Jump to content

Probleme generale servodirectie Polo 9N (Koyo & TRW)


Valllentin
 Share

Postare recomandată

la sibiu reparâ si da garantie ajunge la 170euro reparatia


nr de telefon 0723 915 227

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

 

Polo 9N, 2002, 1.4 TDI,  De cateva ori (4 sau 5 ori in ultima luna) s-a aprins martorul de servo in bord in timp ce faceam manevre de parcare. Daca opresc si repornesc motorul, martorul din bord se stinge si servo functioneaza normal, dar ceasul din bord si kilometrajul  se reseteaza . Am pus testerul si nu am nici o eroare.  In seara asta cand am vrut sa pornesc masina, dupa ce am pus contactul si dupa ce  sa stins martorul de preincalzire bujii, s-a stins  totul, ca si cum a ”murit” acumulatorul.  Cand am actionat clapeta de deschidere capota totul a revenit la normal si a pornit fara probleme.  Am fost la un mecanic care a mai strans un pic bornele la baterie iar maine ma duc  la un electrician sa verific daca alternatorul incarca cum trebuie. A mai patit cineva asa ceva?
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut am si eu o problema cu masina din semnatura,am avut probleme cu pompa de servo si am achizitionat una din dezmembrari.Dupa montaj au disparut toate erorile dar volanul merge la fel de greu.Trebuie sa va precizez ca pompa achizitionata este identica aceeasi marca TRW doar ca difera codul de pe ea.Intrebarea mea este daca mai trebuie facute ceva din pricina ca nu are acelasi cod cu cea de pe masina sau are pompa un defect?Va intre asta deoarece undeva pe net am gasit scris ca ar trebuii copiat nu stiu ce cod de pe cea veche si scris in computerul masinii pentru a merge.Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Buna ,cum desfac partea de sus ca sa ajung la placa ,ca partea de jos am reusit...dar imi stau in drum alea 2 surubuti cu 2 filete care leam facut cu rosu???

post-147918-0-49479600-1423501466_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un surub cu 2 filete cred deaia am intrebat aici...buna indrumuare ionut,miam dat seama de inbus dar numi dau seama ce filet are sub normal sau invers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danut_marin2006

e normal,eu l am desfacut chiar usor,la mine era mancat pe interior si nu a mai mers inbusul,l-am desfacut cu un patent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema cu servo la vw polo 9n. Pe tester imi apare eroarea 00566.Mentionez ca am verificat siguranta pe pe capacul bateriei e ok, bateria e ok, care sa fie problema? Pompa ? Care parte din ea? Sau e altceva ?

 

Acestea sunt valorile masurate:

 13.80 V   Voltage (Terminal 30)
  0.0 A     Pump Motor Voltage
  24.0°C    Control Module Temperature
  OFF       Pump Motor Status
  0.0°/s    Steer. Aid Sensor Angular Velocity
  0 /min    Pump Motor Speed (specified)
  0 /min    Pump Motor Speed (actual)
  0.0 A     Pump Motor Voltage
  0.0 km/h  Vehicle Speed 
  675 /min  Vehicle Engine Speed
  ON        Pump Motor Status
  Yes       Steering Aid Sensor (G250)
  2697 h    Power Steering Activation Time
  2632      Power Steering Activation Counter
  Correct   Steer. Aid Sensor Reference Voltage
  13.80 V   Voltage (Terminal 15)
 

Solutii ?

  •  
Modificat de Circoloco
TE ROG NU MAI SCRIE CU CAPS LOCK! ASTA NU ITI VA ADUCE UN RASPUNS MAI RAPID. CITESTE REGULAMENTUL !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu consider ca in proportie de 99% problema este cauzata de MOSFET-urile care alimenteaza motorul pompei    ( au cedat probabil din cauza griparii rotorului sau suprasolicitarii).

 

In acest topic gasesti datele de contact ale unui coleg din Sibiu (parca) care se ocupa cu repararea pompelor. Vorbeste cu el si vezi daca se poate repara.

P.S.

Frumos ar fi daca ai veni si cu un feedback cu modul de rezolvare a problemei.

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este vorba de "Vasi Staruiala" din Sibiu afla ca sunt foarte dezamagit de el. Tocmai ce mi-a venit pompa de la el. Dupa ce mi-a tinut pompa la el o gramada de timp (foarte greu mi-a inapoiat-o), este in aceeasi stare in care i-am trimis-o.

Alta solutie... La reprezentanta VW as avea vreo sansa sa mi-o repare sau ei doar o inlocuiesc? Ar putea sa mi-o verifice macar...

Unde as putea sa verific o pompa buna pe masina mea sa fiu sigur ca pompa mea  e defecta si nu altceva ?

Modificat de Circoloco
REVIN ! LA URMATOAREA ABATERE VEI FI SANCTIONAT CONFORM REGULAMENTULUI !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta solutie - pompa SH sau cel mai bine pompa noua.

 

Reprezentanta VW NU repara. Daca cumperi pompa noua de la ei este posibil sa-ti faca un discount daca le dai pompa veche la schimb.

Daca explicatiile Ross-Tech:http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00566 nu au fost suficiente, VCDS nu te-a lamurit si nici raspunsul meu nu te-a convins ca pompa e defecta atunci iti recomand sa mai platesti ceva bani la VW sau alti experti pentru a-ti spune acelasi lucru.

P.S.

Compara datele postate de tine (extrase din scanul cu VCDS) cu cele facute de mine (pompa mea functioneaza OK):post-10189-0-72166100-1424630049_thumb.j

P.S. 2

La mine nu apare gr. 004 (dar nu este important). Conform Ross-Tech gr. 002 (dar ce stiu ei :sly:) .    

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la reprezentanta vw nu repara, mai mult nu vand nici macar acest tip de pompa separat ci impreuna cu caseta de directie care este 4460ron. Cam putin, nu?


La tine "ionel.d.2007" pompa e Trw la mine Koyo. Nu stiu daca se pot compara valorile, iar la mine imi apar cam asa:


Pe mine m-ar fi interesat daca stit pe cineva care sa repare pompa pt. ca la pretul de mai sus..., iar una SH. este aprox. 300eur.


Am o rugaminte: Ma poate ajuta cineva cu o pompa Koyo buna sa o verific pe masina mea, sa vad daca sigur e pompa defecta si nu altceva (fac eu singur toata treaba)...


    Va multumesc anticipat !


post-61559-0-53167600-1424708312_thumb.p

Modificat de valerian Cj-napoca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danut_marin2006

Eu tot koyo am si am avut aproximativ aceleasi probleme ca tine,daca Vasi nu a rezolvat-o inseamna ca chiar nu poate fi reparata.A mea a reparat-o si merge si acum.Second hand e riscant pe Koyo ca in general au aceleasi probleme toate si nu cred sa nimeresti una buna.Ori iti iei tot ansamblu pe TRW care la un moment dat era 26 mil la promotie ca am fost si eu tentat sa-mi iau ori montezi o pompa TRW si stai fara senzor, se spune ca ar merge servo foarte bine(mai intereseaza-te) ori treci pe cremaliera,lucru nerecomandat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur "danut_marin2006" ca ar merge o pompa trw pe sistem koyo ? Stiu ca senzorii G250 sunt diferiti 3fire respectiv 4 fire, principii de functionare diferite. Dar nu stiu daca se potriveste turul si returul de introdus in pompa. Sunt la fel? Dar presiunea este aceeasi... Stii tu sigur ca functioneaza? Dar o pompa after market de orice tip de ce nu ar functiona?

De curiozitate poti sa-mi spui si mie ce a avut pompa ta? Si cat a costa manopera? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa Trw,nu are cum sa se potrivesca cu sistemul koyo din cauza senzorului G250(este diferit)+ sistemul de tur si retur...Eu personal am schimbat tot ansamblulul(din dezmembrari),cu Trw.In momentul de fata daca ar fi sa aleg intre dezmembrari si tot sistem nou,l.as alege pe cel nou.La 3 luni dupa achizitionare mi.a picat senzorul(650 ron) akum 1 sapt am reconditionat caseta 900 ron iar pe ansamblu am dat 1700 ron cu manopera,facand socoteala ajungi la pretul de nou....Scz pt "roman"

Modificat de TomachE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin:chiar nu ma poate ajuta cineva cu o pompa Koyo buna sa o verific pe masina mea, sa vad daca sigur e pompa defecta si nu altceva (fac eu singur toata treaba)...


Contra cost bineinteles.


    Va multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se verifica pompa daca functioneaza? In mod normal conectez mufele pun contactul si ar tb. sa se invarte motorasul nu? Mentionez ca am desfacut partea de sus sa vad daca se invarte motorasul, cand pun la masina si nimic. Sau alta varianta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa nu merge cu motorul oprit.Degeaba pui doar contactul.

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa-i. Nu ai servo daca nu pornesti motorul Si cu motorul pornit am incercat si tot nu se invarte motorasul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lepadatu_alexander

Motorasul actioneaza doar in momentul in care actionezi coloana de directie, adica doar in momentul in care misti de volan, cu motorul pornit bineinteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oferim gratuit (pana la sfarsitul lunii aprilie 2015) pentru userii inscrisi pe acest forum testarea pompelor servo cu singurul banc de probe pentru casetele si pompele electrice din tara ce se afla in atelierul nostru scoala in Bucuresti, Calea Giulesti 6-8, sector 6. Procedura este urmatoarea: Ne contactati prin mesaj privat pe acest forum si va faceti o programare (de preferat dimineata intre 9:00-12:00), dati pompa jos de pe masina, o curatati (atelierul nostru este dotat doar pentru scoala si nu avem un sistem de curatare) si veniti cu pompa sau o trimiteti prin curier (daca o trimiteti prin curier va trimitem filmarea cu testarea). Aveti

o filmare cu testarea unei casete electrice!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorasul actioneaza doar in momentul in care actionezi coloana de directie, adica doar in momentul in care misti de volan,...

Este greu sa cititi? Cateva posturi mai sus (postul #425) am postat o scanare cu VCDS din care se vede foarte clar cum lucreaza motorasul la pompa: cand pornesti motorul porneste si motorasul pompei (vezi logul gr 002 camp 2&3 cu turatiile motorului si camp 4 curentul consumat de pompa; In camp 1 se observa viteza de rotatie a volanului).

 

@kitdirectie - pompa servo se testeaza foarte bine si cu VCDS. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit toate posturile.Am si postat valorile de la mine, nu am stiut sa le interpretez. La mine dupa cate imi amintesc (si cred ca imi amintesc bine), doar valoarea din campul 1 se modifica cand rotesc volanul in rest nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare

am si eu un polo 9n din 2003 motor 1.9 sdi si aproximativ 270.000 km.ma gandeam sa ii schimb si eu lichidul de la servo si as vrea sa stiu daca gasesc undeva un "dop"sa pot sa il scot pe tot.si nici nu stiu unde pot gasi pompa de servo.multumesc

Modificat de tibio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!