Jump to content

Golf GT Sport - The Topicception


Ioana

Postare recomandată

E foarte aratoasa, pe alb arata cel mai bine golful 5. Iar barele, jantele, pragurile si fusta spate neagra dau un contrast superb. O mica sugestie daca imi este permis, se poate adauga putin negru pe la oglinzi?

Link către comentariu

Multumim frumos :cheers:

Wow :) Ne-ai prins :D Facem niste teste pe tema asta zilele astea, vedem ce iese. Nu stiu ce e cu masina asta, dar mereu avem idei sa-i facem cate ceva...Si ceva ma face sa cred ca in timp va deveni proiect...

 

Link către comentariu

Nu, cu totu altceva...Nu de show, ci de fun ;) Nu sunt fan airride (nu stiu daca inca nu am ajuns sa imi placa, sau am trecut peste etapa aia... :)) )

Jantele sunt ok pe 18 pe ea, daca ar fi sa umblam la jante, am umbla mai repede la latime, nu la inaltime...Dar la cum stau 225 pe 8" pot sa spun ca sunt multumita.

Link către comentariu

Interesanta directie alegeti si nu pot decat sa ma declar incantat si nerabdator sa vad ce si cum. :Driver:

Jantele astea au ceva old school in ele...sunt deosebite. Am vrut si eu pe Jetta la un moment dat.

Spor la treaba zic!

 

Link către comentariu
the_punkreas2003

Treci la 345, nu la 312mm chiar daca implica ceva bani in plus. Diferenta de la 288 la 312 e fix zero.

Link către comentariu

Multumim @DB86CLP:)

Daca se va simti necesar vom face si trecerea asta. De la 288 la 312 nu ar fi nicio diferenta la bani all in all... Am avut 312 la Golful rosu si le-am pus pe stand sa vedem ce si cum si intr-adevar, diferentele erau neglijabile, insa nici discurile de la Golful rosu nu excelau, iar furtunasele metalice erau considerabil mai inguste decat cele de cauciuc OEM... Intotdeauna am considerat mai ok sa fie toate componentele schimbate la timp si cu unele bune, decat upgradate si schimbate cand se cere... Iar dpmdv Golful sta foarte bine la capitolul frane... Totodata, de principiu, nu cred ca franele ceeele mai mari sunt neaparat cele mai bune (ca upgrade), pentru ca si-asa ABS-ul ala intra uneori prematur.

Also, nu avem niciun motiv sa ne dorim sa schimbam rotile de iarna :)

Link către comentariu
  • Administrator

chiar si un 330mm Brembo e un upgrade bun :P ( un kit nou sa-ti cumperi vine cu tot cu furtune de frana). Eu acum ca am ceva km cu ele am inceput sa vad ca este cu adevarat mai bine decat la 312mm

 

Link către comentariu
the_punkreas2003

Nu stiu cum se simte la voi dar primul lucru pe care l-am vrut schimbat la Golf au fost franele. Am trecut la 312 plus furtune metalice Hell si a fost degeaba. Abia cand am trecut la 345 am fost multumit. Si nu m-a deranjat deloc sa merg cu 17 iarna.

 

La Allroad mi se par si mai proaste franele. 321mm pe 2 tone - big No No! M-am rugat saptamani la rand de unii-altii de pe forum si n-am primit in timp util preturi sau confirmarea comenzii. Vedem cand crapa placutele noi daca reusesc totusi sa schimb si discurile si placutele cu ceva bun...

Link către comentariu

Nu stiu ce sa zic, cu 288 si cu 312 situatia mi s-a parut similara. O singura data in 8 ani (!) am simtit ceva fading la 288 (si am trecut la 312), insa lichidul de frana l-am schimbat la maxim 2 ani si placutele le-am schimbat la aproximativ 40.000km (de mers extraurban) cu placute OEM in conditiile in care aratau "impecabile, ca noi" pentru majoritatea. Nu am dus masina pe circuit, insa nu am menajat-o pe serpentine. Acolo ne-a interesat sa performeze bine masina per total si am fost mereu multumiti. Poate unii simt nevoia de frane mai mari, poate au alt stil, don't know and i don`t really care...

Daca ajunge masina pe circuit si doar pentru asta inteleg nevoia de frane mai mari de 312 (pentru ca acolo chiar ar fi folosite :) ), daca nu, eu una nu inteleg (din experienta cu cele 2 masini) de ce s-ar cere mai mult de atat...Si daca dupa 9 ani de Golf inca nu inteleg, mi-e greu sa cred ca ma poate convinge cineva otherwise.

Nu am spus nicaieri ca ma deranjeaza in vr-un fel sa merg cu jante mai mari, dar atata timp cat avem Mugello absolut intacte si cu cauciucuri noi (de care iarasi suntem foarte multumiti) de ce le-am schimba? Sa le dam pe niste jante de 17 revopsite de xulescu in spatele blocului (eventual roz bombon magenta), sau unele "ca noi" lovite in enshpe locuri? Sau sa luam un set nou de jante+cauciucri de iarna pentru niste frane de care nu aveam nevoie acum? Please...

 

Link către comentariu

Si eu cred ca discurile mai mari de 312 mm sunt overkill pentru Golf. E, totusi, o masina usoara.

Arata foarte bine masina cu jantele de Beetle, nici nu zici ca e din RO! :) Congrats!

Link către comentariu

Golful 5 e putin mai greu decat un passat b5.5 131Cp. Cand le spun cunostintelor ca masina are 1425 kg hatchback, se amuza.

Link către comentariu

Multumim @MyKe

Foooarte offtopic: Golful rosu a avut pe cantar 1420kg cu toate cele si rezervorul plin + subwoofer si alte chestii ce mai aveam prin ea (inclusiv gargarita si odorizantul)
Asta alb e ceva mai greu (cred) + usile antifonate. Dar acum ca mi-ai scos in evidenta aspectul asta, voi incerca sa merg cu rezervorul gol ca sa compenseze si sa fiu sigura ca opreste prin franare, nu prin izbire :P

Pe bune acum, daca nici la 1400kg nu e usoara...

PS: In situatii extreme daca e...pot sa-mi las geanta acasa...:flower: Dar sa n-o bata vantul apoi...
PS2: Prefer oricand sa fie mai grea decat sa fie mai usoara si mai prost antifonata, sau sa fie mai usoara si sa aud carburantul in rezervor...:banghead:

PS3: Din experienta mea,masinile pana in 1600kg mi s-au parut ok... Peste nu ma mai incanta in mod special...

 

Link către comentariu

In orice caz, daca mai faceti iesiri de orice fel, sa faceti niste poze si sa le postati, cele de anul trecut erau bestiale, si sunt sigur ca daca cineva va vede in trafic, isi da seama in prima secunda a cui este masina.

Link către comentariu
On 4/8/2016 at 11:25 AM, deenman said:

In orice caz, daca mai faceti iesiri de orice fel, sa faceti niste poze si sa le postati, cele de anul trecut erau bestiale

DSC_1142-01.jpeg

Link către comentariu
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Sambata asta am mai bifat o chestie de pe lista - detailingul la interior la care ne gandeam de mult... Mie imi stateau in gat scaunele si cotiera, lui @Costin ii statea in gat plafonul si stalpii... Deci am facut-o pe toata... Mi-a fost evident ca nu aveam cum sa il facem noi sa iasa atat de bine fara solutii si aspirator special, asa ca am apelat la @Muale, iar rezultatul a fost peste asteptari :) Am descoperit ca stalpii erau gri deschis... la fel si plafonul... Desi, in timp ce era curatat plafonul ma gandeam ca daca mai stateam putin poate ajungea negru GTI-look :)) Dar cum nu fumeaza nimeni...slabe sanse...
Nu am prea multe poze... a facut @Muale cateva si probabil sunt relevante...
Mai jos o poza cu plafonul curatat pe jumatate... 

plafon.jpg

Si una cu un scaun:

Scaun.JPG

Nu ma asteptam sa iasa interiorul ca nou...Ma gandesc ca la 125.000km cat are, putem sa dam km inapoi sa o vindem de noua :))

Link către comentariu

Daca o lasai sa ajunga la GTi-look ajungea si la Homeless Smell :biggrin:

Link către comentariu
  • cristi511 locked, unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!