Jump to content

Golf GT Sport - The Topicception


Ioana

Postare recomandată

Eh sa nu exageram, dar sincer pe noi ne obseda mirosul de tigari in ea, desi de 3 ani n-a fumat nimani in masina, langa masina, spre masina, spre hainele care intra in masina, langa orice avea legatura cu masina sau oamenii din ea... Acum miroase frumos tare :) desi nu am pus niciun odorizant, stii ce zic. Faza e ca anu asta a cam stat (5.000km in juma de an - nu a vazut in viata ei atat de putini km... si nici pe viitor nu se anunta vreo schimbare, din contra...sunt practic 1/3 din ce facea masina), therefore nu s-a aerisit si cred ca d-asta s-a accentuat mirosul ala de tigari, praf, whatever.

Ce am omis sa spun este ca O DATA am luat si noi pe cineva in masina in spate si ne-am ales cu o guma de mestecat pe covorasul nou textil (covoras textil cu custura alba :rolleyes:). L-am considerat distrus un an de zile... Sambata s-a intamplat "@Muale-magic" si pur si simplu nu mai exista nicio urma de guma...Nu inteleg cum....Pur si simplu nu mai e... Si daca nu eram langa el cand a facut magia, as fi crezut ca l-a schimbat cu altul identic numai ca sa-i fac reclama :P Din pacate nu am facut poze cu before-after, pentru ca nu as fi crezut niciodata ca poate sa se ia....

Link către comentariu

salut, cred ca ne-am intersectat duminica pe DN1, frumoasa masina :) se vad frumos rotile in mers. Bafta in continuare

Link către comentariu

Haha :) Deci tu te agitai pe la Snagov in fata noastra :) Suna bine evacuarea!

Multumim! Da, jantele dau un efect optic interesant in mers :rolleyes:

Link către comentariu

Apoi ai lasat-o moale si am presupus ca ai consumat gazu` :)) Glume de TDI :blah: 
Sa vii la intalnire, zic :)

Link către comentariu

mai eram impreuna cu 2 3 prieteni, ii asteptam :)) de acolo si plictiseala

 

Link către comentariu
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Frumos sunetul si limitarile! Desi limitarile mananca din duza injectoarelor in timp, sunt de mare efect :Driver:

Modificat de georgeMKO
Link către comentariu

Multumim! La cat mergem cu masina chiar nu e o problema si nu e ca si cum o tinem in limitare... De la vreo 30.000 cat a facut Golful pe an in anii anteriori cred ca anu asta scade la ~10.000...Pentru noi diferenta e enorma...O sa ajungem sa facem reviziile la interval de timp, nu de km :biggrin:

Link către comentariu
  • 1 month later...

Din pacate de azi Golfuletul a ramas fara sosonii de iarna. Mugello-urile cu Snowprox de iarna nou noute au fost furate din subsol, impreuna cu celelalte 2 seturi de roti de iarna de la celalalte 2 masini din familie. 

Daca vedeti la vanzare un set de Mugello in stare perfecta, cel mai probabil sunt ale noastre... :mellow:

...aia e...paguba in buget cat cel putin jumatate de Golf...pe viitor probabil ca urma ceva mai bun...iar din seturile de vara vom face iarna masute prin casa...gen...

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Săptămâna asta am reușit să remediem problemele semnalate de către reprezentanțele vw şi serviceurile de specialitate din București cu privire la kit ul complet de ambreiaj şi tampoanele antibalans de la motor. Am schimbat clapeta de control admisie cu una nouă Pierburg. :huh: Au disparut toate sunetele ciudate de la oprire... Bine ca nu am mers pe mana "specialistilor".

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

De ceva timp se desprinsese downpipeul pe la turbina (am patit chestia asta candva si la Golful rosu cu evacuarea stock) si trebuia prins la loc...Cum timpul e limitat, am tot amanat treaba asta, pana cand a ajuns sa ma exaspereze mirosul...avand in vedere ca nu mai are nici catalizator...si am inceput sa evit sa merg cu Golfuletul :wacko: Asa ca intr-o zi l-am rugat pe @Costin sa o rezolve asap.

Soon after mi-a trimis asta :wub:

IMG-20161025-WA0009.jpgIMG-20161025-WA0007.jpg

Sunt super bucuroasa de surpriza, nu am apucat sa merg cu ea, dar a fost de ajuns ca am auzit-o cu geamul inchis aseara din casa cand venea (si la cum suiera turbina, e ceva sa aud mai intai evacuarea :)) ) S-a schimbat sunetul, ceea ce era de asteptat, din moment ce sulfa prin fata... Downpipe-ul vechi pe care l-am facut in primavara va fi pus la vanzare.

So, acum avem downpipeul Milltek si catback-ul de la Kline...si urmeaza setul nou de roti de iarna cu latimi respectabile (tot 8") si cauciucurile pe care le-am vrut mereu (Conti TS 850 XL), dar pe care cand le-am cautat nu le-am gasit :)) 

Link către comentariu

850 XL ? De ce nu P ? :) Ce dimensiuni ? Ca daca pana-n 17" Atunci aveai si noile TS 860.

+1 pt evacuare. E ce trebuie :)

Link către comentariu

Multumim!

XL pentru ca de 7 ani de cand am pus pe Golf XL am decis sa nu mai luam normale. 

5 hours ago, C Z R said:

De ce nu P ? :) 

La asta nu am cum sa raspund.

17. Stiu de 860, doar a trebuit sa luam 3 seturi sa le inlocuim pe cele furate..Totusi 860 nu am gasit cu indicii doriti...dar deja o dam in offtopic :)

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Dupa aproape 9 ani de cand aveam Mugellourile alea (pe care le pastrasem de la Golful rosu) si care aratau absolut ca noi...am ramas cu ochii-n soare...in primavara le incaltasem si cu cauciucuri noi, ce ne lasasera o impresie foarte buna (toyo snowprox)...

Dar pe principiul ca un sut in fund e un pas inainte, asta noapte @Costin a incaltat Golfuletul cu rotile de mai jos :) ce e drept, Mugellourile stateau cam in interior cu et53...astea au et41 :blink: si 8"

Btw, am ramas cu rezerva (noua) mugello :( ...

20161106_151652.jpg

20161106_001428.jpg

Link către comentariu

Imi pare rau ca v-au praduit de anvelope si jante :(  dar cum a zis si colegul mai sus , jantele acestea sunt mult mai potrivite pentru masina:icon_thumleft: .. sunt modelul SPA de pe Scirocco? 

Link către comentariu

Setupul de iarna e mai hardcore decât cel de vara :)) . Doar voi puteați sa faceți o Duda ca asta :D .

Link către comentariu

:)) mulțumim.

Adevarul este ca nu prea ne asteptam să o prindă asa de bine încălțările de iarna.

Dar inițial le-am ales mai mult dupa specificatii, decat dupa poze. 

IMG-20161107-WA0000.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Zilele trecute am mai bifat o revizie. Masinuta a ajuns la 130.000km. E prima oara cand facem revizia la interval de timp si nu de km... Nu imi vine sa cred ca din ianuarie pana acum a facut doar ~10.000km cu ea :))

E si prima oara cand punem filtre Mahle (sincer cele Bosch mi se pare ca lasa de dorit... e a2a oara cand nu ma simt multumita de ele - prima oara fiind la Golful rosu). De asemenea, e prima oara cand punem la masina asta Mobil 1 (5w30). Nu avem ce sa reprosam Motulului, insa l-am vazut la motocicleta ca lasa enorm de dorit, so..am renuntat la el si la masina...

Cu ocazia asta am zis sa rasfatam masina si cu o turbina noua (+EGR off fizic). Aveam de mult timp treaba asta in plan pentru ca suiera cea stock si parca nu era in largul ei. Dupa vreo 110.000km la Golful rosu si inca vreo 70.000km la Golful asta, in sfarsit...e liniste si nu mai suiera. Desi la Golful rosu am schimbat cateva turbine, toate au suierat mereu. De data asta am fost la AVD Turbo Performance si situatia a fost mult diferita fata de povestile cu celelalte turbine. Le multumesc cu ocazia asta pentru tot profesionalismul de care au dat dovada si pentru turbina senzationala... Si suntem destul de pretentiosi :) Feedback - desi e hibrida, nu are DELOC lag. Trage foarte frumos, de la 1700 rpm (lejeeer) pana sus...la 4500rpm unde avem popcornul acum :) Senzatia m-a uimit, nu ma asteptam sa se simta asa, nu m-as fi gandit niciodata ca va trage de jos. E chiar mai pe faza decat cea stock la turatii mici. A fost o surpriza.

Btw, am pastrat turbina veche...chiar se prezinta bine dpmdv. (Poze mai jos - old vs new)

Multumim TCM pentru upgrade la softul "custom" pentru mofturile noastre :))Si pentru ca dupa 70.000km de soft, turbina stock arata bine, si nu a facut boom cum a patit cealalta la Golful rosu.

Si avand in vedere ca masina trage mai bine decat franeaza, ieri am sustras-o spontan si i-am schimbat placutele pe spate si lichidul (ambele ATE). Ma cam bate gandul la upgrade la franele de GTI...La Golful rosu nu a fost nicio diferenta notabila cand am facut miscarea asta (pe standul de franare), doar ca de data asta, daca facem chestia asta, vom lua totul ca la carte...

Sunt bucuroasa ca masina asta a ajuns la noi si ca am reusit sa o intretinem asa frumos si ca nu ne-a facut niciodata nicio problema ;) 

 

20161205_094210.jpg

20161205_100216.jpg

20161205_101544.jpg

20161205_104103.jpg

20161205_112641_001.jpg

IMG-20161208-WA0016.jpg

IMG-20161208-WA0012.jpg

IMG-20161208-WA0013.jpg

20161205_112326.jpg

Link către comentariu

si eu tot mahle folosesc desi observ ca la voi e cutia cu albastru; la mine erau portocalii.

ori au schimbat ambalajul, ori sunt modele diferite (nu ma refer la model-compatibilitate).

ce anume v-a nemultumit la bosch?

Link către comentariu
  • cristi511 locked, unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!