2697-1213600833_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite si p-al meu, e mult mai urit, scoate fum, dar merge bine:

post-2697-1213600833_thumb.jpg

ce inghesuiala pe acolo ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-ai facut pina la urma comanda carburatoarelor cu bara....frumos...crezi ca daca al meu e mai vopsit e alt ceva tot motor, numai ca eu mi-am

luat jucarie si am rabdare cu fiecare piesa, nu m-am grabit si fisharit la numic, sau aproape nimic...lasa ca si tu esti chitzibusar....

si al meu scoate deocamdata fum ... sa avem rabdare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Or fi turcesti? Ca bombonica topik?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

jane mai demult vorbeam de cum am putea sa "aruncam" ulei spre capul pistonului ... uite varianta cea mai simpla: gaura, filet, jiclor de carburator

post-17229-1221381343_thumb.jpg

Modificat de bogdan_bus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si asta nu "jeneaza" presiunea din rampa? ma gandesc ca daca astfel de gauri suplimentare nu exista din fabrica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ar putea sa jeneze la turatii mici. Exista si din fabrica, dar nu la vw, la porsche si la altele. Dar daca pui pompa mai mare...

Alea ar trebui sa aiba si o supapa cu biluta, sa se deschida peste presiunea X. Parc-am mai vorbit de asta, da' a ramas asa. Ziceai ca exista de-astea la motoare diesel de vw. Alea au doar gauri, n-au supapa? Poate ca merge si cu jicloare, da' probabil ca nu stropeste cind e uleiul viscos si pe urma stropeste cind e ala subtiat, dar e si presiunea mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da la diesele e numai o duza si cred ca si in cazul asta tot o duza ar fi solutia .. fara supapa cu bilutza.. ideea e ca locul e cam strimt si alta idee - daca la diesel merge bine si isi face treaba, de ce nu ar merge si aici? asa cum ai spus cu o pompa cu debit mai mare... diuzele ar trebui sa fie cam 0,2mm poate pina in 0,35mm, dara asta ar ramine de experimentat.. e clar ca acolo unde apar si duze apare si o cadere de presiune, care ar trebui sa fie compensata de pompa cu debit marit..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pentru motor de 2.0 Typ 4 trebuie Frezat din partile laterale a carapacei ca sa intre motorul fara table?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, poate doar daca ai split :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Baieti, am problema la motor... :(

Da. Am problema cu surubu' care vine in partea stanga jos, langa filtru de ulei si care tzine sorbu' si capacu' ala de sub motor. Adec': a fost strans de jos capacu', surubu' de sus s'andoit, ;) s'a bulit filetu' din carter, ala care'l tzine si acu' nu mai poate strange..CURGE ULEI pe langa :angry:el... Am incercat cu un surub mai lung, se invarte in gol..Puteam incerca sa dau cu ceva filet mai adanc, ca shurubelnitza intra muuuuult..Complicat... -_- Ma gandii...Ce'are daca dau gaura de 10 in chiulasa, in loc sa fie de opt, dau filet tot de 10 si in loc de un shurub de 8 lung bag un shurub de 10 cu cap de 14, filetu' cam 7 mm, apoi continuat cu filet de 8, ca la ala care era... :) Asta cu filet strange, pun garnitura...ala de 8 tzine ca pana acum....Ei???Ce ziceti??Jan, Bogdan-bus??? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci da .. raspunsul l-ai dat ... spor la treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesa veche, shurubu' scurt, piesa noo, filet pe doo cote...Tarodu'..de 10 cu prelungitor...Shpirale, 8,6...8,8...etc.... :)

Pareri???cobor sa implementez tehnologia manufacturata... :) 15 roni a costat... :blah_:

nu ia poza?

incerc..alta poza..

post-1207-1247667857_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. ^_^ Deci nemijlocit, NU a intrat din prima..surub mai lung.. :) am taiat pe loc..A intrat si am strans cu cheia pe shurubelnitza pana nu s-a mai miscat piesa...sa vedem daca mai scapa oloi pe langa...am pus desigur o shaiba szubtzire, :o elastica, sa se muleze pe gaura de pe bloc..ca veni vorba de bloc...Gaura in care intra surubu' orihinal era cam de 9...ca am bagat tarodu' ushurel si....incet, am, dat filetu'...a intrat bine...am pus alea cu sita, am sters bine inainte totu'...am uns cu silicon la garnitura....la final am pus laloc totu'...tije, culbutori cu arc, capac, incalzitor...maine urmeaza dreapta...numai pt. etanshare de tuburi...si latoba mare ceva etanshare..si, vineri, pun oloi, pornesc... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intamplator ieri seara eram in 44 si l-am surprins pe maestru fix cand sprijinise o piesa de un copac si mesterea la ea de zor :) Un tablou unic sa-l vezi pe maestru la lucru avea si un chibitz langa el sa-i tina de urat ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

succesorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu crez... :blah_: A coborat doar o data, sa-mi aduca lampa cu gaz, sa incalzesc un shurub...Crez ca era un curios, care ma intreba de una-alta..auzi, da' panamea, ce stai in tramvai sa te uiti si nu cobori macar 5 min??? :blink: ti-e frica ca te pun la treaba???

Deci azi am pus siliconu' :) si la garniturile dela tuburile dela tije, am introbagat... :blah: am pus tobile laterale laloc(greeeeeu, parca s'au umflat...), am pus oloiu'...am dat o chee...doo..trii..a pornit!!! :D Fara toba mare, dezigur...foarte frumos zgomot.. :blah_: clar...Oprit motorul...Momental, nicio picatura scursa...mai vedem maine... :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-e frica de munca doar de faptul ca nu se mai termina :D

Acu serios,coboram si dadeam o mana de ajutor un bunaseara da eram in graba cu scarbiciu...

Bine ca ai rezolvat cu scurgerile,foarte ingenioasa solutia :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, macar un salut... :icon_thumright: Nu stim sigur ca s-a...pana nu incep a merge cu el... :icon_thumright: Mai trebiue sa pun toba...si...MULTUMESC la totzi care m'au sustinut moral sau cu sfaturi, :icon_thumright: la lucrare si de asemenea, la cei care m-au intrebat despre ea la OS. MAine pus toba si fac proba... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!