Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Salutare.. 

am si eu o problema la pornire la masina mea.. am un Seat alhambra din 99 ,motor AFN   pe motorina de 1,9  de 115 cai

mai exact ..acum cateva luni am  oprit masina  iar dupa cateva minute am dat dat sa o pornesc  si nu a mai pornit  deloc..

am tractat masina la un service...iar electricianul dupa cateva verificari  a alimentat electroventilul de la pompa de injectie cu un fir direct   de la baterie si masina a pornit  si ma chemat ulterior sa mai faca verificari sa vada unde e problema...

am mers o perioda cand cu acel fir pus pe direct ,,atunci cand masina nu pornea  ,  cand  fara firul acela deoarece  masina pornea fara probleme..

   

atunci candmerg cu acel fir pus  pe direct masina nu trage bine...

   De la un timp in coace nu mai porneste decat cu acel fir  .. ma poate ajuta cineva sa gasesc unde este defectul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin_popescu2606

Afn de 115 cp ? Cum s-a scris, verifica releul 109. E undeva prin bord pe deasupra picioarelor soferului. Am intalnit 3, 4 cazuri si acolo a fost problema... Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru raspunsuri. 115 am spus cu aproximatie fara sa ma uit in certificat :).

Cum ajung la releul acesta,este in zona sigurantelor? se poate sa ma ajute cineva cu o fotografie ceva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai mai facut, mergi la cineva care se pricepe, nu de alta, sa nu strici mai rau pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Masina este in service de fapt, doar ca baietii nu prea nimeresc ce are :))

 ...si nu e prima data :(... am mai reparat eu dupa ei...cred ca sunt eu mai ghinionist :)

Multumesc pentru ajutor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pui contactul se aprinde spira "de bujii"?Daca nu,atunci e releul 109,a zis si Al Bundy,e sub volan,scrie 109 pe el,e posibil sa mai rupi cate o clema pana ajungi la el dar poti sa-l schimbi si tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tovarasi IMI puteti spune care este releul la bujii motor afn sharan 1.9 110 CP an 99. tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tovarase, e secret, nu putem spune in public.

 

releul din poz 24, scrie103 pe el.

post-1788-0-78938100-1443437718_thumb.pn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mii de multumiri am sa mai incerc sal cumpar.Se gaseste oare la orice magazine de Piese sau sal IAU de PE ybay.Noci sigurantele nau curent la 25 si 26 .ce o FI?? Help

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare.

 

 

Un prieten cu Vw Caravelle ,2.5 tdi, non-PD,model 99 ,cred,de ceva timp are probleme cu pornirea.

Cand porneste masina merge ca in 3 pistoane la o turatie de cca 400 rpm si scoate fum alb. Daca incearca sa-i dea pedala, moare motorul. Dupa 5-10 secunde totul revine la normal.

Ma gandesc la injectoare, pompa de injectie..........

Masina are in jur de 220.000 km ,....consumabile schimbate la timp.

 

Ceva sugestii?

Modificat de karlosss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O scanare si vazut valorile compensarilor ptr injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valori normale,pana la 0.5 cel mai mare.......

 

Cum se face reglajul fin la avans?

Avansul verificat cu Vcds si era retardat,am mutat un dinte si e prea avansat.......

 

Cureaua e foarte uzata si trebuie schimbata ,dar nu gasesc semnele de pe pompa si ax.

E normal ca ,cureaua sa fie cu dinti aproape rupti dupa 47000 km?

 

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

47Kkm dar cati ani ?

e un 5 cilindri cu doua curele de distributie ?

In carcasa ambreiajului ai o gaura pe unde poti vedea volant ,pe acolo trebuie sa vezi un semn cu scrisul OT ,trebuie demontat capacul chiulasei si fulia ce angreneaza pompa de injectie ,dupa ce se scoate fulia in axul cu came este o crestatura ce trebuie aliniata cu planul chiulasei .dupa ce aliniezi vibrochenul si blochezi axul cu came se poate monta si tensiona cureaua de distributie apoi se strange surubul fuliei axului cu came (NU FOLOSITI SCULA DE BLOCARE A AXULUI CA SI "CONTRA"). Pe fulia pompei de injectie este o crestatura ce trebuie aliniata cu un semn/taietura de pe flansa de prindere a pompei .se monteaza cureaua si fulia axului cu came (fulia nu se strange definitiv) ,se tensioneaza cureaua dupa care se strange definitiv surubul central al fuliei . Reglajul fin se face prin rotirea pompei sau a fuliei axului cu came .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul e in 5 cilindri cu doua curele.Dintii de la cureaua mica sunt asa uzati.Are in jur de 2 ani doar de la montaj,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o problema cu masina - OII 1.9 TDI, my 2008 - la pornirea la rece . Mai exact motorul porneste curat dar ramane turat la 1000 rpm pana cand il opresc prima data iar la urmatoarele porniri nu mai apare aceasta problema . Am incercat si sa-l opresc dupa 5 - 10 min si problema a disparut . Masina sta de regula in garaj dar de 4 zile a stat afara - de cand a inceput frigul dimineata - si de atunci face asa in fiecare dimineata la prima pornire .Dupa ce am mai citit pe forum am inteles ca poate fi o problema cu senzorul de temperatura dar la scan temperatura citita era indicata corect . Unde ar trebui cautata cauza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin_popescu2606

Salut colegi,

La un motor 2.0 cbbb 170 cai, ce cauze ar putea duce la pornirea greoaie dimineata? Masina din ce spune se comporta perfect, nu are intreruperi, nu scoate fum, etc. Valori la rece pe injectoare maxim 0.90. Porneste la prima cheie dar invarte mult, iar in timp ce invarte se aude si sunetul de avarie, bip-aitul specific de la vw. Mentionez ca nu are nici o eroare, iar in rest porneste perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In timp ce bipuie nu afiseaza nimic pe bc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este de la presiune ulei acel Beep. asa face cand invarti mult la cheie fara sa pornesca motorul.

 

Interesant pentru un CR sa porneasca greu. trebuie vazut in timp ce porneste greu, cum urca presiunea in rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect Andrei dar nu trebuia sa i se aprinda si martor de ulei sau un mesaj de atentionare pe bord,care dupa ce porneste masina dispar,cel putin la mine asa face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin_popescu2606

Din cate spune omul nu se aprinde absolut nimic. Am gasit cauza cred, bujiile incandescente sunt moarte. Interesant e altceva. De ce are 12v tot timpul pe rampa de la bujii? Fara contact, fara cheie in ea, rampa are 12v tot timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masoara cu un bec. Cu multimetru e posibil sa vezi curenti reziduali.

Daca bujiile sau releul de bujii sunt defecte ar aparea eroare pe tester

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin_popescu2606

Eroare nu da, iar bujiile sunt moarte toate. Am incercat si cu becul, sta aprins tot timpul. Ciudat ca nu da nici pe tester. Luni o sa caut releul sa vedem ce gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci o problema la releu a dus la cuplarea permanenta a bujiilor si a provocat arderea lor.

Am vazut la CR ca pornesc greu fara bujii, dar nici chiar asa de greu cum e descris mai sus.

Vechile PD porneau la sfert fara bujii la rece, dar mergeau imprastiat cateva secunde

Vezi ca modulul de bujii este intr.o cutie aflata sub tabloul de sigurante de langa baterie si este digital, nu este un simplu releu.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin_popescu2606

Da da da.. Odata ce e trecut prin ecu, m-am gandit ca nu e orice releu. O sa vedem luni ce s-a intamplat, revin cu detalii. Intradevar pd-urile euro3 porneau si fara bujii daca motorul nu era obosit.. Scotea ceva fum, nergea sacadat dar mergea. Nu stiu la pd-E4 cum se comporta.. Oricum cr-ul greu de tot fara bujii. Te lasa bateria pana porneste. [emoji2]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!