Jump to content

Probleme generale servodirectie Polo 9N (Koyo & TRW)


Valllentin
 Share

Postare recomandată

am elucidat azi la mecanic, schimbat caseta , totul functional:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danut_marin2006

am schimbat senzorul caseta directie marca KOYO  pentru un polo 1.2 2002(mi se aprindea din cand in cand volanul galben cu semnul exclamare ),motor AZQ,echivalentul lui G250 de la TRW de pomana din cauza unui diagnostic gresit(era de la baterie).Drept urmare ma vad nevoit sa-l vand.Daca doreste cineva sa-l cumpere la un pret mai mic puteti sa-mi lasati un mesaj.Am dat 450 Ron pe el.Banii dupa ce il montati pe masina,sunt din bucuresti.Se potriveste la casetele directie si servodirectie electrohidraulica KOYO,este cel rotund cu 4 fire.Nu stiu daca se potriveste si la alte masini.

Bafta tuturor!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ce producatori de uleiuri servo sunt de incredere, in top?? sau oricare respecta norma TL 52 146? a avut cineva probleme cu vre un producator?

Eu nu am gasit decat Febi Bilstein pe la service-uri. Sa ma incred? E verde-transparent lichidul.

Pt servodirectie KOYO (cod motor BKY) 2006.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lvladandrei12

Buna. De curand mi-am cumpart un Vw polo 2002 1.2 12v si am observat ca dimineata cand o pornesc tiuie ceva in spatele farului din stanga in dreptul pompei servo. Problema este ca in timp ce tiuie lumina in bord,farurile etc incep sa licare ca si o lumanre. Scanata cu un tester  imi apare Eroarea 816 Senzor viteza coloana directie asistata.Uleiul l-am verificat si  pompa este TRW.Ce e de facut si unde gasesc acel senzor. Multumesc

Modificat de Lvladandrei12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul este pe caseta de directie in zona in care e coloana de directie.

 

trebuie sa ai un cablu intre pompa si el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la inlocuire recomand deconectarea acestuia (mufa e pe pompa) ca sa nu deterioreze pompa prin regimul haotic de lucru care il induce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar totusi faptul ca iti licare bordul si farurile nu cred sa aibe o legatura cu asta (numai daca nu face cablatura senzorului vreun scurt pe undeva), ci indica si spre o problema de alternator, relee.

Ce stare are eroarea? present, intermitent, etc.??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are deoarece senzorul ii tureaza pompa de servo haotic ceea ce duce la consum instant semnificativ pe care alternatorul nu-l poate debita la relanti

 

problema e arhi-cunoscuta nu-ti incurca colegul :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Am si eu pompa servo (Koyo) defecta si as vrea sa o schimb cu una SH. Intrebarea este urmatoarea : pompele trebuie sa fie identice si in ceea ce priveste codul de pe ele sau doar marca (Koyo) ? Va intreb pentru ca am gasit modelul Koyo dar difera putin codurile de pe ele si anume la sfarsit apare 155AH in loc de 155L etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut

am un polo 1.4 TDI an 2008

acum 2 saptamani mi-a cazut servodirectia.

dupa o verificare service fuse caseta de directie

dai si cauta pe net prin prieteni etc....

noua niciodata deoarece este extrem de scumpa.

si cautand pe net am dat de un service din targoviste specializat in reconditionari casete directie koyo si trw...caseta mea a fost TRW  este mai ieftina decat cea KOYO.

Prin bucuresti am gasit numai la preturi exorbitante...cea mai ieftina fiind la 1000 lei.

La targoviste am gasit la 650 lei.

In caz ca aveti nevoie va pot oferii numarul de contact.

Sper ca am fost cat de cat de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut tuturor,este prima mea postare si intrebare pe acest forum sper ca nu am gresit topicul. Asa deCi am un polo highline 9N 1.4 1.6V din 2004, problema mea este la directie, masina a fost preparata in Germania pe directie adica are suspensie sport reglabila si se auzeau ceva zgomote pe partea dreapta la viraj maxim la viteza mica mica chiar si pe loc cand viram la maxim stanga,dreapta se auzea un zgomot dinspre suspenia din dreapta prima data am schimbat flansele  mi-a zis mecanicul ca din cauza lor fiindca sunt uzate, le-am schimbat dar tot se auzeau, asta ca se aude nu ar fi problema mare dar daca luam unele gropi mai mari sau devinelari foarte rar se intampla sa traga in stanga masina si tineam putin de volan sa o mentin dreapta pe carosabil.

Am vorbit cu mecanicul si am ajuns la concluzia sa schimb toata directia pe fata: bucse capete de bara,bilete directie,bilete antiruliu si nu mai stiu exact ce,oricum toata directia, acum dupa ce le-am schimbat eram curios daca se mai aud scartiturile din dreapta si daca mai iau o groapa ceva mai mare imi trage stanga.  Din pacate tot imi  trage, acum chiar mai rau dupa ce a schimbat mecanicul toate alea, dupa ce iau cate o groapa mai serioasa se aude un clic  pe partea dreapta ceea ce nu se auzea pana se schimbe piesele  si dupa scartie mai tare decat in mod obisnuit si trage stanga pana iau iarasi o groapa si se aude acelasi clic si revine la normal sau opresc masina si virez maxim de volan stanga dreapta si isi revine.Mecanicul spune ca isi revine dupa ce se mai uzeaza piesele dar eu nu prea cred in povesti din astea.

Masina a trecut recent de ITP fiind prima inmatriculare sau uitat bine la ea si nu au fost probleme.

Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat sau o parere sunt bine venite.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am si eu o probleme la servo :( Ma poate ajuta si pe mn cnv.Ce am patit ?! Pai...eram in fata bl si knd am luat viraj maxim stanga pt a o parca,poc apare martoru in bord al servodirectiei si servo a murit(devenise tractor)>M.am apucat seara de demontat,etc,am ajuns si am completat cu lichid (specific k era destul).Pun contactu,o pornesc si tot asa era :( Am lasat.o asa pana dimineata la ora 9 knd a trebuit sa plec si m.am gandit sa mai incerc sa o pornesc sa vad dc si,a revenit ! Ce credeti,isi revenise !!!.Plec cu ea,la semafor la Morarilor deci(nici 5 km d unde stau eu) virez stanga si poc,iara martou' aprins,servo yoka !Am fost am pus testatru pe ea nu i.a iesit absolut nici o eroare,deci nimik,iar respectivu nene imi sp sa ma duc la un electrician fff bun. M.am dus si la un astfel de nene electrician si imi verifica bateria oki sigurantele ok,mufele la servo cik primesc curent,practic totu e ok,ramane d verificat pompa servo + circuit pana la caseta si ce o mai fii....INTREBARE !!! A MAI PATIT CINEVA ASA CEVA ?!

Modificat de TomachE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Volanul meu la Polo 2005 Benzina se invarte relativ greut (fata de alte masini) si am primit urmatoarele variante:

1. Unii mi-au zis ca-s de la rotile de 195 ce le am, in carte fiind specificat 165 - 185.

2. Unii mi-au zis ca pompa e "slaba" si trebuie schimbata. Asta mi-a spus-o un mecanic la care am reconditionat caseta de curand pt ca picura lichid.

Mentionez ca nu am nici un bec aprins in bord.

O alta simptoma este faptul ca, destul rar mi se intampla urmatoarea chestie: Virez maxim, tin volanul la maxim 2-3 secunde, se aude un motoras care parca nu mai are forta sa traga si se opreste, apoi si volanul devine inutilizabil (fara a se aprinde nici un bec in bord). Opresc motorul si il pornesc si apoi toate bune.

Voi ce parere aveti?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce pompâ ai trw- sau koyo dacâ e koyo e problemâ cu pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Are cineva idee daca o pompa cu codul " 6Q0 423 155 L" s.ar potrivi pt ce am eu: " ^6Q0 423 155 AH" ?! Trebuie codat cu senzorul !?
 

Modificat de TomachE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt. Tiberiu-eu pompa koyo am si da e normal sa meargă mai greu daca ai rotile mai mari plus e vara si se înmoaie cauciucul de la caldura asta,sa numai ti niciodată volanul la maxim ca se strica pompa,in pozitia aia scade uleiul din pompa si se aude un horcait si motorul se forteaza,e normal asa face si la mine.Un prieten are fabia tot 1.2 12v si tot asa se aude si face.Daca începe sa bazaie,zumzaie si iti apare volanul in bord atunci e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O chestie ciudata intamplata azi,verificam nivelu ulei servo si era la maxim si am scos din el ajungând putin deasupra la minim.Acum volanul merge mai usor :)) ce ciudat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat intre roti un capac de la gura de canalizare. am atins senzorul si mi-au sarit airbagurile. partea nasoala e ca mi-am bulit caseta de directie ( serva e la pamant, e moarta) + motorul imi joaca ( a sarit o chestie care il tinea, risc sa raman cu el pe drum). impactul a fost sub scut. mentionez ca am un polo 9N din 2004 motor 1.2 i. partea misto e ca nu mi-am spart baia de ulei sau alte tevi pe dedesubt.cam cat m-ar costa reparatia? astept raspuns, multumesc anticipat tuturor celor care citesc si ma pot ajuta cu un sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai intai de toate dute la un service sa.ti sp exact ce ai si ce iti trebuie ! Poate la caseta nu ai nimik si doar senzorul s.a dus...ce caseta e? Koyo sau trw ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

 

Am pun Polo 2003 diesel de 1.4 la care am ramas fara servo. Am parcat la supermarket si cand sa plec a ramas aprins martorul de la servo si volanul abia se misca.

Stie cineva ce pompa de servodirectie este pe modelul asta si care ar putea fi problema? M-am uitat la motor si nu gasesc vasul pentru uleiul de servo.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lepadatu_alexander

Salutare! Vasul pentru uleiul de servo este sub baterie și sub cutia de plastic de la baterie. Dacă vrei să știi și ce pompă servo ai atunci va trebui să dai jos apărătoarea de noroi de la roată din partea stângă și scutul din plastic de sub motor și vei zări pompa servo pe care trebuie să scrie KOYO sau TRW. KOYO este cea mai scumpă și mai defectuoasă. Succes. Încearcă să resetezi computerul prin apăsare buton de reset kilometraj, tii apăsat pui contactul, eliberezi butonul și îl răsucești o dată spre stânga, după care pornești motorul, dacă eroarea a dispărut ești norocos. La fel pățesc și eu uneori și întotdeauna funcționează metoda aceasta. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut colegi forumisti.am un vw polo an fabricatie 2007 motor 1.2 si am o problema cu servodirectia trw la virare rotilor pe loc se misca greu si am mici fluctuatii de tensiune adica becurile scad in intensitate ce ar putea avea mentionez ca nu am niciun martor aprins sau vreo eroare inmagazinata in calculatorul masini si senzorul g250 a fost schimbat cu unul nou...multumesc si sper ca ma va ajuta si pe mine cineva cu ceva sfaturi..seara buna

Modificat de polisman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curata sigurantele de pe baterie, verifica si incarcarea daca poti, curata mufele pompei eventual uitate in pompa sa nu fie oxidata electronica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi..am rezolvat problema cu servodirectia am schimbat pompa servo dar dupa montarea ei am facut facut o scanare si mi-au aparut ceva erori si sunt urmatoarele:01508 - driver battery voltage 27-10 implausible signal or intermittent/01054 power supply relay -terminal 30(j317)28-00 short to plus/01309-power steering control module (j500)-49-10 no comunication- intrrmittent ce ar putea fi ai cu le-as putea remedia..multumesc

Modificat de polisman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!